Ο εύκολος τρόπος να κάνετε νέες γνωριμίες και σχέσεις!
Με περισσότερα από 535.000 μέλη,
το Sxeseis.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό site γνωριμιών.
Το Sxeseis.gr συνδυάζει με μοναδικό τρόπο λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ,σελίδας γνωριμιών, forums και chat rooms δίνοντας στα μέλη του περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες επικοινωνίας και γνωριμίας, από οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Μάθετε περισσότερα για το Sxeseis.gr
Είμαι :
Ενδιαφέρομαι για :
Ημ. Γεννήσης μου :
Κατοικώ :
Νομός :
Περιοχή :
Ουπς! Ξεχάσατε να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες!
Ουπς! Η ημερομηνία γέννησης δεν είναι σωστή!
Εγγραφή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Επιλογή κράνους Μηχανής

Σελίδα : 1

koyrsaros

# 1 στις 4/6/2003
author
Ανδρας / 59 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Καλαμαριά
Θέματα: 226
Απαντήσεις: 1.831
'Aρεσαν+: 0%

Επιλογή κράνους Μηχανής

Ας θυμηθούμε τα βασικά που καλό είναι να παρατηρήσουμε πριν την αγορά ενός κράνους. Κυκλοφορούν κράνη ιδιαίτερα φτηνά μέχρι και σε σουπερμάρκετ αλλά δεν νομίζετε ότι το κεφάλι μας αξίζει περισσότερη προσοχή από την τσέπη μας ;

Το μέγεθος είναι φυσικά το πρώτο σημείο που πρέπει να ξέρουμε ώστε ανάλογα με το κεφάλι μας να επιλέξουμε το σωστό κράνος. Το κράνος πρέπει να είναι εφαρμοστό αλλά όχι σφιχτό στο κεφάλι μας. Σημαντικό τόσο για την άνεση όσο και για την ασφάλειά μας.
Το χρώμα του κράνους είναι φυσικά όμορφο αν είναι ίδιο με της μηχανής μας, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι τα σκούρα χρώματα και πολύ εύκολα ζεσταίνονται από τον ήλιο, αλλά και δύσκολα φαίνονται την νύχτα.

Πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμες ανταλλακτικές ζελατίνες και σε διάφορες ποιότητες. Οι καλές του είδους διαθέτουν επιστρώσεις για μείωση των αντανακλάσεων, είναι αντιθαμβωτικές, δεν επιτρέπουν στο νερό να μένει πάνω τους, δεν χαράζουν και καθαρίζουν εύκολα. Προσέξτε να είναι εύκολες στην χρήση τους ακόμα και όταν φοράτε γάντια.

Άλλο σημαντικό σημείο είναι οι γωνίες όρασης μέσα από το κράνος τόσο οριζόντια όσο και κάθετα. Οριζόντια θέλουμε καλή περιφερειακή όραση μέχρι τα πλάγια, ειδικά για κίνηση σε πόλεις. Κάθετα μας απασχολεί τόσο η γωνία πάνω από το οριζόντιο επίπεδο όσο και κάτω. Η διαφορετική θέση οδήγησης μιας μοτοσικλέτας δρόμου από μία εντούρο ή τσόπερ, δημιουργεί και διαφορετικές απαιτήσεις σε αυτές τις γωνίες κάνοντας κάποια κράνη περισσότερο ή λιγότερο κατάλληλα.

Ο αερισμός του κράνους ιδιαίτερα για ζεστές βόλτες είναι κρίσιμος. Οι αεραγωγοί καλό είναι να είναι ρυθμιζόμενοι αλλά και να κλείνουνε.
Σημαντικό για όσους φοράνε γυαλιά είναι να τα δοκιμάσουν με το κράνος που τους ενδιαφέρει. Ο καλός αερισμός του δεν θα τα αφήνει να θαμπώνουν τον χειμώνα.
Η ποιότητα του κράνους πιστοποιείται συνήθως από διεθνείς οργανισμούς προτυποποίησης οπότε καλό είναι να ψάχνουμε τις σχετικές σφραγίδες και εγκρίσεις. Επίσης κατά καιρούς κάποια περιοδικά του ειδικού τύπου δημοσιεύουν συγκριτικά τεστ που είναι αρκετά βολικά για την επιλογή.

