Fitness

Κοιλιακοί!

H προπόνηση των κοιλιακών δεν απαιτεί μόνο εκτέλεση ασκήσεων για τους μυς της κοιλιάς, αλλά ταυτόχρονη συμμετοχή του ασκούμενου σε κάποιο αερόβιο πρόγραμμα και σε ένα προσεγμένο διαιτολόγιο. Πριν λοιπόν εκτελέσετε τις πέντε ασκήσεις κοιλιακών που θα σας υποδείξουμε, επιλέξτε ένα αερόβιο μηχάνημα και ασκηθείτε για τουλάχιστον 40 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα. Στην συνέχεια ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα κοιλιακών: Ασκηση 1: Βρίσκεστε σε ύπτια θέση, έχοντας τα πόδια σας οκλαδόν. Δένετε τα δάχτυλα σας πίσω από το κεφάλι και χαλαρώνετε. Εκτελείτε άρση του κορμού, μέχρι να απομακρυνθούν οι...συνέχεια

Από: Sxeseis_Man
Διαβάστηκε: 17.860 φορές
Σχόλια: 9

Λάθη στη γυμναστική!

Το να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης χωρίς να ξέρετε τι κάνετε, μπορεί να σας αποφέρει περισσότερα προβλήματα από αποτελέσματα. Εδώ θα σας παρουσιάσουμε κάποια συνηθισμένα λάθη που θα πρέπει να ξέρετε έτσι ώστε να καταφέρετε να αυξήσετε το μέγεθος και την δύναμη των μυών σας χωρίς να δημιουργήσετε προβλήματα στο σώμα σας. Ξεκινάτε πολύ απότομαΗ κατάλληλη ποσότητα βάρους για κάθε άσκηση εξαρτάται από τον κάθε μεμονωμένο αθλητή. Είναι στην κρίση σας να εκτιμήσετε τα όριά σας. Επιλέξτε την ποσότητα του βάρους που νομίζετε ότι είναι κατάλληλη για σας. Αντισταθείτε στον πειρασμό να σηκώσετε όσο...συνέχεια

Από: Sxeseis_Man
Διαβάστηκε: 10.625 φορές
Σχόλια: 4

Αφροδισιακά Φαγητά!

Από τους αρχαίους χρόνους ο άνθρωπος έψαχνε τρόπους για να βελτιώσει τις σεξουαλικές του επιδώσεις. Σας παραθέτουμε μερικά φαγητά που θεωρούνται αφροδισιακά δηλαδή : τονώνουν την σεξουαλικότητα, παρατείνουν την απόλαυση και αυξάνουν τη σεξουαλική επιθυμία.Τα κρεμμύδιαTα πιπέρια Tο σκόρδοΤο μέλι Tα αμύγδαλα Tα καρύδιαΤα σπαράγγια, Tο μάραθο Tο ραπανάκι, Tο κάρδαμο Η μπανάνα, Tα σύκα Τα στρείδια, Tο χέλιΟι αφροδισιακές ικανότητες των τροφών αυτών δεν έχει αποδειχτεί επιστημονικά. Οι πεποιθήσεις για τις ιδιότητες των τροφών αυτών επεκράτησαν γιατί το σχήμα, η μυρωδιά και η γεύση τους βοήθησαν...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 9.942 φορές
Σχόλια: 1

Επίπεδο στομάχι!

Εάν προσπαθείτε να επιτύχετε τους τέλειους κοιλιακούς και το εντελώς επίπεδο στομάχι , πιθανό να αγχωθείτε και να απογοητευτείτε. Επίσης , εάν το παρακάνετε στο γυμναστήριο , πιθανό να τραυματίσετε τους μύες σας.Η σωματική κατασκευή των περισσοτέρων ανθρώπων δεν είναι τέτοια που να επιτρέπει την ύπαρξη επίπεδων κοιλιακών. Η ηλικία σας και ο τύπος του σώματος σας καθώς και κάποιες ορμονικές διακυμάνσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των κοιλιακών σας.Εάν θέλετε οι κοιλιακοί σας να φαίνονται πιο επίπεδοι , πρώτα ελέγξτε τη στάση του σώματος σας. Εάν καμπουριάζετε σίγουρα η κοιλιά σας θα...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 7.080 φορές
Σχόλια: 2

Το τέλειο σώμα.

Για να αποκτήσετε το τέλειο σώμα που ονειρεύεστε χωρίς κοιλίτσες και πιασιματάκια στη μέση ακολουθήστε τα πιο κάτω βήματα. Θα σας φέρουν πιο κοντά στο στόχο σας! Μην αποκλείσετε τα λίπη από τη διατροφή σας. Η Μεσογειακή διατροφή σας επιτρέπει να λαμβάνετε φυσικά λίπη όπως το ελαιόλαδο , το ψάρι , το αβοκάντο κλπ. Η λήψη περιορισμένης ποσότητας λιπαρών σας βοηθά το σώμα σας να αδυνατίσει χωρίς να κινδυνεύετε από χοληστερίνη ή καρδιακά προβλήματα.Αποφύγετε τα αναψυκτικά με ανθρακικό, ακόμα και αυτά με χαμηλές θερμίδες γιατί βοηθούν στην παρακράτηση υγρών και σας δυσκολεύουν στο να χάσετε...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 8.839 φορές
Σχόλια: 2

Άσκηση και μακροβιότητα!

