Ραγισμένη καρδιά;

Από: Sxeseis | Διαβάστηκε 35878 φορές
Αργά ή γρήγορα έρχεται εκείνη η στιγμή στη ζωή μας που πληγωνόμαστε συναισθηματικά Μια σχέση που απέτυχε , ένας έρωτας που δεν βρήκε ανταπόκριση , μια προδοσία που δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε , μας αφήνουν συναισθηματικά ευάλωτους. Πως μπορούμε να γιατρέψουμε την ραγισμένη μας καρδιά; Θα μπορέσουμε να γιατρέψουμε την πληγή και να προχωρήσουμε με την ζωή μας μετά από ένα χωρισμό;

H απάντηση είναι θετική! Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός για ένα χωρισμό και μια πληγωμένη καρδιά , αλλά μαζί με την πάροδο του χρόνου θα πρέπει και εμείς οι ίδιοι να βάλουμε λίγο το χεράκι μας για να ξεπεράσουμε την συναισθηματική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Εάν όντως ο χωρισμός μας είναι οριστικός και αμετάκλητος , θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε και να αποδεχτούμε την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα μας δηλώνει ότι η σχέση που είχαμε έχει πια τελειώσει και από την στιγμή που ο / η σύντροφος μας επεδίωξε τον χωρισμό , δεν υπάρχουν περιθώρια επιστροφής και θα πρέπει να σεβαστούμε την απόφαση του /της. Εάν αναλογιστούμε την τελευταία περίοδο της σχέσης πριν από τον χωρισμό , το πιο πιθανό είναι ότι θα δούμε όλες τις ενδείξεις που τον προμήνυαν : καυγάδες , αδιαφορία ,διαφωνίες, απομάκρυνση κλπ. Ίσως δεν θέλαμε να το πιστέψουμε αλλά οι ενδείξεις του χωρισμού ήταν πάντα εκεί , μπροστά στα μάτια μας.

Η συνειδητοποίηση προϋποθέτει την αποδοχή του γεγονότος ότι από εδώ και μπρος δεν θα μιλάμε στο τηλέφωνο με τον / την πρώην πια σύντροφο μας , δεν θα συναντιόμαστε και δεν θα κάνουμε τίποτα από όλα εκείνα τα κοινά πράγματα που είχαμε συνηθίσει να μοιραζόμαστε. Αυτό σημαίνει χωρισμός και όσο ενωρίτερα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο για εμάς και για την πληγωμένη μας καρδιά. Είναι φυσιολογικό για ένα χρονικό διάστημα , το οποίο ποικίλει σε μέγεθος ανάλογα με την διάρκεια και την ένταση της σχέσης , να νιώθουμε ότι ο / πρώην σύντροφος μας , μας λείπει. Τα τραγούδια τον / την θυμίζουν , τα μέρη που συχνάζαμε , η καθημερινότητα ή και ακόμα τα αντικείμενα γύρω μας , αποτελούν την αφορμή για να σκεφτόμαστε και να στεναχωριόμαστε. Μια καλή ιδέα είναι ότι στα πρώτα στάδια του χωρισμού καλό θα ήταν να μαζεύαμε όλα αυτά που πιθανό να μας θυμίζουν τον / την πρώην σύντροφο μας και να τα φυλάγαμε σε κάποιο κουτί έτσι ώστε να μην τα βλέπουμε συνεχώς μπροστά μας. Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε υστερίες και να σκίζουμε φωτογραφίες ή να πετάμε πράγματα στα σκουπίδια , μιας και με αυτό τον τρόπο απαρνούμαστε ένα κομμάτι της ζωής μας το οποίο στο μέλλον θα το αναπολήσουμε χωρίς να μας πληγώνει. Είναι άσχημο να απαρνούμαστε κομμάτια της ζωής μας.

