Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!
Εγγραφή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Κ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΚΡΕΤΙΝΙΚΟ

Επιλέξτε σελίδα: (1-2)
Σελίδες 12

wiirah

# 1 στις 25/7/2007
author
Ανδρας / 42 / Ελεύθερος
Ν. Ξάνθης / Σταυρούπολη
Θέματα: 21
Απαντήσεις: 96
'Aρεσαν+: 0%

Κ προπαντος κρετινικο

Ιδού ένα ποίημα προβοκατόρικο, σκοταδιστικό, ανθελληνικό, κ προπαντός κρετίνικο, στην υπηρεσία του διεθνούς ιμπεριαλισμού κ της αντίδρασης, ενάντια στην πρόοδο.
Καλούνται οι σπουδαγμένοι να το αναλύσουν μετρικώς: πόσες συλλαβές ανα στίχο, τομές, διαιρέσεις, ζεύγματα, αναλύσεις συλλαβών...

Λόγια ανθρώπινα
1. Με λόγια ανθρώπινα τον πόνομου να πώ;
2. ανθρώπινος κανένας λόγος δέν αρκεί.
3. ήταν μικρότερη του Ιούδα η προδοσία
4. «εκείνος που έτρωγε μαζίμου το ψωμί
5. να με κλωτσήσει σήκωσε το πόδιτου».
6. χίλιες φορές χειρότερα με πρόδωσαν
7. και τύψεις στο λαιμότους δέν τους έσφιξαν.
8. τόσο φριχτά κανένας δέν προδόθηκε
9. με τέτοια που έγινε σε μένα προδοσία
10. «εκείνοι που ήπιαν και έφαγαν το γάλαμου
11. με σκότωσαν να φάν με γάλα κρέας μαζί»
12. σε μιά καρότσα φόρτωσαν εκατό ψυχές
13. δέν είχαμε κάν τόπο κάτω να πέσουμε
14. έπεφταν το ένα πάνω στο άλλο τα κορμιά
15. στο μέγιστο μαρτύριο μας πηγαίνανε
16. η απελπισία ανέβαινε στον ουρανό
17. ίσια στου Θεού το θρόνο με παράπονο
18. όχι! έλεος! έλεος! όχι! μουκανίζοντας.
19. με λόγια ανθρώπινα τον πόνομου να πώ;
20. ανθρώπινος κανένας λόγος δέν αρκεί.
21. σε κόλαση άθλια φυλακή γεννήθηκα
22. απο μητέρα που δέν είδε αρσενικό
23. όλη τη ζωήμου σε δυό μέτρα πέρασα
24. που μού’δωσαν τόπο δυό τετραγωνικά
25. σαράντα λίτρα γάλα η μάναμου έδινε
26. ημερησίως μα γάλα εγώ δέν γεύθηκα
27. με προόρισαν για γαλακτοπαραγωγή
28. χώμα δέν πάτησα δέν έφαγα χλωρό
29. κι ούτε ποτέ γνώρισα ζώο αρσενικό
30. τρεφόμουν με ξερή τροφή και φάρμακα
31. ορμόνες αντιβιοτικά και τα λοιπά
32. για να γεννήσω όσο το γρηγορότερο
33. σαράντα λίτρα να τους δίνω ημερησίως
34. κανένα απ’ τα μικράμου δέν γαλούχησα
35. το γάλαμου όλο πήγαινε στο αφεντικό
36. πλούσιος να γίνει η χώρατου να αναπτυχθεί
37. ημερησίως γάλα με κρέας να τρώει ο λαός
38. και για όλα αυτά τί ανταμοιβή μου κάνανε
39. ηλίθιο ζώο είναι και φαίνεται είπανε
40. ψυχή δέν έχει δέν αξίζει τίποτε
41. ηλίθιο που είναι φαίνεται απ’ το βλέμματου
42. άρα ψυχή δέν έχει κι ούτε αξία καμιά
43. αγάπη μήπως έχω δέν εξέτασαν
44. μητρότητας και αγάπης που είμαι σύμβολο
45. δέν σκέφθηκαν η αγάπη αν έχει κάποια αξία
46. ανώτερη κι απο την εξυπνάδατους
47. ξεχάσανε σάν μάνα που τους έτρεφα
48. με τόνους γάλα των παιδιώνμου μητρικό
49. στη μάνα αυτή σήκωσαν όπλο φονικό
50. όχι μαχαίρι της χαριστικής βολής
51. ούτε πελέκι κάποιου θυσιαστή ιερέα
52. απ’ τους ανθρώπους τον χειρότερο έφεραν
53. σε τάξη ανθρώπου που ούτε του έπρεπε να μπεί
54. έχει ντουφέκι δίχως σφαίρες φονικό
55. που πίσω παίρνονταςτο ρίχνει σίδερο
56. βγάζει το σίδερο τσακίζει το κρανίο
57. κι αμέσως πίσω στο ντουφέκι το σίδερο
58. ξαναμπαίνει πάλι για να σκοτώνει να μπορεί
59. ώρες ατέλειωτες με ατέλειωτη αγωνία
60. με τσακισμένο το κρανίομου σφάδαζα
61. καθώς κυλιόμουν στου σφαγείου το δάπεδο
62. κρύο ματωμένο σκοτεινό και ανήλιαγο
63. που μύριζε αίμα και απο ξύγγι γυάλιζε
64. ο φονιάς με κέφι έκανε το τσιγάροτου
65. άκουγε τα σκυλάδικα τραγούδιατου
66. στο κινητό μιλούσε και ώρα σκότωνε
67. έπειτα με μαχαίρια πριόνι και μπαλτά
68. προτού τελείως να ξεψυχήσω με έκοβε
69. μου άνοιξε την καρδιάμου μισοζώντανη
70. την έσκισε, πατούσε με τις μπότεςτου
71. όλο να διώξει το αίμα στον υπόνομο
72. γιατί κι άν έχει το αίμα αξία, δέν το πουλούν
73. μόνο το στραγγισμένο κρέας πιάνει λεφτά
74. το καλοξεπλένουν πρίν το μαγειρέψουνε
75. κι αφού το μαγειρέψουν τρώνε το μισό
76. το υπόλοιπο απομένει, στα σκουπίδια πάει
77. αλλα έχουν τη συνείδησητους ήσυχη
78. πως πήραν απο την τροφήτους σίδερο
79. που εγώ το πήρα δίχως να σκοτώνω ζώα
80. ναί τη συνείδησητους είχαν ελαφριά
81. νομίζοντας στη φύση πως υπάκουσαν
82. σάν να είχε τίποτε φυσικό η υπόθεση
83. κι αφού με κομματιάσαν με έκαναν κιμά
84. με ανακατέψαν με πολλά μυρωδικά
85. σκέτο να φάει το κρέας κανένας δέν μπορεί
86. και μέ έπλασαν κεφτέδες οι νοικοκυρές
87. με κέφι για μπιφτέκια με μαλάξανε
88. για να με φάνε με τυρί και βούτυρο
89. που φτιάξαν απ’ το γάλαμου το μητρικό
90. που τρώγονταςτο σάν παιδιάμου γίνανε
91. σάν των παιδιώνμου αδέρφια γίναν δηλαδή
92. τα οποία κι εκείνα βάναυσα τα φόνευσαν
93. για να τα κάνουν πίτσα με άφθονο τυρί
94. που φτιάξαν απ’ το γάλα που μου πήρανε
95. γάλα που τα δικάμου παιδιά δέν έφαγαν
96. για να τραφούν εκείνοι που τα σκότωναν
97. για να τα φάνε με το γάλαμου μαζί.
98. μπροστά σ’ αυτό τί ήταν του Ιούδα η προδοσία;
99. ποτέ κανένα πλάσμα δέν προδόθηκε
100. με τέτοια μεγάλη που μου κάναν προδοσία
101. έτσι όπως κάθε μέρα με προδώνουνε
102. «το γάλα των παιδιώνμου εκείνοι που έτρωγαν
103. μαζί με το γάλα εκείνο κι εμένα φάγανε».
104. (γάλα με κρέας μαζί είναι αμφότερα άχρηστα
105. δέν αφομοιώνεται κανένα απο τα δυό
106. χαράμι πάνε στις ασύδοτες κοιλιές
107. όμως εκτός γάλα με κρέας τί άλλο θα βρούν
108. για να φτιάξουν κάποια ποικιλία στο πιάτοτους.
109. άν δέν τα βάλουνε μαζί γάλα και κρέας
110. μόνο ένα πράγμα θα έχουν στο τραπέζιτους)
111. ανθρώπινα λόγια πολλά σάν τί να πούν
112. όσα κι αν πούν δέν τη χωρούν την αδικία
113. Παρασκευή Μεγάλη με σκοτώνανε
114. για τους φονιάδες μέρα αργίας δέν ήτανε
115. δέν τους επέκρινε παπάς κανείς γι’ αυτό
116. κι άν τύχει και ρωτήσουν πότε τό’φαγες,
117. πότε το σκότωσες κανένας δέν ρωτάει.
118. για κρέας κρουστών, πνικτών αν λέει η Αγία Γραφή
119. με χτύπημα χωρίς σφαγή αν φονεύθηκαν
120. γι’ αυτούς πλέον είναι ασήμαντο το ζήτημα
121. τί να τους νοιάξει αφού είναι στα άλλα καθαροί.
122. σάν τί να πούν λόγια και λόγια ανθρώπινα
123. δέν είναι όλοι άνθρωποι όσοι ανθρώπινα μιλούν
124. υπάρχουν άνθρωποι απ’ τα ζώα χειρότεροι
125. που αξίζουνε λιγότερο κι απ’ τον κιμά
126. άχρηστοι ανθρώποι, πού να χρησιμεύανε
127. όπως εμάς τα ζώα που θανατώνουνε
128. στον κόσμο άχρηστοι όπως ο πρόγονόςτους Κάιν
129. που ο Θεός του μίλησε αλλα ο Κάιν δέν πείσθηκε.
130. δέν ήταν τίποτα του Ιούδα η προδοσία
131. μπροστά σ’ αυτά που κάθε μέρα υφίσταμαι.
132. δέν είναι όλοι άνθρωποι όσοι ανθρώπινα μιλούν
133. πρέπει να νιώθεις για να λέγεσαι άνθρωπος
134. να καταλαβαίνεις πρέπει την φωνή όσα λέει.
Ό καλός είναι άοπλος, τον άοπλο τον κάνουν κομμάτια. Με την προστυχιά πετυχαίνονται όλα. Αντίθετα η καλοσύνη χρειάζεται φρουρό. δέν βρίσκει όμως κανέναν.

