Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!
Εγγραφή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σελίδα : 1

BARON

# 1 στις 20/6/2003
author
Ανδρας / 47 / Ελεύθερος
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Καλλιθέα
Θέματα: 14
Απαντήσεις: 69
'Aρεσαν+: 0%

Η μασονια στην ελλαδα

Τριγυριζοντας για τα βιβλια που προτεινατε σε προηγουμενο αρθρο μου σε διαφορα αθηναικα βιβλιοπωλεια μου εκανε εντυπωση το θεμα της μασονιας.Εχει απασχολησει πολυ την βιβλιογραφια κατα πως φαινεται.
Αραγε γραφουν αληθινα και αντικειμενικα ή μπουρδολογουν για να μας παρουν τα χρηματα?Αυτος ο μασονισμος υφισταται στην ελλαδα ή μηπως ειναι για λαικη καταναλωση?Τι ειναι τελικα ο μασονος?
Μεσα σε ολα τα βιβλια που πηρα για τις διακοπες ευχαριστως θα προσθετα και ενα για την μασονια.Καποιες προτασεις?
Αιμα,στεμμα,σπερμα. *** Βαρον ***

kostas_1966

# 2 στις 20/6/2003
author
Ανδρας / 57 / Ελεύθερος
Ν. Αχαϊας / Λαμπίρι
Θέματα: 32
Απαντήσεις: 185
'Aρεσαν+: 0%

Ενδιαφερον...

Μπραβο BARON που αν και τοσο νεος θιγεις τοσο σοβαρα θεματα.Να και κατι ξεχωριστο για μενα τουλαχιστον που βαρεθηκα να βλεπω συνεχεια θεματα για τις ανθρωπινες σχεσεις(στο τελος με επιασε αγοραφοβια και...)

Χμμ δεν ξερω αν θα πρεπει να γραψω οτιδηποτε πανω στο θεμα της μασονιας,ισως πεφτει βαρυ στα παιδακια με το μεσο ορο ηλικιας του site τουτου(20-25),ισως δε να ξεφευγει κι απο το κλιμα του χωρου.
Συνεχιζω και τελειωνω παντως με μερικες ερωτησεις.
Αραγε τι τολμαει να γραψει ο Κωστας Τσαρουχας στο βιβλιο του "Η μασονια στην Ελλαδα"για τους εχμμ...τεκτονες?
Το εχει διαβασει κανεις?Για τα αντιστοιχα του Λαμπροπουλου τι να πω?Επιφυλλασομαι.
Ωραιο θεμα BARON,με εβγαλε απο τη ληθη.
ΥΓ. Οποιος-α εχει αποψη ας την πει.Θα εχει ενδιαφερον αλλα,δυστυχως,λιγους θεωρω οτι μπορουν να απαντησουν.Και δη δημοσια.
ΥΓ2. Αληθεια ποια ειναι η εκτιμηση σας για τον Κ.Τσαρουχα?
Μη δειχνεις το δαχτυλο σου γιατι θα σου το φανε

split

# 3 στις 20/6/2003
author
Γυναίκα / 60 / Ελεύθερη
Κύπρος
Θέματα: 57
Απαντήσεις: 1.437
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by kostas_1966

Χμμ δεν ξερω αν θα πρεπει να γραψω οτιδηποτε πανω στο θεμα της μασονιας,ισως πεφτει βαρυ στα παιδακια με το μεσο ορο ηλικιας του site τουτου(20-25),ισως δε να ξεφευγει κι απο το κλιμα του χωρου.



Κωστα, δεν βλεπω γιατι το θεμα της μασονιας να ξεφευγει απο το κλιμα του χωρου. Αντιθετα ειναι πολυ ενδιαφερον.

Τα βιβλια σχετικα με το θεμα, που επεσαν στα χερια μου μεχρι σημερα, με απογοητευσαν μια και αντικρυζαν το θεμα απο μια εντονα θρησκευτικη (για να μην πω εκκλησιαστικη) σκοπια.

