Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!
Εγγραφή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Ράλλυ !!!

Επιλέξτε σελίδα: (1-4)
Σελίδες 1234

morelli

# 1 στις 15/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Ράλλυ !!!

Εδω και αρκετες μερες καποια φιλη (tea_77) απο την ιταλια μου ξυπνησε μεσα μου κατι για το οποιο με τον aegean see ειχαμε αρχισει να συζηταμε .

TA ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

Σημερα λοιπον μετα απο την πρωτη ειδικη διαδρομη του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στον Καρεα Αττικης ειπα να αρχισω να μεταφερω ορισμενα πραγματακια που εμαθα.

Και ξεκιναω με τα σημερινα :

ωρα 17:40
κλεισιμο της ειδικης απο την τροχαια.
ωρα 18:40
Εκκινηση του πρωτου αυτοκινητου (porche 911 μοντελο 1976)
.......................................................................................................
Και μερικες πληροφοριες καθως και τα ονοματα οδηγων ,που σιγουρα θα ξυπνησουν μεσα μας κατι τις ( aegean see).
3ο ΙΣΤΟΡΙΚΟ RALLY ACROPOLIS


Το τμήμα Sporting (αγωνιστικού ρυθμού, που περιλαμβάνει ασφάλτινες και χωμάτινες ειδικές διαδρομές ταχύτητας) περιλαμβάνεται στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ της FIA (συντελ.1) ,
-Το τμήμα Regularity (με ασφάλτινες ειδικές διαδρομές ακριβείας, σε ταχύτητες μικρότερες των 50 χλμ / ώρα) περιλαμβάνεται στο Διεθνές ημερολόγιο της FIA για το Πρωτάθλημα Regularity του 2004.
Αυτές οι τιμητικές διακρίσεις της FIA έχουν προσελκύσει μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Ανάμεσα στις 82 συμμετοχές ξεχωρίζουν των:
-Κατηγορία Sporting (33 συμμετοχές): David Sutton-Ford Cortina Lotus/1966, Jari Laaksonen- Volvo 142S/1968, των Χάρη Καλτσούνη-Opel Ascona B /1975, Γ.Νικολόπουλου-AR1900/1952, Μ.Σταφυλοπάτη-Ford Cortina Lotus/1966, Φρ.Σταφυλοπάτη Porsche 911 RS/1973, Χρ. Αναστασιάδη/ Νικ. Κορομπίλη/D.Berberoglou
-όλοι με BMW 2002, "Αλέξιου"-Ford Escort RS/1973, Βασ. Πόλιτο-Datsun 510, Κων. Μέξη- AR GTV/1975, Αλ.Λεβή -Μιnι 1000/1968, Νεόφ. Ελευθεριάδη-Lancia Fulvia 1973 , Μίλτου Ανδριόπουλου-Toyota Celica/1973 κ.α

-Kατηγορία Regularity (49 συμμετοχές) : Οι παλαίμαχοι του Ράλλυ Ακρόπολις όπως: Μηνάς Βουρδουμπάκης-Skoda 110, Μανώλης Κοτσώνης -Rover 2002/1971, Γιώργος Ραυτόπουλος-DKW F12/1963, Νίκος Καπετανάκης-Mini 1300/1973, Γιώργος Κοτζιάς-Μιni 1275 GT/1971.
Επίσης οι:
A.Οmgun-Porsche 911/1973, M.Herve -AR 2000/1973, G.Gorduglas- Lancia Beta /1978 , oι Θεόδ. Βουκίδης- Βασ. Δεσποτόπουλος- BMW Baur /1973 Δημ.Ραζής-Datsun 510/1971, Mεν.Παντελεάκης- Porsche 356/1959, Δημ.Παπανδρέου-Jaguar XJ6/1972, Δημ. Κοντούζογλου-Porsche 911/1971, Στρ. Μπατσολάκης- Morgan 4/1967, Νικ. Πατσιατζής-Rolls Royce Silver Cloud /1964 .
Υ.Γ
Και μια προσωπικη σημειωση :
ο οδηγος Μηνάς Βουρδουμπάκης-Skoda 110, ειναι ο ανθρωπος των 85 ετων ο οποιος ΔΕΝ εχει λειψει απο κανενα Ελληνικο ραλλυ οπως επισης αλλος ενας <<παπους>> ο Νίκος Καπετανάκης-Mini 1300/1973 .
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

# 2 στις 15/4/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Μεταφερω ενα κομματι που εγραψε ο Ν.Τσαδαρης για τον Τζονυ Πεσματζογλου μια δοξα των Ελληνικων Αγωνων Αυτοκινητου!!!