unreal

# 2 στις 25/7/2007
author
Ανδρας / 51 / Σε διάσταση
Ελλάδα
Θέματα: 6
Απαντήσεις: 1.115
'Aρεσαν+: 0%
Όσο "βαρύ" και αν είναι το ανωτέρο ποίημα δεν μπορώ παρά να εκφράσω (εγωιστικά ίσως) την ανάγκη μου να βάζω σαν όριο της φιλοζωίας την φιλανθρωπία

# 3 στις 26/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Oμολογώ πως δεν είχα την υπομονή να διαβάσω όλο το παραπάνω μιας και τα ποιήματα δεν είναι το φόρτε μου.

Όμως Unreal τι εννοείς με αυτό που λες? Με ποιό τρόπο μπορεί η φιλανθρωπία να περιοριστεί από τη φιλοζωία?

Παράθεση:
Originally posted by unreal
Όσο "βαρύ" και αν είναι το ανωτέρο ποίημα δεν μπορώ παρά να εκφράσω (εγωιστικά ίσως) την ανάγκη μου να βάζω σαν όριο της φιλοζωίας την φιλανθρωπία

unreal

# 4 στις 27/7/2007
author
Ανδρας / 51 / Σε διάσταση
Ελλάδα
Θέματα: 6
Απαντήσεις: 1.115
'Aρεσαν+: 0%
Πρώτα θα σκεφτώ και θα αγωνιστώ για τα δικαιώματα των ανθρώπων και μετά για αυτά των ζώων. Γιατί το ανάποδο είναι απάνθρωπο.

Ταυτόχρονα δεν γίνεται.
Όταν ξοδέψεις έστω και μισό σέντσι για "φιλοζωικούς" σκοπούς αυτό ακριβώς το μισό σέντσι το έχεις στερήσει από "φιλανθρωπικούς" σκοπούς.

Όταν περιορίσεις την παραγωγή γάλακτος κατά το ήμιση αναλόγως κατά το ήμιση θα το στερήσεις από τον φτωχό (γιατί ο πλούσιος και ακριβό θα το αγοράσει)

Πρώτα θα προσπαθήσω και θα σκεφτώ για τους ανθρώπους. Είτε τους, δεν μπορώ να βρώ άλλη λέξη τώρα γιαυτό θα πώ απίστευτα ταλαιπωρημένους ως το βαθμό της υπανθρώπισής τους, κατοικούντες στις υπανάπτυκτες χώρες. Είτε ακόμα και εμάς τους πολιτισμένους και ανεπτυγμένους δυτικούς (και εμένα τον ίδιο) που περνάω σχεδόν την μισή ζωή μου (εργασία γραφείου) καθισμένος και περιορισμένος σε ένα τετραγωνικό μέτρο και την υπόλοιπη μισή χωρίς να μπορώ να δώ, από το τσιμέντο, ποιά είναι η ομορφιά της φύσης.
ΚΑι μετά θα επιτρέψω στον ευατό μου να σκεφτεί (αν θα υπάρχει τότε) για την ταλαιπωρία των άλλων ζωντανών του πλανήτη.

Δεν υπάρχει σήμερα δικαίωμα ζώου που να παραβιάζεται χωρίς να υπάρχει το ίδιο δικαίωμα ανθρώπου που επίσης παραβιάζεται.

