Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!
Εγγραφή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια

Επιλέξτε σελίδα: (1-17)
Σελίδες Αρχική«891011121314151617

Arxontoula_

# 321 στις 2/5/2018
author
Γυναίκα / 54 / Σε σχέση
Ν. Θεσσαλονίκης / Σταυρός
Θέματα: 7
Απαντήσεις: 1.744
'Aρεσαν+: 0%

 

Παράθεση:
Σχόλιο # 320 από Sivilla_I

 Πήρατε μια λέξη που αντιστοιχεί σε μια διαδικασία

και φέρατε παραδείγματα όσων εφάρμοσαν διαδικασίες "αξιολόγησης"

για να επιβάλλουν τις άρρωστες ιδέες τους.

Κάτι σας χτυπήθηκε...φλέβα?

Ποιός ξέρει. 

 

Συγχωρήστε την επιφυλακτικότητά μου - την καχυποψία μου, αν θέλετε, απέναντι στο Κράτος και την ικανότητά του να "αξιολογήσει" την καταλληλότητά μου να τεκνοποιήσω ή/και να αναθρέψω ένα παιδί.

Είναι μια από τις τελευταίες ελευθερίες που μας έχουν απομείνει, και ζορίζομαι να την εκχωρήσω ελαφρά τη καρδία.

 

 

Αντιγράφω από διάφορα ρεπορταζ

Στη ναζιστική Γερμανία, υπολογίζεται οτι οι αρχές είχαν στειρώσει περίπου 400.000 Γερμανούς βασιζόμενες στη θεωρία της «ευγονικής», με την πεποίθηση ότι μπορούσαν με αυτόν τον τρόπο να εξαλείψουν από την ανθρωπότητα όσες το δυνατόν περισσότερες ψυχικές και σωματικές γενετικές ασθένειες.

Ωστόσο αυτό που δεν είναι ευρύτερα γνωστό είναι ότι το εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα και ο Χίτλερ δεν ήταν ούτε οι εμπνευστές της ευγονικής, ούτε της λύσης των μαζικών υποχρεωτικών στειρώσεων.

Η αρχή είχε γίνει πολύ νωρίτερα στις ΗΠΑ, τη Βρετανία, την Ελβετία και τις χώρες της Σκανδιναβίας.

Ο πρώτος νόμος υπέρ της στείρωσης ατόμων με αναπηρίες πέρασε στην Ιντιάνα των ΗΠΑ το 1907. Ατομα όλων των ηλικιών που θεωρούνταν επισήμως ως «τρελά, ηλίθια, ελαφρόμυαλα ή επιληπτικά» υπόκειντο σε υποχρεωτική στείρωση, συχνά χωρίς την επίγνωση των υποκειμένων ότι εφαρμόζεται πάνω του η συγκεκριμένη επέμβαση. Οι λέξεις «ηλίθιος, βλάκας, ανίκανος» παρουσιάζονταν ως επιστημονικοί όροι που χαρακτήριζαν διαφορετικές κατηγορίες ατόμων με νοητικά προβλήματα

Μέχρι το 1938, 33 αμερικανικές πολιτείες είχαν επιτρέψει την υποχρεωτική στείρωση γυναικών με μαθησιακές δυσκολίες, ενώ 29 είχαν περάσει νόμους υποχρεωτικής στείρωσης για άτομα που αντιμετώπιζαν γενετικά προβλήματα.

Οι νόμοι ακυρώθηκαν κατά τη δεκαετία του 1940, ωστόσο η πρακτική δεν διακόπηκε τόσο απότομα. Υπολογίζεται ότι από το 1907 μέχρι και το 1973 μόνο στη Νότια Καρολίνα είχαν στειρωθεί 7.700 άτομα, τα 2/3 εκ των οποίων ήταν μαύροι. Περισσότερα από 60.000 άτομα υπολογίζεται ότι είχαν στειρωθεί κατά τα χρόνια αυτά στις ΗΠΑ.

 

Το 1907, την ίδια χρονιά που στις ΗΠΑ περνούσε η πρώτη νομοθεσία υπέρ της υποχρεωτικής στείρωσης, στη Βρετανία ιδρυόταν η Εκπαιδευτική Κοινότητα Ευγονικής, σκοπός της οποίας ήταν η προπαγάνδιση της στείρωσης και των περιορισμών στον γάμο για «αδύναμα» άτομα, ώστε να αποτραπεί ο «εκφυλισμός» των Βρετανών.Έναν χρόνο αργότερα, ο Sir James Crichton-Brown, παρουσίασε στην Βασιλική Επιτροπή για τη Φροντίδα και τον Έλεγχο των Ψυχικά Ασθενών την πρότασή του για την υποχρεωτική στείρωση όσων είχαν μαθησιακές δυσκολίες και διανοητικές ασθένειες. Η πρόταση αυτή είχε μάλιστα τη στήριξη του μετέπειτα πρωθυπουργού Winston Churchill.

Αν και στη Βρετανία ποτέ δεν εγκρίθηκε κάποιος νόμος υπέρ της υποχρεωτικής στείρωσης, ωστόσο στην πράξη, αυτή η πρακτική εφαρμόστηκε σε αρκετά μεγάλη έκταση, εφόσον δεν ήταν ιδιαίτερα κατακριτέα από τη βρετανική κοινωνία. Άλλωστε οι υποστηρικτές της ευγονικής στη Βρετανία ήταν άτομα εγνωσμένου κύρους όπως ο John Maynard Keynes, ο πρωθυπουργός Neville Chamberlain, ο βιολόγος Julian Huxley, ο πρωθυπουργός Arthur Balfour, ο βιολόγος Havelock Ellis, ο συγγραφέας

 

Το 1997 η σουηδική εφημερίδα «Dagens Nyheter» έκανε μια ανατριχιαστική αποκάλυψη που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη. Από το 1935 έως το 1976, οι Σουηδοί εφάρμοσαν ένα πρόγραμμα με σκοπό να διατηρήσουν την «καθαρότητα της φυλής».

Στο πλαίσιο του προγράμματος περίπου 63.000 άνθρωποι, στην πλειονότητά τους γυναίκες, στειρώθηκαν, καθώς θεωρούνταν «κατώτεροι» είτε διότι ήταν μιγάδες, είτε επειδή είχαν νοητική υστέρηση, ψυχολογικά προβλήματα ή «παρεκκλίνουσα» συμπεριφορά, όπως έντονη σεξουαλική δραστηριότητα

Οι αποκαλύψεις είχαν οδηγήσει στη δημιουργία επίσημης κρατικής επιτροπής που θα διερευνούσε τις καταγγελίες. Όπως φαίνεται από τα στοιχεία που συγκέντρωσε η επιτροπή, είχαν υποβληθεί στην επέμβαση άτομα ακόμα και 15 ετών, για ασήμαντες αφορμές όπως ο υψηλός βαθμός μυωπίας, επειδή έδειχναν ανικανότητα ορθής κρίσης, ή επειδή «δεν είχαν καμία αίσθηση της ηθικής». Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, δεν υπήρχε ούτε η σύμφωνη γνώμη των γονέων.