Αφού απομακρύνουμε ότι μας θυμίζει τον / την πρώην σύντροφο μας , το επόμενο βήμα είναι να καταλάβουμε ότι από εδώ και στο εξής η καθημερινότητα μας αλλάζει , οι συνήθειες μας αλλάζουν και ότι θα πρέπει να βρούμε καινούργιες ασχολίες για να «γεμίσουμε» τον ελεύθερο μας χρόνο και τα κενά που πιθανό δημιουργήθηκαν στην ζωή μας από τον χωρισμό. Καλό θα ήταν να βρεθούμε με φίλους , να βρούμε κάποια καινούργια χόμπι , να πάμε σε ένα γυμναστήριο για να ανανεωθούμε ενώ παράλληλα θα δημιουργούμε ευκαιρίες για κάποια καινούργια γνωριμία που σίγουρα θα μας αναπτερώσει το ηθικό! Σε αυτό το στάδιο δεν είναι σωστό να εμπλακούμε σε μια καινούργια σχέση μιας και δεν θα είμαστε ακόμα συναισθηματικά έτοιμοι και θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη τα οποία με την σειρά τους θα φέρουν τα ίδια ολέθρια αποτελέσματα! Ο χωρισμός είναι μια καλή ευκαιρία αυτοκριτικής και επαναπροσδιορισμού των στόχων μας και της ζωής μας γενικότερα γι αυτό θα πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε θετικά!

Υπάρχει ένα μεγάλο ενδεχόμενο να περάσουμε από ένα στάδιο θυμού απέναντι στον /στην πρώην σύντροφο μας. Πιθανό να τους βρίσουμε , να πούμε πικρίες και κακίες για αυτούς γιατί με αυτό τον τρόπο αισθανόμαστε ότι ανταποδίδουμε την πληγή που μας άνοιξαν. Δυστυχώς όμως , τα αποτελέσματα αυτού του ξεσπάσματος θυμού είναι προσωρινά και αφού εκτονωθούμε μετά είμαστε πάλι πληγωμένοι και μόνοι. Γι αυτό καλό είναι μετά τον χωρισμό να διατηρούμε την αξιοπρέπεια μας και να μην υποβιβάζουμε τον εαυτό μας με κουτσομπολιά και βρισιές για τον / την πρώην. Θα πρέπει να ξεχάσουμε και να προχωρήσουμε μπροστά. Η πικρία δεν βοήθησε ποτέ κανένα να ξεπεράσει το πλήγωμα αντιθέτως η πικρία δημιουργεί απωθημένα που είναι πολύ δύσκολο να ξεπεραστούν!

Με την πάροδο του χρόνου θα συνειδητοποιήσουμε ότι ο/ η πρώην σύντροφος μας δεν είναι το μοναδικό άτομο στον κόσμο με το οποίο θα μπορούσαμε να έχουμε μια σχέση ή να είμαστε ευτυχισμένοι. Θα καταλάβουμε ποια ήταν και τα δικά του / της λάθη στην σχέση και ίσως καταλάβουμε ότι η σχέση που είχαμε όντως δεν ήταν χτισμένη πάνω σε σωστές βάσεις. Θα αρχίσουμε σιγά – σιγά να περνάμε όμορφα χωρίς αυτόν/ αυτήν και σταδιακά θα νιώσουμε ελεύθεροι και έτοιμοι να προχωρήσουμε μπροστά , να ερωτευτούμε και να δούμε το μέλλον μας με άλλα μάτια. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι αυτό που μας φαίνεται αξεπέραστο τώρα , δεν είναι αξεπέραστο! Η πληγωμένη καρδιά γιατρεύεται , ο χωρισμός ξεπερνιέται και η ζωή μας γεμίζει ξανά και ξανά από έρωτα και αγάπη. Η ζωή μας δεν τελειώνει με ένα χωρισμό και ούτε τα συναισθήματα μας μπορούν να εξαντληθούν ποτέ απλά και μόνο επειδή μια σχέση δεν ήταν αυτό που πιστέψαμε! Υπομονή λοιπόν και σύντομα ο χωρισμός θα είναι μια ουδέτερη ανάμνηση ενώ η πληγωμένη καρδιά...παρελθόν!


Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.5 / 5 σε 206 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

dancefever
στις 22/5/2006
1
Χωρισμός: Προσπάθεια για επιβίωση...

Μετά από ένα χωρισμό,και αφού περάσουμε τα πρώτα στάδιά του όπως του θυμού,όπως πολύ σωστά αναφέρεται στο άρθρο, είναι σημαντικό να κρατήσου τα ''καλά'' αυτής της σχέσης, και τις καλές στιγμες που ζησαμε..Σίγουρα κάτι θα μας πρόσφερε ή ακόμα καλύτερα κάτι μας ''δίδαξε''...Ας πούμε ότι ήταν μια εμπειρία και μην ρίχνουμε ευθύνες στον εαυτό μας αποκλειστικά, ποτέ δεν φταίει ο ένας μόνο,εκτός αν το πρόβλημα είναι στον εγκάφαλο του άλλου και όχι στη σχέση του..Άλλωστε σκοπός είναι να μάθουμε από τα λάθη μας και να μην τα επαναλάβουμε.Αν και κατά την προσωρινή μου άποψη,από κάποιο σημείο και μετά δεν αξίζει να στεκόμαστε στο ποιος έφταιξε εκεί ποιος αλλού,το αποτέλεσμα μετράει...ειδικά αν η κατάσταση είναι οριστική...Το θέμα είναι να στηριχθούμε στα πόδια μας όσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά γίνεται...

