Θα παρακαλέσω να είστε ήπιοι και κόσμιοι στις όποιες τοποθετήσεις σας.
Κατά δεύτερον, το θέμα τίθεται λόγω της επικαιρότητας με την απεργία πείνας του Δ. Κουφοντίνα και κάποιων ειδεχθών εγκλημάτων που είδαν το φως της.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αν θέλετε την γνώμη μου, επειδή έθεσα το θέμα, είναι - "δεν ξέρω - δεν απαντώ". Είναι πολύ ακραία ποινή η θανάτωση κάποιου ανθρώπου αλλά, υπάρχουν κάποια όρια στην ζωή, την ακεραιότητα, την αξιοπρέπεια και την ελευθερία των ανθρώπων, και όσων ζουν κι αναπνέουν γι αυτούς, που αν καταπατούνται, ακόμα και η εκτέλεση και φυσική εξόντωση των θυτών δεν καταπραΰνουν την ύπαρξή τους.
Η Δημοκρατία δεν τιμωρεί και δεν εκδικείται. Δρα, όμως, αποτρεπτικά σε οποιονδήποτε διαρρηγνύει την ασφάλεια και την συνοχή της. Στην Αμερική, όχι παντού, σε κάποιες πολιτείες υπάρχει η Θανατική ποινή. Βέβαιος θάνατος μετά από 10-15 χρόνια στην απομόνωση. Δηλαδή και στέρηση της ελευθερίας και αφαίρεση της ζωής. Και ασφαλώς υπάρχουν και περιπτώσεις που υπήρξαν λάθη...
Και ο ΔΚ που αφαιρούσε εν ψυχρώ ζωές ανθρώπων που πήγαιναν ένα πρωί στη δουλειά τους και είχαν την κακή τύχη να μπουν στο στόχαστρο του στυγνού δολοφόνου και της σκοτεινής τρομοκρατικής οργάνωσης, είτε γιατί ήταν "εύκολοι στόχοι" ή γιατί έπρεπε με κάθε τρόπο να εξοντωθούν, λες και ήταν κάποια θεότητα με εξουσία ζωής και θανάτου, καθόλου δεν μπορώ να ισχυρισθώ ότι με ενδιαφέρει η ζωή του. Όπως και του ΔΛ, την μητέρα του οποίου γνώρισα και είναι μια αξιοσέβαστη και γλυκειά Κυρία, που όμως αυτό καθόλου δεν απέτρεψε τον γιο της να καταστρέψει τις ψυχούλες νέων παιδιών γιατί ήταν αυτός που ήθελε να είναι υποδυόμενος τον ρόλο του τέρατος...
Όμως, ακόμα και γι αυτούς θα πρέπει να τηρηθεί ο Νόμος, και για τον πρώτο ισχύει το Νομικό δόγμα: "Επικρατεί μόνον ευνοϊκότερος Νόμος στη θέση του παλιού, όχι δυσμενέστερος! Και για τον δεύτερο το Τεκμήριο της αθωότητος".
Κατά τα λοιπά αν μπορούσα να άλλαζα τους νόμους, ίσως σε αποτρόπαια εγκλήματα να επανέφερα την εσχάτη των ποινών. Αλλά δύσκολα θα μπορούσα να έχω έναν γαλήνιο ύπνο αν έστω και σε μία περίπτωση είχα κάποια αμφιβολία της ενοχής.
Ναι, να επανελθει ως το υψιστο αποτρεπτικο μετρο...
ψήφισα
Ψήφισα κατά.
Τόσο επειδή κανένας νόμος δεν μπορεί να νομιμοποιήσει ηθικά τον φόνο (εκτέλεση =φόνος)
Όσο και επειδή το αίμα του εγκληματία δεν είναι το αίμα του δικού σου ανθρώπου που θα παρθεί πίσω,
αλλά ένα επιπλέον χτύπημα που θα βαρύνει κι άλλο την ψυχή σου.