Παιδιά που ζούσαν σε ορφανοτροφεία ή σε αναμορφωτήρια πιέζονταν από τις σουηδικές αρχές να αποδεχτούν την επέμβαση με αντάλλαγμα την ελευθερία τους, ενώ έγκυες γυναίκες που επιθυμούσαν να πραγματοποιήσουν έκτρωση υποχρεώνονταν να υποστούν και στείρωση, με την απειλή ότι αν δεν το έκαναν, θα έχαναν τα παιδιά τους, αν αποκτούσαν, καθώς και όλες τις κοινωνικές παροχές. Επίσης, η επιτροπή αναφέρει ότι οι Σουηδοί μπορούσαν να καταθέσουν αιτήματα στείρωσης για τους γείτονές τους.

Υπολογίζεται ότι υποχρεωτικές στειρώσεις συνέβαιναν στη Σουηδία μέχρι τη δεκαετία του 1960, ωστόσο η νομοθεσία που τις επέτρεπε, έπαψε να ισχύει μόλις το 1976.

 

Αντίστοιχες πολιτικές πάντως ακολούθησαν και άλλες χώρες. Στη Νορβηγία υπολογίζεται ότι είχαν στειρωθεί 40.000 άτομα, ενώ στη Δανία 6.000. Νομοθεσία στειρώσεων είχε υιοθετήσει την ίδια περίοδο και ένα ελβετικό καντόνι.

 

Βάσει του νόμου περί ευγονικής της Ιαπωνίας ο οποίος ίσχυε από το 1948 ως το 1996, περίπου 25.000 άνθρωποι στειρώθηκαν λόγω νοητικών προβλημάτων ή γενετικών νοσημάτων, σύμφωνα με τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης. 

Περίπου 16.500 από αυτούς πιστεύεται ότι υποβλήθηκαν στην επέμβαση για την στείρωσή τους χωρίς την συγκατάθεσή τους. Σύμφωνα με την εφημερίδα Mainichi Shimbun, παιδιά ηλικίας ακόμα και 9 ετών υποβάλλονταν σε τέτοιου είδους επεμβάσεις.

Το 2018, μια 60χρονη Γιαπωνέζα που υποβλήθηκε υποχρεωτικά σε στείρωση όταν ήταν έφηβη επειδή είναι άτομο με νοητική υστέρηση προσέφυγε στη δικαιοσύνη κατά της ιαπωνικής κυβέρνησης, στην πρώτη υπόθεση αυτού του είδους που έρχεται ενώπιον της ιαπωνικής δικαιοσύνης, ζητώντας αποζημίωση επειδή παραβιάστηκαν τα θεμελιώδη δικαιώματά της.Η 60χρονη Γιαπωνέζα που προσέφυγε στη δικαιοσύνη, το όνομα της οποίας δεν αποκαλύφθηκε, ήταν 15 ετών το 1972, όταν το κράτος την ανάγκασε να υποβληθεί σε στείρωση, μετά τη διάγνωσή της με νοητική υστέρηση.

 

Αρέσει στα μέλη northern_light_, MadameShuShu40 και σε ακόμα 2 μέλη.

Lena_7_

# 322 στις 10/5/2018
author
Γυναίκα / 51 / Σε σχέση
Ν. Θεσσαλονίκης / Θέρμη
Θέματα: 5
Απαντήσεις: 2.744
'Aρεσαν+: 0%
        
https://www.youtube.com/watch?v=1M1BYQUliqA
Το κείμενο σας ...

Sivilla_I

# 323 στις 10/5/2018
author
Γυναίκα / 50 / Ελεύθερη
Ιρλανδία
Θέματα: 0
Απαντήσεις: 2.026
'Aρεσαν+: 0%

Τότε να γκρεμιστούν 

και τα δικαστήρια
γιατί υπάρχει φόβος
για κακοδικία

viperman

# 324 στις 10/5/2018
author
Ανδρας / 40 / Ελεύθερος
Ν. Θεσσαλονίκης / Πανόραμα
Θέματα: 0
Απαντήσεις: 3
'Aρεσαν+: 0%

Οχι δεν συμφωνω .

Ο καθενας την προσωπικη του ζωη μπορει να την "κουμανταρει" οπως θελει.

Εδω ομως το πραγμα παει αλλου. 

Η διαφορετικοτητα  τινει να γινει το φυσιολογικο και στο φυσιολογικο να αποδοθει η ταμπελα του ομοφοβικου ,του ρατσιστη , του χριστιανοταλιμπαν, του οπισθοδρομικου και οτι γουσταρει ο καθενας να αποδωσει τελος παντων.

Γουσταρεις να κανεις την ζωη σου;...μαζι σου μαγκα μου! Αλλα μην μου ζητας να αποδεχθω να υιοθετησεις ενα παιδι με τον συντροφο σου (sic) και να το καταπιω και αμασητο, οτι ντεμεκ και καλα  ειναι το πατρικο σου φιλτρο ή το υποβοσκων μητρικο που χτυπησε το βιολογικο του ρολοϊ μια ωραια πρωϊα και θελει απογονους. εστω με αυτον τον τροπο.

Και φυσικα απο κοντα παει  και η δηθενια του νεοελληνα  του στυλ: "νταξ μωρε και τι εγινε;..η κοινωνια προχωραει  ..μια ζωη πισω θα ειμαστε εμεις;"

Oταν ομως χρειαστει να παρει θεση σε μια τετοια περιπτωση σε σχεση με τα δικα του παιδια ..τοτε να δω ποσοι απο αυτους θα κερνανε στο καφενειο (ναι το ξερω ειμαι οπισθοδρομικος αλλα εχω μπερδευτει με τοσες γκλαμουρατες ονομασιες πχια),  γιατι εγινε παππους απο τον γιο του και το συντροφο του, οταν ολοι θα του ευχονται για το εγγονι.

Στους ελαχιστους θα βγαλω το καπελο , αλλα στην συντριπτικη πλειοψηφια που δεν θα βγαινει απο το σπιτι θα τους φωναξω οτι ειναι υποκριτες .

Διοτι στην δια ζωσης κοινωνικη μας συναναστροφη ,στα social media , και στο βωμο της αυταρεσκειας για μην μας προσαψουν τις ταμπελες που εγραψα παραπανω ,     ειναι ολα τελεια και καλως καμωμενα.

Στην πισω πλευρα του μυαλου ομως ,ισχυει το ¨μακρια απο τον απ'αυτον μας..και οπου θελει ας μπει"

 

 

Αρέσει στο μέλος Heptamer

pythagoras

# 325 στις 10/5/2018
author
Ανδρας / 65 / Παντρεμένος
Ν. Ευβοίας / Χαλκίδα
Θέματα: 130
Απαντήσεις: 13.393
'Aρεσαν+: 0%

Όταν "διορθώνουμε" τη φύση.

