Παράθεση:
Originally posted by Rantanplan
1)οι εποχες που ο αντρας δεν μπορουσε να κλαψει περασανε μαζι με την τελευταια φορα που εκανε επιτυχια στο σινεμα ο Ξανθοπουλος
2)Το να χαρακτηριζεις οτι σου "ζαλιζει τον ερωτα"ενας ΦΙΛΟΣ σου που καθεται μαζι σου,για να σου σταθει(λες και δεν εχει δικιατου ζωη και καλυτερα πραγματα να κανει)ειναι ασχημο εκ μερους σου.
3)το να παρουσιαζεις τον πονο της κοπελλας με τετοιο τροπο,με χαλασε αφανταστα.Συνηθως πανε κωμμωτηριο οσες ειχαν χασει την αυτο εκτιμηση τους και χρειαζωνται να αιστανθουν καπως ομορφα και καλυτερα..οχι για τον επομενο.
Και αυτα τα συμπερασματα οτι θελουν το αγορι της φιλης....
Λειτουργεις αρκετα ανταγωνιστικα και σεξιστικα,και μπορω να πω οτι ο συλλογισμος σου μου θυμισε 12ρονο παιδι.
Αν σε βολευει να πιστευεις οτι εμεις ειμαστε αυτα τα ακαρδα ,ρηχα,επιπολαια πλασματα που εγκληματουν σ αυτο το φτωχο πλην τιμιο παιδι(ναι,εσυ),καλως.
Το να εκθετεις ετσι την γνωμη σου,ειναι απαραβατο δικαιωμα σου.
Αλλα ειναι και μενα δικαιωμα μου να σου πω οτι βλεπεις πολλες ελληνικες ταινιες..(ναι ,ναι ,ξερεις ποιες λεω,αυτες με την Μεμα Σταθοπουλου)![]()
Παράθεση:
Originally posted by Rantanplan
1) Η αληθεια ειναι οτι το κειμενο μου βγηκε λιγο πιο αποτομο απο τι θα ηθελα,αλλα εκτιμησε το οτι σου απαντησα ενω θα μπορουσα να πω μεσα μου "μα τι ...-εδω βαζεις οτι χαρακτηρισμο θες-...! και να παω σε καποιο αλλο αρθρο.
2)Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια,ναι ξερω οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι αλλα εκεινη την ωρα,αιστανθηκα οτι γενικευες πολυ και οτι εβγαζες τους αντρες λαδι και τις γυναικες σκυλες.Τι με νοιαζει τι πιστευεις?Δεμν με νοιαζει.Απλα πατησες καποιο νευρο γιατι ημουν μεχρι προσφατα με καποιον που εβγαζε αφανταστο ανταγωνισμο στις γυναικες,,(και σε μενα φυσικα,κατι που δεν ΧΩΡΑΕΙ σε ενα ζευγαρι)
3)Η φατσουλα δεν ηταν για να ειναι χιουμοριστικη.Αλλα ψιλο-φιλικη γιατι τα εβαζα με αυτα που ελεγες,αλλα ηθελα να καταλαβεις οτι δεν εχω κατι προσωπικο με σενα.Αν Ηθελα να κανω χιουμορ,θα εβαζα
4)καλο το sex and the city.που βλεπεις το κακο στην σεξουαλικη απελευθερωση 4 γυναικων?(ενταξει,η samantha ειναι σαν αντρας στο τροπο της,αλλα καπου καπου την χαιρωμαι)
5)Αν σε πειραξε ο τροπος μου ζητω συγνωμη,ειλικρινα.Αν σε ενοχλησε κατι που ειπα,....sorry but its a free country.
Γιαυτο υπαρχουν και τα φορουμς.Για ανταλλαγη αποψεων.
Apla se parapempw sto arthro skotwste tous batraxoskorpious, einai kako na exeis apothimena kai symfwna me ayta na antimetopizeis h na krineis tous anthrwpous.
Den yparxei antagonistikotita sto keimeno. Apla esy to eides, h to metefrases etsi. An kapoios se plhgose, thimisou oti den eimoun egw, mh genikeyeis. Den plhgwnoun oloi oi antres, kai distixws kaneis to idio lathos pou me katigorises. Genikeyeis.
kai kati teleytaio, oi gynekes sto sex and the city, den einai apeleytheromenes matakia, einai pio distixismenes apo sena kai mena kai to kathena. Einai kenes. An ebazan antres stous rolous tous tha eleges ti kathikia kai gourounia einai aytoi oi antres. Mh to blepeis syntexniaka. An kapoios se plhgose einai giati yparxoun tetioi anthrwpoi. Den einai thema antrwn - gynekwn.