Τα μοντέρνα υλικά που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή ενός σύγχρονου κράνους έχουν καταφέρει να μειώσουν αρκετά το βάρος του, αυξάνοντας συνήθως το κόστος. Τα φτηνότερα ίδιας ασφάλειας, βγαίνουν συνήθως και πιο βαριά.
Η αεροδυναμική του κράνους είναι ιδιαίτερα σημαντική για όσους ταξιδεύουν μιας και πιέζει περισσότερο ή λιγότερο το κεφάλι προς τα πίσω στις μεγάλες ταχύτητες.
Η ηχομόνωση που προσφέρει το κράνος είναι και βολική αλλά και επικίνδυνη. Ο θόρυβος του αέρα δεν μας ενδιαφέρει αλλά οι ήχοι του περιβάλλοντος μπορεί να είναι κρίσιμοι. Κάποιοι κατασκευαστές υποστηρίζουν ότι αφήνουν να περνάνε μόνο τα χρήσιμα επιλέγοντας ποιές συχνότητες ήχων θα αποκόψουν.
Ο εύκολα κατανοητός τρόπος κουμπώματος του κράνους είναι κρίσιμος όχι τόσο για χρήση από τον αναβάτη, αλλά για χρήση από κάποιον που θα προσπαθήσει να του αφαιρέσει το κράνος σε περίπτωση ατυχήματος.

Η δυνατότητα χρήσης συστήματος ενδοεπικοινωνίας με τον επιβάτη ή τηλεπικοινωνίας με τους άλλους μοτοσικλετιστές της παρέας, προϋποθέτει κράνος που θα βολεύει στην εγκατάσταση των σχετικών συσκευών.

Καλό είναι να μην χρησιμοποιούνται πρόσθετα αυτοκόλλητα πάνω στο κράνος αν δεν είμαστε σίγουροι ότι η κόλα τους δεν θα επηρεάσει το υλικό του κράνους.
Μετά από τρακάρισμα το κράνος καλό είναι να αλλάζεται, μιας και κάποια ζημιά που έγινε μπορεί να μην είναι ορατή με το μάτι, μειώνοντας όμως δραστικά την αντοχή του στο επόμενο τρακάρισμα. (σωστά Βασίλη ? )

Με όλα αυτά υπ' όψη, επιλέξτε μοντέλο συγκρίνετε τιμές και απολαύστε το καλύτερο για σας! Αφιερώνεται σε έναν πολύ καλό φίλο που πρόσφατα είχε ατύχημα με μοτό και σε όλους εμάς που έχουμε δίτροχα.

bilacos

# 2 στις 4/6/2003
author
Ανδρας / 51 / Σε σχέση
Ν. Αττικής (Αθήνα) / Ηλιούπολη
Θέματα: 114
Απαντήσεις: 313
'Aρεσαν+: 0%
καταρχην να ευχαρησρισω για την προσωπικη αφιερωση για μια ακομη φορα!
και να προσθεσω κι εγω μερικα λογια που ισως φανουν χρησημα σε μερικους που θελουν να ξερουν και να μαθαινουν απο τις εμπειριες των αλλων!
πρωτον και σημαντικοτερο:
το κρανος πρεπει οπωσδηποτε να αντικαθισταται μετα απο καποιο ατυχημα εστω κι αν δεν ηταν σοβαρο!
ακομη και η παραμικρη γρατζουνια που μπορει να μην ειναι ορατη με το ματι μπορει να αποβει μοιραια σε περιπτωση ατυχηματος (μακρυα απο εμας) διοτι χαλαει την ομοιογενεια του υλικου του κρανους!καλο ειναι επισης να προσεχουμε να μην χτυπιεται το κρανος στον χωρο που το αποθηκευουμε η ακομα και οταν το κραταμε στο χερι!
δευτερον και επισης σημαντικο!:
ΜΑΚΡΥΑ απο κρανη ανοιχτου τυπου!
ειμαι παθων και μπορω να σας το διαβεβαιωσω οτι η ασφαλεια που προσφερει συγκριτικα με το κλειστο κρανος ειναι μηδαμηνη εως ανυπαρκτη!
αυτο τουλαχιστον το εμαθα καλα στο τελευταιο ατυχημα!
μπορει να ειναι βολικο μπορει να βολευει ιδιως το καλοκαιρι λογω ζεστης αλλα δεν προσφερει την ασφαλεια που χρειαζεται, οσο καλες προδιαγραφες κι αν εχει!
επισης εδω ισχυει το οτι πληρωνεις παιρνεις!
καλυτερα να διαλεξετε ενα πιο ακριβο κρανος μιας καλης μαρκας παρα να παρετε καποιο που ειναι αμφιβολου προελευσης και αντοχης!
αυτα τα ολιγα απο εναν παθοντα!
περαστικα μου λοιπον και καλα μυαλα!
(κι οποιος εχει την εντυπωση οτι δεν θα ξανακαβαλησω μηχανη γελιεται! )
φιλικα, Βασιλης!