Φαντάζομαι οι σοφοί της Ευρώπης, και όχι μόνο, στο επόμενο διάστημα θα πρέπει να βρουν τρόπο να διορθώσουν την "ρατσιστική" αντιμετώπιση της φύσης.
Μόνο δύο φύλα; Γιατί; Μήπως είναι ρατσισμός; Να την καταδικάσουμε.

northern_light_

# 326 στις 13/7/2018
author
Γυναίκα / 37 / Σε σχέση
Ν. Θεσσαλονίκης / Θεσσαλονίκη
Θέματα: 0
Απαντήσεις: 1
'Aρεσαν+: 0%

Συμφωνώ απόλυτα με την υιοθεσία και με τον γάμο.
Ποια είμαι εγώ να απαγορεύσω σε ανθρώπους με τα ίδια δικαιώματα με εμένα να κάνουν τα αυτονόητα, απλά και μόνο επειδή ήμουν "τυχερή" να είμαι μια cis straight γυναίκα; Στην τελική πολλά ετερόφυλα ζευγάρια είναι ακατάλληλα για γονείς, παρόλα αυτά κανονικά τεκνοποιούν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Σίγουρα η διαδικασία για την αναδοχή θα πρέπει να είναι για όλους ίδια και να υπάρχουν ίδια κριτήρια, όπως το οικονομικό υπόβαθρο, κάποιο τεστ καταλληλότητας ίσως και γιατί όχι και κάποιες συνεδρίες με ψυχολόγους/ψυχιάτρους. Διαδικασία δύσκολη αλλά μόνο οι άξιοι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν στα χέρια τους ένα παιδί. Το φύλο και η προτίμηση δεν παίζει κανένα ρόλο στην ανάθρεψη παιδιών και στις αξίες.
Καταδικάζω λοιπόν όλους αυτούς που είναι διαμετρικά αντίθετοι και το παίζουν ηθικοί και "χριστιανοί" βρίζοντας και κατηγορώντας, γιατί πραγματικά λυπάμαι τους απογόνους τους (αν έχουν). Φανταστείτε πόσο πόνο, απόρριψη και εγκατάλειψη θα νιώσει αυτό το άτομο που είναι σε μια τέτοια οικογένεια απλά επειδή έχει άλλες προτιμήσεις, ή νιώθει διαφορετικά. Όχι, όχι δε το δέχομαι να υπάρχουν τόσα άτομα στα πρόθυρα αυτοκτονίας, αποκληρωμένα από γονείς και από κοινωνία. Ισότητα για όλους ή ισότητα για κανέναν. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι πάρα πολύ πίσω στις αντιλήψεις και με τους οπισθοδρομικούς ανθρώπους δεν είδε κανείς προκοπή. Είναι λυπηρό αλλά θα περάσουν πάρα πολλά χρόνια για να θεωρηθεί κάτι τόσο απλό και αυτονόητο (όπως ο γάμος και η υιοθεσία) "φυσιολογικό" στην χώρα μας.

Αρέσει στα μέλη Ares_1980, maraki_lar_1980 και σε ακόμα 1 μέλος.

elisavet-maria

# 327 στις 19/11/2018
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

μεγα λαθος κατα την γνωμη μου αυτο δειτε τι λεει ατομο που εχει βιωσει κατι αναλογο