goldmari
στις 23/5/2006
2
Θετικές σκέψεις

Μετά απο ένα χωρισμό δεν πρέπει να αφήνουμε τον εαυτό μας να πιστεύει ότι όλα γύρω μας γκρεμίστηκαν και η ζωή μας τέλειωσε. Πρέπει να λέμε καθημερινά στον εαυτό μας ότι το τελος μιας σχέσης μας προετοιμάζει για μια καινούρια αρχή και κάτι καλύτερο απο αυτό που είχαμε. Αντί να βασανίζεστε καθημερινά σκεπτομενοι το παρελθόν και προσπαθώντας να καταλάβετε τι πήγε στραβά καλύτερα θα είναι να σκέφτεστε το μέλλον, να κάνετε σκέψεις θετικές και όταν θα είστε έτοιμοι μια καινουρια αγάπη θα έρθει να σας βρει. Στην ζωή πάντα πρέπει να κοιταμε μπροστά και να κάνουμε νέα όνειρα. ΠΟΤΕ μην κοιτάζετε πίσω και να βασανίζεστε με πράγματα που σας πλήγωσαν. Κάθε προηγούμενη αποτυχία μας πρέπει να μας κάνει πιο δυνατούς και πιο απαιτητικούς για μια μελλοντική επιτυχια και ευτυχία.

goldmari
στις 23/5/2006
3
Θετικές σκέψεις

Μετά απο ένα χωρισμό δεν πρέπει να αφήνουμε τον εαυτό μας να πιστεύει ότι όλα γύρω μας γκρεμίστηκαν και η ζωή μας τέλειωσε. Πρέπει να λέμε καθημερινά στον εαυτό μας ότι το τελος μιας σχέσης μας προετοιμάζει για μια καινούρια αρχή και κάτι καλύτερο απο αυτό που είχαμε. Αντί να βασανίζεστε καθημερινά σκεπτομενοι το παρελθόν και προσπαθώντας να καταλάβετε τι πήγε στραβά καλύτερα θα είναι να σκέφτεστε το μέλλον, να κάνετε σκέψεις θετικές και όταν θα είστε έτοιμοι μια καινουρια αγάπη θα έρθει να σας βρει. Στην ζωή πάντα πρέπει να κοιταμε μπροστά και να κάνουμε νέα όνειρα. ΠΟΤΕ μην κοιτάζετε πίσω και να βασανίζεστε με πράγματα που σας πλήγωσαν. Κάθε προηγούμενη αποτυχία μας πρέπει να μας κάνει πιο δυνατούς και πιο απαιτητικούς για μια μελλοντική επιτυχια και ευτυχία.

