Φτου! Δεύτερη φορά που μπερδεύομαι ...
στις ΠΡΑΞΕΙΣ !
Η πρώτη?
Στο Γυμνάσιο, εκεί μέσα και μετά κι απ΄έξω από κει !Σκράπας στο Γυμνάσιο σου λέω ... αλλά δεν μπορώ να πω! Στο δημοτικό τα κατάφερνα !
Αχ, οι άτιμες αυτές οι πράξεις !
1/4, 1/6 ... Κλάσματα ε? Κλάσματα, κομμάτια! Και μάλιστα ... χωρίς πράξεις! Πώς τα σερβίρετε εδώ ... κύριε Elix, έτσι απλά?
1/6, φέρε 1/6 μαζί σου, πιάσε 1/6 δικό μου, έχουμε 2/6 ... πάμε για τα 3/6 ... βάλε κι άλλο ένα ... βάλε ένα δαχτυλίδι, μια μπογιά, ένα πακέτο γράμματα, 2 κ στο κόκκινο ...
Αχ, οι άτιμες αυτές οι πράξεις !
Τί θα λέγατε να θυμηθούμε πρώτα τις πράξεις? Να, κάπως έτσι ...
Πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, διαίρεση! Τις πράξεις και μάλιστα με τη σειρά ... όπως τότε στο Δημοτικό!
Πρόσθεση ... έλα κοντά μου να γίνουμε δύο!
Αφαίρεση ... άσε όλους τους άλλους απ΄έξω!
Πολλαπλασιασμός ... είμαστε μαζί, πάρε και τα δικά μου για να τα ΄χεις όλα διπλά δικά σου, την αγάπη μου, την καρδιά μου!
Διαίρεση ... δώσε, δώσε μου τα δικά σου τα δύσκολα ... για να ΄χεις λιγότερα άσχημα δικά σου!
Αχ, οι άτιμες αυτές οι πράξεις !
Τί θα λέγατε γι αυτές τις πράξεις ?
Δεν είναι ανάγκη να έχει γενέθλια, ούτε έχει ανάγκη από δαχτυλίδια! Δεν έχει ανάγκη να θυμάσαι τη βαφή για τα μαλλιά της, άλλωστε το νούμερο ήταν λάθος! Τα γενέθλια της, το είδες άλλωστε ότι κι η ίδια τα είχε ξεχάσει! Μπορεί και να το ήθελε!
Αφού, δεν είδες ότι είχε αλλάξει το χρώμα στα μαλλιά της, τί πας να μπαλώσεις τώρα? ΄Αλλωστε πηγαίνοντάς της τη βαφή ... ίσως να της θύμισες και τα μαλλιά της και τα σκόπιμα ξεχασμένα γενέθλιά της! Κι αν, λέω αν σκεφτόταν ότι τής λες, με τρόπο βέβαια πρέπει να το παραδεχτώ, ότι είναι πια ...άντα, κοντά ...ήντα και θέλουν πιο συχνά βάψιμο τα μαλλιά της ? Το σκέφτηκες αυτό ?
Αχ, οι άτιμες αυτές οι πράξεις !
Γιατί να μην έχω γενέθλια κάθε μέρα? ΄Οχι, για τα δαχτυλίδια ... Πόσα δάχτυλα έχω άλλωστε?
Γιατί να μην πηγαίνω πιο συχνά στο σινεμά με άβαφα τα μαλλιά μου ? ΄Αλλωστε είναι σκοτεινά εκεί μέσα!
Αχ, οι άτιμες αυτές οι πράξεις !
Και ειδικά τα κλάσματα! Κομμάτια!
Γιατί να μην ... αφήσω τις πράξεις και να πιάσω τις ΠΡΑΞΕΙΣ! Τις πράξεις στη σειρά, του Δημοτικού! Εκεί έμεινα εγώ ... εξ ού και το Σκράπα στο Γυμνάσιο ε? Εγώ γιατί να τις θυμάμαι ακόμα έτσι?
Γιατί να θυμάμαι μόνο εγώ τις ΠΡΑΞΕΙΣ ?
Γιατί δεν μεγάλωσα ακόμη? Γιατί έμεινα στο Δημοτικό? Αφού το τελείωσα το Γυμνάσιο !!! Αφού επίτηδες ξέχασα τα γενέθλιά μου? Αφού δεν θέλω να βάφω τα μαλλιά μου ...
Αφού είμαι εδώ μαζί σου ... τόσο καιρό, αφού το ξέρεις ότι πέρασα τα ... άντα και πάω βουρρρ ντουγρού και για τα ...ήντα ...
Αφού ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ !
Γιατί δεν με βλέπεις?
Λογικό ... μετά από τόσο καιρό ... σιγά μη με βλέπεις!
Μετά από τόσο καιρό, βαρέθηκες να με βλέπεις!
1/6, 2/6, 3/6, 4/6, 5/6, 6/6, 7/6, 8/6μ 9/6 ...
΄Ειιιιι ... στοπ! Ξεχάστηκες κι εγώ μπερδεύτηκα! Το 6/6 κάνει κι ένα ολόκληρο, αν θυμάμαι καλά ! Τα 9/6 κάνουν ένα και μισό! Αν το παει έτσι ... θα ΄χουμε μποτιλιάρισμα εδώ μέσα!
1/6, 2/6, 3/6, 4/6, 5/6, 6/6 ...
΄Ειιιιι .... στοπ! Ξεχάστηκα μαζί σου ... κι εγώ! Βαρέθηκα κι εγώ ...
1/6 ...
ΓΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ...
Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ ΚΙ ΕΓΩ ...
1 και 1 κάνουν 2
λένε μες το καφενείο ...
μα εγώ, εγώ με σένα ...
1 κι 1, κάνουν ΕΝΑ !
1 και 1 κάνουν 2 ...
λένε στο μηχανουργείο,
μα εγω, εγώ με σένα ...
Θεέ μου, γίνομαι ΚΑΝΕΝΑ !
1 και 1 κάνουν 2 ...
λένε μέσα στο κουρείο,
μα μετά τον Ησαϊα ...
1 κι 1 κάνουν ΤΡΙΑ !
μα εγώ, εγώ με σένα ...
Ωρες-ώρες ... μαρέσω!
στα social media