Παιδί γκέϊ γονιών προειδοποιεί

Μια Προειδοποίηση Από Τον Καναδά: Ο Ομοφυλοφιλικός Γάμος Διαβρώνει Θεμελιώδη Δικαιώματατης Dawn Stefanowicz?Είμαι ένα από τα έξι ενήλικα παιδιά ομοφυλόφιλων γονέων που πρόσφατα κατέθεσαν στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ, ζητώντας από το Δικαστήριο να σεβαστεί την αρχή των πολιτών να διατηρήσουν τον αρχικό ορισμό του γάμου: την ένωση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας που αποκλείει όλους τους άλλους, έτσι ώστε τα παιδιά να γνωρίζουν και να μπορούν να ανατραφούν από τους βιολογικούς γονείς τους. Επίσης ζω στον Καναδά, όπου ο γάμος του ιδίου φύλου κατοχυρώθηκε με ομοσπονδιακή εντολή το 2005.Είμαι η κόρη ενός γκέι πατέρα που πέθανε από AIDS. Περιέγραψα την εμπειρία μου στο βιβλίο μου: Η Επίδραση των Ομοφυλόφιλων Γονέων. Πάνω από πενήντα ενήλικα παιδιά που μεγάλωσαν με ομοφυλόφιλους γονείς έχουν επικοινωνήσει μαζί μου για να μοιραστούν τις ανησυχίες μου για το γάμο ατόμων του ιδίου φύλου και την ανατροφή των παιδιών. Πολλοί από εμάς παλεύουμε με την δική μας σεξουαλικότητα και την αίσθηση του φύλου, λόγω των επιδράσεων στα οικιακά περιβάλλοντα που μεγαλώνουμε.Έχουμε μεγάλη συμπόνια για τους ανθρώπους που αγωνίζονται με τη σεξουαλικότητα και την ταυτότητα του φύλου τους, όχι έχθρα. Και εμείς αγαπάμε τους γονείς μας. Ωστόσο, όταν λέμε στο κοινό τις ιστορίες μας, αντιμετωπίζουμε συχνά εξοστρακισμό, φίμωση, και απειλές.Θέλω να προειδοποιήσω την Αμερική να περιμένει σοβαρή διάβρωση των ελευθεριών της Πρώτης Τροπολογίας αν το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ υποχρεώσει τον γάμο ατόμων του ιδίου φύλου. Οι συνέπειες διαδραματίζονται στον Καναδά για δέκα χρόνια τώρα, και είναι πραγματικά οργουελιανές στη φύση και την έκταση.Τα μαθήματα του ΚαναδάΣτον Καναδά, οι ελευθερίες του λόγου, του τύπου, της θρησκείας, και του συνεταιρίζεσθαι, υποφέρουν σε μεγάλο βαθμό λόγω της πίεσης από την κυβέρνηση. Η συζήτηση για τον γάμο ατόμων του ιδίου φύλου, που λαμβάνει χώρα στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα μπορούσε να έχει νομική υπόσταση στον Καναδά σήμερα. Λόγω των νομικών περιορισμών σχετικά με την ομιλία, αν πουν ή γράψουν οτιδήποτε θεωρείται «ομοφοβικό» (συμπεριλαμβανομένων, εξ ορισμού, οτιδήποτε αμφισβητεί τον γάμο ατόμων του ιδίου φύλου), θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν την πειθαρχία, τη λήξη της εργασίας, ή δίωξη από την κυβέρνηση.Γιατί η αστυνομία διώκει την ομιλία υπό το πρόσχημα της εξάλειψης της ?ρητορικής μίσους? όταν υπάρχουν υφιστάμενα ένδικα μέσα και ποινική προστασία από τη συκοφαντία, τη δυσφήμιση, τις απειλές και την επίθεση, που ισχύουν εξίσου για όλους τους Αμερικανούς; Πολιτικές μίσους-εγκλήματος που χρησιμοποιούν τους όρους ?γενετήσιου προσανατολισμού? και ?ταυτότητας φύλου? δημιουργούν άνισες προστασίες στο νόμο, σύμφωνα με τον οποίο προστατευόμενες ομάδες λαμβάνουν μεγαλύτερη νομική προστασία από ό, τι άλλες ομάδες.Έχοντας δει πώς η υστερία του όχλου στην Ιντιάνα προκάλεσε το νομοθέτη να κάνει πίσω σε μια Αποκατάσταση Πράξης Θρησκευτικής Ελευθερίας, πολλοί Αμερικανοί αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι κάποιοι ακτιβιστές της Αριστεράς θέλουν να εγκαινιάσουν τον κρατικό έλεγχο πάνω σε κάθε ίδρυμα και ελευθερία. Σε αυτό το σχήμα, η προσωπική αυτονομία και η ελευθερία της έκφρασης δεν γίνονται τίποτα περισσότερο από οράματα, και τα παιδιά γίνονται εμπορεύματα.Τα παιδιά δεν είναι εμπορεύματα που μπορούν να διαχωριστούν δικαιολογημένα από τους φυσικούς τους γεννήτορες και αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ μη συνδεδεμένων ενηλίκων. Τα παιδιά οικογενειών του ίδιου φύλου θα αρνηθούν πολλές φορές τη θλίψη τους και προσποιούνται ότι δεν τους λείπει ένας βιολογικός γονέας, νιώθουν πιεσμένα να μιλούν θετικά λόγω της πολιτικής γύρω από τα ομοφυλόφιλα νοικοκυριά. Ωστόσο, όταν τα παιδιά χάνουν οποιονδήποτε από τους βιολογικούς γονείς τους λόγω θανάτου, διαζυγίου, υιοθεσίας ή τεχνολογίας τεχνητής γονιμοποίησης, βιώνουν ένα οδυνηρό κενό. Είναι το ίδιο για μας, όταν ο γκέι γονιός μας φέρνει τον/την σύντροφο του ιδίου φύλου στη ζωή μας. Ο σύντροφός τους δεν μπορεί ποτέ να αντικαταστήσει τον χαμένο βιολογικό μας γονέα.Το κράτος ως τελικός κριτής της ΓονεϊκότηταςΞανά και ξανά, μας λένε ότι ?το να επιτραπεί στα ζευγάρια του ιδίου φύλου η πρόσβαση στο χαρακτηρισμό του γάμου δεν θα στερήσει από κανέναν οποιαδήποτε δικαιώματα.? Αυτό είναι ψέμα.Όταν ο γάμος του ιδίου φύλου νομιμοποιήθηκε στον Καναδά το 2005, η ανατροφή των παιδιών αμέσως επαναπροσδιορίστηκε. Ο νόμος του Καναδά για τον γκέι γάμο, Bill C-38, περιελάμβανε μια διάταξη για να διαγραφεί ο όρος «φυσικός γονέας» και να αντικατασταθεί σε όλους τους τομείς με το ουδέτερο φύλου ?