# 5 στις 27/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Εντάξει, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να δίνω λίγο γάλα στον καημένο τον σκυλάκο που έρχεται στην πόρτα μου κάθε πρωί και με κοιτάζει με κάτι ματάρες. Αυτό δεν με κάνει απάνθρωπη, ε Unreal?

Παράθεση:
Originally posted by unreal
Πρώτα θα σκεφτώ και θα αγωνιστώ για τα δικαιώματα των ανθρώπων και μετά για αυτά των ζώων. Γιατί το ανάποδο είναι απάνθρωπο.

wiirah

# 6 στις 27/7/2007
author
Ανδρας / 42 / Ελεύθερος
Ν. Ξάνθης / Σταυρούπολη
Θέματα: 21
Απαντήσεις: 96
'Aρεσαν+: 0%

βαρεία δικαστηκή πλάνη

Φίλτατε UNREAL, τίμια η θέσητου ώς δικαστής, ανέλαβες το ρόλο του δικαστή όχι μόνο σε αυτήν την υπόθεση, αλλα κ σε όλες τις άλλες. Σε αυτήν την περίπτωση βλέπεις δύο αντιδίκους: απο τη μιά ο άνθρωπος, απο την άλλη τα ζώα, τα υπόλοιπα πλάσματα, η φύση. Κ λές: εσείς οι δυό πολεμάτε να φάτε ο ένας τον άλλον. έ, λοιπόν, σας βάζω μιά πράσινη γραμμή ανάμεσασας, ούτε εσύ θα την υπερβείς ούτε εσύ. αυτό απαιτεί η δικαιοσύνη. Αυτό είναι το σκεπτικόσου, κ έχεις κάνει ένα θεμελιώδες λάθος: ο άνθρωπος κ τα άλλα πλάσματα δέν είναι δύο αντιμαχόμενες μερίδες. Στην ίδια μεριά είναι όλα. Όσο ο άνθρωπος δείχνει αληθινή καλοσύνη προς τα άλλα πλάσματα, τόσο έχει αληθινό όφελος ο ίδιος. Κ αντίστροφα.
Κάποτε η καλοσύνη έχει σκληρό πρόσωπο. Όταν κλαδεύω την τριανταφυλλιά, φαινομενικά την καταστρέφω, αλλα για το καλότης είναι. Ο κάθε υπερπληθυσμός στη φύση περικόπτεται. αυτό όμως είναι για καλό, είναι αναγκαίο για την υπερπληθυνόμενη κοινότητα. Όταν ο Άβελ θυσίαζε τα αρνιά, στην πραγματικότητα δέν τα έβλαπτε, ο Θεός του έδωσε ευτυχία. Αλλα αυτό είναι εντελώς διαφορετικό απο την ανεκδιήγητη συμπεριφορά του σημερινού ανθρώπου. Άν θέλεις λεπτομέρειες, γράψε. Ή κάνε αναζήτηση στο διαδίκτυο με τη φράση aqusatoosanawtoon (κόλλατο στη γραμμή αναζήτησης). Ευχαριστώ για το χρόνοσου.
Ό καλός είναι άοπλος, τον άοπλο τον κάνουν κομμάτια. Με την προστυχιά πετυχαίνονται όλα. Αντίθετα η καλοσύνη χρειάζεται φρουρό. δέν βρίσκει όμως κανέναν.

# 7 στις 27/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Βρε... wiirah? Μήπως μπερδεύτηκες κι αντί να γράψεις "κατίνικο" έγραψες "κρετίνικο"?

# 8 στις 27/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by Leila75
Βρε... wiirah? Μήπως μπερδεύτηκες κι αντί να γράψεις "κατίνικο" έγραψες "κρετίνικο"?


Χμμμμμ... Να και κάτι που διέφυγε της προσοχής όλων...
Άμα έχεις ντοκτορά... τι να σου κάνουν τ'απλά πτυχία...

# 9 στις 27/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Ωχ! Κλείστε τα παράθυρα καλέ! Μπαίνουν μύγες!

Ran_Tan_Plan

# 10 στις 27/7/2007
author
Ανδρας / 62 / Παντρεμένος
Ν. Χίου / Χίος
Θέματα: 25
Απαντήσεις: 9.705
'Aρεσαν+: 0%
Όταν ο Άβελ θυσίαζε τα αρνιά, στην πραγματικότητα δέν τα έβλαπτε, ο Θεός του έδωσε ευτυχία.

Τωρα η Νταρντανα θα μου την πει παλι οτι απομονωνω λεξεις και προτασεις και απανταω αλλα αυτο μου 'βγαλε το ματι!
Δεν το αντεχω να το αφησω ασχολιαστο ρε παιδια!
Καλη η κουλτουρα ( εδω κατα την εννοια που της εδινε ο Ζαμπετας) και η αλληγορια και ολα τα συμπαραμαρτουντα αλλα οχι να χασουμε και το φως μας!
Πως το αμολυσε ετσι ο ποιητης?(περα απο το τι ηθελε να πει).
Οταν ο Αβελ λεει θυσιαζε τα αρνια στην πραγματικοτητα ΔΕΝ τα εβλαπτε!!
Ναι μεγαλε?Και τι τους εκανε ?Μανικιουρ πεντικιουρ και τους εβλαζε τους καλους που τα τυρανουσαν?
Ο Θεος λεει του εδινε ευτυχια!
Στον Αβελ εδινε ευτυχια ,οχι στα αρνια!!!
Τα αρνια παθαιναν κατι σαν να πεθαιναν αλλα μετα διαπιστωνοταν απο τον ιατροδικαστη υπηρεσιας οτι ειχαν οντως πεθανει εντελως!
Μα εντελως και αμετακλητα σου λεω!
Ο Αβελ κονομαγε ευτυχια και τα αρνια στη σουβλα να γινει ακομα πιο μεγαλη η ευτυχια του οταν τα μασουλαγε!
Τρισμεγιστε....μας κουφανες!!!!
Υ.Γ Αυτο Ο κάθε υπερπληθυσμός στη φύση περικόπτεται. αυτό όμως είναι για καλό, είναι αναγκαίο για την υπερπληθυνόμενη κοινότητα. δεν το σχολιαζω!!
Μην ρωτησεις γιατι....πιστευω να καταλαβες.
Κι αν δεν καταλαβες ρωτα τον καθοδηγητη σου αν και φοβαμαι οτι δυσκολα θα παραδεχτει τον φασισμο που εμπεριεχει η φραση!
"Πρεπει να'σαι λερα για να κυβερνας γαλερα"