Καμία βρωμιά δεν ξεπλένεται με άλλη βρωμιά,αλλά με εφαρμογή τοπική ή ολική προϊόντων καθαρισμού (καλύτερα να επαναπροσδιοριστεί το σωφρονιστικο σύστημα παγκοσμίως)
Η θανατική ποινη μου μοιάζει σαν ξεπέτα που απαλλάσσει τις κυβερνήσεις από το να αναλάβουν τη μεγάλη ευθύνη της θεραπείας του συστήματος.
Υ/Γ: πριν λίγο καιρό ίσως ψήφιζα το αντίθετο,δεν ξέρω ποιο γεγονός με έκανε και άλλαξα γνώμη
Παράθεση:
Σχόλιο # 7 από alisida
Υ/Γ: πριν λίγο καιρό ίσως ψήφιζα το αντίθετο,δεν ξέρω ποιο γεγονός με έκανε και άλλαξα γνώμη
μεγάλωσες... ωρίμασες... συνετίστηκες... πάτησες τα 50 !
Λες να είναι ευαισθησία γηρατειών ?
Ίσως
Παράθεση:
Σχόλιο # 8 από Paralia48
μεγάλωσες... ωρίμασες... συνετίστηκες... πάτησες τα 50 !
![]()
Εν τω μεταξυ, οι κυβερνησεις ειναι καποιοι αλλοι, δεν ειμαστε εμεις που τις εκλεγουμε...
Εμεις με την ψηφο μας, δεν εχουμε καμια ευθυνη γι' αυτες τις κυβερνησεις και το εργο που θα παραξουν...
Για το πως θα διαμορφωθει η κοινωνια μας, μετα την επιλογη μας αυτη...
Η δικη μας ευθυνη, σταματαει εκει που ΔΕΝ αφορα καποιον δικο μας η βια...
Και δινουμε απλοχερα αφεση, επειδη...παλι καποιον αλλο κακοποιησαν, βιασαν, σκοτωσαν κλπ κλπ καποιοι αδιαφοροι...αλλοι...
Και με τον αστυφυλαξ και με τον χωροφυλαξ εμεις, που η ηθικη μας χαρακτηριζεται απο ορους ξεπετας...
Το να μπουμε στην θεση του αλλου που θα εκτελεσει εναν μελλοθανατο και να εκβιασουμε αυτη την φιγουρα με τσιτατα ηθικολογιας, (οχι ηθικης), μας ειναι πιο Χριστιανικο, απο το να μπουμε στην θεση των θυματων που υπεφεραν απιστευτα μεχρι να καταληξουν...
Μας λεει κατι η αναληψη ευθυνων των εργων μας η αφορα μονο τα γκομενικα?...
Για εκει που πρεπει να καταραστουμε τον χοιρο, με μεγαλη ιερη οργη, επειδη μπλα μπλα μπλα μπλα???...
Υποκρισιες και φουσκωμενοι ακτιβισμοι του...
Παράθεση:
Σχόλιο # 4 από Paralia48
Απάντησα : όχι
Ποιος θα το κάνει; Ψάχνουμε δηλ για ακόμα ένα θύμα ή έναν ψυχασθενή που θα δολοφονεί ευχάριστα.
Αυτά σκέφτομαι τωρα, ίσως σκεφτώ και άλλα αργότερα.
Εδώ δεν πρόκειται για έναν ακόμα σαδιστή ψυχασθενή δολοφόνο αλλά για μια "επιτροπή ψυχασθενών"!
Παράθεση:
Σχόλιο # 5 από Mathusalas
Θα μπορουσε να υπαρχει η θανατικη ποινη για ακραια εγκληματα. οπως φονοι, βιασμοι, πολυ απλα αφαιρεση ζωης ακομη και βασανισμος ανθρωπων και ζωων.