η αλλιως billprosexetistoubes οπως με κατονομασε καποιος φιλος απο εδω μεσα!
περιπλανωμενος στην αιωνιοτητα...

# 3 στις 12/6/2003
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %

Χρήσιμα όλα αυτά τα στοιχεία για επιλογή κράνους...

Καλό το θέμα σου Κουρσάρε και αναγκαίο για όσους οδηγούν μηχανή.

Πες τώρα ότι το πήρες το κράνος...

Είναι φρόνιμο να το αποθηκεύεις σε μπαγκαζιέρα πίσω στην μηχανή ή είναι προτιμότερο να το παίρνεις μαζί σου για να αποφεύγεται η πολλή σκόνη ;

Επίσης, έχω άλλη μία απορία σαν κοριτσάκι κι εγώ... Πώς το πλένετε το κράνος για φροντίδα του υλικού του και για να μην ξεβάψει το χρώμα; Με απλό νερό και τον φίλο μου το svelto ή υπάρχει αλλό ειδικό υλικό καθαρισμού;

Εντάξει μην γελάτε... Σας είδα σχετικούς και είπα να ρωτήσω κι εγώ τους ειδικούς...
Καλά δεν έκανα;

koyrsaros

# 4 στις 12/6/2003
author
Ανδρας / 59 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Καλαμαριά
Θέματα: 226
Απαντήσεις: 1.831
'Aρεσαν+: 0%
Λοιπόν Λένα...

Η ''ζωή'' του κράνους παρατείνεται όσο αυτό δεν εκτίθεται στον ήλιο και την υγρασία (αυτό αφορά τα κράνη που έχουν όριο ζωής που είναι συνήθως 5 χρόνια). Μπορείς λοιπόν να το αποθηκεύεις στην μπαγκαζιέρα ή να αγοράσεις μια θήκη βαμβακερή (πουλάνε στα αξεσουάρ μοτό με 3 euro περίπου ) στήν οποία θα προστατεύεις το κράνος σου ακόμα και απο χτυπήματα.

Ο καθαρισμός του είναι πολύ απλός, με ζεστό νερό το οποίο απομακρύνει και τα μυγάκια πολύ εύκολα και δεν χαλάει το χρώμα του. Τα υγρά καθαρισμού τζαμιών να τα χρησιμοποιείς μόνο για το τζάμι του κράνους.

Και τέλος να σου πώ, ότι πολύ καλά έκανες που ρώτησες !!

# 5 στις 15/6/2003
author
Ανενεργό μέλος
Θέματα:
Απαντήσεις:
'Aρεσαν+: %
Σ' ευχαριστώ Κουρσάρε για τις πολύτιμες απαντήσεις σου περί προστασίας κράνους. Από εδώ και πέρα θα τις εφαρμόζω με ευλάβεια... Προσέχουμε για να έχουμε. Έτσι;

koyrsaros

# 6 στις 16/6/2003
author
Ανδρας / 59 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Καλαμαριά
Θέματα: 226
Απαντήσεις: 1.831
'Aρεσαν+: 0%
Kαι μια και μιλάμε για κράνος...
Η παρακάτω φώτο είναι απο την 22η Πανελλήνια συγκέντρωση στο Στόμιο...Ο συγκεκριμένος μετά την 4η σούζα, εφαγε και 3-4 σούζες με την πλάτη όπως ακριβώς τον βλέπετε (αφού του έφυγε η μοτο βέβαια με καμμιά 100στή Κμ) και αναχώρησε με ασθενοφόρο λίαν επιεικώς....

Το μέλος koyrsaros έχει επισυνάψει το αρχείο: Resize of stomio14 souza 150603.JPG (101.47KB)
Αυτό το αρχείο έχει γίνει download 519 φορές

koyrsaros

# 7 στις 18/6/2003
author
Ανδρας / 59 / Παντρεμένος
Ν. Θεσσαλονίκης / Καλαμαριά
Θέματα: 226
Απαντήσεις: 1.831
'Aρεσαν+: 0%
αααααα...και προσοχή στις σούζες !!!

Το μέλος koyrsaros έχει επισυνάψει το αρχείο: wheelie.jpg (35.96KB)
Αυτό το αρχείο έχει γίνει download 9892 φορές
Σελίδα : 1
Δεν μπορείτε να απαντήσετε

Ο τρόπος λειτουργίας και οι κανόνες των forum του Sxeseis αλλάζουν!

Για λίγες ημέρες και μέχρι την ολοκλήρωση αυτών των αλλαγών η δυνατότητα αποστολής νέων θεμάτων και απαντήσεων δεν είναι θα δυνατή.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

lastpost