νόμιμος γονέας? στον ομοσπονδιακό νόμο. Τώρα όλα τα παιδιά έχουν μόνο «νόμιμους γονείς», όπως ορίζεται από το κράτος. Διαγράφοντας νομικά τη βιολογική γονεϊκότητα με αυτόν τον τρόπο, το κράτος αγνοεί το βασικότερο δικαίωμα των παιδιών: την αμετάβλητη, την εγγενή τους λαχτάρα να γνωρίζουν και να ανατραφούν από τους δικούς τους βιολογικούς γονείς.Οι μητέρες και οι πατέρες φέρουν μοναδικά και συμπληρωματικά δώρα στα παιδιά τους. Σε αντίθεση με τη λογική του γάμου ατόμων του ιδίου φύλου, το φύλο των γονέων έχει σημασία για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών. Γνωρίζουμε, για παράδειγμα, ότι η πλειοψηφία των φυλακισμένων ανδρών δεν είχαν πατέρες στο σπίτι. Οι πατέρες από τη φύση τους ασφαλίζουν την ταυτότητά τους, ενσταλάζουν την κατεύθυνση, παρέχουν την πειθαρχία, τα όρια, και την ανάληψη κινδύνων στις περιπέτειες, και δίνουν δια βίου παραδείγματα για τα παιδιά. Αλλά οι πατέρες δεν μπορούν να γαλουχήσουν τα παιδιά στη μήτρα ή να γεννήσουν και να θηλάζουν τα μωρά τους. Οι μητέρες γαλουχούν τα παιδιά με μοναδικούς και ευεργετικούς τρόπους που δεν μπορούν να αναπαραχθούν από τους πατέρες.Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας πυραύλων για να γνωρίζεις ότι οι άνδρες και οι γυναίκες είναι ανατομικά, βιολογικά, φυσιολογικά, ψυχολογικά, ορμονικά, και νευρολογικά διαφορετικοί μεταξύ τους. Αυτές οι μοναδικές διαφορές παρέχουν δια βίου οφέλη για τα παιδιά που δεν μπορούν να αναπαραχθούν από τους ?νομικούς? γονείς ιδίου φύλου παίζοντας διαφορετικούς ρόλους των δύο φύλων ή επιχειρώντας να υποκαταστήσουν το χαμένο αρσενικό ή θηλυκό πρότυπο στο σπίτι.Στην πραγματικότητα, ο γάμος του ιδίου φύλου όχι μόνο στερεί τα παιδιά των δικών τους δικαιωμάτων στη φυσική συγγένεια, αλλά δίνει στο κράτος την εξουσία να παρακάμψει την αυτονομία των βιολογικών γονέων, πράγμα που σημαίνει ότι τα δικαιώματα των γονιών σφετερίζονται από την κυβέρνηση.Έρχονται Δικαστήρια μίσουςΣτον Καναδά, θεωρείται διάκριση να πείς ότι ο γάμος είναι μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας ή ότι κάθε παιδί θα πρέπει να γνωρίζει και να ανατρέφεται από τους βιολογικούς παντρεμένους γονείς του. Δεν είναι μόνο πολιτικά μη ορθό στον Καναδά να το πείτε. Μπορεί να επιβαρυνθείτε με δεκάδες χιλιάδες δολάρια σε νομικά έξοδα, πρόστιμα, και να αναγκαστείτε να πάρετε εκπαίδευση ευαισθησίας.Όποιος προσβάλλεται από κάτι που έχετε πει ή γράψει μπορεί να κάνει μια καταγγελία στα Δικαστήρια Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Στον Καναδά, οι οργανώσεις αυτές αστυνομεύουν την ομιλία, τιμωρούν τους πολίτες για οποιαδήποτε έκφραση θεωρείται ότι έρχεται σε αντίθεση με την ιδιαίτερη σεξουαλική συμπεριφορά ή προστατευμένες ομάδες που προσδιορίζονται βάση του «γενετήσιου προσανατολισμού». Χρειάζεται μόνο ένα παράπονο εναντίον ενός προσώπου για να έρθει ενώπιον του δικαστηρίου, που θα κοστίσει στον κατηγορούμενο δεκάδες χιλιάδες δολάρια σε ιδιωτικές κατοικίες και να απομακρύνουν όλα τα αντικείμενα χρήσιμα για τις έρευνές τους, ελέγχοντας για ομιλία μίσους.Ο ενάγων που κάνει την καταγγελία έχει όλα τα νομικά του έξοδα πληρωμένα από την κυβέρνηση. Όχι όμως ο εναγόμενος. Ακόμη και αν ο κατηγορούμενος κριθεί αθώος, δεν μπορεί να ανακτήσει τα δικαστικά του έξοδα. Αν βρεθεί ένοχος, πρέπει να πληρώσει πρόστιμα στο πρόσωπο (-α) που έφερε στο προσκήνιο την καταγγελία.Αν οι πεποιθήσεις σας, οι αξίες και οι πολιτικές σας απόψεις είναι διαφορετικές από το κράτος, κινδυνεύετε να χάσετε την επαγγελματική σας άδεια, τη δουλειά ή επιχείρηση, και ακόμη και τα παιδιά σας. Δεν χρειάζεται να κοιτάξετε περαιτέρω από την σέκτα Lev Tahor, μια ορθόδοξη εβραϊκή σέκτα. Πολλά μέλη της, τα οποία είχαν εμπλακεί σε μια πικρή μάχη επιμέλειας με τις υπηρεσίες προστασίας του παιδιού, άρχισαν να φεύγουν από το Chatham του Οντάριο για τη Γουατεμάλα τον Μάρτιο του 2014, για να ξεφύγουν από τη δίωξη για τη θρησκευτική τους πίστη, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθυντήριες γραμμές του ομόσπονδου κράτους για τη θρησκευτική εκπαίδευση. Από τα διακόσια μέλη της σέκτας, μόνο μισή ντουζίνα οικογένειες παραμένουν στο Chatham.Οι γονείς μπορούν να περιμένουν την κρατική παρέμβαση όταν πρόκειται για τις ηθικές αξίες, την ανατροφή των παιδιών και την εκπαίδευση, και όχι μόνο στο σχολείο. Το κράτος έχει πρόσβαση στο σπίτι σας για να σας επιβλέπει ως γονέα, να κρίνει την καταλληλότητά σας. Και αν στο κράτος δεν αρέσει αυτό που διδάσκετε στα παιδιά σας, το κράτος θα προσπαθήσει να τα πάρει από το σπίτι σας.Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να κάνουν σχόλια στα κοινωνικά τους δίκτυα, να γράφουν επιστολές προς τους συντάκτες, να συζητούν δημόσια, ή να ψηφίζουν σύμφωνα με τη δική τους συνείδηση στον δικό τους χρόνο. Μπορούν να είναι πειθαρχημένοι ή να χάσουν κάθε πιθανότητα θητείας. Μπορεί να απαιτηθούν από την ιδιοτροπία ενός γραφειοκράτη να παρακολουθήσουν μαθήματα επανεκπαίδευσης και κατάρτισης ευαισθησίας ή να απολυθούν επειδή σκεφτηκαν πολιτικά μη ορθές σκέψεις.