το θεμα ειναι δυσκολο ομως. φονος ειναι και οσα γινονται σε ενα πολεμο (εξαναγκασμος? ), φονος ειναι και ενα τροχαιο (κατα λαθος? ) φονος ειναι τα πολιτικα εγκληματα (βλεπε τρομοκρατια), φονος ειναι οταν καποιος μπει στο σπιτι σου με σκοπο να βλαψει εσενα ή τα παιδια σου (αμυνα). δυσκολο να αποφασισεις ποιον πρεπει να θανατωσεις επειδη αφαιρεσε ζωη. φονος ειναι αυτο που κανουν οι κυνηγοι, φονος ειναι οταν σφαζουν τα ζωα για να τα φαμε.
Ευτυχως ο βιασμος εχει μικρη αναλυση. βιασμος ειναι η μη συγκαταθεση σε σεξουαλικη ή αλλη κατασταση. βεβαια υπαρχει διαχωρισμος ανηλικου και ενηλικου. Πιστευω στους πιο πολλους κακους υπαρχει και το καλο μεσα. υπαρχουν καποιοι που θα μπορουσαν σε ενα καλο σωφρονιστικο συστημα να επανελθουν στη κοινωνια, λιγοι ομως. θα ψηφισω στη θανατικη ποινη με επιφυλαξεις.
αν δουμε αλλα κρατη (βλεπε Ανατολη) που εχουν τετοιο συστημα δεν εχω δει σημαντικη μειωση στα εγκληματα. γιατι? γιατι πιθανον καποιοι ειναι αρρωστοι και αν δεν κανουν εγκλημα δεν αισθανονται καλα. το εχουν στο dna τους.
Θα σου έβαζα μετά χαράς like, όμως διαφωνώ με την τελευταία παράγραφο.
Παράθεση:
Σχόλιο # 6 από la-merψήφισα
Το κείμενο σας είναι πολύ μικρό
Ε καλά εντάξει, στην δευτερολογία μου (#2) έγραψα πιο πολλά
Παράθεση:
Σχόλιο # 7 από alisidaΨήφισα κατά.
Τόσο επειδή κανένας νόμος δεν μπορεί να νομιμοποιήσει ηθικά τον φόνο (εκτέλεση =φόνος)
Όσο και επειδή το αίμα του εγκληματία δεν είναι το αίμα του δικού σου ανθρώπου που θα παρθεί πίσω,
αλλά ένα επιπλέον χτύπημα που θα βαρύνει κι άλλο την ψυχή σου.
Καμία βρωμιά δεν ξεπλένεται με άλλη βρωμιά,αλλά με εφαρμογή τοπική ή ολική προϊόντων καθαρισμού (καλύτερα να επαναπροσδιοριστεί το σωφρονιστικο σύστημα παγκοσμίως)
Η θανατική ποινη μου μοιάζει σαν ξεπέτα που απαλλάσσει τις κυβερνήσεις από το να αναλάβουν τη μεγάλη ευθύνη της θεραπείας του συστήματος.
Υ/Γ: πριν λίγο καιρό ίσως ψήφιζα το αντίθετο,δεν ξέρω ποιο γεγονός με έκανε και άλλαξα γνώμη
Και όμως, συγγενείς θυμάτων παρακολουθούσαν με αδημονία τις εκτελέσεις στην ηλεκτρική καρέκλα, τουλάχιστον στα έργα του καθοδηγούμενου Hollywood, γιατί δεν είδα ποτέ κανονική εκτέλεση προσωπικά, εκτός από πλάνα όταν πήγαν στην κρεμάλα τον Σαντάμ Χουσέιν στο Ιράκ και κάποιοι ζητωκραύγαζαν...
Παράθεση:
Σχόλιο # 10 από Enikos
Το να μπουμε στην θεση του αλλου που θα εκτελεσει εναν μελλοθανατο και να εκβιασουμε αυτη την φιγουρα με τσιτατα ηθικολογιας, (οχι ηθικης), μας ειναι πιο Χριστιανικο, απο το να μπουμε στην θεση των θυματων που υπεφεραν απιστευτα μεχρι να καταληξουν...
Μας λεει κατι η αναληψη ευθυνων των εργων μας η αφορα μονο τα γκομενικα?...
Για εκει που πρεπει να καταραστουμε τον χοιρο, με μεγαλη ιερη οργη, επειδη μπλα μπλα μπλα μπλα???...
