Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!
Εγγραφή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Συμβουλές για μεταχειρισμένο scooter

Επιλέξτε σελίδα: (1-2)
Σελίδες 12

silver80

# 1 στις 28/4/2011
author
Ανδρας / 41 / Ελεύθερος
Ν. Θεσσαλονίκης / Θεσσαλονίκη
Θέματα: 23
Απαντήσεις: 1.322
'Aρεσαν+: 0%

Συμβουλές για μεταχειρισμένο scooter

Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.

Επειδή η τιμη της βενζινης εχει ανεβει στα υψη και επιπλεον εχει αρχισει να με κουραζει η αναζητηση παρκινγκ και το κυκλοφοριακο, αποφασισα να παρω μηχανακι για τις μετακινησεις εντος πολης.

Θελω να παρω ενα μεταχειρισμενο scooter 50cc σε καλή κατασταση. Βρηκα πολλα από αγγελιες αλλα επειδη ειμαι λιγο ασχετος με μηχανες όπως και οι περισσοτεροι φιλοι μου και εχω μπερδευτει θα ηθελα τις συμβουλες καποιων μελων που κατεχουν περισσοτερα πανω στο θεμα.

Ψαχνω για καποιο που να εχει μεγαλο σκαφος και να τραβαει σε ανηφορες.

Οι αποριες μου είναι οι εξης:

- Δίχρονο ή τετράχρονο?

- Ποιες μαρκες είναι αξιοπιστες και ποιες ζημιαρικες?

- Από ιδιώτη ή από έμπορο?

- Σε ποσα χλμ θεωρειται παλιο ένα μηχανακι? πχ Gilera του ’07 με
30.000χλμ ειναι παλιό?
Μπορειτε να γραψετε οτιδηποτε άλλο θεωρειτε ότι είναι χρησιμο να γνωριζω.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
μέτρον άριστον!

eleptheriaria

# 2 στις 28/4/2011
author
Γυναίκα / 32 / Παντρεμένη
Ν. Έβρου / Διδυμότειχο
Θέματα: 15
Απαντήσεις: 2.368
'Aρεσαν+: 0%
Ελπίζω να το "μυριστεί" σύντομα αυτό το θεματάκι ο KOLORS...

Απ'ότι έχω καταλάβει ...είναι από τους καταλληλότερους που μπορούν να σου απαντήσουν

Υ.Γ.: Χρόνια Πολλά και σε εσένα

mathilda

# 3 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Ναι, περιμενε να σου πει ο κυριος Κοlors.

Αχ, ωραια τα σκουτερακια...

# 4 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by silver80
Οι αποριες μου είναι οι εξης:

- Δίχρονο ή τετράχρονο?

- Ποιες μαρκες είναι αξιοπιστες και ποιες ζημιαρικες?

- Από ιδιώτη ή από έμπορο?

- Σε ποσα χλμ θεωρειται παλιο ένα μηχανακι? πχ Gilera του ’07 με
30.000χλμ ειναι παλιό?



- 4χρονο

- Επέλεξε επώνυμη μάρκα. Όλα Κινέζικα είναι.

- Όλα τα μεταχειρισμένα έχουν ρίσκο. Θέλουν καλό έλεγχο από κάποιον που ξέρει.

- Βρες κάποιο με λίγα χιλιόμετρα.

Ανάλογα τα λεφτά που διαθέτεις ίσως μπορεί να βρεις και καινούριο...
υ.γ. όσοι ασχολούνται "καρδιακά" με δίτροχα θα σου πουν να μην πάρεις 50άρι...
Η δική μου άποψη: Μεγάλο ρόλο παίζει η μορφή της χρήσης για την τελική επιλογή.

aseglio

# 5 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Πάρε καλύτερα ένα τετράχρονο 150cc, με injection, οχι καρμπυρατέρ, γιατι καίνε πολύ.

Και δεν κάνουν κι αυτο το πρι-πρι του δίχρονου που σου παίρνει τ αυτια

eleptheriaria

# 6 στις 28/4/2011
author
Γυναίκα / 32 / Παντρεμένη
Ν. Έβρου / Διδυμότειχο
Θέματα: 15
Απαντήσεις: 2.368
'Aρεσαν+: 0%
Μωρέ τι λέτε;;; Δεν πρόλαβε να ανοίξει το θέμα, και εγώ έχω ήδη άγνωστες λέξεις!!