Θα το διαβασω το βιβλιο που αναφερεις και θα επανελθω.
Ο δυσκολότερος δρόμος στη ζωή είναι ο δρόμος της καρδιάς σου...

koyrsaros

# 4 στις 20/6/2003
author
Ανδρας / 59 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Καλαμαριά
Θέματα: 226
Απαντήσεις: 1.831
'Aρεσαν+: 0%
Και μια και μιλάμε για μασονία....

http://www.sxeseis.gr/viewthread.php?tid=421

kostas_1966

# 5 στις 20/6/2003
author
Ανδρας / 57 / Ελεύθερος
Ν. Αχαϊας / Λαμπίρι
Θέματα: 32
Απαντήσεις: 185
'Aρεσαν+: 0%

Ακομα μια κουταλια λοιπον...

...Για οσους επιμενουν.
Παντως το ολο θεμα ειναι βαρυ και δυσπεπτο.Γνωμη μου οτι ειναι ...χειμωνιατικο θεμα.

Παραθετω λοιπον καποια στοιχεια.
Δυο κουβέντες και μερικές αναφορές σε ιστορικούς σχετικά με το θέμα....

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ

Ο Τεκτονισμός στον Ελληνικό χώρο λειτούργησε σε δυο ξεχωριστές φάσεις που δεν έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ τους και αυτό δεν έχει συνειδητοποιηθεί ούτε από τους περισσότερους μελετητές ούτε από τους περισσότερους τέκτονες.

Προεπαναστατικός Τεκτονισμός (1740-1821)

Η πρώτη περίοδος που δίκαια χαρακτηρίζεται σαν "προεπαναστατικός Τεκτονισμός" άρχισε γύρω στο 1740 και έφθασε μέχρι την επανάσταση του 1821.Μετά ακολούθησε μια τέλεια διακοπή, μια νεκρή περίοδος (1821-1863). Η διακοπή αυτή απλώς επιβεβαιώθηκε με την ανακήρυξη του ελεύθερου Ελληνικού Κράτους που διέλυσε και επίσημα τις Στοές που είχαν κλείσει πάντως πολύ πριν, εξαιτίας της επανάστασης. Αυτή η ανάπαυλα δράσης τεκτονικών στοών διατηρήθηκε μέχρι την ένωση της Επτανήσου με την μητέρα πατρίδα το 1863.

Ο Τεκτονισμός της Μεγάλης Ανατολής (1863-1976)

Μετά ξεκίνησε η δεύτερη περίοδος που κράτησε κι αυτή ένα περίπου αιώνα μέχρι το 1976 ονομαζόμενη σαν "Μονότονος Ελληνικός Τεκτονισμός".Έτσι το 1863 σχεδόν αναπάντεχα, εμφανίστηκαν οι πρώτες τεκτονικές στοές αναζήτησης στην Ελλάδα εξαρτημένες από τη Μεγάλη Ανατολή του Τορίνου και τον επόμενο χρόνο απέκτησαν ένα είδος αυτονομίας με τη δημιουργία ενός "Τεκτονικού Διευθυντηρίου" δηλαδή μιας τοπικής Ελληνικής Διοίκησης.Το 1868 ο Ελληνικός Τεκτονισμός απέκτησε πλήρη ανεξαρτησία και δημιουργήθηκε έτσι η Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδος που έλεγχε ουσιαστικά τους 3 πρώτους συμβολικούς βαθμούς, αλλά που είχε υιοθετήσει και τους υπόλοιπους 30 του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου. Το 1872 οι ανώτεροι βαθμοί απέκτησαν κι αυτοί ανεξαρτησία και συγκροτήθηκε το Ύπατο Συμβούλιο του 33ου του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου. Τα δύο αυτά σώματα ανήκαν στην ίδια δογματική τεκτονική σχολή, τη Γαλλική και μέχρι το 1976, πάνω από εκατό χρόνια δηλαδή, κυριάρχησαν μονοπωλιακά στο χώρο μας. Οι κρίσεις και οι διακυμάνσεις του μονότονου αυτού Τεκτονισμού δεν ήταν τίποτε άλλο παρά οι μεταξύ τους αντιζηλίες και η προσπάθεια το ένα να ελέγχει το άλλο. Αυτό αποστέρησε τον Ελληνικό Τεκτονισμό από κάθε δυνατότητα ανανέωσης και όλο αυτό το διάστημα, έμεινε στο επίπεδο, οργανωτικά και δογματικά, από το οποίο ξεκίνησε. Αποκομμένος δε καθώς ήταν από τη διεθνή τεκτονική κοινότητα δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει ούτε τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ακόμα και στο ίδιο το δόγμα από το οποίο προήλθε.

