Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!

Περιεργη σχεση

Επιλέξτε σελίδα: (1-9)
Σελίδες 123456789

Marakizgi

# 1 στις 15/5/2022
author
Γυναίκα / 25 / Σε σχέση
Ν. Αργολίδας / Σκοτεινή
Θέματα: 2
Απαντήσεις: 5
'Aρεσαν+: 0%

Περιεργη σχεση

Καλησπέρα 

Είμαι 21 ετων και φοιτητρια.Τελευταια εχω παρατηρήσει καποιες περιεργες κινησεις απο τον καθηγητη μου.Ολη την ώρα μου πιανει με καθε ευκαιρία την συζήτηση , ρωτάει στο μαθημα αποκλειστικά και μονο με μενα και εννοείται με το μικρο μου αλλά και ως μαρακι.Επισης με κοιτα πολυ έντονα με πλησιαζει και με κοιταει ακριβώς πανω απο τ εδρανο μεσα στα ματια και μ χαμογελαει.Τελευταια εκεί που συζητουσαμε μεσα στο μάθημα πέταξε οτι δεν μπορει να  καταλαβει τι σκέφτομαι και οτι το βλέμμα μου ειναι μυστήριο .Να πω πως ο καθηγητης  μου ειναι 38 , δεν ειναι παντρεμενος και μου αρεσει και μενα πολυ απλα προσπαθω να μην το δειχνω.Το μονο που κανω είναι να ανταποδιδω και γω βλεμματα . Απλα δεν ξέρω και δν μπορω να καταλάβω τις προθέσεις του.αν δηλαδη με θελει η απλα το  χει ψιλιαστει και παιζει μαζι μου.Συμφοιτητες μου επισης μου εχουν αναφερει τι τρεχει με τον καθηγητή και οτι μου την πεφτει ξεκαθαρα κιολας..Πειτε μου την  γνωμη σας.Τον θελω και γω αλλα δν ξερω τι να  κανω τον σκεφτομαι πολύ. Να κάνω παραπάνω κίνηση ή να το αφησω;

Paralia48

# 2 στις 15/5/2022
author
Γυναίκα / 56 / Παντρεμένη
Αλλη χώρα
Θέματα: 30
Απαντήσεις: 9.761