Υποκρισιες και φουσκωμενοι ακτιβισμοι του...
Νομίζω σ΄αυτό το σημείο το βλέπεις από λάθος οπτική γωνία. Ασφαλώς και προσπαθείς να νοιώσεις τα θύματα. Το έγκλημα, ίσως είναι φρικτό κάθε φορά (εξαρτάται). Και γιαυτό πρέπει να υπάρξει τιμωρία.
Η οργανωμένη και με τις ευχές του νόμου δολοφονία δεν είναι τιμωρία. Είναι μια ακόμα τιμωρία και για τους συγγενείς θυμάτων και για τον κατα παρεγγελία δολοφόνο του εύνομου κράτους. Ασφαλώς και πρέπει να τον σκεφτούμε. Τι φταίει αυτός;
Θα έχεις δει ίσως σε αμερικάνικες ταινίες, πώς κάθονταν κάποια εποχή οι συγγενείς των δολοφονημένων ως θεατές την ώρα της εκτελεσης του δολοφόνου, πιστεύοντας πως έτσι δικαιώνονται! Αυτό μόνο και σα σκέψη, είναι φρικτό!
Μήπως υπονοεί ο θεματοθετης κάτι για τον Κουφοντίνα; Αυτός, ας κάνει ό,τι αποφασίσει! Καρφάκι δε μου καίγεται για το φονιά του Αξαρλιάν. Πάντως οι κυβερνήτες δεν τον καταδίκασαν σε θάνατο. Ας κάνει ό,τι τον φωτίσει το μυαλό του
Ναι,κάποιες σκηνές θυμάμαι να έχω δει,αλλά ήταν προς το τέλος της ταινίας.
Δεν μας έδειξαν μετά,το πώς συνέχισαν τη ζωή τους και αν βρήκαν τη γαλήνη που ζητούσαν ή αν έπεσαν σε χειρότερο εφιάλτη.
Παράθεση:
Σχόλιο # 14 από hornet19
Και όμως, συγγενείς θυμάτων παρακολουθούσαν με αδημονία τις εκτελέσεις στην ηλεκτρική καρέκλα, τουλάχιστον στα έργα του καθοδηγούμενου Hollywood, γιατί δεν είδα ποτέ κανονική εκτέλεση προσωπικά, εκτός από πλάνα όταν πήγαν στην κρεμάλα τον Σαντάμ Χουσέιν στο Ιράκ και κάποιοι ζητωκραύγαζαν...
Παράθεση:
Σχόλιο # 15 από Paralia48
Μήπως υπονοεί ο θεματοθετης κάτι για τον Κουφοντίνα; Αυτός, ας κάνει ό,τι αποφασίσει! Καρφάκι δε μου καίγεται για το φονιά του Αξαρλιάν. Πάντως οι κυβερνήτες δεν τον καταδίκασαν σε θάνατο. Ας κάνει ό,τι τον φωτίσει το μυαλό του
Νομίζω υπήρξα ξεκάθαρος για την απέχθειά μου σε δολοφόνους ανυποψίαστων και αθώων θυμάτων με ύπουλο και χυδαίο τρόπο, όπως έκανε συστηματικά ο Κουφοντίνας. Όσο και για τον επιφανειακά ευγενή και ταπεινό Λιγνάδη, η αγωγή και το ταλέντο του οποίου δεν τον εμπόδισε να βιάσει επί δεκαετίες δεκάδες εφήβους εκμεταλλευόμενος τη θέση του
Για τέτοια δίποδα υποκείμενα ακριβώς είμαι σε δίλημμα και γι αυτό ψήφισα ΔΞ/ΔΑ. Θα επιθυμούσα αν είχαμε την ευχέρεια και την οικονομική άνεση, μαζί με την οργάνωση και την γραφειοκρατική ευελιξία της Ελβετίας, κάποτε να τεθεί σε Δημοψήφισμα στον ελλην. Λαό αν είναι σκόπιμο να επανέλθει η θανατική ποινή.