ourouk
στις 11/2/2007
4
χωρισμός και αξιοπρέπεια

Χωρίζουμε γιατί η σχέση δεν πάει καλά. Διαπιστώνομε ότι τελικά δεν ταιριάζομε. Ένας από τους δύο γίνεται φορτικός ζηλιάρης κτητικός. Κάποιο τρίτο πρόσωπο εμφανίζεται . (το ποιο σύνηθες)
Όταν όλα πάνε καλά σε ένα ζευγάρι, όταν υπάρχει αγάπη πόνος εκτίμηση ειλικρίνεια τίποτα δεν είναι ικανό να χαλάσει μια σχέση.
Ποτέ δεν φταίει το τρίτο άτομο. Εμείς φταίμε όσο και αν δεν θέλομε να το παραδεχτούμε.
Πάντα φταίνε οι άλλοι.
Ποτέ εμείς!!
Είναι όμορφο να δούμε τα λάθη μας χωρίς εγωισμό και ιδιοτέλεια και ακόμη πιο όμορφο να ζητήσουμε συγνώμη. Να αλλάξουμε συμπεριφορά.
Αν τελικά είναι μάταια όλα ,τότε κρατάμε τα καλύτερα από την σχέση μας και προχωρούμε.
Ανθρώπινες αδυναμίες μας οδηγούν πολλές φορές σε ακρότητες.
Μίσος εκδίκηση αηδία και ένα σωρό συναισθήματα που αν τα σκεφτούμε μετά λυπόμαστε τον εαυτό μας για την κατάντια του ίσως.
Το καλύτερο είναι να αφυπνιστούμε γρήγορα να φυλάξουμε τις καλύτερες αναμνήσεις για το άτομο που κάποτε δίναμε όρκους αγάπης και να κάνουμε delete σε κάθε ανάμνηση που μας πικραίνει μας φορτίζει μας θλίβει.
Ένα είναι σίγουρο πάντως.
Ο έρωτας μπορεί να περάσει η αγάπη όμως ποτέ.
Και όποιος αγαπάει κάνει θυσίες.
Αν πέφτουν στο κενό τότε φεύγει με αξιοπρέπεια.
Τι άσχημη εικόνα για δύο ανθρώπους που αγαπήθηκαν να μην μπορεί ο ένας να δει τον άλλο μετά από τον χωρισμό να σφίξουν τα χέρια να μιλήσουν για την νέα ζωή τους.
Ας κάνουμε λοιπόν προσπάθεια με διάλογο και αγάπη να κρατήσουμε τον σύντροφο μας.
Μα αν δεν τα καταφέρουμε ας φύγουμε με αξιοπρέπεια και φιλική διάθεση.

LADYWHITE
στις 11/4/2007
5
Η επομενη μερα του χωρισμου

Μετά την πρώτη αντίδραση, ελπίζουμε ακόμα ότι κάτι θ' αλλάξει μες τη βδομάδα. Από την αρχή της επόμενης όμως, το παίρνουμε απόφαση. Το θέμα είναι να μην αφήνεις τον εαυτό σου να το σκέφτεται. Κάνε ότι μπορείς, αρκεί να μην το σκέφτεσαι. Μια καλή λύση είναι η εργασιοθεραπεία, η οποία είναι εποικοδομητική συν τοις άλλοις! Αν γίνει ένα πρόγραμμα με τις ασχολίες και τις υποχρεώσεις που τρέχουν, τότε ο πόνος του χωρισμού περνάει σε δεύτερη μοίρα. Αν προσθέσουμε και το shopping therapy σε συνδυασμό με την παρέα της ή του κολητού μας, τότε πάει σε τρίτη μοίρα και αν προσθέσεις και μερικά DVD και ειδικότερα θρίλερ ή έστω κάποια ξεκαρδιστική κωμωδία, ακόμα θα μπορούσες να κάνεις μια ριζική αλλαγή στην εμφάνισή σου, που θα σε ανανέωνε και θα τόνωνε την αυτοπεποίθησή σου.
Απαγορεύεται αυστηρά να γονατίσεις το ψυγείο και να πλουτίσεις τα ζαχαροπλαστεία της γειτονιάς.
Αυτό θα πρόσθετε το κερασάκι στην τούρτα της απελπισίας!
Κουράγιο λοιπόν, το βέβαιο είναι ότι κάπου σε περιμένει ένας άλλος άνθρωπος που θα επουλώσει τις πληγές σου και θα σου δώσει την ευτυχία που σου αξίζει!

thebob27
στις 16/7/2007
6

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ.ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΟΝΑΣ,ΚΛΕΣ,ΠΟΛΥ ΟΔΥΝΗΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ

justclickonme
στις 22/7/2007
7

Πολυ δυσκολη κατασταση ο χωρισμος...Εγω προσωπικα εχω χωρισει εδω και 7 μηνες,αφενος το εχω ξεπερασει αφετερου,φοβαμαι τοσο πολυ να εμπιστευτω και να κανω σχεση... νομιζω οτι καποια πραγματα απλα μας μενουν και δεν ξερω αν αλλαζει αυτο....

NERAIDA23
στις 28/7/2007
8
Ο πόνος συντροφιά...