Ο Τεκτονικός Πλουραλισμός στην Ελλάδα (1977 - )

Η τρίτη περίοδος που ήδη διανύει τη τρίτη δεκαετία της, είναι η εποχή του "Τεκτονικού πλουραλισμού" στην Ελλάδα και στη συνέχεια παρατίθεται το στίγμα της, δηλαδή τα γεννεσιουργά της αίτια, όσο και οι προοπτικές της. Με την ίδρυση το έτος 1977 του Μεγάλου Περιστυλίου των Τεκτόνων της Βασιλικής Αψίδας που μετέφερε στη χώρα μας, μαζί με άλλους βαθμούς και τάξεις τον Τεκτονισμό της Αμερικανικής Σχολής, έληξε οριστικά η περίοδος του μονότονου Γαλλικού Τεκτονισμού.Το 1981 με την ίδρυση του Μεγάλου Σκηνώματος των Ιπποτών του Ναού που καθοδηγήθηκε από το αντίστοιχο Μεγάλο Σώμα της Σκωτίας, το σύστημα της Υόρκης άρχισε να προσαρμόζεται προς τον Ευρωπαϊκό Τεκτονισμό και την παράδοσή του.Αυτή η φάση ολοκληρώθηκε το 1986 με την εμφάνιση και τη δράση της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος η οποία ακολούθησε από την αρχή τα Αγγλικά πρότυπα. Έτσι η προσπάθεια που άρχισε από το Διονύσιο Ρώμα το 1811 με συμπαραστάτη του το Δούκα του Σάσεξ, τότε Μεγάλο Διδάσκαλο της Ηνωμένης Μεγάλης Στοάς της Αγγλίας (1813), ολοκληρώθηκε 175 χρόνια μετά όταν στις 21 Ιουνίου 1986 ανακηρύχθηκε η Νέα Εθνική Μεγάλη Στοά της Ελλάδος για να εισαχθεί και στον ελλαδικό χώρο ο καθαρός και αρχαίος τεκτονισμός της Αγγλοσαξωνικής Σχολής.

Ιστορική Καταγραφή της πρώτης περιόδου

Καίτοι η ιστορική έρευνα της πρώτης περιόδου δεν έχει εξαντληθεί - μια ερευνητική στοά πρέπει να ιδρυθεί γι' αυτό το σκοπό - υπάρχουν στοιχεία ικανά να σχηματίσουν τουλάχιστον την αμυδρή της εικόνα. Τα βιβλία του Διονυσίου Καλογερόπουλου, του Πάνου Χατζηπάνου και του Μαρίνου Πολλάτου, οι μονογραφίες του Παναγιώτη Κρητικού, του Θεοδοσίου Τάσιου, του Χρήστου Ριζόπουλου κ.λπ. καθώς και η πρόσφατη έκδοση - λεύκωμα της Στοάς της Λευκάδας. "Η Ένωσις" για το Διονύσιο Ρώμα και την πρώτη Εθνική Μεγάλη Στοά προσδιορίζουν τα ορόσημά της. Είναι πράγματι η μόνη περίοδος που έχουμε κάνει κάποια ιστορική δουλειά.

Η δεύτερη περίοδος υστερεί από άποψη ιστορικής καταγραφής.