FOINIKAS1957

# 11 στις 27/7/2007
author
Ανδρας / 64 / Παντρεμένος
Ν. Ημαθίας / Βέροια
Θέματα: 21
Απαντήσεις: 3.553
'Aρεσαν+: 0%
Ο Αριστοτελης ειπε οτι -Η βαθυτερη αιτια των πολεμων ειναι η κρεοφαγια.
Ειναι απανθρωπο να τυραννας τα ζωα ειτε για να τα φας ειτε για να τους παρεις το γαλα..αλλα και τι γαλα θαναι αυτο;;
Απανθρωπο ειναι επισης να επιτρεπεις να πολαπλασιαζονται τα καημενα τα σκυλια και μετα να τα πετας ή να τα σκοτωνεις.
Εχω δει στην Αθηνα σε λεωφορο που πηγαιναμε σημειωτον απο συνωστισμο,να ανοιγει η πορτα απο αυτοκινητο,και να πετανε εξω ενα σκυλακι απο εκεινα με μπουκλες..Ηταν τοσο χαριτωμενο..Αυτοι που τοκαναν σιγουρα δε θαναι καλοι και στους συνανθρωπους τους..!!
Επισης τυραννιουνται ανηλεως ζωα και πτηνα που προοριζονται για το πιατο μας..
Ειναι κατι χηνες που μεγαλωνουν με χωνι στο στομα ακινητες,ειναι κατι ψαρια που για να σου δειξουν οτι ειναι φρεσκα αφηνουν το κεφαλι αψητο,και οταν σου το φερουν να το γευτεις το στομα του ανοιγοκλεινει..
Ειναι κατι πηθικακια που τα ακινητοποιουν τα φερνουν στο τραπεζι σου με ξυρισμενο κεφαλι,και αφου τα χτυπανε το κεφαλι μπροστα σου επι ωρα(για να γινει υπεραιμια στο σημειο εκεινο),με μια αποτομη κινηση με ειδικο μαχαιρι ανοιγουνε το κεφαλακι του και ο εγκεφαλος ειναι ετοιμος να τον γευτεις...και το πηθικακι ανοιγοκλεινοντας ματια και στομα πεθαινει..το σωματακι του απο κατω σπαρταραει αλλα δεν το βλεπει κανεις...
Αντε στην υγεια μας παιδια και ισως η κολαση ναναι λιγη..απλως δεν υπαρχει κατι παραπερα..

# 12 στις 27/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by Leila75
Βρε... wiirah? Μήπως μπερδεύτηκες κι αντί να γράψεις "κατίνικο" έγραψες "κρετίνικο"?


Ανεπανάληπτο

unreal

# 13 στις 28/7/2007
author
Ανδρας / 51 / Σε διάσταση
Ελλάδα
Θέματα: 6
Απαντήσεις: 1.115
'Aρεσαν+: 0%
Θα είμαι μακροσκελής συγχωρήστε με.
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ

wirrah
Το γκούγκλαρα και προσπάθησα να το διαβάσω όλο. Είναι και μεγάλο.
Δεν θα σου πω ότι το διάβασα γραμμή γραμμή. Αλλά διαπίστωσα ότι μερικές αλήθειες που γράφονται εμπλέκονται με δοξασίες, ερμηνείες και σχόλια που καταλήγουν σε αυθερετα συμπεράσματα του όποιου είναι ο συγγραφέας τελικά.
Ναι είναι αλήθεια ότι η υπερκατανάλωση κρέατος είναι πληγή της κοινωνίας μας.
Αλλά το να θεωρούμε ότι η σελλήνη, η ηλικία, οι θεότητες, τα δαιμόνια που εισέρχονται στο κρέας κλπ κλπ δημιουργούν κακοτυχίες, ή ότι ο θεός είναι οργισμένος είναι πέραν της δικής μου λογικής.
Τελικά δεν νοώ να καταλάβω πως και γιατί και με ποια σύγχρονη εξήγηση το αν θα τρώω κρέας με γάλα θα είναι κακό ενώ το σκέτο κρέας ή το σκέτο γάλα είναι καλό. Αυτά πιθανώς να είχαν νόημα σε παρελθούσες εποχές που δεν έπρεπε να σφάζονται γαλακτοπαραγωγά ζώα για το κρέας τους γιατί αυτό θα ήταν ασύμφορο
Ακόμα η απαγόρευση της σφαγής ζώου με χτυπήματα (δηλαδή να το κάνουν τόπι στο ξύλο και μετά να το σφάζουν) από την Αγία γραφή δεν έχει να κάνει με τον τρόπο σφαγής με το άσφαιρο όπλο. Όπως και η απαγόρευση του να τρώει κανείς το κρέας με το αίμα έχει να κάνει με τις τότε συνθήκες σφαγής που το αίμα μολύνονταν από τις συνθήκες σφαγής και η θυσία των παχέων μερών στο θεό με την αποφυγή υπερκατανάλωσης λίπους. (η θρησκεία προσπαθούσε να θέσει θρησκευτικούς κανόνες καθώς έπρεπε να προστατεύσει τα μέλη της από πραγματικούς και όχι υπερφυσικούς κινδύνους.)
Η δε ένοια της θυσίας των ζώων προ της κατανάλωσής τους επίσης αποσκοπούσε στο να μην σφάζονται ασύστολα (υπερκαταναλωτικά) τα ζώα που αποτελούσαν πηγή ζωής και αν εξέλειπαν ο κόσμος θα πεινούσε.
Όσο δε για το ότι ο θεός καθάρισε όλα τα ζώα και τίποτα ο άνθρωπος να μη θεωρεί μολυσμένο επίσης αποσκοπούσε στο να παύσουν οι όποιες πλάνες επικρατούσαν περι καθαρών και ακαθάρτων ζώων.
Συμπερασματικά θα σου έλεγα να δεις τα γραφόμενα βάση της εποχής που γράφτηκαν και το σκοπό τους να τον ερμηνεύσεις βάσει των υπαρχόντων συνθηκών και όχι να τον παρερμηνεύσεις βάση δοξασιών

Εγώ λοιπόν θεωρώ ότι πληγή είναι η κάθε υπερκατανάλωση. και αυτό γιατί ουσιαστικά είναι υποβάθμιση της φύσης που ζούμε. Είτε μιλάμε για υπερκατανάλωση κρέατος είτε για κάθε άλλου τροφίμου. Είτε για υπερκατανάλωση ενέργειας είτε για υπερκατανάλωση του όποιου αγαθού.

Επίσης, δεν έχω μπερδέψει την φύση στους συλογισμούς που διάβασες ανωτέρο. Την φύση την έχουμε διαταράξει και αυτό είναι προς ζημία και των ανθρώπων και των ζώων. Και ναι βάζω γραμμή και εξακολουθώ να πιστεύω ότι η κοινωνία μας πρέπει πρώτα να ασχοληθεί (άντε να πω κατά 90%) με τα ανθρωπιστικά προβλήματα και μετά (κατά 10%) με την ευζωία των ζώων. Όποιος κανόνας ευζωίας δε συνεπάγεται βελτίωση του παραγόμενου ζωικού προϊόντος πρέπει να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος των ανθρώπων πρωτίστος.

Ran_Tan_Plan
Όταν ο Άβελ θυσίαζε τα αρνιά, στην πραγματικότητα δέν τα έβλαπτε, ο Θεός του έδωσε ευτυχία.

