Fitness

Κοιλιακοί!

H προπόνηση των κοιλιακών δεν απαιτεί μόνο εκτέλεση ασκήσεων για τους μυς της κοιλιάς, αλλά ταυτόχρονη συμμετοχή του ασκούμενου σε κάποιο αερόβιο πρόγραμμα και σε ένα προσεγμένο διαιτολόγιο. Πριν λοιπόν εκτελέσετε τις πέντε ασκήσεις κοιλιακών που θα σας υποδείξουμε, επιλέξτε ένα αερόβιο μηχάνημα και ασκηθείτε για τουλάχιστον 40 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα. Στην συνέχεια ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα κοιλιακών: Ασκηση 1: Βρίσκεστε σε ύπτια θέση, έχοντας τα πόδια σας οκλαδόν. Δένετε τα δάχτυλα σας πίσω από το κεφάλι και χαλαρώνετε. Εκτελείτε άρση του κορμού, μέχρι να απομακρυνθούν οι...συνέχεια

Από: Sxeseis_Man
Διαβάστηκε: 17.861 φορές
Σχόλια: 9

Λάθη στη γυμναστική!

Το να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης χωρίς να ξέρετε τι κάνετε, μπορεί να σας αποφέρει περισσότερα προβλήματα από αποτελέσματα. Εδώ θα σας παρουσιάσουμε κάποια συνηθισμένα λάθη που θα πρέπει να ξέρετε έτσι ώστε να καταφέρετε να αυξήσετε το μέγεθος και την δύναμη των μυών σας χωρίς να δημιουργήσετε προβλήματα στο σώμα σας. Ξεκινάτε πολύ απότομαΗ κατάλληλη ποσότητα βάρους για κάθε άσκηση εξαρτάται από τον κάθε μεμονωμένο αθλητή. Είναι στην κρίση σας να εκτιμήσετε τα όριά σας. Επιλέξτε την ποσότητα του βάρους που νομίζετε ότι είναι κατάλληλη για σας. Αντισταθείτε στον πειρασμό να σηκώσετε όσο...συνέχεια

Από: Sxeseis_Man
Διαβάστηκε: 10.632 φορές
Σχόλια: 4

Μέγιστη Μυϊκή Μάζα και ελαχιστοποίηση λίπους.

Ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σας δώσει αυτά τα αποτελέσματα από το fitnesslogic.gr * ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΩΙΝΟ Γάλα, φρούτα, μουσλί. 2ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα φρέσκα, γάλα. ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ Ψωμί, μακαρόνια, μικρή σαλάτα 4ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα, γιαούρτι ή γάλα. ΒΡΑΔΙΝΟ Ψωμί, σαλάτα, κοτόπουλο. Λίγο ρύζι αν υπάρχει η δυνατότητα. ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ Γάλα αποβουτυρωμένο ή γιαούρτι αποβουτυρωμένο. * ΤΡΙΤΗ ΠΡΩΙΝΟ Γάλα, ψωμί, βούτυρο, μέλι, 1 αβγό. 2ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα αποξηραμένα, γιαούρτι ή γάλα. ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ Ψωμί, ρύζι, βρασμένο κηπευτικό (π.χ. αρακάς) και μικρή σαλάτα 3ο ΓΕΥΜΑ Φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα,...συνέχεια

Από: Μυρτώ
Διαβάστηκε: 9.133 φορές
Σχόλια: 5

Κατηγορίες