Ο Χατζηπάνος παραθέτει πολλά στοιχεία αλλά άτακτα και χωρίς κριτικό πνεύμα, είναι περισσότερο ένας - με επιλογές - αρχειογράφος και λιγότερο ένας ιστορικός. Ο Πολλάτος ενώ είναι αυστηρός στην αρχή, όσο πλησιάζει προς την εποχή του γίνεται πιο προσεκτικός και εξυμνητικός. Ο Νέστορας Λάσκαρης στο λεξικό του είναι μονοσήμαντος και επιφυλακτικός. Υπήρξε ο πιστός υπηρέτης της ιδέας της Μεγάλης Ανατολής και ο Ηρακλής του Σκωτικού Τύπου. Ανήκει εξάλλου στη σχολή που η μυθοποίηση ταυτίζεται με την αλήθεια.
Στη σχολή αυτή θητεύουν και οι περισσότεροι τέκτονες που ασχολούνται σποραδικά με την ιστορική έρευνα της δεύτερης περιόδου. (Τον προβληματισμό του πάνω στο θέμα αυτό εκθέτει ο Φαίδων Μπουμπουλίδης "Σκέψεις γύρω από τις τεκτονικές έρευνες" σ' ένα του αξιόλογο άρθρο - οδηγό στο Τεκτονικό Δελτίο, σελ. 84-99 (1966).
........

Αυτά τα ολίγα...
Μη δειχνεις το δαχτυλο σου γιατι θα σου το φανε

koyrsaros

# 6 στις 20/6/2003
author
Ανδρας / 59 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Καλαμαριά
Θέματα: 226
Απαντήσεις: 1.831
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by kostas_1966
...Για οσους επιμενουν.



Eπιμένουμε λοιπόν.... Ελληνικά...

Η σύγκρουση ανάμεσα στον Ελληνισμό και στον εβραϊσμό, συγκεκριμενοποιείται προς τα τέλη του 17ου αιώνα π.Χ. μία περίοδο κατά την οποία συντελείται μία πολιτιστική ανάπτυξη των Φιλισταίων στις ακτές της Παλαιστίνης. Οι Φιλισταίοι ως γνωστόν είναι ελληνικό φύλο που έλκει την καταγωγή από τους Αχαιούς, προέρχεται δε από την Κρήτη.

Οι Φιλισταίοι λοιπόν, φορείς μίας υψηλής πολιτιστικής παραδόσεως που όμοιά της δεν είχαν ποτέ γνωρίσει οι νομάδες σημίτες, επεκτείνονται σε ολόκληρη την περιοχή της Παλαιστίνης. Τότε ακριβώς επιχειρείται λυσσωδώς η εκδίωξή τους από τους Χανανίτες και τους ευρισκόμενους σε πρωτόγονη κατάσταση περιφερόμενους ιουδαίους. Μέχρι να επέλθει η επιβολή των Φιλισταίων, προηγήθηκε ένας αγώνας αδυσώπητος, σηματοδοτώντας την αρχή της συγκρούσεως, ανάμεσα στον Ελληνισμό και στον εβραϊσμό.

Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημανθεί, ότι τους Φιλισταίους οι Αιγύπτιοι τους αποκαλούσαν «Παλαισάτι», δηλαδή πρόσφυγες, ονομασία από την οποία προήλθε αργότερα η λέξη «Παλαιστίνιος». Ανιχνεύοντας τις πηγές του παρελθόντος, προκύπτει ότι η χώρα της Παλαιστίνης, ουσιαστικά γη Ελληνική, έλαβε την ονομασία της από τον Ηρόδοτο. Το δε νότιο τμήμα της Παλαιστίνης, της γης δηλαδή των «Παλαισάτι» - Φιλισταίων, ονομαζόταν από τους εβραίους «νεγέβ των Χερεθί», φράση η οποία σημαίνει «νότος των κρητών» ακριβώς λόγω της κυρίαρχης παρουσίας των Φιλισταίων στην περιοχή.