Επειδή δεν το έψαξα το μολογώ αλλά ΑΝ ο Αβελ έσφαξε τα αρνιά επειδή ο λαός που τον ακολουθούσε πεινούσε καλά δεν έκανε? Δηλαδή να τους άφηνε να πεινάνε? Και να τα άφηνε να τριγυρνάνε και στα χωράφια γύρω γύρω να βόσκουν να τρώνε και τις ανθρώπινες τροφές (σιτάρια κλπ)? Ή να σκεφτόταν ότι είναι αμαρτία να τα σφάξει? Ε βρήκε το κόλπο, τα θυσίασε στο θεό, και μετά αφού πρόσφερε το αίμα και κάποια λιπαρά κομάτια και τσίκνισε ο τόπος το υπόλοιπο το έδωσε να το φάνε. Ετσι κανείς δεν είχε πρόβλημα ηθικότητας αλλά τελικά και χόρτασε ο κόσμος. (και από ότι φαντάζομαι εκείνα που έδιναν γάλα δεν τα έσφαξε, τα κράτησε και είπε ότι είναι αμαρτία ζώο που δίνει γάλα να τρώς το κρέας του)
Ο Αβελ μάλλον τελικά καλά έκανε. Δε συμφωνείς?

Ο κάθε υπερπληθυσμός στη φύση περικόπτεται. αυτό όμως είναι για καλό, είναι αναγκαίο για την υπερπληθυνόμενη κοινότητα.

ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ. (όταν δεν μπλέκεται ο άνθρωπος και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ)
Πχ πάνε αμόλα 150.000 λαγούς σε ένα δάσος και πάνε μετά 1 χρόνο και ψάξε να τους βρείς. Οι λύκοι θα βρούνε τροφή, θα πολλαπλασιαστούν θα τους φάνε, μετά οι λύκοι δεν θα έχουν τροφή και θα αρχίσουν να μειώνονται και όταν θα πας εσύ μετά 1 χρόνο να δεις τι έχει γίνει θα βρεις ακριβώς ίδιους λύκους και λαγούς από όσους υπήρχαν πριν δημιουργηθεί υπερπληθυσμός. Ασε που και χωρίς τους λύκους μόνο η έλλειψη τροφης για τους υπερπληθυσμιακούς λαγούς θα τους επαναφέρει στον αριθμό που το οικοσύστημα μπορεί να τους αντέξει.
Τώρα άμα μπλέξει ο άνθρωπος και βάλει κανά συρματόπλεγμα ή αρχίσει και τουφεκάει τους λύκους και ταυτόχρονα ταίζει τους λαγούς εσύ μετά 1 χρόνο θα τοςυ βρεις μια χαρά χαρούλα στρουμπουλούς και χοροπηδηχτούς.

Τώρα για το φασιστικό και καθοδηγητικό του θέματος
Α) αν εννοείς ότι εγώ καθοδηγώ κάποιον μάλλον απατάσαι καθότι μόνο τον ευατό μου ορίζω και εκείνον όχι πάντα. Ότι σκέφτομαι λέω. Απλά
Β) Αν δεν εννοούσες κάτι τέτοιο αγνόησε παντελώς το ανωτέρο σχόλιο
Γ) Το φασιστικό (μικρή λέξη) (ακόμα και το απάνθρωπο λίγο είναι) είναι αυτό που πολλοί φαντάζονται και δεν μπορούν να αποδείξουν. Ότι κάποιες σχετικά νέες αρρώστειες που μαστίζουν τριτοκοσμικά κράτη είναι τεχνητά δημιουργημένες από ανθρώπους που θέλουν να επιβάλουν τον ανωτέρο νόμο της φύσης στον Ανθρωπο. Τον άνθρωπο που από καταβολής του έχει ορισθεί φυσικός ηγέτης πάνω στη φύση.
Στον Ανθρωπο που είναι υπεράνω και των νόμων της φύσης όπως ο ανωτέρο. Μόνο που τελευταία και την φύση έχει σπαταλήσει αλλά πλέον και τον συνάνθρωπο του προσπαθεί να καταλήσει. Και μη μου πείς ότι δεν έχεις σκεφτεί ότι δεν υπάρχει γειατριά για το aids? Η δεν έχεις σκεφτεί από πού προήλθε?

FOINIKA
Στην γειτονιά που ζώ εγώ βλέπω παρατημένα παιδιά και μάλιστα πολλά.
Στην γειτονιά που ζώ εγώ βλέπω παιδιά να μην έχουν να φάνε
Στην γειτονιά που ζώ εγώ βλέπω παιδιά να τυρανιούνται
Στην γειτονιά που ζώ εγώ βλέπω παιδιά να τους ανοίγουν το στόμα να κοιτάνε τα δόντια τους αν είναι γερά για να δουλέψουν
Η γειτονιά που ζώ εγώ είναι και η γειτονιά μου και ο κόσμος όλος

Για τα ψάρια (αν εννοείς τα σουσι) είναι δύσκολο να προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε άλλους τρόπους σκέψεις – θρησκείας – συμπεριφοράς.
Είναι σαν να προσπαθείς να εξηγήσεις σε κάποιον μη χριστιανό γιατί υποβάλλουμε σε μαρτυρικό κλάμα κάθε παιδί (κατά την βάφτισή του) ή γιατί σε συγκεκριμένη ημέρα του έτους σφάζουμε έκαστος ένα αρνί και μετά θεωρούμε ότι είμαστε καλοί χριστιανοί και θα σωθούμε.

Για τα πιθηκάκια δεν έχω ιδέα που και γιατί στο παρών ή στο παρελθόν και από ποιους.

Όσο για τον Αριστοτέλη και την κρεοφαγία και τον πόλεμο όσο και να γκούγκλαρα τίποτα τέτοιο δεν βρήκα. Για τους Πυθαγόρειους και την ακρεοφαγία (αλλά και τις λοιπές στερήσεις ,κρασί, ζεστό νερό, γυναίκες, ομιλία, ενδύματα) βρήκα πολλά αλλά πάντα σε ένα πλαίσιο που θυμίζει τους χριστιανούς ασκητές όπου με την αποχή από τα εγκόσμια βρίσκουν την πνευματική ανάταση.
Παραθέτω απόσπασμα από www.soctheol.uoa.gr/despotis/greek2006/page3/files/page3_11.doc όπου γίνεται πιο αντιληπτό το ότι η αποχή από το κρέας δεν ήταν η μοναδική αποχή.