Υπηρξε πραγματικος ΟΔΗΓΟΣ και δεν το κρυβω...ινδαλμα μου!!!
Αν ζουσε πιστευω το ονομα του θα κοσμουσε τον πινακα συμμετοχων του 3ου Ιστορικου Ραλλυ Ακροπολις!!!


H ζωντανή ιστορία των ελληνικών αγώνων πέρασε στον χώρο της... πραγματικής ιστορίας.
O «Σερ Tζον» των βουνών, των πόλεων και των αεροδρομίων, ο Tζόνι Πεσμαζόγλου, ο πατέρας τουλάχιστον τεσσάρων γενεών ελλήνων οδηγών αγώνων, αγωνίζεται πλέον στην αιώνια ζωή, αφήνοντας ένα μεγάλο KENO τόσο στους ελληνικούς αγώνες, όσο και στα αυτοκινητιστικά δρώμενα της χώρας.
Συγκινήθηκα όταν άκουσα την είδηση της μεταφοράς του στην άλλη ζωή. Συγκινήθηκα τόσο που δεν το πίστευα, γιατί δεν μου φαίνεται να είμαι ότι πιο συναισθηματικό ον στον κόσμο τούτο. Γιατί άραγε; Oύτε φίλοι είμαστε, ούτε κόντρα είχαμε κάνει σε αγώνα. Kι όμως. Tον σεβόμουν πολύ, τον είχα ορόσημο της αγωνιστικής μου σταδιοδρομίας όσον αφορά τη διάρκεια... και τον δεχόμουν απόλυτα σαν οδηγό γιατί είχε τσαγανό, τσαμπουκά και ικανότητα, ώστε να οδηγεί αυτοκίνητα σαν τη «γουρούνα» και τη «στρίγγλα», αλλά και να τρέχει Aκρόπολις στα 76 του (1987)!

morelli

# 3 στις 16/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%
..............Mπορει ο ακούραστος Έλληνας ραλίστας να απουσίαζε από το ιστορικό ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ του 2004 είμαι όμως σίγουρος ότι από εκεί ψηλά που είναι το παρακολουθούσε δίνοντας οδηγίες στον Χάρη Καλτσούνη με τον αριθμό 4 στην πόρτα του , που όπως θα καταλάβατε οδηγούσε το θρυλικό Opel Ascona B /1975 του μεγάλου απόντα Τζονυ Πεζματζογλου , την δόξα των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκίνητου!!!

Απόντα από το ράλι της ζωής από τις 21/10 /2002 όπου μας εγκατέλειψε παίρνοντας την καρό σημαία της ζωής, σε ηλικία 91 ετών .
Υ.Γ
Είμαι ένας από τους ευτυχείς παλαιούς οδηγούς που όχι μόνον με δίδαξε πολλά ,αλλά έχω στα χέρια μου μια CHEVROLET bell air 1955 (γουρουνα) που ο ίδιος με έμαθε να την οδηγώ σωστά και με ασφάλεια.
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

morelli

# 4 στις 16/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Σερ τζον !!

ΤΙΤΛΟΙ :

Πρωταθλημα τουρισμου 1960

Πρωταθλημα Ταχυτητας 1960-1963-
1970-1971.
Πρωταθλημα ραλι 1968.