To filo mas den kathorizei th symperifora, to myalo mas to kanei kai h eleipsh hthikhs.
m ektimish
tabula rasa
![]()
![]()
Παράθεση:
Originally posted by strellitsia
Φίλε tabula,
δεν νομίζω πως τίθεται θέμα αποθημένων στις απαντήσεις που έλαβες απο την Rantanplan.
Για να είμαι ειλικρινείς κι εγώ διαβάζοντας το άρθρο σου περί γυναικείας και ανδρικής συμπεριφοράς στο θέμα του χωρισμού παραξενεύτηκα.
Μου φάνηκες λίγο απόλυτος.Οχι πως δεν πιστεύω οτι υπάρχουν τέτοιες αντιδράσεις σαφώς και υπάρχουν αλλά δεν νομίζω πως αποτελούν τον κανόνα.Μάλλον η εξαίρεση είναι.
Στο κάτω κάτω το πως θα αντιδράσει κάποιος σε έναν χωρισμό είναι θέμα χαρακτήρα και ο καθένας συνεπώς αντιδρά διαφορετικά.Ετσι δεν είναι?
Μιλάμε πάντα για χωρισμό μετά από υγιη σχέση έτσι?Γιατί αν μιλάμε για χωρισμό μετά απο σχέση 2 ημερών συμφωνώ απόλυτα με όσα
perigrafontas mia katastash den shmenei oti oles oi gynekes exoun thn idia symperifora. Apla pisteyw oti ayto symbenei teleytaia se polu megalo bathmo.
An kapoios anagnorizei ton eayto tou mesa se aytes tis gynekes(kai den ennow esena se kamia periptwsh) mono tote exei logo na thigete.
Oso gia thn Rati otan anarwththika giati einai epithetikh, mou apanthse oti exei plhgwthei apo antra pou eixe antagonistikh symperifora. An ayto den einai apothimeno, tote tha prepei na anarwtithoume gia th simiologia twn lexewn.
Eyxaristw gia to endiaferon sou.
Παράθεση:
Originally posted by Rantanplan
Ki oso synexizeis na me xaraktirizeis kai na moy vazeis TAMPELES,tha ginomai olo kai pio epithetiki..............mazi soy(ante kai me ton zppnnk.Na sas systiso?)...
Ayto xryso moy,den einai apothimeno,einai antipatheia,.... pleon.
Opos vlepeis den soy apantisa kai oyte otan apantise i strellitsa(Thankyou ,by the way).Alla esy,ekei.....
Kai to koynoypi me enoxlei
Exo apothimeno mazi toy?
H h embeiria tis fagoyras theoreitai apothimeno?
Ta 2 keimena(H maimoy kai to allo) eytyxos yparxoun,kai den xreiazetai na prospathiso na yperaspisto ton eayto moy etsi opos me xaraktirizeis kai diastrevloneis ta legomena moy gia na volepsoyn esena, kai na kalypsoyn to gegonos oti den exeis pei tipota prosopiko mono kritikareis kai katigoreis.
Kai les kai bourdes.
(TORA imoyn sygratimena epithetiki.Did you feel the difference,baby?)
Mipos me goystareis,kata vathos?
kala eisai arrwsth, xekolla...
Rwta ta paidia pou me gnorisan, kswtiko, sovokai, melique, nicks, horseman, dealler kai tha katalabeis poso allou eisai...
kane mou mia xarh phgene se mia gwnia kai pethane, ante giati poly asxolithikame...esy xekinises na grafeis sta arthra ayta.
Eisai toso feygath pou mporei na ftaxeis istories oti se goustarei olo to chat.
Pou se xerw re zourlomandia, kai pou me xereis ?
Pare kana Prozak na hremiseis... kai bres syntoma antra.
![]()
Παράθεση:
Originally posted by jasmine
Το θέμα της "καβάντζας" είναι unisex, δηλ. αφορά και τα δύο φύλα. Η διαθεσιμότητα για σεξ, που μπορεί να βρει συστηματικά κάποιος σε μια σχέση, το συναισθηματικό καταφύγιο-στήριγμα που σου προσφέρει ο άλλος, στην τελική ακόμα και η συντροφιά για τις διακοπές, το χειμώνα που κάνει κρύο και το καλοκαιράκι που η θερμοκρασία χτυπάει γκελ, αποτελούν ικανούς λόγους για να συντηρεί κάποιος μια σχέση, που πάνω κάτω δεν τον γεμίζει.
