Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι 21 χρόνων φοιτητής σχετικά απηρος στα ερωτικά. Τωρα με την καραντίνα είμαι στην πόλη μου . Το τελευταίο διάστημα έχω έρθει πολύ κοντά με μια κοπέλα 18 χρονών την οποία γνωριστήκαμε σε κοινή παρέα. Και καθημερινά σχεδόν βρισκόμαστε σαν παρέα . Γενικά εγώ αν δεν ξέρω κάποιον καλά δεν πολύ μιλάω. Η συγκεκριμένη κοπέλα από την αρχή κάτι μου έβγαλε συνεχώς προσπαθούσε να με κάνει να την μιλήσω . Τα κατάφερε . Άρχισα να την στέλνω μύνημα ινστα, μεσεντζερ και εδώ και ένα δίμηνο μιλάμε κάθε μέρα . Πολλές φορές μου στέλνει αυτή πρώτη άλλες εγώ . Έχουμε πει πολλά μέσω τσατ αλλά και από κοντα. Όταν είμαστε κοντά συνεχώς θέλει να κάθεται δίπλα μου ,με τρίβεται πάνω με χαϊδεύει και γενικώς έχουμε έρθει κοντά. Κανα δύο φορές την γύρισα σπίτι και την είδα πρίν κατέβει από το αμάξι κατέβαινε δύσκολα , με κοιτούσε στα μάτια με χαϊδεύει και άλλα τέτοια διαφορά σαν να περίμενε να κάνω κίνηση. Σε συζητήσεις που έχουμε κάνει μου έχει πάρα πολλά, με έχεις ρωτήσει ένα είμαι της σχέσης ή της ξεπετας, αν είμαι ρομαντικός κλπ. Εμένα μου αρέσει σαν κοπέλα. Αλλά σε μια συζήτηση που έχω κάνει μου είχε πει" πολλές φορές παρεξηγουμε γτ έρχομαι κοντά με τον άλλο και νομιζει ότι του την πέφτω"" . Εγώ τώρα να κάνω κίνηση ή όχι.???
Επειδη βλεπω οτι μονο λογια ειστε..την επομενη φορα που θα βγειτε για συζητηση..πεστης..οτι θελω και σκεφτομαι και εγω να σε χαιδεψω και να σε φιλησω..αλλα φοβαμαι οτι θα με παρεξηγησεις και θα νομισεις οτι στην πεφτω.
Οφου οφουυνα κάνεις κίνηση παληκάρι μου!
με την πρώτη ευκαιρία και αν είστε οι δυο σας, να τη φιλήσεις
Περιμένουμε νέα!
Ο Κωνστανταρας το λέει καπου , αν κάνω λάθος με διορθώνετε φίλοι :
ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ ΩΡΙΜΑΣΕ ΠΡΟΧΩΡΕΙΤΕ.
Το σώμα λέει αυτό που το στόμα φοβάται να πει . Ορμα φίλε μου , το κορίτσι θέλει ο,τι κι εσυ .
Δε μιλάει τοσο ανοιχτά (κορίτσι ειναι , έμαθε να περιμένει) , όμως δείχνει με τον τροπο της οτι σε επιθυμεί .
Μην καθυστερείς , θα κρεμάσει .