Πρωταθλημα Αναβασεων 1969-1970

Υ.Γ
Ο Σερ τζον ΔΕΝ ελαβε ΠΟΤΕ μερος σε αγωνα βετερανων ,γιατι ποτε δεν πιστεψε , και δεν παραδεχθηκε οτι αποσυρθηκε.
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

morelli

# 5 στις 18/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Στις ...μυθικές διαδρομές ...


Αμέσως μετά την εκκίνηση από τονν Ιερό βράχο της Ακρόπολης τα πληρώματα ακολούθησαν την πρώτη διαδρομή του αγώνα:

-Αθήνα -Καισαριανή (άσφαλτος 4,73 χλμ) στους πρόποδες του Υμηττού για να τερματίσουν στο Ξενοδοχείο Holiday Inn -Αεροδρόμιο.

-Πέμπτη (15 Απριλίου): -Αθήνα - Αρχαία Ολυμπία με 6 ειδικές διαδρομές και συνολικό μήκος 335/346 χλμ.

-Παρασκευή 16 Απριλίου : Αρχαία Ολυμπία-Αρχαία Ολυμπία με με 5 ειδικές διαδρομές και σύνολο 372/339 χλμ και

-Το Σάββατο 17 Απριλίου, το σκέλος Αρχαία Ολυμπία-Δελφοί- Αθήνα (τερματισμός 19.30 στην Πλατεία Κοτζιά - Δημαρχείο Αθήνας).
Το τελευταίο σκέλος αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές και συνολικό μήκος 477 χλμ.
Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1.209 / 1.161 χλμ αντίστοιχα για τις δύο κατηγορίες. Ας σημειωθεί ότι:

Το 3ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, έχει συγκεντρώσει διεθνείς διακρίσεις:
-Το τμήμα Sporting αγωνιστικού ρυθμού, με ασφάλτινες και χωμάτινες ειδικές διαδρομές ταχύτητας περιλαμβάνεται στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ της FIA (συντελ.1) ,

-Το τμήμα Regularity με ασφάλτινες ειδικές διαδρομές ακριβείας, σε ταχύτητες μικρότερες των 50 χλμ / ώρα, περιλαμβάνεται στο Διεθνές ημερολόγιο της FIA για το Πρωτάθλημα Regularity του 2004.

Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

morelli

# 6 στις 18/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Παρόντες οι ...παλαίμαχων...

Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχουν παλιοί "μύθοι" του Ράλλυ Ακρόπολις αλλά και έλληνες παλαίμαχοι που έγραψαν τη δική τους ιστορία:
Ο βρετανός λάτρης της χώρας μας David Sutton- που προετοίμαζε τα αγωνιστικά Ford όπως και αυτό του παγκόσμιου πρωταθλητή Ari Vatanen, ξεκίνησε με Ford Cortina Lotus/1966 (συμμετείχε με αυτό σε βρετανικούς αγώνες ο Jimmy McRae.
Ωστόσο ιδιαίτερη συγκίνηση στους φίλους του αυτοκινήτου, προκαλεί η εκκίνηση έξι τουλάχιστον παλαίμαχων ελλήνων οδηγών που πρωτοστάτησαν εδώ και 50 χρόνια (!) στο Ράλλυ Ακρόπολις, των:
-Μηνά Βουρδουμπάκη (Skoda 110) που συμμετείχε το 1963 (!), Γιώργου Ραπτόπουλου (DKW F12/1963) , Mάνου Κοτσώνη (Rover 2000 TC/1971), Nίκου Καπατενάκη (MINI 1300/1973), Στράτου Bαμβακίδη (DKW 3=6/1957) και Γιώργου Κοτζιά (Mini 1275 GT/1971).

Δύο από τα αυτοκίνητα (Opel Ascona B) που οδήγησε ο θριαμβευτής των παλαιών ράλλυ Ακρόπολις, ο εκλιπών "Τζόννης" Πεζματζόγλου, βρέθηκαν και αυτά κάτω από την Ακρόπολη, με οδηγούς τους Καλτσούνη -Τομάζο συνοδηγούς του θρύλου των ελληνικών αγώνων .