Δυστυχώς η θεωρία είναι το πιο ευκολο πράγμα! Στη πραξη όμως όλα είναι αλλιώς! Ο πόνος είναι ο μόνος που σου κάνει παρέα, ενώ κάνενας άλλος δεν θα νοιαστεί για σένα! Ίσως ακούγεται υπερβολικό, αλλά εμένα κανένας δεν μου στάθηκε, όλοι είχαν κάτι άλλο να κάνουν. Και ας ήταν κάτι εντελώς ασήμαντο. Αλλά τι λέω? Το να κοιτάς να δεις τι θα πάρεις όταν θα βγεις για ψώνια ή το τι χρώμα σου ταιριάζει στο μακιγιάζ, σημαντικό ζήτημα! Δεν βρίσκετε? Μπροστά σε αυτό, τι είναι που η κολλητή σου ''πεθαίνει'' που χώρισε και έχασε το νόημα της ζωής της?(Έστω και αν ίσως ακούγεται υπερβολικό το να χάνεις το νόημα της ζωής από ένα χωρισμό. Ο κάθε άνθρωπος τον βιώνει πολύ διαφορετικά!)

existenz25
στις 18/9/2007
9
Διπλη οψη

Αφ'ενος συμφωνω με την ιδεα οτι ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος και οτι μια καινουργια αγαπη παραμονευει, αφ'ετερου, δυσκολα πιστευω μπορουμε να ξεπερασουμε τον θυμο και την εγκαταλειψη, ειδικα οταν μετα απο μια σχεση, γεματη παθος και λογια (αχ αυτα τα λογια!) τελιωνει με το πατημα ενος πληκτρου-send. Μπορω να δεχτω οτι θα μαθω και παλι ν'αγαπω, να εμπιστευομαι, να εχω αυτοεκτιμηση. Μπορω επισης να κρατω ολα τα καλα της πρωην σχεσης και να αναπολω ομορφες στιγμες...αυτο που δε μπορω να κανω ομως ειναι να ξεχωρισω αυτες τις ομορφες στιγμες με τις αχημες...εξαλλου, πιστευω οτι το πονο που νιωθει αυτος που εγκαταλειπετε ειναι μοναδικος, και οτι τα επακολουθα συναισθηματα αναιρουν ολα τα καλα...να συγγχωρεσεις?ισως...να ξεχασεις, ποτε...
Και ισως να μην ηταν ο μονος ανθρωπος που σε γεμισε...ισως να ερθει ο 'ιδανικος' καπια στιγμη...πως ξεπερνας ολα αυτα που σας εδεσαν, ειδικα οταν πλεον, στην εποχη μας, το τελος μιας σχεσης δε αντιστοιχει στο οτι το τηλ πλεον δε χτυπαει, αλλα στο σβησιμο του e-mail, κινητου, σταθερου, blog, facebook, msn, gmail, myspace...και ενα εκατομμυρια αλλα μυγχρονα μεσα επικοινωνιας μεσα απο τα οποια σου εμφανιζεται συνεχως το παρελθον, και σου κοβεται πρωτα η ανασα, και μετα τα ποδια...
Αυτο το λεω γιατι ενω εχω προχωρησει, και καθε μερα νιωθω πιο δυνατη, ξεκιναω σιγα σιγα μια καινουργια σχεση...γιατι οταν βλεπω το "σημαδι" του, νιωθω ακομα μια μαχαιρια στο στηθος??Γιατι...?

ataxtoula18
στις 19/11/2007
10
εφιγε χαφνικα

Distixos ola exoun tin arxi tous k to telos tous, polloi ine pou lene ma den tha vro kapion i kapoia san ekini, kanenas den ine to idio apo mesa, oloi anthropoi ine diaforetikoi k oloi mas axizoume eukeries stin zoi mas, distixos omos ine ligoi autoi pou mporoun na sixoresoun ta lathi kapoion allon..

στις 3/1/2008
11
ξεκινηστε απτην αρχη...

νομιζω πως ενα σημαντικο βημα για να προχωρησουμε παρακατω... ειναι αφου ηρεμησουμε και αποφορτιστουμε..με το καιρο..να κανουμε την εξης ερωτηση στον εαυτο μας..-εαν ξεκινουσα τη σχεση απτην αρχη τι θαλλαζα?κατι που θεωρω λαθος τωρα?-αυτο μας πηγαινει πιο σοφους και πιο εμπειρους παρακατω.....αυτο δε το λεω εγω αλλα ο ψυχολογος γ.πιντερης στο βιβλιο-αντιμετωπιζοντας το χωρισμο-
θελει δουλεια και δυναμη...

asteri_70
στις 8/2/2008
12

Ola eine mia sinithia!

tree69-96
στις 3/3/2008
13
τα δακρυα

πολυ καλο ηταν το αρθρο αλλα δεν μας ειπε πως αυτο το δυσκολο σταδιο της απελπισιας και του πονου για πολλους ειναι ....φρικτο και μοιαζει με εναν εφιαλτη χωρις τελειωμο...παρ' ολες τις προσπαθειες γυρνας παλι πισω και πληγωνεσε?

angel_busa
στις 26/3/2008
14
6 μήνες μετά...