Ο νεοπυθαγόρειος αυτός «Σαμάνος», ο οποίος ονομάζεται και λάμψας, επίθετο που συνοδεύει ιδίως τους σωτήρες, γεννήθηκε στην Καππαδοκία λίγο μετά το Χριστό, επί Νέρβα (97 μ.Χ.). Όπως σημειώνει η Α. Βακαλούδη ο ίδιος πίστευε ότι ήταν ανώτερος από τους άλλους ανθρώπους στο λόγο και στο ήθος γιατί μεριμνούσε για τη βελτίωση του ανθρωπίνου γένους προτρέποντας τους ανθρώπους σε οσιότερες θυσίες και ταπεινότητα και φρόντιζε για την ενδυνάμμωση των νόμων. Πίστευε στην αθανασία της ψυχής και μάλιστα λέγεται ότι, μετά το θάνατο του, εμφανίστηκε σε νέο και του επιβεβαίωσε ότι η ψυχή είναι αθάνατη ενώ το σώμα χάνεται.
Ως προς το θέμα της όιαιτολογίας του, ακολουθούσε πιστά τους Πυθαγορείους. Απείχε από την κρεοφαγία, έτρωγε ξηρά φρούτα, ψωμί και άγρια λαχανικά, γιατί αυτά θεωρούσε καθα¬ρά, και έπινε κρασί που επίσης το θεωρούσε καθαρό, αλλά επι¬σήμαινε ταυτόχρονα τους κινδύνους του. Περπατούσε ξυπόλη¬τος, φορούσε λινή εσθήτα, είχε μακριά μαλλιά, κατά το πρότυ¬πο του Εμπεδοκλή, τα οποία θεωρούσε ως δείγμα ανδρείας όπως οι Δωριείς και ζούσε στα σεμνότερα σπίτια και τα ιερά. Έζησε σε πλήρη σιωπή επί πέντε έτη. Κατήγγελλε την προσφορά ζώων ή ανθρώπων σε θυσίες και μαντείες. Ο ίδιος πρόσφερε στους θεούς μελόπιτα, λιβάνι και ύμνους. Απαρνήθηκε το γάμο, κάθε σχέση με γυναίκα και κάθε είδους δώρα. Ο τρόπος ζωής του ήταν ένα κράμα της ζωής των Πυθαγο¬ρείων και των Αιγυπτίων ιερέων που, απαρνούμενοι κάθε είδους επίγειες απολαύσεις, ζούσαν ενάρετη ζωή στα ιερά φορώντας λινή ενδυμασία. Τα μακριά μαλλιά του και το γεγονός ότι γύριζε από πόλη σε πόλη, προσφέροντας θεραπείες, τελέσματα και μαντείες, ήταν χαρακτηριστικό των Γάλλων μητραγυρτών, των ιερέων της Μεγάλης Μητέρας στη Φρυγία, που γύριζαν από τόπο σε τόπο ζητιανεύοντας για τη θεά και προσφέροντας σαν αντα¬μοιβή χρησμούς, θεραπείες και καθαρτικές τελετές εξαγνισμών από τα μιάσματα και τους δαίμονες. Ο Απολλώνιος πραγματοποιούσε το ξημέρωμα μόνος του κά¬ποιες τελετές, τις οποίες μετέδιδε μόνο σ' εκείνους που αφιέ¬ρωναν τους εαυτούς τους επί τέσσερα χρόνια στη σιωπή. Απα¬ντούσε σε όλες τις ερωτήσεις των συντρόφων του και κατόπιν, όπως φαίνεται, τελούσε τους καθαρμούς των Ορφικών και των Πυθαγορείων, εφόσον τριβόταν, αλειφόταν και λουζόταν με ψυχρό νερό. Χρησιμοποιούσε κρύο νερό γιατί πίστευε ότι το ζεστό λουτρό συντελεί στη γήρανση των ανθρώπων. Προέτρεπε μάλι¬στα τους Εφεσίους και άλλους ανθρώπους να μην κάνουν καθόλου λουτρό. Στις ελληνικές πόλεις που επισκεπτόταν, συνομι¬λούσε με τους ιερείς για τους θεούς και τους διόρθωνε αν κά¬που είχαν παρεκκλίνει ή έκανε παρατηρήσεις βελτίωσης σε άγνω¬στες τελετές. Καταδίκαζε τις ιπποδρομίες και τον αλληλοσκοτωμό όσων συμμετείχαν σ' αυτές. Στην Αθήνα κατηγόρησε τους κατοίκους για την προτίμηση που έδειχναν στα ιπποδρομιακά θεάματα που περιλάμβαναν σφαγές ανθρώπων, στα θέατρα και στην έκφυλη ζωή. Στην Ταρσό κατηγορούσε τους ανθρώπους για την απάθεια, τη νωθρότητα και τον αισθησιασμό τους.
Α ναι leila
To ζωντανό που σε κοιτάει στα μάτια αν θέλεις σκέψου ότι δεκαπλασιάζεις το πρόβλημα με την αντιμετώπισή σου (τουλάχιστον δέκα απογόνους θα έχει με την ίδια τύχη και τις ίδιες ματάρες)
Επίσης αν θέλεις μπορείς να δίνεις κάθε μήνα λιτρο γάλα (ή το χρηματικό αντίτιμο 1,2 euro) σε κάποιο ίδρυμα. Ακριβώς το ίδιο κάνεις και τώρα αλλά δεν το κάνεις για ανθρώπους. Δεν είναι λίγο. Αν το κάναμε όλοι μας θα μαζεύονταν σε ένα μήνα 10.200.000 euro σε αυτό το ίδρυμα.

Όσοι φτάσατε μέχρι εδώ έχοντας καταφέρει να διαβάσετε τα ανωτέρω χωρίς να χασμουρηθείτε μπράβο σας.

selini

# 14 στις 28/7/2007
author
Γυναίκα / 50 / Παντρεμένη
Ν. Καβάλας / Καβάλα
Θέματα: 142
Απαντήσεις: 5.733
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by unreal
Θα είμαι μακροσκελής συγχωρήστε με.
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
Όσοι φτάσατε μέχρι εδώ έχοντας καταφέρει να διαβάσετε τα ανωτέρω χωρίς να χασμουρηθείτε μπράβο σας.


Εγώ χασμουρήθηκα αρκετές φορές, αλλά ειναι 3:29΄ κι έτσι έχω δικιολογία!
Και να φανταστείς, δεν είχα και τίποτ΄άλλο να κάνω...
Η προδοσία μου αρχίζει και πάλι: "όλα πάνε καλά..."

# 15 στις 28/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by unreal
Θα είμαι μακροσκελής συγχωρήστε με.
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
................................................................................................................................................................................................................................

Όσοι φτάσατε μέχρι εδώ έχοντας καταφέρει να διαβάσετε τα ανωτέρω χωρίς να χασμουρηθείτε μπράβο σας.


Αρτσε μπουρτσε και λουλάς
δηλαδή
Άρμεγε και κουρευε χέζε και δεμάτιαζε

unreal

# 16 στις 28/7/2007
author
Ανδρας / 51 / Σε διάσταση
Ελλάδα
Θέματα: 6
Απαντήσεις: 1.115
'Aρεσαν+: 0%
greg,
H απάντηση στο γνωστό πολεμικό θέμα.
http://www.sxeseis.gr/viewthread.php?tid=17409&page=2
Αν έχεις την ευγενή καλοσύνη και την όρεξη απαντάς εκεί και όχι εδώ.
Selini,
Μετά την απομάκρυνηση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Δικαιολογίες επίσης δεν αναγνωρίζονται οπότε μπράβο δεν έχει.
Ενα ευχαριστώ όμως που το διάβαζες το κειμεν(άκι!!!!!!!) το παίρνεις.