Ξεχωρίζουν ακόμη οι συμμετοχές: Του Φινλανδού Jari Laaksonen με Volvo 142 S/1968, του γάλλου M.Herve με A R 2000/1976, τoυ τούρκου Berberoglou-BMW 2002/1969, αλλά και νεότερων ελλήνων οδηγών, όπως οι:
Κων. Αποστόλου-Lancia Fulvia HF/1970, "Aλέξιος"- Ford Escort RS 2000/1973, Kων. Μέξης -AR GTV/1975, Nικ. Κορομπίλης- BMW 2002/1972, Βασ. Πόλιτο-Datsun A510/1970, "Siro"-AR 2000/1972, Θ.Βουκίδης-Β.Δεσποτόπουλος-BMW Baur /1972, oι περυσινοί νικητές Ι.Κατσαούνης-Ford Mustang GT350/1965 -Φρ.Σταφυλοπάτης-Porsche 911 Carrera/1973 κ.ά
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

# 7 στις 18/4/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
3ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις:

Με την λαμπρότητα που αξίζει στον θεσμό, ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα το 3ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Νικητές οι Laaksonen -Kristeri και οι Ιωαννίδης -Γιαννακός στις κατηγορίες Sporting και Regularity αντίστοιχα.

morelli

# 8 στις 18/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by aegean_sea
3ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις:

Με την λαμπρότητα που αξίζει στον θεσμό, ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα το 3ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Νικητές οι Laaksonen -Kristeri και οι Ιωαννίδης -Γιαννακός στις κατηγορίες Sporting και Regularity αντίστοιχα.


Συμπληρωμα :


IOANNIDIS Giorgos
GIANNAKOS Evangelos
LEYLAND MOTORS
Mini MKII-1975

................................................

Laaksonen -Kristeri
volvo 122s - 1968


Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

# 9 στις 26/4/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Ράλι Στερεάς Ελλάδας: Οι άνθρωποι της βροχής 25/4

Κάτω από αντίξοες συνθήκες, με τον καιρό να παίζει τον δικό του ρόλο, οι Άρης Βωβός-Λώρης Μελετόπουλος κέρδισαν άξια τον δεύτερο γύρο του Παν.Π.Ρ., ξεσηκώνοντας με το Lancer EVO VII τους θεατές που βρέθηκαν στις ε.δ.


Χαρακτηριστικο του αγωνα οι αρκετες εγκαταλειψεις εμπειρων πληρωματων που σημαινει οτι ηταν αρκετα σκληρος!

morelli

# 10 στις 26/4/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Παράθεση:
Originally posted by moo693
Αντε και στα δικά μας.....

Του χρόνου να είμαστε κι εμείς στη λίστα... αλλά για να γίνει αυτό....
...... Ζητείται εθελοντής μηχανικός για προετοιμασία ALFA ROMEO (Alfasud) του 76...... (η οποία αναπαύεται σε κάποια αποθήκη εδώ και χρόνια περιμένοντας τη στιγμή που θα γίνει αντίκα)


Για ποιον χτυπαει η καμπανα;;

Προετοιμασια για ραλυ αντικα στις 10 /10 ;;;;
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

# 11 στις 5/5/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by morelli

Παράθεση:
Originally posted by moo693
Αντε και στα δικά μας.....

Του χρόνου να είμαστε κι εμείς στη λίστα... αλλά για να γίνει αυτό....
...... Ζητείται εθελοντής μηχανικός για προετοιμασία ALFA ROMEO (Alfasud) του 76...... (η οποία αναπαύεται σε κάποια αποθήκη εδώ και χρόνια περιμένοντας τη στιγμή που θα γίνει αντίκα)


Για ποιον χτυπαει η καμπανα;;

Προετοιμασια για ραλυ αντικα στις 10 /10 ;;;;



Παιζει καμμια προταση?
Μεσα ειμαι αν δεν συμπιπτει με το "Μαυρο Ροδο"!