6 μήνες μετά και ακόμα νιώθω κάποιες πληγές μέσα μου. Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός, ναι συμφωνώ και σε μένα αυτό συνέβει-συμβαίνει, αλλά αυτός ο "γιατρός" πανάθεματον είναι αλμπάνης και σε πονάει... Όντως αν μείνεις ενα διάστημα μόνος καταλαβαίνεις και τον εαυτό σου, μαθαίνεις να αγαπάς εσένα κλπ, αλλά...πάντα υπάρχει κάτι εκεί που σε πονάει. Την λέγαν Ε με λένε Α. Ήταν 19 είμαι 27. διαφορά ε; πίστεψα στον έρωτα στην αγάπη της και στην ωριμότητα της, στο πόσο διαφορετική ήταν απο όλες τις άλλες παρά το μικρό της ηλικίας της...έσφαλα που πίστεψα κάτι τέτοιο...Ας είναι καλά όπου και να είναι ότι και να κάνει! Παρά του ότι με χώρισε, χαίρομαι που γνώρισα μια τόσο ξεχωριστή κοπέλα...

angel_busa
στις 26/3/2008
15
6 μήνες μετά...

6 μήνες μετά και ακόμα νιώθω κάποιες πληγές μέσα μου. Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός, ναι συμφωνώ και σε μένα αυτό συνέβει-συμβαίνει, αλλά αυτός ο "γιατρός" πανάθεματον είναι αλμπάνης και σε πονάει... Όντως αν μείνεις ενα διάστημα μόνος καταλαβαίνεις και τον εαυτό σου, μαθαίνεις να αγαπάς εσένα κλπ, αλλά...πάντα υπάρχει κάτι εκεί που σε πονάει. Την λέγαν Ε με λένε Α. Ήταν 19 είμαι 27. διαφορά ε; πίστεψα στον έρωτα στην αγάπη της και στην ωριμότητα της, στο πόσο διαφορετική ήταν απο όλες τις άλλες παρά το μικρό της ηλικίας της...έσφαλα που πίστεψα κάτι τέτοιο...Ας είναι καλά όπου και να είναι ότι και να κάνει! Παρά του ότι με χώρισε, χαίρομαι που γνώρισα μια τόσο ξεχωριστή κοπέλα...

BASANAKI2005
στις 20/5/2008
16
πονος απελπισια δακρυα και ενα ατελειωτο γιατι

γιατι δεν ταιριαξαμε αφου αγαπιομαστε?γιατι δεν τα καταφεραμε ?δεν ξερω τι να απαντησω , πως γινεται αυτο? υπαρχουν μερες που ειμαι καλα και μερες που ειμαι ρακος ,αλλα ειπαμε οχρονος ολα τα γιατρευει ας περιμενω λοιπον.....

lenastaf
στις 4/6/2008
17
πόνος...

Καμμια φορά λες,καλύτερα να μην ξανακάνω σχέση με κανέναν και ποτέ μου,από την άλλη βλέπεις φωτογραφίες ,ακούς τραγούδια από τις πιο ωραίες αναμνήσεις μαζί του..τότε όλα μοιάζαν τέλεια..Τώρα; Πως υποτίθεται ότι πρέπει να συνεχίσεις... Σαν να μην έγιναν ποτέ ; Δεν γίνεται,δεν ξεπερνιέται με τίποτα...Πονάς συνέχεια μέχρι να σου γίνει συνηθεια....

manosz
στις 21/7/2008
18
εξαιρετικο...

Με πολυ απλα λογια με κανατε να αντιληφθω την πραγματικοτητα...Ακριβως αυτα ειναι τα βηματα ενος χωρισμου,μετα απο μια μακροχρονια σχεση..και οποιος δεν το καταλαβε να το διαβαζει μεχρι να το συνιδητοποιησει.....

fgemelos
στις 10/8/2008
19
σηχαρητηρια

prabo polh kalo vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

e_l_e_n_a
στις 27/8/2008
20
χωρισμος...

o xwrismos einai san enas mikros thanatos...egw etsi to vlepw...k meta me skimmeno kefali k pali stous filous sou tha girnas kai tha les...pws ta vradia thimasai mian agapi palia kai klais....

ponemenos21
στις 15/9/2008
21
Πονάω...

Τι να κάνω εαν δεν εχω καποιον να πω τον πονο μου;
Αν δεν θέλω να μιλησω σε φιλους-γνωστούς.
Ή καλυτερα τι να κανω για να την εχω ξανα δικια μου,ηταν αδικαιολογητο το γεγονοσ οτι μετα απο 4 χρόνια τα σπαει ολα σε μια στιγμη...
Τι κανω γαμωτο,χωρις το μωρο μου;;;

animatrix1982
στις 12/11/2008
22

ωράια όλα αυτά αλλά αν το έχεις κάνει ουκ ολίγες φορές να ψάχνεις συνέχεια σε νέους ανθρώπους την ευτυχία όταν επιτέλους νόμιζες ότι την βρήκες σε κάποιον τότε τι γίνεται>>?/θα περάσεις μια ζωή ψάχνοντας?

Jokosmos
στην 1/12/2008
23
σιγουρα ο χορισμος ποναι αλλα ταυτοχρονα σε κανι πιο δινατο οταν τον χεπερασις σοστα βαζοντας καινου

krista_
στις 5/12/2008
24

Είναι γεγονός πως μετά από κάθε χωρισμό αισθανόμαστε πως δεν θα ερωτευτούμε ξανά, δεν θα βρεθεί κάποιος άλλος αντάξιος του προηγούμενου, δεν θα το ξεπεράσουμε εύκολα κτλ. Με μαθηματική ακρίβεια όμως ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός και όλα σιγά σιγά παίρνουν το δρόμο τους αρκεί να θέλουμε και να είμαστε ανοιχτοί σε μια καινούρια γνωριμία. Ουδείς αναντικατάστατος

sweetkisses
στις 20/12/2008
25
Πολυ κλαμα!!

Η αυτη η περιπτωση πιστυω πως ειναι απο τις πιο δυσκολες...Αν ειδικα ειχε πει πως ειναι ερωτευμενος μαζι μας και απο τη μια μερα στην αλλη λεει θελω να χωρισουμε αλλα θα ειμαστε φιλοι..Ποσο φιλοι μπορουμε να ειμαστε με καποιον που περασαμε τοσο ομορφες στιγμες..Θα κλαψεις αλλα θα ελπιζεις πωσ θα το μετανιωσει και θα ερθει ξανα σε σενα...με τον καιρο ομως αυτη η ελπιδα χανεται...

sweetkisses
στις 20/12/2008
26
Πολυ κλαμα!!

Η αυτη η περιπτωση πιστυω πως ειναι απο τις πιο δυσκολες...Αν ειδικα ειχε πει πως ειναι ερωτευμενος μαζι μας και απο τη μια μερα στην αλλη λεει θελω να χωρισουμε αλλα θα ειμαστε φιλοι..Ποσο φιλοι μπορουμε να ειμαστε με καποιον που περασαμε τοσο ομορφες στιγμες..Θα κλαψεις αλλα θα ελπιζεις πωσ θα το μετανιωσει και θα ερθει ξανα σε σενα...με τον καιρο ομως αυτη η ελπιδα χανεται...

Rebecca91
στις 2/1/2009
27
Στην πραξη ομωσ;;;

Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω άρθρο...
Τι γίνεται όμως όταν βρίσκεσαι μέσα στην κατάσταση;;;Όλα αυτά ισχύουν...δεν απαλύνουν όμως τον πόνο και δεν καθησυχάζουν κάποιον που βιώνει έναν άσχημο χωρισμό...
Προσωπικά,νιώθω τόσο κενή μέσα μου που ειλικρινά μου φαίνεται εξωπραγματικό να το ξεπεράσω κάποτε τελείως...νιώθω ότι ένα κομμάτι μου πέθανε,νεκρώθηκε και εγώ απλά καλούμαι να ζήσω μια ζωή ως απλός θεατής...ΠΟΝΑΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ...
Κατανοώ ότι όλα αυτά κάποτε θα μου φαίνονται μακρινά...όμως αυτή τη στιγμή έχε γκρεμιστεί όλος μου ο κόσμος και η ευτυχία είναι μακριά...