Οι εβραίοι, ουδέποτε συμβιβάστηκαν με την Ελληνική παρουσία στην Παλαιστίνη. Αντιπροσωπευτικό δε των αισθημάτων που έτρεφαν και που εξακολουθούν να τρέφουν για τους 'λληνες, είναι το ακόλουθο απόσπασμα, προερχόμενο από τον «προφήτη» Σοφωνία (6ος αιώνας π.Χ.), έναν από τους απειράριθμους συγγραφείς περικοπών της Παλαιάς Διαθήκης: «Αλίμονον εις τους κατοικούντας εις τα παράλια της θαλάσσης, εις το έθνος των Κρητών. Ιδού ο λόγος του κυρίου εναντίον σας: Θα σε ταπεινώσω, χώρα των Φιλισταίων, θα σε ερημώσω, ώστε ουδείς κάτοικος να υπάρχη. Και θα γίνει λιβάδιον, βοσκότοπος δια τους ποιμένας και μάνδρα δια τα πρόβατα. Αύτη θα μοιρασθή δια κλήρου εις το υπόλοιπον του Οίκου του Ιούδα...»

Εξ άλλου η επινόηση και διαιώνιση του μύθου της κατατροπώσεως του Φιλισταίου Γολιάθ από τον ισχνό εβραίο Δαυίδ αποτελεί έναν μύθο που συνιστά κωδικοποίηση μιας οδυνηρής πραγματικότητας, η οποία αλληγορεί την προσπάθεια που κατέβαλλε δια δόλου ο σιωνισμός, προκειμένου να επιτύχει την εξόντωση του πανίσχυρου μυικά, αλλά άδολου Γολιάθ (Ελληνισμού), με σκοπό την τελική εξόντωσή του. Υποδηλώνει την σύγκρουση της δολιότητας με τη δύναμη και την επικράτηση της πρώτης.

Η εγκληματική δραστηριότητα των εβραίων συνεχίζεται απρόσκοπτα με την πάροδο των αιώνων. Παράλληλα επιδίδονται και στην συστηματική πλαστογράφηση και αλλοίωση των αρχαιοελληνικών κειμένων. Η εκτεταμένη αυτή πλαστογράφηση πραγματοποιήθηκε κυρίως από τους εβραίους, αλεξανδρινούς συγγραφείς, υπό την καθοδήγηση ραββίνων, κατά τον 3ο μ.Χ. αιώνα, φθάνοντας μάλιστα στο σημείο να ισχυρίζονται ότι «Πλάτων εστί Μωϋσής αττικίζων». Μία τεραστίων διαστάσεων παραχάραξη και διαστρέβλωση της πραγματικότητας συντελέσθηκε και εξακολουθεί με αμείωτη ένταση και σήμερα να συντελείται, με προκαθορισμένο στόχο την εξόντωση του Ελληνικού πνεύματος.

Και αν συνεχίσουμε και φτάσουμε στη Σύγχρονη Ελλάδα θα γίνουν τρομακτικές αποκαλύψεις εδώ, ακόμα και για αυτούς που μας κυβερνούν..

split

# 7 στις 20/6/2003
author
Γυναίκα / 60 / Ελεύθερη
Κύπρος
Θέματα: 57
Απαντήσεις: 1.437
'Aρεσαν+: 0%
Οντως βαρυ και δυσπεπτο το θεμα απο τη μερια που το πιασαμε!

Θα ηταν ενδιαφερον ομως να δουμε λιγο τη λειτουργια του μασονισμου, αν ξερει καποιος.

Απο που υποκινειτα, ποιοι οι στοχοι, ποιο το τελετουργικο, ποια η ιεραρχια, γιατι δεν δεχονται γυναικες, γιατι αλληλοβοηθουνται τοσο πολυ, ποσο ψηλα φτανουν στην ελληνικη πολιτικη σκηνη και κατ'επεκταση και στη παγκοσμια...

Και ακομα ποιες οι διαφορες του μασονισμου απο τον τεκτονισμο.
Ο δυσκολότερος δρόμος στη ζωή είναι ο δρόμος της καρδιάς σου...
Σελίδα : 1
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Ο τρόπος λειτουργίας και οι κανόνες των forum του Sxeseis αλλάζουν!

Για λίγες ημέρες και μέχρι την ολοκλήρωση αυτών των αλλαγών η δυνατότητα αποστολής νέων θεμάτων και απαντήσεων δεν είναι θα δυνατή.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

lastpost