Fitness & Δίαιτα

Tι να τρώς για να μην έχεις άγχος!

Μπορείς να μειώσεις το στρες στη ζωή σου και να φροντίσεις την ομορφιά σου τρώγοντας τις σωστές τροφές. Φρόντισε ώστε το καθημερινό σου διαιτολόγιο να περιέχει τουλάχιστον μία ή και περισσότερες από τις παρακάτω τροφές και όλα θα πάνε καλά...ΣολομόςΜια πραγματική κούρα ομορφιάς που χάρη στα λιπαρά ωμέγα-3 που περιέχει, όχι μόνο καταπολεμά το στρες, αλλά αναζωογονεί την επιδερμίδα και τη διατηρεί νεανική και σφριγηλή.Πράσινο τσάιΑντικάστησε τον καφέ με το πράσινο τσάι για να υποφέρεις λιγότερο από στρες. Επιπλέον, το πράσινο τσάι περιέχει ουσίες που χαλαρώνουν το νευρικό σύστημα και...συνέχεια

Από: Sxeseis
Διαβάστηκε: 11.329 φορές
Σχόλια: 5

Μήπως τρώτε...συναισθηματικά;

Τρώτε συνειδητά ή τρώτε γιατί συναισθηματικά δεν αισθάνεστε καλά; Μήπως τα συναισθήματα σας αποτελούν τον βασικό λόγο για τον οποίο τα κιλά σας έχουν ξεπεράσει το επιθυμητό όριο; Κάντε αυτό το εύκολο τεστ για να το διαπιστώσετε. Βαθμολογίστε τον εαυτό σας για κάθε απάντηση με :Ποτέ = 1 βαθμός Σπάνια =2 βαθμοίMερικές φορές =3 βαθμοίΣυχνά =4 βαθμοίΠολύ συχνά =5 βαθμοί Έχετε την επιθυμία να φατε οταν… Σας έχουν συγχίσει; Όταν δεν έχετε κάτι να κάνετε; Όταν είστε αποθαρρημένοι; Όταν νιώθετε μοναξιά;Όταν αισθάνεστε προδομένοι; Όταν είστε θυμωμένοι;Όταν γνωρίζετε ότι πρόκειται να έχετε μια...συνέχεια

Από: Sxeseis
Διαβάστηκε: 9.846 φορές
Σχόλια: 26

Το μεγαλύτερο ψέμα για το αδυνάτισμα!

Ενα από τα best seller βιβλία των τελευταίων μηνών στην Αμερική είναι το «Τhe big fat health and fitness lie», που αναφέρεται στις αλήθειες και στα ψέματα γύρω από το αδυνάτισμα. Ο συγγραφέας του Craing Pepin-Donat, θέλοντας να βάλει επιτέλους τα πράγματα στη θέση τους, αποκαλύπτει τι από όσα πιστεύουμε για το αδυνάτισμα ισχύουν και τι είναι απλώς μύθος. Ξεκινώντας από το γεγονός ότι το ποσοστό των παχύσαρκων ανά τον κόσμο συνεχώς αυξάνεται και μάλιστα παράλληλα με την αύξηση των πολλών και ποικίλων προγραμμάτων αδυνατίσματος, την αύξηση των σκευασμάτων αδυνατίσματος αλλά και των...συνέχεια

Από: Sxeseis
Διαβάστηκε: 15.310 φορές
Σχόλια: 22

Τα κιλά των γιορτών!

Από τις αρχές Δεκεμβρίου έως του Αη-Γιαννιού, η λαϊκή θυμοσοφία θέλει το σωματικό μας βάρος να αυξάνεται κατά 2,5 έως 5 κιλά. Ωστόσο, οι υπάρχουσες μελέτες δεν επιβεβαιώνουν την πεποίθηση αυτή. Η αλήθεια είναι ότι το… μεγάλο φαγοπότι αρχίζει με τις μεγάλες γιορτές των Αγίων που από τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου υπάρχουν. Συνεχίζεται τις παραμονές κι ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με τα κλασικά οικογενειακά και μη «τραπέζια», για να ολοκληρωθεί τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου. Αν σε αυτό προσθέσει κανείς ότι τις μέρες των αργιών οι περισσότεροι από εμάς καθηλώνονται...συνέχεια

Από: Sxeseis
Διαβάστηκε: 4.879 φορές
Σχόλια: 0

Crash Test σε 4 διάσημες δίαιτες...

Ορκίζεστε ότι... από Δευτέρα θα ξεκινήσετε δίαιτα, αλλά προβληματίζεστε ποια να διαλέξετε καθώς όλες υπόσχονται ότι θα σας κάνουν συλφίδα μέσα σε χρόνο ρεκόρ.Για να σας προστατέψουμε από τις διατροφικές παγίδες, συγκεντρώσαμε τις 4 πιο «διάσημες» δίαιτες παγκοσμίως ώστε να βρείτε αυτήν που πραγματικά σας ταιριάζει. Δίαιτα ¶τκινς Δημιουργήθηκε στη δεκαετία του '70 από τον Dr Atkins και πρόσφατα έγινε ξανά της μόδας. Σύμφωνα με τη θεωρία του εφευρέτη της, οι υδατάνθρακες προκαλούν υπερπαραγωγή ινσουλίνης και συνακόλουθα πείνα, με αποτέλεσμα την κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας φαγητού και την...συνέχεια

Διαβάστηκε: 19.589 φορές
Σχόλια: 13

Eπίπεδη κοιλιά!

