Δίαιτα των 2 εβδομάδων!

Από: Μυρτώ | Διαβάστηκε 34538 φορές
H ενεργειακή απόδοση του παρακάτω διαιτολογίου 14 ημερών δεν είναι σταθερή. Η θερμιδική διακύμανσή του είναι μεταξύ 1.200 και 1.400 θερμίδων, έτσι ώστε τις ημέρες της αυστηρής δίαιτας να τις ακολουθούν ημέρες πιο πλούσιας θερμιδικής πρόσληψης. Ο στόχος είναι διπλός: μετριάζεται η κόπωση που επέρχεται μέσω της δίαιτας και δεν μπλοκάρεται ο μεταβολικός ρυθμός.

ΠΡΩΙΝΑ: 1 τοστ ή 2 φρυγανιές με τυρί ή δημητριακά, 1 ποτήρι χυμός ή γάλα 1,5% ή 1-2 φρούτα, καφές ή χυμός φρούτων.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ: 1 γιαούρτι 2% και 1 φρούτο ή 2 φρυγανιές με τυρί, καφές ή τσάι.

Α ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. ρύζι με μανιτάρια, 1 φέτα ψωμί, 1 μερ. τυρί

ΒΡΑΔΥ: 2 σουβλάκια (καλαμάκι), σαλάτα εποχής.

ΤΡΙΤΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα ψάρι με λαχανικά, σαλάτα εποχής, 1 φέτα ψωμί ή 1 μερ. τυρί
ΒΡΑΔΥ: Φρουτοσαλάτα.

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. μακαρόνια με σάλτσα, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί.

ΒΡΑΔΥ: 1 ομελέτα (2 αβγά), σαλάτα.

ΠΕΜΠΤΗ

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. κοτόπουλο με ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί ή τυρί.

ΒΡΑΔΥ: 1 σάντουιτς με λαχανικά, 1 μερίδα τυρί και γαλοπούλα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. όσπρια-ρεβίθια, 1 φέτα ψωμί, τόνο και λαχανικά (ωμά-βραστά), 1 μερ. τυρί

ΒΡΑΔΥ: Τονοσαλάτα, 1 φέτα ψωμί.

ΣΑΒΒΑΤΟ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. μπιφτέκια με πατάτες, λαχανικά επιλογής, 1 μερ. τυρί ή 1 φέτα ψωμί.

ΒΡΑΔΥ: 1 μερ. ρύζι με λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 1 μερ. τυρί.

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. μπριζόλα ψητή, 1 φέτα ψωμί ή 1 μερ. τυρί, σαλάτα, δημητριακά ή 2 φρυγανιές.

ΒΡΑΔΥ: 1 γιαούρτι, 2 φρούτα.
Β ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. ρύζι με θαλασσινά, 1 φέτα ψωμί, 1 μερ. τυρί
ΒΡΑΔΥ: 1 μερ. σούπα, 1 μερ. τυρί, 1 φέτα ψωμί.

ΤΡΙΤΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. μπιφτέκια με πατάτες τηγανιτές, σαλάτα, φρούτα, 1 φέτα ψωμί ή 1 μερ. τυρί
ΒΡΑΔΥ: Φρουτοσαλάτα.
ΤΕΤΑΡΤΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. όσπρια-φασολάδα, 1 φέτα ψωμί, 1 μερ. τυρί.
ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα Caesar's, 1 φέτα ψωμί.

ΠΕΜΠΤΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. κοτόπουλο σουβλάκι με ψητή πατάτα, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί ή 1 μερ. τυρί
ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα του σεφ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. σπανακόρυζο, 1 φέτα ψωμί, 1 μερ. τυρί
ΒΡΑΔΥ: 2-3 κομ. πίτσα με λαχανικά, σαλάτα εποχής.

ΣΑΒΒΑΤΟ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. ψάρι αλά σπετσιότα, λαχανικά επιλογής, 1 μερ. τυρί ή 1 φέτα ψωμί.
ΒΡΑΔΥ: Πατατοσαλάτα, 1 μερίδα γαλοπούλα καπνιστή, ελιές, 1 μερ. τυρί.

ΚΥΡΙΑΚΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερ. μπριζόλα ψητή, 1 φέτα ψωμί ή 1 μερίδα τυρί, σαλάτα.
ΒΡΑΔΥ: 1 γιαούρτι, 1 μερ. ρύζι βραστό, λαχανικά επιλογής σας.

ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ


Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.3 / 5 σε 39 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

Μυρτώ
στις 28/4/2005
1

Τεστ

m42maria
στις 8/6/2005
2

msmyrn
στην 1/8/2005
3
Δίαιτα Συνδιασμών

Μυτρώ, η δίαιτα που πρότινες μου φαίνεται εξαιρετική. Έχω κι εγώ να προτίνω μία δίαιτα που έχει αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματική (την έχω εφαρμόσει κι εγώ). Σε σχέση με τη δικιά σου διαφέρει στο ότι δεν τρως κάτι συγκεκριμένο και σε καθορισμένη ποσότητα, απλά φροντίζεις να επιλέγεις σε κάθε γεύμα τρόφιμα από συγκεκριμένες ομάδες διατροφής (π.χ. δε μπερδεύεις προτεΐνες με άμυλο σε ένα γεύμα μαζί) και τρώς ανά τέσσερεις ώρες όπου συντελέιται και η χώνεψη. Μ' αυτόν τον τρόπο δεν αισθάνεσαι στέρηση γιατί ανά τέσσερεις ώρες μπορείς να αλλάζεις ομάδα διατροφής, άρα τρως απ' όλα αλλά τα τρως με τρόπο που δεν παχαίνει αλλά αδυνατίζει !!!!!!!
ΟΜΑΔΑ Α

ΞΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ
Μήλο, αχλάδι, ανανάς, πορτοκάλι, μανταρίνι, γκέιπ φρουτ, λεμόνι

ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
Όλα τα κρέατα, όλα τα θαλασσινά (ψάρια, οστρακοειδή, μαλάκια), όλα τα τυριά, γιαούρτι αυγά γάλα)

ΠΟΤΑ
Λευκό κρασί μια φορά την εβδομάδα
ΟΜΑΔΑ Β

ΓΛΥΚΑ ΦΡΟΥΤΑ
Καρπούζι, πεπόνι, φράουλα, βερίκοκο, μπανάνα, σταφύλι, χουρμά, σύκο, ακτινίδιο

ΑΜΥΛΟΥΧΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
Μακαρόνια, ρύζι, πατάτα, ψωμί, δημητριακά, φασόλια, φάβα, κουκιά, φακή, μπιζέλια, καλαμπόκι, σιτηρά, βρώμη, αραβόσιτο

ΠΟΤΑ
Μπύρα μια φορά την εβδομάδα
ΟΥΔΕΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ

ΤΡΟΦΕΣ
Βιτάμ. Ελαιόλαδο, αμύγδαλα, φουντούκια (χωρίς αλάτι) & όλα τα λαχανικά, ωμά ή βρασμένα στον ατμό ή μαγειρεμένα όπως αγγούρια, ντομάτες, χόρτα, λάχανο, κουνουπίδι, παντζάρια κ.λ.π.

ΠΟΤΑ
Σόδα, νερό, μεταλλικό νερό, τονικ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Όλες οι τροφές από την ΟΜΑΔΑ Α μπορούν να φαγωθούν μαζί, το ίδιο και όλες οι τροφές από την ΟΜΑΔΑ Β.

Προσοχή: Δεν μπορούμε ποτέ από την ΟΜΑΔΑ Α & από την ΟΜΑΔΑ Β στο ίδιο γεύμα (π.χ. όχι πορτοκάλια μαζί με μπανάνα)

Οι ουδέτερες τροφές μπορούν να φαγωθούν είτε με την ΟΜΑΔΑ Α είτε με την ΟΜΑΔΑ Β.

Η πέψη γίνεται κάθε 4 ώρες & γι’ αυτό μπορούμε να αλλάζουμε ομάδα κάθε 4 ώρες ή να παραμείνουμε στην ίδια.

1 γεύμα κάθε 4 ώρες αλλά δεν τρώμε ΤΙΠΟΤΑ ενδιάμεσα.

Για γρηγορότερη απώλεια βάρους προτιμήστε ωμές ή βραστές ή ψητές τροφές.

Για καλύτερη πέψη το πρωινό να αποτελείται από 1 είδος φρούτου.

Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα.

Δεν υπάρχουν όρια στην ποσότητα.

Απαγορεύονται όλα τα αναψυκτικά, χυμοί εμπορίου, ελαφρά ποτά τύπου λικέρ.

Καφέ τσάι ή βότανα χωρίς ζάχαρη ή μισή κουταλιά μέλι, αλλά όχι περισσότερο από 3 φλιτζάνια την ημέρα.

Σε 40 ημέρες εφαρμογής της δίαιτας έχετε απώλεια βάρους 8-10 κιλών.

Suricata
στις 12/8/2005
4
σερβινγς???

Mυρτω,
Ποσο ειναι η μεριδα????????

saritav
στις 17/9/2005
5

posa kila xaneis me ayti ti diaita?

Anas_titled
στις 16/12/2005
6
Μία δοκιμή θα πείσει!

Πραγματικά είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές δίαιτες που έχω δοκιμάσει. Έχει αποτέλεσμα και δεν ταλαιπωρεί τον οργανισμό.

ELENAJ
στις 20/1/2006
7

angie79
στις 9/6/2006
8
Μου θυμιζει..

Την διαιτα της διαιτολογου μου, γι'αυτο λεω οτι ειναι 1,5 Kg ανα εβδομαδα περιπου.

_MAGDALINI_
στις 4/8/2006
9
καλή μου Μυρτώ, μια παράλειψη...

δεν ανέφερες πόσα κιλά θα χαθούν!

freyia
στις 29/11/2006
10
Φαινεται αποδωτικη!