# 12 στις 3/6/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Τοτε και τωρα.

Ραλλυ Ακροπολις.
Τοτε.
Απλα αυτοκινητα παραγωγης αυτοκινητα της καθημερινοτητας που στις μερες του Ραλλυ μετατρεπονταν σε....αγωνιστικα μεσα σε ενα βραδυ!
Σημερα.
Υπεραυτοκινητα ειδικα εξελιγμενα για το Ακροπολις που καμμια σχεση δεν εχουν με τα αυτοκινητα παραγωγης.Μονο στο σημα και στο ονομα μοιαζουν!
Τοτε.
Τα πληρωματα απλοι καθημερινοι ανθρωποι 360 μερες στη δουλεια,και 5 μερες στους αγωνες.
Σημερα.
Επαγγελματιες. 365 μερες δουλεια τους η εξελιξη και οι αγωνες ακριβως οπως ο καθενας απο εμας παει στο γραφειο.
Τοτε.
2000 χμ.διαδρομης και συνεχης οδηγηση χωρις διακοπη περιπου 45 ωρες!Τα πρωτα χρονια πληρωμα 3 ατομα οδηγος συνοδηγος και δευτερος συνοδηγος που κοιμονταν (?) στο πισω καθισμα και οδηγουσαν ανα 3-4 ωρες ο καθενας!
Σημερα.
1000 χμ διαδρομης και 6 ωρες οδηγηση την ημερα επι 3 ημερες.
Τοτε.
Εξοπλισμος.Σχεδον τιποτα.Μονο ζωνες ασφαλειας σε απλα καθισματα.Λαστιχα νορμαλ εμποριου.
Σημερα.
Οτι πιο εξελιγμενο σε θεματα εξοπλισμου ασφαλειας και σε λαστιχα με ειδικα μιγματα.
Τοτε.
Τεχνικη υποστηριξη 3-4 φιλοι στη μεση του πουθενα με ενα γρυλο λιγα εργαλεια 2 λαστιχα..... και πολυ συρμα!
Μερικοι πριν τον αγωνα εκρυβαν μπετονια βενζινης και λαστιχα σε ορισμενα σημεια της διαδρομης για να ανεφοδιαστουν και τις περισσοτερες φορες δεν τα εβρισκαν γιατι τα εκλεβαν οι τσοπανηδες!
Μετακινηση μηχανικων ακομα και με το ...τραινο!(Βαγγελη πες του Αλεξη να σου το διηγηθει!)
Σημερα .
Ειδικα διαμορφωμενοι χωροι με aircondition και καμιονια γεματα ανταλλακτικα.Επαγγελματιες μηχανικοι.
Το πληρωμα δεν ακουμπαει πουθενα απλα απολαμβανει το...μασαζ του απο ειδικους!
Ειδικα καυσιμα και μετακινηση μηχανικων με ελικοπτερα(αυτο τα τελευταια χρονια απαγορευτηκε)
Τοτε και σημερα εξακολουθει να ειναι η Μεγαλη Περιπετεια για τον απλο ερασιτεχνη και ο τερματισμος το ονειρο καθε αγωνιζομενου!

morelli

# 13 στις 4/6/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

Ω Ελλας...το μεγαλειο σου

Και μετα απο 51 ολοκληρα χρονια , το ΜΟΝΑΔΙΚΟ (για την χωρα μας) διεθνες rally Acropolis

καποιοι αποφασισαν την μετονομασια του σε rally of Greece
Υ,Γ

Οι αναγκεφαλοι ,μηπως κανουν προπαγανδα υπερ της τουρκιας (το επομενο rally ειναι στην ΑΝΤΑLYA)
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

PROBLEM

# 14 στις 4/6/2004
author
Ανδρας / 54 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Κουφάλια
Θέματα: 27
Απαντήσεις: 1.851
'Aρεσαν+: 0%
Originally posted by morelli
Και μετα απο 51 ολοκληρα χρονια , το ΜΟΝΑΔΙΚΟ (για την χωρα μας) διεθνες rally Acropolis
καποιοι αποφασισαν την μετονομασια του σε rally of Greece
Υ,Γ Οι αναγκεφαλοι ,μηπως κανουν προπαγανδα υπερ της τουρκιας (το επομενο rally ειναι στην ΑΝΤΑLYA)


Αυτή την χώρα.... ΑΝΤΑLYA.... δεν την γνωρίζω.!!!!!!!!!!!

Χωρίς να πολυαπασχολούμαι με την ακρόπολη, πιστεύω ότι οι κοινοί θνητοί του κόσμου που γνωρίζουν την ακρόπολη, είναι και γνώστες ότι αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα. Συνεπώς μιά μετονομασία ενός ράλλυ ειδικών διαδρομών, σε ένα όνομα κράτους, θα κάνει και κάποιους άλλους να ενδιαφερθούν για αυτή την χώρα.

Όταν τύχη και παρακολουθώ ράλλυ ειδικών διαδρομών στην τηλεόραση, το πρώτο πράγμα που ρωτάω ο άσχετος, είναι σε ποια χώρα γίνεται, όχι ποιο ράλλυ είναι..........

Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω κάτι επιλήψιμο στην απόφαση.

Απόστολος.
Εν οιδα οτι ουδεν οιδα

# 15 στις 6/6/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by PROBLEM
Originally posted by morelli
Και μετα απο 51 ολοκληρα χρονια , το ΜΟΝΑΔΙΚΟ (για την χωρα μας) διεθνες rally Acropolis
καποιοι αποφασισαν την μετονομασια του σε rally of Greece
Υ,Γ Οι αναγκεφαλοι ,μηπως κανουν προπαγανδα υπερ της τουρκιας (το επομενο rally ειναι στην ΑΝΤΑLYA)


Αυτή την χώρα.... ΑΝΤΑLYA.... δεν την γνωρίζω.!!!!!!!!!!!

Χωρίς να πολυαπασχολούμαι με την ακρόπολη, πιστεύω ότι οι κοινοί θνητοί του κόσμου που γνωρίζουν την ακρόπολη, είναι και γνώστες ότι αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα. Συνεπώς μιά μετονομασία ενός ράλλυ ειδικών διαδρομών, σε ένα όνομα κράτους, θα κάνει και κάποιους άλλους να ενδιαφερθούν για αυτή την χώρα.

Όταν τύχη και παρακολουθώ ράλλυ ειδικών διαδρομών στην τηλεόραση, το πρώτο πράγμα που ρωτάω ο άσχετος, είναι σε ποια χώρα γίνεται, όχι ποιο ράλλυ είναι..........

Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω κάτι επιλήψιμο στην απόφαση.

Απόστολος.



1) ANTALYA=Ατταλεια παραθαλασσια τουριστικη πολη της Τουρκιας στο νοτο περιπου απεναντι απο τα κατεχομενα της Κυπρου.Οι Τουρκοι σκιζονται για την τουριστικη προβολη της και ακριβως γι αυτο το λογο οργανωνουν εκει το ραλλυ!

2)Επειδη ακριβως Ακροπολη= Ελλαδα τους χαλαγε τους μαγκες που δεν ειχαν κατι αναλογο να αντιπαραθεσουν!
ΑNTALYA=? ουτε οι ιδιοι οι Τουρκοι δεν την ξερουν καλα καλα!

3)Οι Φινλανδοι δηλαδη γιατι κρατανε την ονομασια "Ραλλυ 1.000 λιμνων" ?
Οι Εγγλεζοι το RAC?

Οπως και ναχει ομως η ονομασια Ακροπολις ειναι ιστορικης σημασιας για τον αγωνα γιατι επι 50 χρονια η εκκινηση γινοταν κατω απο την Ακροπολη η οποια προβαλλοταν και με αυτο τον τροπο!
Επειδη ομως οτι το Ελληνικο τους καθεται στο στομαχι εκαναν παλι τα ταχυδακτυλουργικα τους κι εμεις οι μαπες ...μασησαμε!
Αλλα παλι ισως ειναι και καλυτερα γιατι αυτος ο αγωνας ετσι οπως εχει εξελιχθει δεν εχει καμμια σχεση με εκεινα τα Ακροπολις που ξεραμε οποτε καλυτερα που το ονομασαν αλλοιως.

# 16 στις 7/6/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Ακομα η σκονη δεν εχει κατακαθησει στις ειδικες του Ακροπολις (και θα πλανιεται μερες ακομα) αλλα οι πρωτες σκεψεις ειναι ετοιμες να αναλυθουν.
1) Ποινη 30'' στον Solberg για ελλειψη λασπωτηρων!!Την στιγμη εκεινη ηταν 1 λεπτο μπροστα απο τον Rovanpera και ο αγωνας εχανε το ενδοιαφερον του!Επαιζε μονος του και οπως ηθελε ο Peter.
Και επειδη σε μια μεγαλη ομαδα του WRC δεν επιτρεπονται τετοια λαθη μηπως ηταν εσκεμμενη η ενεργεια σε συνεννοηση με τους οργανωτες για να αποκτησει παλι ενδοιαφερον ο αγωνας?
2)TUOHINO JIANNE Θυμηθητε αυτο το ονομα!!
3)CARLOS SAINZ Σταθερες αξιες!!!
3η θεση στην πρωτη ειδικη πεφτει τελευταιος στην 4η με ενα μισοκατεστραμμενο αυτοκινητο και τελικα τερματιζει 19ος γενικης με ενα αυτοκινητο που δεν επισκευαστηκε εκτοτε σωστα!!Η κυριαρχια του ανθρωπου επι της μηχανης και το ταλεντο και η πειρα σε ολο της το μεγαλειο!!!!
4)LOEB Sebastien!H τακτικη η ψυχραιμια και ο απολυτος ελεγχος μυαλου και χεριων!Ετσι ερχονται οι καλες θεσεις στη γενικη καταταξη!
5)Αρης Βωβος!Αν ειχε εξοικειωθει περισσοτερο με το αυτοκινητο και το ενοιωθε προεκταση του σωματος του σιγουρα θα ηταν μεσα στην εξαδα!Εχει αποδειξει οτι μπορει!
6)Γιαννης Παπαδημητριου απωλεια η εγκαταλειψη του!
7)Stig Blomqvist Η αποδειξη οτι "ο παλιος ειναι αλλιως"
Αυτα και του χρονου κι απο κοντα!!!!
Αλλα καποιοι θα μου φερουν Ακροπολικη....σκονη μηπως συνελθω!!!!

morelli

# 17 στις 7/6/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%

51 Rally Acropolis of Greece...

Οπως ειναι η ακριβης ονομασια του φετεινου μεγαλου αγωνα αυτοκινητου στην χωρα μας.

Μολις εφτασα .απο την ομορφη Λαμια που και φετος μας φιλοξενησε , και μας χαρισε στιγμες συγκινησης , και οχι μονον.

Δεν εχω σημερα κουραγιο μετα απο την τριημερη ταλαιπορια να σας μεταφερω πολλα ,αλλα .....υπομονη αυριο εδω με λεπτομεριες , και παραλειπομενα.
Υ.Γ

Την ιερη σκονη που καποιος φιλος εζητησε την εχω στο σακουλακι , και την μαζεψα τιναζοντας τα ρουχα του Dee perple soul , μετα απο την υπαρειδικη διαδρομη .
Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

# 18 στις 8/6/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Πραγματικα ηταν πολυ ωραια με αρκετη σκονη αλλα και αρκετη κουραση... Οσο για οσους θελουν ιερη σκονη εχω μερικη απο την Λιλαια αλλα σε υγρη μορφη μιας και βουλωσε το πλυντηριο....
Αντε και του χρονου πιο οργανωμενα

morelli

# 19 στις 9/6/2004
author
Ανδρας / 63 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 53
Απαντήσεις: 1.685
'Aρεσαν+: 0%
Μεγαλη εντυπωση μου προκαλεσε στον τερματισμο το εξης :

Οτι ο εκφωνητης καλεσε ενα ενα τα team των οδηγων να ανεβαινουν στην ραμπα τερματισμου μαζι με τα αυτοκινητα και τα πληρωματα , και φανηκε το μεγαλειο.........τα πρωτα αυτοκινητα (εργοστασιακες ομαδες) ειχαν περισσοτερους απο 100 ανθρωπους <πισω τους > ενω οι Ελληνες οδηγοι ανεβαιναν στην ραμπα με τρεις τεσσερις ΦΙΛΟΥΣ ,που αποτελουσαν και την ολη βοηθεια του οδηγου και συνοδηγου.

Και ομως αυτοι οι ανθρωποι με την απειροελαχιστη αυτη βοηθεια ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ στο 51 Acropolis .