KOLORS

# 7 στις 28/4/2011
author
Ανδρας / 56 / Παντρεμένος
Τατζικιστάν
Θέματα: 25
Απαντήσεις: 2.737
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by silver80

Επειδή η τιμη της βενζινης εχει ανεβει στα υψη και επιπλεον εχει αρχισει να με κουραζει η αναζητηση παρκινγκ και το κυκλοφοριακο, αποφασισα να παρω μηχανακι για τις μετακινησεις εντος πολης.



και πολυ καλα θα κανεις. σε λιγο καιρο απο την στιγμη που θα το αποφασισεις,
θα κοιτας τον εαυτο σου και θα αναρωτιεσαι:
"μα ποσο μαζοχας ημουν που τοσο καιρο οδηγουσα αυτοκινητο"

Παράθεση:
Originally posted by silver80

Θελω να παρω ενα μεταχειρισμενο scooter 50cc σε καλή κατασταση.

Ψαχνω για καποιο που να εχει μεγαλο σκαφος και να τραβαει σε ανηφορες.



πενηνταρακι με μεγαλο σκαφος, δεν θα τραβαει ουτε στο ισιωμα οχι στις ανηφορες.
καλυτερα να βρεις μικρο εφοσον προσανατολιζεσαι σε σκουτερ 50cc.

Παράθεση:
Originally posted by silver80

Οι αποριες μου είναι οι εξης:

- Δίχρονο ή τετράχρονο?



εφοσον ψαχνεις 50αρι η λυση ειναι ΜΟΝΟ διχρονο.
ειναι λιγα τα κυβικα και σε αυτα τα κυβικα τα τετραχρονα απλα σερνονται.
οτιδηποτε πανω απο 100cc τοτε τετραχρονο.

Παράθεση:
Originally posted by silver80

- Ποιες μαρκες είναι αξιοπιστες και ποιες ζημιαρικες?



ολες ειναι ζημιαρικες.
προτιμησε ομως να πας σε ιταλικο που εχει ευκολα σερβις και σχετικα οικονομικα.

Παράθεση:
Originally posted by silver80
- Από ιδιώτη ή από έμπορο?



εγω θα προτιμουσα εμπορο για ενα παλιο μεταχειρισμενο.
και εμπορο που να εχει και τμημα σερβις.
θα το παρεις φθηνοτερα με την προοπτικη οτι θα το επισκευαζεις σε αυτον.

Παράθεση:
Originally posted by silver80
- Σε ποσα χλμ θεωρειται παλιο ένα μηχανακι? πχ Gilera του ’07 με
30.000χλμ ειναι παλιό?



σκουτερ 50αρι με 30000 χλμ ειναι πιο αρχαιο και απο τον παρθενωνα.
αν στο δινουν κανα 100-150 ευρα παρτο αλλα να εισαι ετοιμος να ακουμπησεις κανα 400 να το μαζεψεις.
και φυσικα ξεχνας αξια μεταπωλησης.
γενικα δεν σε συμφερει τετοια αγορα γιατι ειναι σιγουρο πως σε λιγο καιρο
θα θελεις να ανεβεις κατηγορια.
καλυτερα παρε κατι καινουριο (ακριβοτερο μεν) για να μην εχεις μεγαλη χασουρα στην μεταπωληση.

Παράθεση:
Originally posted by silver80
Μπορειτε να γραψετε οτιδηποτε άλλο θεωρειτε ότι είναι χρησιμο να γνωριζω.


καλυτερα ειναι να πας σε παπακι 100cc ή 125cc.
λιγοτερες βλαβες και καλυτερα γκαζια.

οτι κι αν καβαλησεις ομως, μην καβαλησεις χωρις κρανος και μπουφαν με προστασιες.
ειδικα αν εισαι απειρος οδηγος στα διτροχα.
και να θυμασαι.
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙς ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.
γιατι και προτεραιοτητα να εχεις (συμφωνα με τον ΚΟΚ ) αν στην παραβιασει το κουτι, το ιδιο θα πονεσεις.