Όταν ο γάμος του ιδίου φύλου δημιουργήθηκε στον Καναδά, η ουδέτερη γλώσσα από άποψη φύλου κατέστη νομική εντολή. Το νέο λεξιλόγιο (Newspeak) διακηρύσσει ότι αποτελεί δυσμενή διάκριση να υποθέσεις ότι ένα ανθρώπινο ον είναι αρσενικό ή θηλυκό, ή ετεροφυλόφιλο. Έτσι, για να είμαι περιεκτική, ειδική γλώσσα χωρίς φύλο χρησιμοποιείται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, την κυβέρνηση, τους χώρους εργασίας, και κυρίως τα σχολεία, για να αποφευχθεί να εμφανίζεται αδαής, ομοφοβική ή ότι κάνει διακρίσεις. Ένα ειδικό πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιείται σε πολλά σχολεία για να διδάξει στους μαθητές πώς να χρησιμοποιούν την κατάλληλη γλώσσα ουδέτερη από άποψη φύλου. Εν αγνοία πολλών γονιών, η χρήση των όρων των δύο φύλων για να περιγράψουν τον άντρα και τη γυναίκα, τον πατέρα και τη μητέρα, την Ημέρα της Μητέρας και την Ημέρα του Πατέρα, και «αυτόν» και «αυτήν», σταδιακά εξαλείφονται στα σχολεία του Καναδά.Τι είναι πιο σημαντικό: Η σεξουαλική αυτονομία ή η Πρώτη Τροπολογία;Πρόσφατα, ένας Αμερικανός καθηγητής που έδωσε ανώνυμα συνέντευξη στην American Conservative αμφισβήτησε το κατά πόσον η σεξουαλική αυτονομία πρόκειται να σας κοστίσει τις ελευθερίες σας: ?Είμαστε τώρα στο σημείο, είπε, στο οποίο είναι θεμιτό να ρωτήσω αν η σεξουαλική αυτονομία είναι πιο σημαντική από ό, τι η Πρώτη Τροπολογία;?Σύμφωνα με τον Καναδικό Χάρτη Δικαιωμάτων και Ελευθεριών, οι Καναδοί έπρεπε να έχουν εγγυημένα: (1) την ελευθερία της συνείδησης και της θρησκείας (2) την ελευθερία της σκέψης, της πεποίθησης, της άποψης, και της έκφρασης, συμπεριλαμβανομένης της ελευθερίας του Τύπου και των άλλων μέσων επικοινωνίας (3) την ελευθερία του συνέρχεσθαι ειρηνικώς, και (4) την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι. Στην πραγματικότητα, όλες αυτές οι ελευθερίες έχουν περιοριστεί με τη νομιμοποίηση του γάμου ατόμων του ιδίου φύλου.Σχεδιαστές γάμου, ενοικιαστές αιθουσών, ιδιοκτήτες ‘bed and breakfast’, ανθοπωλεία, φωτογράφοι και αρτοποιοί, έχουν ήδη δει τις ελευθερίες τους να διαβρώνονται, τα δικαιώματα συνείδησης να αγνοούνται, και οι θρησκευτικές ελευθερίες να ποδοπατούνται στον Καναδά. Αλλά αυτό δεν είναι μόνο για τη βιομηχανία του γάμου. Οποιοσδήποτε κατέχει μια επιχείρηση μπορεί νόμιμα να μην επιτρέψει στη συνείδησή του να ενημερώσει για επιχειρηματικές πρακτικές ή αποφάσεις, αν οι αποφάσεις αυτές δεν είναι σύμφωνες με τις αποφάσεις των δικαστηρίων και τους νόμους μη-διακρίσεων της κυβέρνησης για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου. Στο τέλος, αυτό σημαίνει ότι το κράτος υπαγορεύει ουσιαστικά το αν και πώς οι πολίτες μπορούν να εκφραστούν.Η ελευθερία να συγκεντρωθείς και να μιλήσεις ελεύθερα για το γάμο άνδρα-γυναίκας, την οικογένεια και την σεξουαλικότητα, είναι τώρα περιορισμένη. Οι περισσότερες θρησκευτικές κοινότητες έχουν γίνει «πολιτικά ορθές» για να αποφύγουν τα πρόστιμα και την απώλεια του κοινωφελούς στάτους. Τα καναδικά μέσα ενημέρωσης περιορίζονται από το καναδικό Ραδιόφωνο, την Τηλεόραση και την Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών (CRTC), η οποία είναι παρόμοια με την FCC. Αν το οτιδήποτε μέσο ενημέρωσης θεωρείται ότι εισάγει διακρίσεις, οι άδειες μετάδοσης μπορεί να ανακληθούν, και «φορείς για τα ανθρώπινα δικαιώματα» μπορούν να χρεώνουν πρόστιμα και να περιορίσουν τις μελλοντικές μεταδόσεις στον αέρα.Ένα παράδειγμα νόμιμου περιορισμού του λόγου σχετικά με την ομοφυλοφιλία στον Καναδά αφορά την περίπτωση του Bill Whatcott, ο οποίος συνελήφθη για ομιλία μίσους τον Απρίλη του 2014, μετά τη διανομή φυλλαδίων που ήταν ζωτικής σημασίας για την ομοφυλοφιλία. Είτε συμφωνείτε είτε όχι με αυτό που λέει, θα πρέπει να μείνετε κατάπληκτοι από αυτή την κατάσταση κυρώσεων-φίμωσης από το κράτος. Βιβλία, DVD, και άλλα υλικά μπορούν επίσης να κατασχεθούν στα καναδικά σύνορα, αν το υλικό τους θεωρηθεί «μισητό».Οι Αμερικανοί πρέπει να προετοιμαστούν για το ίδιο είδος της εποπτείας της κοινωνίας στην Αμερική, αν οι κανόνες του Ανωτάτου Δικαστηρίου απαγορεύσουν το γάμο ως ένα θεσμό αρσενικού-θηλυκού. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει σημασία τι πιστεύετε, η κυβέρνηση θα είναι ελεύθερη να ρυθμίζει την ομιλία σας, τα κείμενά σας, τις ενώσεις σας, και ανεξαρτήτως από το αν μπορείτε να εκφράσετε ή όχι τη συνείδησή σας. Οι Αμερικανοί πρέπει επίσης να καταλάβουν ότι το φινάλε για μερικούς στο κίνημα των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων περιλαμβάνει την κεντρική κρατική εξουσία, και το τέλος των ελευθεριών της Πρώτης Τροπολογίας.?Η Dawn Stefanowicz είναι μία διεθνώς αναγνωρισμένη ομιλήτρια και συγγραφέας. Είναι μέλος της Επιτροπής Μαρτυρίας του Ινστιτούτου Δικαιωμάτων του Παιδιού. Το βιβλίο της: Η Επίδραση των Ομοφυλόφιλων Γονέων, είναι διαθέσιμο στο http://www.dawnstefanowicz.org. Η Dawn, πλήρως απασχολούμενη λογίστρια με άδεια, είναι παντρεμένη και έχει δύο έφηβα παιδιά.

Heptamer

# 328 στις 20/11/2018
author
Ανδρας / 53 / Διαζευγμένος
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Αγία Βαρβάρα
Θέματα: 36
Απαντήσεις: 14.049
'Aρεσαν+: 0%

Μεγα λαθος και κατα τη δικη μου ταπεινη αποψη, αλλα αυτο ειναι ενα πολυ μεγαλο και ακανθωδες θεμα...

Αρέσει στο μέλος Ares_1980

elisavet-maria

# 329 στις 20/11/2018
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

η γνωμη μου

Η Διάλιση του κοινωνικού ιστού και η διάλυση του θεσμού της οικογένειαςΤο παρόν κείμενο δημοσιεύτηκε πριν από επτά χρόνια. Τώρα που οι μαγαρισιές και η ασέλγεια γίνονται νόμος- «Δεν μπορούμε για λόγους ισότητας και συνταγματικότητας να εξαιρέσουμε τα ομόφυλα ζευγάρια από την αναδοχή? δηλώνει ένα πτώμα υπουργικό ?και παρακολουθούμε την μετατροπή της πατρίδας μας, σε Σόμομα και Γόμορα, τον πλήρη εξευτελισμό του θεοϊδρυτου θεσμού της οικογένειας, καλό είναι να θυμηθούμε τι γράφουν τα σχολικά βιβλία γι’ αυτήν. ‘Όπως τόσα χρόνια συμβαίνει με την γενοκτόνο μας Τουρκιά, που τα κοπροκάναλα, μας την παρουσιάζουν τάχα και «νοικοκύρη λαό», τον ίδιο λαό που έσφαζε χιλιάδες Κύπριους πριν από 40 χρόνια, κατά παρόμοιο τρόπο, και το τρισάθλιο υπουργείο Παιδείας, μαγαρίζει, με τα βλάσφημα και καρκινογόνα «πνευματικώς» βιβλία και προγράμματά του, τα παιδιά σας ΕΛΛΗΝΕΣ. Ας ακούσουμε τι μας κανοναρχεί το αθάνατο ’21 και ας πράξει ο καθείς κατά την συνείδησή του.«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»Στρατηγός ΜακρυγιάννηςΓράφει ο Δημήτρης ΝατσιόςΚάποτε πλησίασε τον τροπαιούχο νομπελίστα μας ποιητή Γιώργο Σεφέρη, ένας ξένος διαπρεπής συνομιλητής, «πειράζων αυτόν και λέγων»: «Μα πιστεύετε σοβαρά ότι είστε πραγματικά απόγονοι του Λεωνίδα και του Θεμιστοκλή;». Απαντά ο Σεφέρης: «Όχι, είμαστε απόγονοι μονάχα της μάνας μας, που μας μίλησε Ελληνικά, που προσευχήθηκε ελληνικά, που μας νανούρισε με παραμύθια για τον Οδυσσέα, τον Ηρακλή, τον Λεωνίδα και τον Παπαφλέσσα, και ένιωσε την ψυχή της να βουρκώνει την Μεγάλη Παρασκευή, μπροστά στο ξόδι του νεκρού Θεανθρώπου».(Το απόσπασμα περιέχεται στο βιβλίο της Μερόπης Σπυροπούλου, «Οικογένεια ώρα μηδέν», εκδ. «Αρχονταρίκι», σελ. 131). Δεν ξέρουμε αν κατάλαβε ο? «πειραστής» ξένος την απάντηση του ποιητή, ο οποίος εξυμνεί την μάνα τη Ρωμηά και την οικογένεια, πριν αυτή ανοίξει τα πορτοπαράθυρά της και εισβάλλουν στο ευλογημένο καταφύγιο του Γένους, ο μαγαρισμένος αγέρας του δήθεν εξευρωπαϊσμού μας. Και η κρίση «τηγανίζει» και ταλανίζει κυρίως την οικογένεια.Δεν σκοπεύω να γράψω για την σπουδαιότητα και ιερότητα του οικογενειακού θεσμού. Αυτό ακόμα και οι ανίατα προοδευτικοί το κατανοούν. Το βλέπω στο σχολείο. Για τα δικά τους βλαστάρια γίνονται κέρβεροι. Απαιτούν και πειθαρχία και καλή παιδεία, επιλέγουν τα καλύτερα και ακριβότερα κολέγια. Τις προοδευτικές σαχλαμάρες και ψευτοδημοκρατικότητες τις αφήνουν για τα παιδιά του, δηκτικώς λεγόμενου, κοσμάκη. Και οι αφελείς ζητωκραυγαστές τούς πιστεύουν και τους ψηφίζουν.Στο βιβλίο «οικογένεια σε κρίση» (συλλογικός τόμος) διαβάζω σ’ ένα κείμενο της Ντίνας Πετροπούλου. «Από την δεκαετία του 1970, το διαζύγιο είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο με αυξητική τάση σε όλο τον δυτικό κόσμο. Στις ΗΠΑ για την τριετία 1977-79 ένας στους δύο γάμους κατέληγε σε διαζύγιο, ποσοστό που ανακοινώθηκε και στη χώρα μας 30 χρόνια μετά».(«Αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική», λέει ένα επιτυχημένο ρητό). Στο ίδιο κείμενο περιέχεται και το όνειρο ενός πεντάχρονου παιδιού. Το ρώτησαν τι θα γίνει, όταν μεγαλώσει.Απάντηση: «Ξέρεις εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω επιστήμονας? μεγάλος επιστήμονας? και θα φτιάξω μια κόλλα, την πιο δυνατή κόλλα του κόσμου? για να κολλήσω την μαμά και τον μπαμπά». Το μικρό παιδί ψάχνει την «κόλλα». Σε τούτο τον τόπο ξέρουμε, ήξεραν οι παλιότεροι ? αυτό λέγεται Παράδοση ? πως η μόνη «κόλλα», ατσάλινη και συμπαγής, που ένωνε δία βίου το ζευγάρι είναι ο Χριστός.«Ένθα ανήρ και γυνή και παιδία και τοις της αρετής συνδεδεμένοι δεσμοίς, εκεί μέσος ο Χριστός», γράφει ο άγιος Χρυσόστομος. («Εις Γεν.», λόγος Ζ’, 5, ΕΠΕ 8,140). Όταν φεύγει ο Χριστός, από το «μέσον» και στην θέση του μπαίνει η καριέρα, η καλοπέραση, η ηδονοθηρία και η αδιαφορία τότε ο όμορφος και «χρηστός ζυγός» του γάμου καταλήγει σε διαζύγιο. (Και ας με συγχωρέσουν κάποιο ι -δεν μέμφομαι και δεν κρίνω κανέναν, για τα παιδιά γράφω- σπάνια βλέπουμε στα σχολεία, παιδιά διαλυμένων οικογενειών, στις οποίες υπάρχει αναφορά στο Χριστό και την εκκλησία μας.Σπάνια βλέπουμε διαζύγια σε πολύτεκνες οικογένειες, γιατί τα παιδιά μεγαλώνουν με το «εμείς» και όχι με το καταστροφικό «εγώ» του μοσχοαναθρεμμένου μοναχογιού ή της μοναχοκόρης. Σκέφτομαι, αν θέλουν τα νέα ζευγάρια να τιμωρήσουν το ελεεινό κρατίδιο του μνημονίου, ας κάνουν πολλά παιδιά. Οι στατιστικές λένε ότι τα περισσότερα παιδιά γεννήθηκαν την περίοδο της Κατοχής, εν μέσω φρικτής και ανείπωτης σκλαβιάς. Με 5-6 παιδιά και φόρους δεν πληρώνεις και εργασία βρίσκεις και ο Θεός βοηθάει. Κατανοώ τις αντιδράσεις. Πώς θα τα μεγαλώσουμε, τι θα απογίνουν, είμαστε άνεργοι, μέλλον ζοφερό. Σε λίγα όμως χρόνια θα διδάσκουμε και θα παίρνουν τα προνοιακά επιδόματα οι οικογένειες και τα παιδιά από το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν. Ή μήπως περιμένουμε να λύσει την βραδυφλεγή βόμβα της λαθρομετανάστευσης ο κ. Χρυσοχοϊδης; Όπως το έλυσε στην προηγούμενη θητεία-κοροϊδία του).Κι αν σήμερα «μες στην ερημιά του κόσμου» έχουμε περισσότερο ανάγκη την οικογένεια, έρχονται τα τρισάθλια κουρελουργήματα «περιοδικά ποικίλης ύλης» -βιβλία γλώσσας- και ευτελίζουν πλήρως τον ιερό θεσμό. Την εποχή του άκρατου ατομισμού και? κανιβαλισμού το «Νέο Σχολείο» τους, επιδιώκει να προσβάλλει και να μειώσει την σημασία που είχε -και έχει ακόμα- ως κοινωνική αξία και πρότυπο στην πατρίδα μας η οικογένεια (με τους δύο γονείς να ζουν μαζί και να φροντίζουν τα παιδιά τους). Πουθενά στα βιβλία αυτά δεν θα βρεις αυτό το εξαιρετικό που γράφει στο βιβλίο του «χάνω το παιδί μου», ο αειθαλής δάσκαλός μας Κωνσταντίνος Γανωτής, ότι «η οικογένεια είναι μια αγκαλιά προσώπων που αγαπιούνται και αγαπιούνται γι’αυτό που είναι και είναι εικόνες Θεού, γεννημένοι για την αιώνια ζωή στη βασιλεία του Θεού». (σελ. 76). Σ’ όλο το Δημοτικό ελάχιστες αναφορές γίνονται στην οικογένεια και στον ανθρωποποιό ρόλο της. Στην Στ’ τάξη, (γλώσσα, β’ τεύχος) υπάρχει ενότητα με τίτλο «συγγενικές σχέσεις». Στο κείμενο «ώρες με την μητέρα μου», διαβάζουμε: Η μαμά μου? με τον μπαμπά μου παντρεύτηκαν από έρωτα στο άψε-σβήσε και οι ευχές που τους έδωσε ο παπάς όταν τους πάντρεψε πραγματοποιήθηκαν. Απόκτησαν καρπόν κοιλίας, δηλαδή εμένα και τον αδελφό μου». Ρηχή ειρωνεία, απαράδεκτη για σχολικό βιβλίο (σελ. 84). Στο κείμενο «πρέπει να φανώ γενναίος», το μοναχοπαίδι μιας οικογενείας, καλείται να επιδείξει την εξής γενναιότητα: να πάει διακοπές μόνο του, για να περάσουν οι γονείς του, προφανώς, καλύτερες διακοπές, χωρίς τις δεσμεύσεις από την παρουσία του μικρού τους παιδιού (σελ. 89).Στο επόμενο κείμενο με τίτλο «μία οικογένεια ανάμεσα στις άλλες», αφού περιγράφει ένα παιδί, τρίτης δημοτικού, τα «είδη» των οικογενειών (πυρηνική, μονογονεϊκή, «ξαναπαντρεμένων») στο τέλος το παιδί αποφαίνεται: «Όταν μεγαλώσω και κάνω δική μου οικογένεια, δεν ξέρω ακόμα πώς θα μοιάζει?». (Το κείμενο είναι από το περιοδικό «ερευνητές», της εφ. «Καθημερινή»). Ολόκληρη ενότητα, χωρίς ένα κείμενο προβολής μιας φυσιολογικής οικογένειας. Πλήρης καταρράκωση του θεσμού και σαφές «δίδαγμα» στα παιδιά: δεν υπάρχει οικογένεια, «να είσαι ο εαυτός σου», μην ελπίζεις σε παρωχημένα πράγματα. Στο Γυμνάσιο τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Εδώ κυριαρχούν κείμενα καταθλιπτικά, ακατάλληλα για παιδιά, διασύρονται οι γονείς, απαξιώνεται πλήρως η παραδοσιακή, «ομαλή» οικογένεια. Στα «κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας», Α’ γυμνασίου, στο διήγημα του Λ. Τολστόι, με τίτλο «Ο παππούς και το εγγονάκι», ο γιος και η νύφη φέρονται βάναυσα και απάνθρωπα στον ανήμπορο γέρο-πατέρα, έως ότου μαθαίνουν από τον μικρό εγγονό να του φέρονται σωστά. Στην σελ. 45 στο κείμενο «Νινέτ» της Ζωρζ Σαρή περιγράφεται, κατά την εισηγητική σημείωση της συγγραφικής ομάδας, «η αδυναμία επαφής των γονιών με τα παιδιά τους και με τις ενοχές που συχνά αισθάνονται αυτοί», όπως και «η κρίση ταυτότητας, την αγωνία, δηλαδή, του παιδιού για την καταγωγή του, τους γονείς, τις ρίζες του».Στην σελ. 49, στο απόσπασμα με τον τίτλο «Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο», από το μυθιστόρημα «Η εποχή του υακίνθου», της Τούλας Τρίγκας, η ηρωίδα, ένα νεαρό κορίτσι, καταγράφει τις εμπειρίες της από το διαζύγιο των γονέων και το δεύτερο γάμο της μητέρας της, βλέπει θετικά το γεγονός αυτό, εκφράζει μάλιστα τις θετικές εντυπώσεις της και στον (φυσικό) πατέρα της (τηλεφωνικώς).Στα «Κείμενα» της Β’ γυμνασίου, στο κείμενο «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» (σελ. 48), ο μαθητής θα διαβάσει: «περισσότερο απ’ τους άλλους, η μητέρα, με το χαρακτήρα της και τα ελαττώματά της, μου πλακώνει την καρδιά. Δεν ξέρω πια τι στάση να κρατήσω· δε θέλω να της πω βάναυσα πως είναι παράλογη, σαρκαστική και σκληρή».Κείμενα απαισιόδοξα, παιδαγωγικά ναυάγια, που ελάχιστα συνάδουν με την δροσιά, και την χαρά που πρέπει να προσφέρουμε στην «άνοιξη» της ζωής, στην νιότη του γυμνασίου. Στην σελ. 52 «φιλοξενείται» κείμενο με τίτλο «Οι Κυριακές στην θάλασσα», πρωταγωνιστούν τρία κορίτσια, που οι γονείς τους είναι διαζευγμένοι. Ένα από τα κορίτσια εκθέτει τις αιτίες του διαζυγίου. Μιλά για τον πατέρα της: «Φαίνεται ότι στο παλιό μας σπίτι τον καιρό που ζούσανε με την μητέρα οι δουλειές του το ίδιο τον απασχολούσανε. Ήταν ίσως η κύρια αιτία που χωρίσανε. Αυτό, και το ότι μπορούσα να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος κάνει απιστίες. Τώρα το κατάλαβα». Μάλιστα. Και εμείς καταλαβαίνουμε γιατί επιλέγονται τέτοια κείμενα για 13χρονα και 14χρονα παιδιά. Στη σελ. 42 άλλο απαισιόδοξο κείμενο με τίτλο «Η μάνα», εντελώς ακατάλληλο για παιδιά, στο οποίο ο πατέρας θύμωνε και ξυλοφόρτωνε άγρια τα παιδιά, όταν τον ξυπνούσαν πριν από την ώρα του» και η σύζυγος-μητέρα, που έκανε τα πάντα, ανεχόταν την συμπεριφορά του άντρα της και «ήταν ικανοποιημένη γιατί της έφτανε να γνωρίζει συχνά όλο τον πόθο του άντρα, να πιάνει παιδί μ’ αυτόν, να γεννάει?».Θα μπορούσα να συνεχίσω, όπως για παράδειγμα με εκείνο το «εξαιρετικό», που περιέχεται στην «Νεοελληνική Γλώσσα», της γ’ γυμνασίου, όπου ο δύσμοιρος φιλόλογος καλείται να διδάξει το γνωστό τραγούδι των Κατσιμιχαίων «Don’t worry be happy», το οποίο είναι κατάλληλο για οινόφλυγες, μεταμεσονύκτιους θαμώνες διασκεδαστηρίου και όχι για τάξη σχολικού διδακτηρίου. Παραθέτω την πρώτη στροφή:«Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά,αν κοιταχτείς και έχεις βγάλει βυζιάdon’t worry be happy.Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σουσε φωνάζει μαμάdon’t worry be happy?».Αυτά τα «ωραία» βγαίνουν σήμερα από τα σχολεία. Πνίγονται, ασφυκτιούν τα παιδιά από τις αναθυμιάσεις. Αντί για το «μάννα» της εξαίσιας παράδοσής μας, τα ποτίζουμε χολή, τα τρέφουμε με ακαθαρσίες. Μία Πνευματική Γενοκτονία, την οποία επιτρέπουμε, γιατί από Έθνος με ήθος θυσιαστικό και αντιστασιακό, καταντήσαμε, αξιολύπητο, δειλό σκορποχώρι. Εσχάτη ώρα εστί, να βρούμε τον εαυτό μας, να καθαρίσουμε την Ελλάδα από τις ανθρωποκάμπιες που την μαραζώνουν.Δημήτρης Νατσιόςδάσκαλος-ΚιλκίςΜέλος ΙΗΑINTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATIONellinikiafipnisis

Επιλέξτε σελίδα: (1-17)
Σελίδες Αρχική«891011121314151617
Δεν μπορείτε να απαντήσετε
lastpost