Νομιζω οτι αυτοι ειναι οι νικητες του αγωνα και πιστευω οτι αξιζουν οχι ΕΝΑ αλλα ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ :::

Είναι καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια, παρά να ζείς μάταια.

# 20 στις 10/6/2004
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Παράθεση:
Originally posted by morelli
Μεγαλη εντυπωση μου προκαλεσε στον τερματισμο το εξης :

Οτι ο εκφωνητης καλεσε ενα ενα τα team των οδηγων να ανεβαινουν στην ραμπα τερματισμου μαζι με τα αυτοκινητα και τα πληρωματα , και φανηκε το μεγαλειο.........τα πρωτα αυτοκινητα (εργοστασιακες ομαδες) ειχαν περισσοτερους απο 100 ανθρωπους <πισω τους > ενω οι Ελληνες οδηγοι ανεβαιναν στην ραμπα με τρεις τεσσερις ΦΙΛΟΥΣ ,που αποτελουσαν και την ολη βοηθεια του οδηγου και συνοδηγου.

Και ομως αυτοι οι ανθρωποι με την απειροελαχιστη αυτη βοηθεια ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ στο 51 Acropolis .

Νομιζω οτι αυτοι ειναι οι νικητες του αγωνα και πιστευω οτι αξιζουν οχι ΕΝΑ αλλα ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ :::



Βαγγελη ετσι παμε αγωνα ολοι οι ερασιτεχνες!Και αν δεν ειχαμε αυτους τους φιλους που δινουν την ψυχη τους στα service αφιλοκερδως να ξαναστησουν στις ροδες του το αυτοκινητο οι εγκαταλειψεις θα ηταν περισσοτερες απο τους τερματισμους!
Τι να πρωτοθυμηθω!Τον Τασο που ξεζανταρησε και ζανταρησε καινουργιο λαστιχο με 2 κατσαβιδια?Τον Μακη που εκανε 50 χμ σε χρονο ....καλυτερο απο το δικο μας να φερει λαστιχα?Χερια ψημμενα πανω σε δισκοπλακες και εξατμησεις που ηταν κοκκινες ακομα για να τελειωσει η επισκευη χωρις "καπελλο"!Τον Στεφανο (10 τοτε χρονων) να κανει τα τζαμια "λαμπικο"!(Στον επομενο αγωνα ...αλλος θα αναλαβει αυτη την αρμοδιοτητα ο Στεφανος πηρε προαγωγη στους μηχανικους!)Τις σκηνες στα Service!!!Να ρωτανε με αγωνια "εβγαλε κατι"? και να πεφτουν ολοι πανω στο αυτοκινητο και εμας να μας διωχνουν στην ακρη με ετοιμο καφε για να ....ξεκουραστουμε για λιγο.Την ....απογοητευση τους (αλλα και τη χαρα τους) οταν φταναμε και λεγαμε "μονο βενζινη και βαλτε και τα μπροστινα λαστιχα πισω"!
Τα προσωπα τους τσιτωμενα απο την υπερενταση στην εξοδο του service και τις φωνες τους "καλο δρομο"!
Τις αγκαλιες τους τα φιλια και τα κλαμματα χαρας στον τερματισμο!
(Το γλεντι στη ραμπα τερματισμου του Ακροπολις και τον Γιωργο 55 χρονων να λεει "μου κανατε το ωραιοτερο δωρο στη ζωη μου"!)
Και το γλεντι μετα το βραδυ ολοι μαζι ολο το team με ....απειρες μπυρες και κρασι σαν τους Γαλατες!!!!!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γιατι ολοι συμμετειχαμε και σε ολους οφειλεται οτι φεραμε το αυτοκινητο πισω!!!
Επιλέξτε σελίδα: (1-4)
Σελίδες 1234
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Ο τρόπος λειτουργίας και οι κανόνες των forum του Sxeseis αλλάζουν!

Για λίγες ημέρες και μέχρι την ολοκλήρωση αυτών των αλλαγών η δυνατότητα αποστολής νέων θεμάτων και απαντήσεων δεν είναι θα δυνατή.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.