Αν εχει και μια ικανοποιητικη απωλεια κιλων τοτε...σ΄ευχαριστω!

Nikoleta_13
στις 27/2/2007
11
Παραείναι ικανοποιητική...

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω Μυρτώ,το δοκίμασες και δουλεύει;Εγώ τρώω πολύ λιγότερα κάθε μέρα και απώλεια βάρρους γιοκ!

nikol100
στις 14/2/2008
12

teleia!!!!!!!!!!!!

sofaki85
στις 3/4/2008
13
ποσο ειναι μια μεριδα?

γιατι ο καθενας μπορει να οργιασει..με την ποσοτητα τησ μεριδας..ποσα κιλα/βδομαδα?

στις 3/11/2008
14
to afentiko moy

molis trelathike k einai uperbaros
tha xasei kila?
posa tha xasei?

2ma3ri6a-na
στις 25/1/2009
15

οραια διαιτα ποσα κιλα χανις ομοσ

Lena_13
στις 27/4/2009
16

Polu kali diaita alla posa kg mporeis na xaseis se autes tis 2 vdomades???

στις 6/5/2009
17

me auti tin upotithemeni diaita egw tha valw kana 10kilo... den einai dunaton na trws tosa pragamata kai na adunatiseis.. egw trww to 1/3 apo auta tin imera kai diatiroume.. min sas pw pws pairnw kai kila... i apopsi mou einai pws an theleis na xaseis kila trws frouta, laxanika kai pineis polu nero... an mporeis na to kaneis tha deis apotelesma alliws min ksegelas ton eauto sou...

recoil
στις 11/9/2009
18

Aυτή η δίαιτα είναι πολύ καλή,για να χάσεις καθαρά 3-4 κιλά.Εγω στα 19 μου ήμουν 137 κιλά και μέσα σε 2 χρόνια κατέβηκα στα 87,που τα διατηρώ ακόμη με 1.90 ύψως

mommy2009
στις 30/1/2010
19
διαιτα

Agapiti Murto tha ithela na matho posa kila xaneis me auti tin diaita kai meta tis duo evdomades tha mporo na tin sunexiso ean thelo i prepei na epaneltho sto kanoniko programma diatrofis ?Euxaristo

mariza10
στις 26/3/2010
20
δν παιζει!

sorry kiolas gt exeis kanei kopo na dhmosieuseis auth th diaita alla dn paizei na petuxei gt oi perissoteroi apo mas trwme auta p les sthn kathimerinothta alla kanena apotelesma,oute grammario dn fevgei!mallon h diaita s prepei na ginei ligo pio austhrh..oi thganites patates p.x. oso wraies k an einai prepei na apofevgontai teleiws an ginetai opws k to pswmi(poso mallon an dn einai olikhs alesews)k to turi p les..polla lipara!!!pantws exeis kapoio point!

annakriti
στις 2/4/2010
21

H διαιτα αυτη εινα σχεδον ιδια με τη διαιτα που μου ειχε δωσει διαιτολογος.Την πρωτη εβδομαδα εχασα 2,5 κιλα τη δευτερη 900 γραμμαρια.Στη συνεχεια επαιζε απο 800 εως 1 κιλο την εβδομαδα.

christia33
στις 31/5/2010
22

posi peripou einai i apwleia kilwn?

THEANO235
στις 14/9/2010
23

to tyri sth diaita prepei ma einai me xamhla lipara? ligo ap'to kanoniko peirazei?

katia4ever
στις 11/1/2011
24

ok.. σπετσιολα?πατατεσ τηγανητες με πατατεσ ποια η διαφορα? τι ενοης ακριβος με τα σουβλακια κ τν πιτσα?
κανει για τν διετα ?...

pinelopi-17
στις 31/3/2011
25

pinelopi-17
στην 1/4/2011
26

στις 12/5/2013
27

Εγώ τρώω 1 φορά την μέρα. προσπαθώ να χάσω κάποια περιττά κιλά αλλά εχω μείνει στάσιμη στα 52!!! :-
Αυτή η δίαιτα μου φαίνεται υπερβολική. Αν το ακολουθήσω αυτό το πρόγραμα νομίζω πως θα παχύνω!!!

στις 12/5/2013
28

Εγώ τρώω 1 φορά την μέρα. προσπαθώ να χάσω κάποια περιττά κιλά αλλά εχω μείνει στάσιμη στα 52!!! :-
Αυτή η δίαιτα μου φαίνεται υπερβολική. Αν το ακολουθήσω αυτό το πρόγραμα νομίζω πως θα παχύνω!!!

στις 12/5/2013
29
τα φαγητά το βράδυ δεν νομίζω πως είναι και η σωστότερη επιλογή

Εγώ τρώω 1 φορά την μέρα. προσπαθώ να χάσω κάποια περιττά κιλά αλλά εχω μείνει στάσιμη στα 52!!! :-
Αυτή η δίαιτα μου φαίνεται υπερβολική. Αν το ακολουθήσω αυτό το πρόγραμα νομίζω πως θα παχύνω!!!

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή