Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι να συμμετέχω σε μια εθελοντική δράση που θα λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και θα έχει σχέση με τα ζώα. Όποιος γνωρίζει κάτι όσον αφορά το παραπάνω ή έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα ήθελα να με συμβουλεψει για αυτό. Επίσης θα ήθελα τη γνώμη σας για τον εθελοντισμό.
Κωνσταντινα καντο αλλα προσοχη, πεφτει πολυ εκμεταλλευση πισω απο ολο αυτο σε οποιον εχει καλη διαθεση.
Δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά θα το ήθελα κ εγώ πάρα πολύ...στο οτιδήποτε. Είναι εμπειρία ζωής και γεμίζεις κ εσύ σαν άνθρωπος πολύ. Δεν έχω ιδέα από εθελοντισμό κ τι περιλαμβάνει δυστυχώς ώστε να σε κατατοπίσω. Το έχω πολύ επιφανειακά στο μυαλό μου. Και βέβαια με έχει σταματήσει ότι στην εποχή μας είναι πολυτέλεια το να είσαι εθελοντής (ανάλογα κ το πόστο βέβαια) και ότι τα έξοδα τρέχουν...οπότε το έχω στο νου μου για μετέπειτα. Καλή αρχή εύχομαι!
Παράθεση:
Εθελοντισμός
Σχόλιο # 1 από Konstantina96Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι να συμμετέχω σε μια εθελοντική δράση που θα λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και θα έχει σχέση με τα ζώα. Όποιος γνωρίζει κάτι όσον αφορά το παραπάνω ή έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα ήθελα να με συμβουλεψει για αυτό. Επίσης θα ήθελα τη γνώμη σας για τον εθελοντισμό.
πηγαινε εκει στη κρητη να τα ενημερωσεις για την οδικη κυκλοφορια ...εχει πολλα απο δαυτα
Πάρε ενα ζωάκι απο την φιλοζωική . Οτι καλύτερο μπορείς να κάνεις για μία ψυχή.
Παράθεση:
Εθελοντισμός
Σχόλιο # 1 από Konstantina96Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι να συμμετέχω σε μια εθελοντική δράση που θα λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και θα έχει σχέση με τα ζώα. Όποιος γνωρίζει κάτι όσον αφορά το παραπάνω ή έχει κάνει κάτι παρόμοιο θα ήθελα να με συμβουλεψει για αυτό. Επίσης θα ήθελα τη γνώμη σας για τον εθελοντισμό.
Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Αγαθόν και κακόν ταυτόν.Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος
Μικρόν κακόν, μέγα αγαθόν.
Ουκ αν γένοιτο χωρίς εσθλά και κακά, αλλΆ εστί τις σύγκρασις.? Δεν γίνεται χώρια να είναι και τα καλά και τα κακά, αλλά είναι κάπως ανακατεμένα.
Εν μόνον αγαθόν είναι, την επιστήμην, και εν μόνον κακόν, την αμαθίαν.Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος
Αγαθόν και κακόν είναι το ίδιο πράγμα ;;; μα τι λέει τούτος ο Ηράκλειτος ; στέκει στα καλά του ;
δηλαδή το μαχαίρι μας λέει είναι καλό όταν καθαρίζουμε πατάτες αλλά όταν μας κόψει το χέρι είναι και κακό ;
ε και ο εθελοντισμός είναι και κακός και καλός ; μα θα τρελαθούμε τώρα ; αφού όλοι παινεψανε την Κωνσταντίνα που θέλει να βοηθήσει τα καυμένα τα ζωάκια .
το να υποστηρίζουν οι σκοπιανοί ότι είναι Μακεδόνες γιατί δεν είναι μόνο κακό αλλά και καλό ; ωο ! αρχαίοι μου πρόγονοι κατι δεν πάει καλά με σας . ή μήπως με μας ;
τον Αετό που θα σώσεις καλή μας Κωνσταντίνα είσαι σίγουρη ότι δεν θα βουτήξει κανένα μωρό ζώου ή ακόμα και ανθρώπου ;
να αναφέρω εδώ ότι και ο Νίτσε βλέπει στο αίσθημα του οίκτου και των ανεγωιστικών πράξεων σαν την αυτοκαταστροφική δύναμη που έχει κυριεύσει την ανθρωπότητα σήμερα και που μαθηματικά την οδηγεί στο Μηδέν (θάνατο) .
μα τι λέει τώρα κι αυτός ; αμ τρελός δεν ήταν ότι θέλει θα λέει !!
https://www.youtube.com/watch?v=Ryoc6SW3j2U
Δεν μπορεις να συγκρινεις, εσενα με τον βοηθουμενο απο εσενα...
Ουτε να ακυρωσεις τους ωφελιμους κυκλους της φυσης, ονομαζοντας τους επιλεκτικα επιβλαβεις...
Ουτε οτι η προθεση μας, περναει απαραιτητα μεσα απο τις προθεσεις αυτων με τους οποιους αποφασιζουμε να ασχοληθουμε...
Αν ηταν ετσι, θα επρεπε να ειχαμε εξαφανισει ΚΑΙ τους αετους (οπως εχουμε κανει με τοσα ειδη του ζωικου βασιλειου)...
Παν μετρον... ειπαμε...
Παράθεση:
Σχόλιο # 7 από lamprand
Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Αγαθόν και κακόν ταυτόν.Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος
Μικρόν κακόν, μέγα αγαθόν.
Ουκ αν γένοιτο χωρίς εσθλά και κακά, αλλΆ εστί τις σύγκρασις.? Δεν γίνεται χώρια να είναι και τα καλά και τα κακά, αλλά είναι κάπως ανακατεμένα.
Εν μόνον αγαθόν είναι, την επιστήμην, και εν μόνον κακόν, την αμαθίαν.Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος
Αγαθόν και κακόν είναι το ίδιο πράγμα ;;; μα τι λέει τούτος ο Ηράκλειτος ; στέκει στα καλά του ;
δηλαδή το μαχαίρι μας λέει είναι καλό όταν καθαρίζουμε πατάτες αλλά όταν μας κόψει το χέρι είναι και κακό ;
ε και ο εθελοντισμός είναι και κακός και καλός ; μα θα τρελαθούμε τώρα ; αφού όλοι παινεψανε την Κωνσταντίνα που θέλει να βοηθήσει τα καυμένα τα ζωάκια .
το να υποστηρίζουν οι σκοπιανοί ότι είναι Μακεδόνες γιατί δεν είναι μόνο κακό αλλά και καλό ; ωο ! αρχαίοι μου πρόγονοι κατι δεν πάει καλά με σας . ή μήπως με μας ;
τον Αετό που θα σώσεις καλή μας Κωνσταντίνα είσαι σίγουρη ότι δεν θα βουτήξει κανένα μωρό ζώου ή ακόμα και ανθρώπου ;
να αναφέρω εδώ ότι και ο Νίτσε βλέπει στο αίσθημα του οίκτου και των ανεγωιστικών πράξεων σαν την αυτοκαταστροφική δύναμη που έχει κυριεύσει την ανθρωπότητα σήμερα και που μαθηματικά την οδηγεί στο Μηδέν (θάνατο) .
μα τι λέει τώρα κι αυτός ; αμ τρελός δεν ήταν ότι θέλει θα λέει !!
https://www.youtube.com/watch?v=Ryoc6SW3j2U
Παράθεση:
Σχόλιο # 9 από EnikosΔεν μπορεις να συγκρινεις, εσενα με τον βοηθουμενο απο εσενα...
Ουτε να ακυρωσεις τους ωφελιμους κυκλους της φυσης, ονομαζοντας τους επιλεκτικα επιβλαβεις...
Ουτε οτι η προθεση μας, περναει απαραιτητα μεσα απο τις προθεσεις αυτων με τους οποιους αποφασιζουμε να ασχοληθουμε...
Αν ηταν ετσι, θα επρεπε να ειχαμε εξαφανισει ΚΑΙ τους αετους (οπως εχουμε κανει με τοσα ειδη του ζωικου βασιλειου)...
Παν μετρον... ειπαμε...
ίσα ίσα φιλέ Ενικέ εγώ το μετρον υποστηρίζω , λέγοντας κάθε πράγμα είναι ταυτόχρονα και καλό και κακό .
έτσι και ο Αετός είναι και καλός και κακός . δεν τον βοηθώ ούτε και τον ενοχλώ αναλόγως της ισοροπίας του εναντί μου . αν είναι σε έλειψη να τον βοηθήσω αν είναι σε πληθώρα και κινδυνεύω απ αυτούς θα είμαι σκληρός δηλ. δεν θα τον βοηθήσω .
όμως οι περισσότεροι άνθρωποι δίνουν μόνο μία ιδιότητα κατα πως αυτοί νομίζουν .
θέτουν έτσι κινούμενοι απ το αίσθημα του οίκτου την ισότητα στην αξία της ανθρώπινης ζωής με κάποιου ζώου .
μόνο που επιβιώσαμε πολεμώντας διαρκώς με τους ανταγωνιστές μας ζώα , κάποτε επι Αλεξάνδρου ακόμη ζούσαν πάνθηρες στην Μακεδονία . και λιοντάρια στην πελοπόννησο . ο Αλέξανδρος και ο Ηρακλής είχαν τα τομάρια τους σαν στολίδια της ανδρείας τους .
όταν απο υπερπροστασία κάποιου ζωικού είδους αρχίζει και η εξαπλωσή του τότε βλέπουμε ότι αυτό δημιουργεί πρόβλημα στον άνθρωπο .
όταν αυξηθούν πανω απ το μετρο οι αετοί δεν θα βρίσκουν και φαί τότε θα αρπάζουν και μωρά .
καθώς και τα αδέσποτα σκυλιά ήδη έχουν καταστρέψει περιουσία κτηνοτρόφων και έχουν φάει και άνθρώπους .
χρειάζεται μια ισορροπία .
λες να μην συγκρίνω εμένα με τον βοηθούμενο δηλ. τι θες να πεις ;
Παράθεση:
Σχόλιο # 8 από Paralia48
η Greenpeace έχει ομάδα εθελοντών.
Επίσης υπάρχουν πολλές οικολογικές εθελοντικές δράσεις για καθαριότητα ακτών από πλαστικά, αποτσίγαρα κ.λ.π.Μπορείς να φτιάξεις και δική σου ομάδα δράσης, απλά χωρίς γραφειοκρατίες και μεσω φέισμπουκ. Θα μαζεύεστε και θα καθαρίζετε ακτές ή βουνά (και εκδρομούλες θα κάνετε). Όσο δε μπλέκεται χρήμα στη μέση, κανείς δεν μπορεί κάτι να πει, είστε παρεούλα εθελοντών.
Κάλεσέ με και μένα![]()
μάθε αγαπητή Παραλία ότι φέτος προς χάριν σου δεν άφησα καμία δικιά μου γόπα στην παραλία . τις μάζευα όλες ...μην τυχόν ήσουν πουθενά εκεί πέρα και με έκανες ρεζίλι , χαχαχα
όχι ψέματα ... μ άρεσε να το κάνω και το έκανα και επιδεικτικά για να παρακινηθούν και άλλοι !
εσύ φίλε Λαμπραντ φαίνεται στο μάθημα των Αρχαίων δεν πήγαινες τουαλέτα.Μπράβο
Εγώ ομολογώ ...μαύρα μεσάνυχτα έχω
Παράθεση:
Σχόλιο # 7 από lamprand
Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Αγαθόν και κακόν ταυτόν.Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος
Μικρόν κακόν, μέγα αγαθόν.
Ουκ αν γένοιτο χωρίς εσθλά και κακά, αλλΆ εστί τις σύγκρασις.? Δεν γίνεται χώρια να είναι και τα καλά και τα κακά, αλλά είναι κάπως ανακατεμένα.
Εν μόνον αγαθόν είναι, την επιστήμην, και εν μόνον κακόν, την αμαθίαν.Σωκράτης, 469-399 π.Χ., Φιλόσοφος
Αγαθόν και κακόν είναι το ίδιο πράγμα ;;; μα τι λέει τούτος ο Ηράκλειτος ; στέκει στα καλά του ;
δηλαδή το μαχαίρι μας λέει είναι καλό όταν καθαρίζουμε πατάτες αλλά όταν μας κόψει το χέρι είναι και κακό ;
ε και ο εθελοντισμός είναι και κακός και καλός ; μα θα τρελαθούμε τώρα ; αφού όλοι παινεψανε την Κωνσταντίνα που θέλει να βοηθήσει τα καυμένα τα ζωάκια .
το να υποστηρίζουν οι σκοπιανοί ότι είναι Μακεδόνες γιατί δεν είναι μόνο κακό αλλά και καλό ; ωο ! αρχαίοι μου πρόγονοι κατι δεν πάει καλά με σας . ή μήπως με μας ;
τον Αετό που θα σώσεις καλή μας Κωνσταντίνα είσαι σίγουρη ότι δεν θα βουτήξει κανένα μωρό ζώου ή ακόμα και ανθρώπου ;
να αναφέρω εδώ ότι και ο Νίτσε βλέπει στο αίσθημα του οίκτου και των ανεγωιστικών πράξεων σαν την αυτοκαταστροφική δύναμη που έχει κυριεύσει την ανθρωπότητα σήμερα και που μαθηματικά την οδηγεί στο Μηδέν (θάνατο) .
μα τι λέει τώρα κι αυτός ; αμ τρελός δεν ήταν ότι θέλει θα λέει !!
https://www.youtube.com/watch?v=Ryoc6SW3j2U
Παράθεση:
Σχόλιο # 12 από Paralia48εσύ φίλε Λαμπραντ φαίνεται στο μάθημα των Αρχαίων δεν πήγαινες τουαλέτα.Μπράβο
Εγώ ομολογώ ...μαύρα μεσάνυχτα έχω
ασε ... και γω έτσι ήμουν δεν διάβαζα σχεδόν τίποτα και μια μέρα η φιλόλογος με έκανε να ντραπώ ευγενικότατα που δεν ήξερα .
και από τότε μόνο αρχαία διάβαζα και ήμουν μες τους πρώτους στην τάξη ενώ στα άλλα μαθήματα ίσα που έπιανα την βάση .
Ολα αυτα που παραθετεις, εκφραζουν τα αποτελεσματα της επεμβασης του ανθρωπου στο ζωικο βασιλειο...
Και παλι επεμβαση προσπαθει, σε αυτο εχεις δικιο...αλλα ειναι και μια ευκαιρια να δειξει οτι αναγνωριζει την ζωη ως κατι σημαντικο, στην οποια ολα τα ειδη εχουν δικαιωμα...και μακαρι να ωφεληθουν τα ζωα απο αυτο...
Στην ερωτηση σου, εχω να πω οτι, δεν μπορεις να συγκρινεις τον εαυτο σου με τον βοηθουμενο διοτι και παλι μιλαμε απο θεση ισχυος και οποιος εχει την ισχυ πρεπει να ειναι σοφος για να την διαχειριστει σωστα...Ο βοηθουμενος, ειναι σε μειονεκτικη θεση, οποτε δεν μπορουμε να εξισωσουμε αυτα τα δυο πραγματα...
Παράθεση:
Σχόλιο # 10 από lamprand
ίσα ίσα φιλέ Ενικέ εγώ το μετρον υποστηρίζω , λέγοντας κάθε πράγμα είναι ταυτόχρονα και καλό και κακό .
έτσι και ο Αετός είναι και καλός και κακός . δεν τον βοηθώ ούτε και τον ενοχλώ αναλόγως της ισοροπίας του εναντί μου . αν είναι σε έλειψη να τον βοηθήσω αν είναι σε πληθώρα και κινδυνεύω απ αυτούς θα είμαι σκληρός δηλ. δεν θα τον βοηθήσω .
όμως οι περισσότεροι άνθρωποι δίνουν μόνο μία ιδιότητα κατα πως αυτοί νομίζουν .
θέτουν έτσι κινούμενοι απ το αίσθημα του οίκτου την ισότητα στην αξία της ανθρώπινης ζωής με κάποιου ζώου .
μόνο που επιβιώσαμε πολεμώντας διαρκώς με τους ανταγωνιστές μας ζώα , κάποτε επι Αλεξάνδρου ακόμη ζούσαν πάνθηρες στην Μακεδονία . και λιοντάρια στην πελοπόννησο . ο Αλέξανδρος και ο Ηρακλής είχαν τα τομάρια τους σαν στολίδια της ανδρείας τους .
όταν απο υπερπροστασία κάποιου ζωικού είδους αρχίζει και η εξαπλωσή του τότε βλέπουμε ότι αυτό δημιουργεί πρόβλημα στον άνθρωπο .
όταν αυξηθούν πανω απ το μετρο οι αετοί δεν θα βρίσκουν και φαί τότε θα αρπάζουν και μωρά .
καθώς και τα αδέσποτα σκυλιά ήδη έχουν καταστρέψει περιουσία κτηνοτρόφων και έχουν φάει και άνθρώπους .
χρειάζεται μια ισορροπία .
λες να μην συγκρίνω εμένα με τον βοηθούμενο δηλ. τι θες να πεις ;
Παράθεση:
Σχόλιο # 14 από EnikosΟλα αυτα που παραθετεις, εκφραζουν τα αποτελεσματα της επεμβασης του ανθρωπου στο ζωικο βασιλειο...
Και παλι επεμβαση προσπαθει, σε αυτο εχεις δικιο...αλλα ειναι και μια ευκαιρια να δειξει οτι αναγνωριζει την ζωη ως κατι σημαντικο, στην οποια ολα τα ειδη εχουν δικαιωμα...και μακαρι να ωφεληθουν τα ζωα απο αυτο...
Στην ερωτηση σου, εχω να πω οτι, δεν μπορεις να συγκρινεις τον εαυτο σου με τον βοηθουμενο διοτι και παλι μιλαμε απο θεση ισχυος και οποιος εχει την ισχυ πρεπει να ειναι σοφος για να την διαχειριστει σωστα...Ο βοηθουμενος, ειναι σε μειονεκτικη θεση, οποτε δεν μπορουμε να εξισωσουμε αυτα τα δυο πραγματα...
αυτό που θέλω να δείξω εγώ είναι όχι ότι δεν χρειάζεται να είμαστε εθελοντές αλλά τον σκοπό για τον οποίο θα τον χρησιμοποιήσουμε .
σήμερα βλέπω ότι πάνε να υπερισχύσουν τα αισθήματα οίκτου τα οποία είναι καταστροφικά για τον άνθρωπο. ακούς ανθρώπους να λένε όχι δεν πρέπει να σκοτώσουμε κανένα ζώο , σε αντίθεση με την ανθρωπότητα που από ζώο μας έφερε μέχρι εδώ την εξελιξή μας πολεμώντας διαρκώς με τα ζώα και σκοτωνοντάς τα για να πάρει τον χώρο τους , μα και ο ίδιος ο άνθρωπος διαρκώς πολεμούσε και με τον ίδιο τον άνθρωπο για να πάρει τον χώρο του και να επιβιώσει .
μα και όλα τα ζώα σκοτώνονται και μεταξύ τους όπως και ο άνθρωπος για τον χώρο του .
και όποιος νικούσε επιβίωνε .
όλοι σκότωναν για να μην σκοτωθούν. η ανωτεροτητά μας σήμερα μας επιτρέπει να μην σκοτώνουμαι ζώα ας το κάνουμε . αλλά τι θα γίνει όταν αυτό γίνει και ηθική αξία στον άνθρωπο ;
όταν τα ζώα αυξηθούν θα απαιτήσουν τον χώρο μας και αν δεν κάνουμε πόλεμο μαζί τους λόγω της νεας μας ηθικής του οίκτου τότε θα μας νικήσουν .
σε πολλά κράτη προστατευουν με νόμους πχ τα ελάφια αλλά και όταν υπερπληθύνουν άρουν τον νόμο και λένε αντε σκοτώστε τόσα .
αν περάσει αυτή η ιδεολογία με την ηθική του μη σκοτωμού τότε την βάψαμε .
εθελοντικές οργανώσεις θα μπορέσουν να αποσοβήσουν τους αναγκαστικούς σκοτωμούς με στειρώσεις αλλά για βάλε πόσες εργατοώρες θα πηγαίνουν στα ζώα και όχι στους ανθρώπους . αντιπαραγωγισμός που θα τον πληρώνει ο φορολογούμενος πάλι .
η διάσωση της χελώνας είναι τελικά μια καλή εθελοντική δράση γιατί ωφελεί και τον άνθρωπο αφού τρώει και τις τσούχτρες .
δεντροφυτέψεις εκεί που πρέπει όπως σε άνυδρα μέρη και έρημα.
στα social media