καλα (διτροχα) χιλιομετρα.

mathilda

# 8 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Eμενα μου αρεσουν και τα λιγο μεγαλυτερα σκουτερ, 125 ή 200 κυβικα.
Δεν θα σε ταλαιπωρει και τοσο, οσο το μικρο. Ασε που θα μπορεις να πας και για κανενα μπανιο, σε καμια παραλια προς τα εξω.

silver80

# 9 στις 28/4/2011
author
Ανδρας / 41 / Ελεύθερος
Ν. Θεσσαλονίκης / Θεσσαλονίκη
Θέματα: 23
Απαντήσεις: 1.322
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by KOLORS

Παράθεση:
Originally posted by silver80

- Σε ποσα χλμ θεωρειται παλιο ένα μηχανακι? πχ Gilera του ’07 με
30.000χλμ ειναι παλιό?



σκουτερ 50αρι με 30000 χλμ ειναι πιο αρχαιο και απο τον παρθενωνα.
αν στο δινουν κανα 100-150 ευρα παρτο αλλα να εισαι ετοιμος να ακουμπησεις κανα 400 να το μαζεψεις.
και φυσικα ξεχνας αξια μεταπωλησης.
γενικα δεν σε συμφερει τετοια αγορα γιατι ειναι σιγουρο πως σε λιγο καιρο
θα θελεις να ανεβεις κατηγορια.
καλυτερα παρε κατι καινουριο (ακριβοτερο μεν) για να μην εχεις μεγαλη χασουρα στην μεταπωληση.



Και να σκεφτεις ότι ο συγκεκριμενος ιδιωτης μου ζητουσε 700€ για το μοντελο που ανεφερα παραπανω και μου φανηκε καλη τιμη!!!

Ευχαριστώ Kolor και τους υπόλοιπους για τις απαντήσεις.

Αρα να ψαξω για καποιο που εχει λιγοτερα απο 10.000-15.000?

Για να αποσαφηνίσω λιγο τις προθεσεις μου, ψαχνω 50αρι γιατί εχω διπλωμα για αυτά τα κυβικα και δε θελω να μπω στην διαδικασια για να βγαλω μεγαλυτερο. Εξαλλου προς το παρον δεν εχω τρελα με τα μηχανακια, το θελω για μετακινησεις μεσα στην πολη, οποτε θεωρω πως και με μικρο θα κανω την δουλεια μου.

Τα χρηματα που διαθετω ειναι γυρω στα 800-1000€.

Δυο ερωτησεις Kolor μια και φαινεσαι ειδικος στα διτροχα.

- Τι γνωμη εχεις για τα Peugeot? 2 φιλοι (που η αληθεια είναι πως ουτε εχουν, ουτε ξερουν πολλα από scooter) μου ειπαν να μεινω μακρυα από αυτή την εταιρια γιατι βγαζουν πολλα προβληματα. Ενώ εχω βρει αρκετα στην αγορα που μου αρεσαν δισταζω να παρω για αυτό το λογο.

- Παιζουν ρολο οι μεγαλοι σε υψος τροχοι στην οδικη συμπεριφορα της μηχανης?
μέτρον άριστον!

silver80

# 10 στις 28/4/2011
author
Ανδρας / 41 / Ελεύθερος
Ν. Θεσσαλονίκης / Θεσσαλονίκη
Θέματα: 23
Απαντήσεις: 1.322
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by mathilda
Eμενα μου αρεσουν και τα λιγο μεγαλυτερα σκουτερ, 125 ή 200 κυβικα.
Δεν θα σε ταλαιπωρει και τοσο, οσο το μικρο. Ασε που θα μπορεις να πας και για κανενα μπανιο, σε καμια παραλια προς τα εξω.