Για τον Κουφοντινα φιλε hornet19 η αποψη μου ειναι δεν ειναι αυτο
που φαινεται η που μας παρουσιαζουν αν θες...
Ενας ανθρωπος που μπαινοβγαινε στις υπηρεσιες πληροφοριων και
επινε καφε την δεκαετια του 80 (υπαρχουν μαρτηριες για αυτο)
δεν ειναι τυχαιος...... εν μερη γιαυτο χτυπιεται ο Γιωτοπουλος
γιατι τον πιασανε κωτσο...
Οποτε τις απεργειες πεινας και τις θανατικες ποινες οσο αφορα
τον Κουφοντινα τις ακουω βερεσε...για τις αλλες περιπτωσεις
το συζηταμε...
Ουτε απο αμερικανικες ταινιες, προερχεται η αποψη μου...
Ουτε απο κρυμμενα νοηματα...
Λεω την ολοδικη μου αποψη, επιχειρηματολογωντας...
Ειναι συμπαντικος νομος...
Οτι σαμποταρει, καθυστερει, ειναι απειθαρχο στους κανονες, βαζει σε κινδυνο τις ομαλες λειτουργιες, την ευρυτερη εξελιξη...καταστρεφεται, απο το ιδιο το συμπαν, διχως δακρυα και ψευτοδιλημματα...
Δεν το απασχολει το δικαιωμα του ελαττωματος, αλλα το απαραβατο δικαιωμα της εξελιξης, της ολοκληρωσης των σκοπων του...
Οι οποιοι σκοποι του αφορουν το αρμονικο καλο των μερων που το απαρτιζουν...
Παράθεση:
Σχόλιο # 15 από Paralia48
Νομίζω σ΄αυτό το σημείο το βλέπεις από λάθος οπτική γωνία. Ασφαλώς και προσπαθείς να νοιώσεις τα θύματα. Το έγκλημα, ίσως είναι φρικτό κάθε φορά (εξαρτάται). Και γιαυτό πρέπει να υπάρξει τιμωρία.
Η οργανωμένη και με τις ευχές του νόμου δολοφονία δεν είναι τιμωρία. Είναι μια ακόμα τιμωρία και για τους συγγενείς θυμάτων και για τον κατα παρεγγελία δολοφόνο του εύνομου κράτους. Ασφαλώς και πρέπει να τον σκεφτούμε. Τι φταίει αυτός;
Θα έχεις δει ίσως σε αμερικάνικες ταινίες, πώς κάθονταν κάποια εποχή οι συγγενείς των δολοφονημένων ως θεατές την ώρα της εκτελεσης του δολοφόνου, πιστεύοντας πως έτσι δικαιώνονται! Αυτό μόνο και σα σκέψη, είναι φρικτό!
Μήπως υπονοεί ο θεματοθετης κάτι για τον Κουφοντίνα; Αυτός, ας κάνει ό,τι αποφασίσει! Καρφάκι δε μου καίγεται για το φονιά του Αξαρλιάν. Πάντως οι κυβερνήτες δεν τον καταδίκασαν σε θάνατο. Ας κάνει ό,τι τον φωτίσει το μυαλό του
καποτε στην πατριδα μου οταν ειχαμε κομουνισμο, η θανατικη ποινη πραγματοποιοταν μεσω εργασιας οπου υπηρχαν αντιξοες συνθηκες - σε ορυχεια, σε μεγαλα τεχνικα εργα, οπου ηταν δεδομενο πως εκει υπαρχει κινδινος να πεθανουν ανθρωποι..
εκει κατα καποιο τροπο ο ιδιος ο καταδικασμενος εκτελουσε τη ποινη του και για οσο αντεχει, στο τελος - πεθαινοντας μονος του... αλλα ζουσε και παρηγαγε εργο, χωρις να μειωνεται η ποινη του...Για λίγες ημέρες και μέχρι την ολοκλήρωση αυτών των αλλαγών η δυνατότητα αποστολής νέων θεμάτων και απαντήσεων δεν είναι θα δυνατή.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
στα social media