Προσπαθήσατε αρκετές φορές αλλά δεν το πετύχατε! Κάνατε δίαιτες χημικές , δίαιτες θερμιδικές , δίαιτες με σούπες και υγρά αλλά η κοιλίτσα παραμένει πάντα εκεί...στη θέση της! Πως μπορείτε να ξεφορτωθείτε την κοιλίτσα και να αποκτήσετε μια επίπεδη κοιλιά που θα σας επιτρέπει να φοράτε ότι θέλετε;Oι ειδικοί προτείνουν:-Aποφεύγετε τα αναψυκτικά και τα ποτά -Mειώστε την κατανάλωση του φρέσκιου ψωμιού και προτιμήστε τις φρυγανιές και τα παξιμάδια -Περιορίστε το αλάτι -Περιορίστε τη ζάχαρη και τα γλυκά -Τρώτε αργά και μασάτε καλατην τροφή σας-Πίνετε μεγάλη ποσότητα νερού Δύο εύκολες ασκήσεις που...συνέχεια

Διαβάστηκε: 30.699 φορές
Σχόλια: 18

Έξοδος για φαγητό…και με την δίαιτα τι θα γίνει;

O εφιάλτης της κάθε γυναίκας (και όχι μόνο) σε περίοδο δίαιτας είναι η έξοδος για φαγητό! Θέλουμε να βγούμε με τους φίλους μας αλλά το θεωρούμε δεδομένο ότι μια έξοδος για φαγητό θα ανατρέψει τις προσπάθειες μας και θα «χαλάσουμε» την δίαιτα μας. Έτσι πολλές φορές αναγκαζόμαστε να μην βγούμε και να γινόμαστε αντικοινωνικοί , ή βγαίνουμε και μετά νιώθουμε ενοχές. Πως μπορούμε λοιπόν να συνδυάσουμε τις εξόδους για φαγητό και την δίαιτα;Συνήθως, στις εξόδους μας αυτές μπαίνουμε στον πειρασμό να τσιμπήσουμε όλα αυτά που ήταν απαγορευμένα για την δίαιτα μας. Το σκεπτικό είναι τις περισσότερες...συνέχεια

Διαβάστηκε: 5.351 φορές
Σχόλια: 2

Δίαιτα με ρύζι!

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά οι ρυθμοί της καθημερινότητάς σας είναι τέτοιοι που δεν σας επιτρέπουν να προετοιμάζετε τα φαγητά που απαιτούν οι διάφορες δίαιτες, σας έχουμε τη λύση. Η διατροφή με το ρύζι είναι ιδανική για εσάς. Είναι αρκετά ξεκούραστη, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στην παρασκευή του φαγητού. Μέρα 1η Πρωί: ένα χυμό πορτοκάλι Μεσημέρι: μια μερίδα 100 γρ. ρύζι, με λίγο αλάτι Απόγευμα: ένα χυμό πορτοκάλι Βράδυ: μια μερίδα 100 γρ. ρύζι, με λίγο αλάτι¨ Μέρα 2η Όσα και ό,τι φρούτα θέλετε, κατά τη διάρκεια της ημέρας Μέρα 3η Όσα και ό,τι λαχανικά θέλετε κατά τη διάρκεια της ημέρας...συνέχεια

Διαβάστηκε: 39.830 φορές
Σχόλια: 23

Συμφιλιωθείτε με το σώμα σας!

H εξωτερική μας εμφάνιση και ειδικά οι αναλογίες μας είναι κάτι που μας απασχολεί καθημερινά. Ψάξαμε και βρήκαμε για εσάς ένα άρθρο αφιερωμένο στην αποδοχή του σώματος μας :Η φύση δεν είναι τέλεια, γιατί να είστε εσείς;Τα πρότυπα ομορφιάς της εποχής αποδεικνύονται συχνά ιδιαίτερα βασανιστικά για τις περισσότερες γυναίκες.1. Ξεχάστε τις ιδανικές αναλογίεςΣχεδόν όλες οι γυναίκες είναι ευαίσθητες στο ζήτημα των αναλογιών και του βάρους. Ακόμη και αν οι αναλογίες τους είναι τέλειες, είναι αρκετά αυστηρές με τον εαυτό τους. Τα πάντα φαίνεται να υποκινούνται από την πεποίθηση ότι ένα καλό σώμα με...συνέχεια

Από: Sxeseis
Διαβάστηκε: 9.352 φορές
Σχόλια: 6

Τα κιλά των διακοπών...

Κατά τη διάρκεια των διακοπών μας και μέσα στα πλαίσια της χαλάρωσης και της διασκέδασης δεν ελέγχουμε τι τρωμε με αποτέλεσμα να επιστρέφουμε από τις διακοπές με όχι μόνο με όμορφες αναμνήσεις αλλά και με περιττά κιλά. Λίγο η υπερκατανάλωση αλκοόλ , λίγο οι παραδοσιακές λιχουδιές στα μέρη που επισκεπτόμαστε , λίγο η θάλασσα που ανοίγει την όρεξη και το κακό δεν αργεί να γίνει! Πως μπορούμε να μην πάρουμε επιπλέον κιλά κατά τη διάρκεια των φετινών μας διακοπών;• Καλό θα ήταν να μην αλλάξουμε ριζικά τις διατροφικές μας συνήθειες και να ακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα που θα μας "κρατήσει"...συνέχεια

Διαβάστηκε: 4.214 φορές
Σχόλια: 0
Επιλέξτε σελίδα: (1-3)
Σελίδες 123

Κατηγορίες