Αν δεν είχα δει φίλες μου, να φέρονται απίστευτα συμφεροντολογικά δε θα πίστευα ότι η γυναίκα, αυτό το τόσο συναισθηματικό ον μπορεί να ενεργήσει έτσι. Παρατήρησα όμως ότι δεν το έκαναν από πουτανια, απλά ήθελαν να κάνουν οικογένεια με κάποιον πιο ισχυρό, οικονομικά και μεγαλύτερο ηλικιακά, προσφορά και ζήτηση ένα πράγμα. Από την άλλη μεριά όμως, μια γυναίκα γύρω στα 25-26 που θέλει να κάνει παιδάκια, είναι σωστό να περιμένει ΄πότε θα καπνίσει στο συνομήλικο φίλο της να συμμεριστεί τα όνειρά της?. Και στην περίπτωση που ο 26άχρονοσ ανερχόμενος και φέρελπις νέος πατήσει τα 30 και συνειδητοποιήσει ότι δε θέλει την ίδια γυναίκα, που έχει τα τελευταία 4-5 χρόνια, για γάμο? Τότε τι κάνει μια γυναίκα στα 30, που πρέπει να αρχίσει ξανά τα ραντεβού και τα καρδιοχτύπια? Δε λέω ωραία αυτά, αλλά υποτίθεται ότι αυτό το έκανε μια 15ετία, στα 30 της μια γυναίκα θέλει άλλα πράγματα, για τα οποία την έχουν προετοιμάσει η οικογένεια και η κοινωνία, υποσυνείδητα ή δογματικά.
Προσωπικά, εγώ΄προετοιμάζω τον εαυτό μου, ώστε όταν αποκτήσω γιο/κόρη να μπορώ να το στηρίξω οικονομικά και ψυχολογικά μετά από ένα ενδεχόμενο διαζύγιο. Τα μητρικά ένστικτα δεν μπορεί να τα καταλάβεί ή να τα νιώσει ένας άντρας, εξάλλου ο αρσενικός, εκ φύσεως, είναι πιο δεμένος με τη γυναίκα του παρά με τα παιδιά του. ΄
Νόμιζα ότι αρκετά εμβάθυνα στο θέμα. Η αλήθεια είναι ότι πίσω από την καβάντζα κρύβεται η ανασφάλεια της γυναίκας για οικογένεια και η ανασφάλεια του άντρα για απώλεια σεξουαλικής συντροφιάς. Τίποτα από αυτά δεν είναι απόλυτο βέβαια, και ούτε ειίμαι και ειδικός, αλλά σίγουρα ο άντρας όσο είναι ακμαίος δε φοβάται ότι θα χάσει την αναπαραγωγιική του ικανότητα ούτε φοβάται ότι θα γεράσει μόνος. Στο κάτω-κάτω αυτός θα είναι εργένης ενώ μια γυναίκα στη θέση του θα λέγεται γεροντοκόρη και παράξενη. Όσο λοιπόν η κοινωνία έχει άλλα μέτρα και σταθμά για τα δύο φύλα, ο μαιμουδισμός, για τους μεν και τους δε, είναι απλώς τρόπος επιβίωσης και διαιώνισης.
Παράθεση:
Originally posted by Rantanplan
Εγω πιστευω οτι λιγοι ανθρωποι,χωριζουν,κοιτταζωντας τον αλλον στα ματια,μενουν μονοι να κανουν αυτογνωσια,και μετα πανε στην επομενη σχεση..Οσοι απο μας λειτουργουν ετσι,ειναι λιγοι(Κιακομα και εγω,εμεινα σεμια κακη σχεση,αλλα δεν πηγα αλλου τουλαχιστον),και νομιζω οτι πηγαζει απο το ποσο ΣΕΒΕΣΑΙ τον συνανθρωπο σου,ασχετα με το αν εισαι ακομα η οχι ερωτευμενος μαζι του...
Για λίγες ημέρες και μέχρι την ολοκλήρωση αυτών των αλλαγών η δυνατότητα αποστολής νέων θεμάτων και απαντήσεων δεν είναι θα δυνατή.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
στα social media