Η τακτική άσκηση παρατείνει τη ζωή σας ακόμα και αν αρχίσετε να γυμνάζεστε και μετά τα 40. Μια σχετική έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ επιβεβαίωσε πως οι δείκτες θνησιμότητας μειώθηκαν σε άντρες οι οποίοι κατανάλωναν τουλάχιστον 2 θερμίδες την εβδομάδα αθλούμενοι ,σε σχέση με τους άντρες που δεν γυμνάζονταν καθόλου. Είκοσι χιλιόμετρα τζόκινγκ την εβδομάδα λοιπόν είναι αρκετά για να σας χαρίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και να παρατείνουν τη ζωή σας σημαντικά. Γιατί όμως η άσκηση παρατείνει τη ζωή σας; H άσκηση αυξάνει σημαντικά τα επίπεδα της HDL-C (καλής χοληστερίνης) στον οργανισμό...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 3.236 φορές
Σχόλια: 0

Μέγιστη Μυϊκή Μάζα και ελαχιστοποίηση λίπους.

Ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σας δώσει αυτά τα αποτελέσματα από το fitnesslogic.gr* ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΩΙΝΟ Γάλα, φρούτα, μουσλί. 2ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα φρέσκα, γάλα. ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ Ψωμί, μακαρόνια, μικρή σαλάτα 4ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα, γιαούρτι ή γάλα. ΒΡΑΔΙΝΟ Ψωμί, σαλάτα, κοτόπουλο. Λίγο ρύζι αν υπάρχει η δυνατότητα. ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ Γάλα αποβουτυρωμένο ή γιαούρτι αποβουτυρωμένο. * ΤΡΙΤΗ ΠΡΩΙΝΟ Γάλα, ψωμί, βούτυρο, μέλι, 1 αβγό. 2ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα αποξηραμένα, γιαούρτι ή γάλα. ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ Ψωμί, ρύζι, βρασμένο κηπευτικό (π.χ. αρακάς) και μικρή σαλάτα 3ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα, γιαούρτι ή...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 9.025 φορές
Σχόλια: 5

Τρώτε όσο πρέπει ;

Μήπως στην προσπάθεια σας να χάσετε βάρος , υποσιτίζεστε; Μήπως δεν τρώτε όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό σας γεύματα; Μεγάλο λάθος! Το αποτέλεσμα είναι η πείνα και πάλι η πείνα που θα σας οδηγήσει στο να πάθετε βουλιμική κρίση που θα έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή της δίαιτας σας!Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα. Μην αφήνετε το στομάχι σας άδειο για πολλές ώρες και προ πάντων μην αφαιρείτε γεύματα από τη διατροφή σας. Με αυτό τον τρόπο καταστρέφετε το μεταβολισμό σας. Για να πετύχετε την ιδανική λειτουργία του μεταβολισμού σας αν είσαστε άντρας θα πρέπει να τρώτε ένα σνακ κάθε 4-5 ώρες...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 2.967 φορές
Σχόλια: 0

Στυτικές δυσλειτουργίες και βάρος.

Η παχυσαρκία εκτός από τα άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας που μπορεί να προκαλέσει παίζει σημαντικό ρόλο και στην σεξουαλική λειτουργία του κάθε άντρα. Άντρες υπέρβαροι, που δεν γυμνάζονται πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στύσης. Γι αυτό...προσοχή στο βάρος σας! Σύμφωνα με σχετικές μελέτες , μια ομάδα Ιταλών γιατρών παρακολούθησε 110 παχύσαρκους άνδρες με δείκτη μάζας σώματος ίσο ή μεγαλύτερο από 30 για περίοδο τριών ετών. Οι άντρες αυτοί παρουσίαζαν προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας. Οι γιατροί του χώρισαν με τυχαίο τρόπο σε δύο ομάδες: η μια ομάδα ακολούθησε ένα ε πρόγραμμα απώλειας...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 3.109 φορές
Σχόλια: 0

Εξυπνη διατροφή!

Μην αφήνετε τον εαυτό σας να πεινάει. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την υπερβολική κατανάλωση φαγητού αργότερα.Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες στα τρόφιμα. Γνωρίστε τι τρωτε και πόσες θερμίδες έχει.Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα , αντί για ένα μεγάλο. Με αυτό τον τρόπο δεν αφήνετε το μεταβολισμό σας να γίνει αργός.Προτιμήστε το τυρί και το γάλα με χαμηλά λιπαρά ή την ζαχαρίνη αντί για ζάχαρη.Οι μαγιονέζα και γενικά οι σάλτσες είναι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες. Διαλέξτε τις μαγιονέζες με χαμηλά λιπαρά ή καλύτερα αποφύγετε τις εντελώς αντικαθιστώντας τις με μουστάρδα που δεν...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 3.092 φορές
Σχόλια: 0
Επιλέξτε σελίδα: (1-2)
Σελίδες 12

Κατηγορίες