# 17 στις 29/7/2007
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Αγαπητέ Unreal,

Προβληματίστηκα αρκετά με αυτά που είπες για τη φιλοζωία εις βάρος της φιλανθρωπίας, γιατί ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι. Και κατέληξα στο εξής.

Αυτό που λες αν το δει κανείς από την οπτική της λογικής, είναι σωστό. Από την οπτική της ανθρωπιάς όμως, όχι.

Είμαστε όλοι πλάσματα του Θεού, ακόμα και τα ζώα. Το ότι τυχαίνει να γεννήθηκαν σε σώμα ζώου, με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με εμάς, και χωρίς την ικανότητα να ομιλήσουν και να προστατεύσουν τον ευατό τους, δεν σημαίνει ότι δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς.

Όπως μια μάνα αγαπάει εξίσου το καθυστερημένο παιδί της με το υγιές, και δεν μπορεί να τα ξεχωρίσει, έτσι και τα ζώα αξίζουν την αγάπη μας εξίσου με τους συνανθρώπους μας.

Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να συνεχίσω να δίνω το γάλα, και να υποστηρίζω το φιλοζωικο σωματείο με τις στειρώσεις και τις ενέργειες προστασίας των αδέσποτων, χωρίς να θεωρούμαι απάνθρωπη.

Η ανθρωπιά περιλαμβάνει όλα τα πλάσματα του Θεού και δεν κάνει διακρίσεις.

Παρόλαυτά δεν πιστεύω ότι αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι το ποιόν θα πρέπει να βοηθάμε και ποιόν όχι, αλλά απλώς να βοηθάμε. Παντού και πάντα κι όπως μπορούμε. Όχι με ελεημοσύνη, αλλά με θυσία. Γιατί στα λόγια όλοι καλοί είμαστε, αλλά όταν έρθει η ώρα να βάλουμε το χέρι στη τσέπη.... βγάζει αχινούς.

Αυτά.

Παράθεση:
Originally posted by unreal

Α ναι leila
To ζωντανό που σε κοιτάει στα μάτια αν θέλεις σκέψου ότι δεκαπλασιάζεις το πρόβλημα με την αντιμετώπισή σου (τουλάχιστον δέκα απογόνους θα έχει με την ίδια τύχη και τις ίδιες ματάρες)
Επίσης αν θέλεις μπορείς να δίνεις κάθε μήνα λιτρο γάλα (ή το χρηματικό αντίτιμο 1,2 euro) σε κάποιο ίδρυμα. Ακριβώς το ίδιο κάνεις και τώρα αλλά δεν το κάνεις για ανθρώπους. Δεν είναι λίγο. Αν το κάναμε όλοι μας θα μαζεύονταν σε ένα μήνα 10.200.000 euro σε αυτό το ίδρυμα.

wiirah

# 18 στις 29/7/2007
author
Ανδρας / 42 / Ελεύθερος
Ν. Ξάνθης / Σταυρούπολη
Θέματα: 21
Απαντήσεις: 96
'Aρεσαν+: 0%

όποιος θέλει να συκοφαντήσει...

Όποιος θέλει να κατηγορήσει αθώους ανθρώπους, εκφράζεται περιφραστικά. Αυτό πολλοί το κάνουνε, αλλα σε σένα UNREAL, υποβάλλω τα σέβημου, γιατί είσαι ψαγμένο άτομο, το βλέπω πως δέν συμφωνείς μαζίμου, αλλα οι προθέσειςσου είναι αγνές κ οι μέθοδοι σεβαστές. Σίγουρα, μόνη πηγή γνώσης δέν είναι το ίντερνετ, αλλα είναι σαφές οτι δέν θέλεις να εκφράσεις κρίση προτού ψάξεις ένα ζήτημα, αυτό λέγεται στα γερμανικά VOR-URTEIL, το να βγάζεις κρίση προτού να έχεις τα αρκετά δεδομένα. Τώρα κάποιοι άλλοι προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με βαρύγδουπους όρους, όπως φασισμός, ιδεαλισμός, ρατσισμός κ ξερωγώ. Μπορεί να είμαι κάτι απο αυτά, αλλα χωρίς να το ξέρω. Είναι πολλά πράγματα στα οποία οι άνθρωποι δέν μπορούν να συμφωνήσουν, ιδίως όταν λέει ο καθένας "είμαι ανώτερος" ή όταν ο καθένας λέει "ο Θεόςμου είναι ανώτερος". Τότε μόνη λύση είναι ο πόλεμος, αυτός θα αποδείξει ποιός πραγματικά είναι ανώτερος. Ο πρώτος πόλεμος ήταν του Κάιν με τον Άβελ, αλλα κερδήθηκε με μπαμπεσιά, γιατί ο Άβελ δέν περίμενε ποτέ να του επιτεθεί ο αδερφόςτου, τέτοιο πράγμα δέν είχε δεί κανείς. Απο τότε κ μετά τα παιδιά του Κάιν μας δουλεύουνε ψιλό γαζί οτι δέν πρέπει να έχουμε άμυνα, διότι αυτό είναι ρατσισμός, φασισμός, βουδδισμός, σατανισμός, κομφουκιανισμός κ όπως αλλιώς το ονοματίζουνε.
Σαφέστατα θέλω το καλό της ανθρωπότητος μόνο για τον λόγο οτι άνθρωπος είμαι, δέν είμαι Θεός. Αλλα, το καλό της ανθρωπότητος κατα την γνώμημου σημαίνει τα εξής:
1) Εκείνοι που χρησιμοποιούν την ανθρωπότητα σάν πρόβατα για εκμετάλλευση κ σφαγή, πρέπει να καθαρίσουν.
2) Όλα τα δεινά της ανθρωπότητος απορρέουν απο τον υπερβολικό ανθρώπινο υπερπληθυσμό, τον οποίο έντεχνα υποδαυλίζουν οι άρχοντες του κόσμου τούτου γιατί χωρίς υπερπληθυσμό δέν μπορεί να λειτουργήσει υπερεκμετάλλευση.
3) Ότι καλό κάνει ο άνθρωπος στα ζώα κ στη φύση, γυρίζει στον ίδιο, το ίδιο κ κάθε κακό που κάνει στα αθώα πλάσματα κ στη φύση γυρίζει στον ίδιο, οπότε το καλό των ζώων κ της φύσης ταυτίζεται με το καλό του ανθρώπου. Θεωρώ οτι όλα τα πλάσματα έχουν ψυχή, κ η ψυχή αυτή θέλει να ζήσει με ένα σώμα. Άν μου πείτε οτι δέν υπάρχει ψυχή ούτε πνεύμα διότι μόνο ό,τι είναι ύλη υπάρχει, δέν θα διαφωνήσω, κ το πνεύμα είναι ύλη, αλλα ένα τέτοιο είδος ύλης που ενώ αισθάνεται, δέν μπορεί να γίνει αντιληπτό στις αισθήσεις, όπως κ τόσα άλλα πράγματα. Αυτήν τη στιγμή δισεκατομμύρια φωνές διαπερνούν τον αέρα που αναπνέεις, σήματα απο κινητά, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, δορυφόρους κ δέν συμμαζεύεται, αλλα δέν τα αντιλαμβάνεσαι, εκτός άν έχεις την κατάλληλη συσκευή κατάλληλα συντονισμένη.
4) Η πράξη κρίνεται ανάλογα με τις συνθήκεςτης κ όχι καθεαυτή. Δέν ήταν ανήθικο αυτό που έκανα στην εποχή των παγετώνων, που κυνηγούσα ελάφια κ μαμούθ για να φάμε κ να επιζήσουμε. Αλλα το να σκοτώνεις ζώα ανυπεράσπιστα με τον πλέον βάναυσο τρόπο, είναι εντελώς διαφορετικό. Τοσούτω μάλλον που τώρα υπάρχει άνετα η δυνατότητα να ζήσουμε χωρίς το κρέας. Πίνοντας το γάλα γίνεσαι θετό παιδί, ή έστω λαμβάνεις το πιό πολύτιμο πράγμα που μπορεί ένα ζώο να σου δώσει, προϊόν μητρικής στοργής. Δέν μπορείς την ίδια στιγμή να γίνεσαι ηθικός αυτουργός του φόνου του ζώου. Ακόμη κ ο Εβραίος που σταύρωσε τον Χριστό κ δέν ξέρω τί άλλο έκανε, δέν βάζει ποτέ στο ίδιο τραπέζι γάλα με κρέας, γιατί ο Εβραίος έχει την δικήτου ηθική: τον εχθρόμου τον σταυρώνω, αλλα τον φίλομου τον αγαπώ, το κατοικίδιο ζώο είναι ο καλύτεροςμου φίλος, άν αναγκασθώ να τον φάω, θα το κάνω με τον μεγαλύτερο δυνατό σεβασμό. Για να μή μιλήσουμε για την διαιτολογική άποψη, που λέει οτι κρέας με γαλακτοκομικά είναι ο χειρότερος συνδυασμός απο άποψη υγείας, εκείνο δέν το γκούγκλαρα, ρωτήστε όποιον ειδήμονα θέλετε.
5) Οι άνθρωποι που απο φθόνο εμποδίζουν ό,τι καλό πάει στον κόσμο να γίνει, πρέπει να καθαρίσουνε.
6) Παιδιά, η μαύρη μαγεία πιάνει! Το διαπίστωσα προσφάτως αναρτώντας ένα κόλπο για το πώς να χωρίζεις ανθρώπους, σχεδόν αυτοσχέδιο. Ε, λοιπόν, κάποιοι τα παίξανε κ βάλανε το χεράκιτους για να κλείσει κ να μήν εμφανίζεται πλέον στο sxeseis. Άν ήτανε μιά απλή μ....ία, θα το αφήνανε, όπως τόσα άλλα κουφά που βλέπουν το φώς εδώ. Άν ήτανε να μήν πιάσει, θα το αφήνανε, να το δοκιμάσουν μιά δυό, να δούνε οτι δέν έχει αποτέλεσμα, κ να μήν ξαναασχοληθούνe με partition magic κ άλλα παρόμοια. Gi'ayt;o saw l;ev, yp;arxei pneyma, yp;arxei cyx;h. Γι' αυτό πρέπει να προσέχουμε να μήν αδικούμε τα ανυπεράσπιστα πλάσματα.
"Το παιδί που θα μεγαλώσει (κανόνισε) να μή σε μισήσει. ο γέρος που θα πεθάνει, (κανόνισε) να μή σε καταραστεί". (παροιμία απο το Αφγανιστάν)
Ό καλός είναι άοπλος, τον άοπλο τον κάνουν κομμάτια. Με την προστυχιά πετυχαίνονται όλα. Αντίθετα η καλοσύνη χρειάζεται φρουρό. δέν βρίσκει όμως κανέναν.