Εχεις δικαιο σ' αυτο, με τα μεγαλυτερα πας ανετα και στην Χαλκιδικη το καλοκαιρι αλλα κοστιζουν αρκετα περισσοτερο και αυτη την περιοδο δεν μπορω να διαθεσω πολλα. Επιπλεον οπως ειπα παραπανω δεν εχω και διπλωμα για πανω απο 50cc.
μέτρον άριστον!

mathilda

# 11 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Εμεις εχουμε ενα μικρο σκουτερακι αμεταχειριστο εντελως (εχει κανει 50 χλμ...) το οποιο το κραταμε μεχρι να βγαλω διπλωμα. Ειναι αγορασμενο πριν απο ενα χρονο, απο αντιπροσωπεια.
Αλλα δεν εχω μπει στη διαδικασια ακομη. Τη μια βρεχει, την αλλη κανει κρυο..

# 12 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by silver80
- Τι γνωμη εχεις για τα Peugeot? ...



Το ποιο προσιτό μοντέλο της Peugeot είναι το V-Click.
Δεν είναι ακριβώς Peugeot. Είναι μία Κινεζικούρα που έχει το λογότυπο της Peugeot. Κυκλοφορεί (και στην Ελλάδα) με άλλα ονόματα.
Δεν είναι και ότι καλύτερο και σε πολλά συνεργεία θα βρεις πολλά παρατημένα.

Περισσότερες πληροφορίες στο Scooter Club ... (www.scooterclubhellas.gr) όπου θα βρεις πολλές πληροφορίες/απόψεις και είμαστε και καλή παρέα εκεί.

Εγώ πάντως έχω ΚΑΙ 50άρι με 16άρα ζάντα ... Σταματώ εδώ.

mathilda

# 13 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Α-χα.


Κινεζουα το πεζω;
Να το εχω υποψη γιατι μου αρεσε.

aerospace

# 14 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by KOLORS

ολες ειναι ζημιαρικες.
προτιμησε ομως να πας σε ιταλικο που εχει ευκολα σερβις και σχετικα οικονομικα.



Διαφωνώ κάθετα.

Αν θες τη γνώμη μου Japan και πάλι Japan.

Αυτοί οι σχιστομάτηδες πάντα ήταν μπροστά σε όλους τους τομείς ειδικά στο θέμα των μοτοσυκλετών.

Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ένα παπί με ημιαυτόματο κιβώτιο κι όχι σκούτερ.

Είμαι πλήρως ευχαριστημένος και από το Crypton 105 που είχα αλλά και από το Innova 125 που έχω τώρα, το οποίο είναι η κορυφή στην κατηγορία του σε κατανάλωση και αξιοπιστία, που όμως έχει ως πολύ βασικό μειονέκτημα την τιμή του. (Γύρω στα 2150)

Το Crypton πρέπει να κοστίζει περίπου 1800.

Μιας και δε βλέπω να διαθέτεις αυτά τα χρήματα μια καλή λύση είναι το Daytona 110. Πρέπει να κοστίζει περίπου 1000-1100.

Τέσπα κάνε μια μίνι αναζήτηση στο γούγλη για τις ακριβείς τιμές τους.

Πάντως όποια κι αν είναι η επιλογή σου, σου λέω ανεπιφύλαχτα (κι ας βγει να με διαψεύσει ο οποιοδήποτε) να αποφύγεις σκούτερ καθαρά κινέζικης μάρκας. (Θα έχεις δει φαντάζομαι κάτι προφρορές με 700 ευρώ σκούτερ 125 cc σε κάτι Alex Pak κλπ). Όλα βγάζουν προβλήματα στον 1ο μήνα και δε βρίσκεις ανταλακτικά να 'χεις το θεό μπάρμπα.

Αν καταφύγεις σε κινέζικο θα σου πρότεινα παπί, διότι λόγω της ομοιότητάς τους, ίσως μπορέσεις με καμιά πατέντα να κουμπώσεις ανταλλακτικά άλλης μάρκας.

Αυτό σε περίπτωση που καταφύγεις σε τόσο φθηνή λύση.

# 15 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Για τα Peugeot V-Clik
Η κινέζικη εταιρία είναι η Baotian Motor ή Jiangmen Sino.
http://www.baotianmotor.com

Πολλοί γνωστοί κατασκευαστές τα "φτηνά τους" σκούτερ είναι Κινεζικούρες που κυκλοφορούν και με άλλα ονόματα. Π.χ. Piaggio ZIP , Piaggio Fly κλπ...

Ran_Tan_Plan

# 16 στις 28/4/2011
author
Ανδρας / 62 / Παντρεμένος
Ν. Χίου / Χίος
Θέματα: 25
Απαντήσεις: 9.705
'Aρεσαν+: 0%
Οσο μεγαλυτερη ζαντα τοσο καλυτερα.
Και ασε το Πεζω. Η χαρα του μαστορα ειναι.
Τωρα διχρονο μονο για μικρα κυβικα.
Παντως τα 50ρια σερνονται.Μονο για ισωμα ειναι.
Και γνωμη μου μακρια απο ευρωπαϊκα και ειδικα ιταλικες κατσαρολες.
Ιαπωνια (αν και αυτα τωρα κατασκευαζονται στην Ινδονησια και μερικα στην Τουρκια) γιατι ο ιαπωνας ειναι εγγυηση.
Δε σπαει δε χαλαει!

"Πρεπει να'σαι λερα για να κυβερνας γαλερα"

mathilda

# 17 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by aerospace

Αυτοί οι σχιστομάτηδες πάντα ήταν μπροστά σε όλους τους τομείς ειδικά στο θέμα των μοτοσυκλετών.



Λιγο με τα εργοστασια παραγωγης πυρηνικης ενεργειας τα θκατωθαν.

# 18 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Όταν κάποιος έχει δίπλωμα για 50άρι είναι ολίγον δύσκολο να πάρει δίτροχο άνω των 100cc...

Θα πρέπει πρωτίστως να βγάλει δίπλωμα (που δεν είναι καθόλου τσάμπα και έχει και κάποια διαδικασία:σχολές/μαθήματα/διάβασμα) και μετά να προβεί σε αγορά δίτροχου άνω των 100cc...

Ανάλογα λοιπόν τις ανάγκες, ο υποψήφιος αποφασίζει...και ότι πάρει καλοτάξιδο να είναι.

aerospace

# 19 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by mathilda

Παράθεση:
Originally posted by aerospace

Αυτοί οι σχιστομάτηδες πάντα ήταν μπροστά σε όλους τους τομείς ειδικά στο θέμα των μοτοσυκλετών.



Λιγο με τα εργοστασια παραγωγης πυρηνικης ενεργειας τα θκατωθαν.





Φαντάσου όμως να ήμαστε εμείς στη θέση τους!!!!

Μην ξεχνάς οτι η Ιαπωνία δεν έχει καθόλου ορυκτό πλούτο, επομένως, ήταν αναγκασμένη να καταφύγει στην πυρηνική ενέργεια.

Εμείς έχουμε τουλάχιστον έναν λιγνίτη. Φαντάσου να μην είχαμε ούτε αυτόν και να ήμαστε αναγκασμένοι να παράγουμε ηλ. ενέργεια από πυρηνικά.

Θα ηπήρχε έστω μια πιθανότητα να επιβιώσουμε;

aerospace

# 20 στις 28/4/2011
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by Breaker

Θα πρέπει πρωτίστως να βγάλει δίπλωμα (που δεν είναι καθόλου τσάμπα και έχει και κάποια διαδικασία:σχολές/μαθήματα/διάβασμα) και μετά να προβεί σε αγορά δίτροχου άνω των 100cc...



1. Βαριά 4-5 κατοστάρικα τα οποία εννοείται οτι είναι εφ' άπαξ.

2. Η πρακτική εξέταση είναι πανεύκολη.

3. Αν κάποιος βλέπει το διάβασμα των τέστ για τα σήματα σαν την επίλυση μη γραμμικής μερικής διαφορικής εξίσωσης 2ου βαθμού με τη μέθοδο των πεπερασμένων διαφορών με τη βοήθεια μιας κλασσικής γλώσσας προγραμματισμού σε Visual περιβάλλον, τότε θα πρέπει να αρχίσει να ανησυχεί για τη νοημοσύνη του.
Επιλέξτε σελίδα: (1-2)
Σελίδες 12
Δεν μπορείτε να απαντήσετε