wiirah

# 19 στις 27/7/2007
author
Ανδρας / 42 / Ελεύθερος
Ν. Ξάνθης / Σταυρούπολη
Θέματα: 21
Απαντήσεις: 96
'Aρεσαν+: 0%

αιτια του κακου

KAI KATI AKOMH, AN DEN EGINE SAFES, ;O,TI KAKO TRABAEI O ANURVPOS TO TRABAEI EPEIDH ADIKEI TA ALLA PLASMATA STON YPERTATO BAUMO. KAKO KANE OSO UELEIS, THN EKDIKHSH DEN MPOREIS NA THN APOFYGEIS, GIAT;I EKEINOW POY EPLASE ESENA EPLASE K TA ALLA PLASMATA. LES "EGV EIMAI ANVTERO PLASMA". ANVTERO PLASMA EISAI, EFOSON EXEIS ALHUINH YPEYUYNOTHTA STO TI KANEIS, ALLIVS YPEREXEIS MONO STH ZHMIA POY KANEIS.
Ό καλός είναι άοπλος, τον άοπλο τον κάνουν κομμάτια. Με την προστυχιά πετυχαίνονται όλα. Αντίθετα η καλοσύνη χρειάζεται φρουρό. δέν βρίσκει όμως κανέναν.

unreal

# 20 στις 30/7/2007
author
Ανδρας / 51 / Σε διάσταση
Ελλάδα
Θέματα: 6
Απαντήσεις: 1.115
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by wiirah
..........
1) Εκείνοι που χρησιμοποιούν την ανθρωπότητα σάν πρόβατα για εκμετάλλευση κ σφαγή, πρέπει να καθαρίσουν.
.............
5) Οι άνθρωποι που απο φθόνο εμποδίζουν ό,τι καλό πάει στον κόσμο να γίνει, πρέπει να καθαρίσουνε.
...............


wiιrah,
Μπορεί ο Βολταίρος να είπε "Διαφωνώ με αυτά που λέτε, αλλά θα αγωνίζομαι μέχρι θανάτου για να λέτε αυτά που λέτε".
αλλά οι παραπάνω εκφράσεις σου μήπως αγγίζουν τα όρια της νομιμότητας? Και για σκέψου (αν αφήσουμε εντελώς στην άκρη το νόμιμο). Ποιός είναι ο αναμάρτητος που θα κρίνει? Ή ποιός ο δίκαιος που θα αποφασίσει?

Στην δική μου λογική δεν μπορεί να υπάρξει "εκκαθάριση" ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ
Ασχέτως αν ήδη γίνεται ΚΑΙ σήμερα. ΚΑΙ ΑΥΤΟ το επικρίνω αλλά και δεν μπορώ να το σταματήσω. Τουλάχιστον όμως μπορώ να δηλώνω ότι δεν το δέχομαι. Ούτε σαν σκέψη.

Leila,
Δεν είμαι εγώ κάποιος να σου πω αν έχεις δίκιο ή αδικο σε αυτά που λες και πιστεύεις. Εγώ μόνο το πως το βλέπω εγώ μπορώ να σου πω.

Πάντως ναι λόγια πολλά και αχινοί επίσης πολλοί. Σε αυτό συμφωνούμε σίγουρα.
Επιλέξτε σελίδα: (1-2)
Σελίδες 12
Δεν μπορείτε να απαντήσετε