petlag27
στις 27/1/2009
28
δεν ξέρω τίποτα

Εγώ ειλικρινά είμαι χαμένος.Καλή η θεωρία αλλά τι γίνεται όταν χωρίζεις από ένα γάμο με δύο μικρά παιδιά? όταν δηλαδή και θα πρέπει να βλέπεις τον άλλο αφού θα θέλεις να βλέπεις τα παιδιά σου και τα παιδιά θα στον θυμίζουν με όλους τους τρόπους?Ωραία τα αρθράκια αλλά η ζωή δεν έχει στάδια ή μάλλον κανείς δεν ξέρει την ένταση που μπορεί να έχει το κάθε στάδιο της εσωτερικής μας διαδρομής.Εγώ που αυτή τη στιγμή είμαι στα πρόθυρα ενός τέτοιου χωρισμού νομίζω ότι πρέπει πρώτα από όλα να κοντρολάρω το θυμό μου και να έχω το κεφάλι ψηλά.Γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι οφείλουμε να αγαπήσουμε κι αλλο τον εαυτό μας και δεν το λέω με εγωιστικές διαθέσεις.Όλα τα άλλα δεν τα ξέρω, θα τα δω και θα σας πω.Και βέβαια πολύς πόνος.

petlag27
στις 27/1/2009
29
δεν ξέρω τίποτα

Εγώ ειλικρινά είμαι χαμένος.Καλή η θεωρία αλλά τι γίνεται όταν χωρίζεις από ένα γάμο με δύο μικρά παιδιά? όταν δηλαδή και θα πρέπει να βλέπεις τον άλλο αφού θα θέλεις να βλέπεις τα παιδιά σου και τα παιδιά θα στον θυμίζουν με όλους τους τρόπους?Ωραία τα αρθράκια αλλά η ζωή δεν έχει στάδια ή μάλλον κανείς δεν ξέρει την ένταση που μπορεί να έχει το κάθε στάδιο της εσωτερικής μας διαδρομής.Εγώ που αυτή τη στιγμή είμαι στα πρόθυρα ενός τέτοιου χωρισμού νομίζω ότι πρέπει πρώτα από όλα να κοντρολάρω το θυμό μου και να έχω το κεφάλι ψηλά.Γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι οφείλουμε να αγαπήσουμε κι αλλο τον εαυτό μας και δεν το λέω με εγωιστικές διαθέσεις.Όλα τα άλλα δεν τα ξέρω, θα τα δω και θα σας πω.Και βέβαια πολύς πόνος.

Μυρτώ
στις 13/2/2009
30
ποναω..

ποσο δυσκολο μου ειναι να δεχτω το γεγονος πως δεν προκειτε να ξανακουσω την αισθησιακη του φωνη.εφυγε χωρις μια λεξη χωρις αντιο και αυτο με κανει χειροτερα.για μενα παντα θα ειναι το ανεκπληρωτο παθος μου μα ξερω πως πρεπει να προχωρησω και να γινω καλα.να πιστεψω σε μενα και παλι.

ckotsaki
στις 5/4/2009
31
πονος και δακρυα...

ολα αυτα που γραφουν τα αρθρα τα ξερουμε γιατι τα εχουμε διαβασει ξανα και ξανα.... τα εχουμε εμπεδωσει πια!! τι γινεται ομως οταν χωριζεις χωρις να υπαρχουν τσακωμοι...ζηλιες.... ολα σχεδον ειναι τελεια... και ο λογος που χωριζεις ειναι επειδη φοβαται ο αλλος να δεσμευτει να δωθει...΄? και πονανε και οι δυο απο αυτον το χωρισμο? αυτος ο πονος πως περναει? τα δακρυα πως σταματανε?

eleni_18
στις 14/4/2009
32

eimai xorismeni edo kai 7 mines kai omos stn arxi den me pira3e katholou o xorismos mou isos epeidi kai oi 2 mas blepame oti den pigene allo pisteua oti to exo 3eperasei omos tora teleutaia arxisa na tn skeftomai ksana na thelo na ksanagiriso pali piso,na diagrapso oti malakia kai na ekane kai na ksanakanoume mia kenouria arxi... to thema einai oti oso kai na tn thelo ayto pou mou ekane pisteuo pos tha einai ena megalo empodio..mou dixnei oti me thelei alla apo tn alli fovate mipos giriso gia ekdikisi....ouff eimai se dilima den 3ero ti na kano... na tn po na ksanaeimaste mazi i na valo ena telos sto mialo mou kai na sinexiso tn zoi mou? ppff

ekpliksh
στις 14/7/2009
33

ωραια όλα αυτά αλλά αυτό ειναι το λογικό κομμάτι
το συναισθημα δεν μπορει να παριγορηθεί

axgeo
στις 3/9/2009
34

Πολύ βοηθητικό φίλε ειδικά η τελευταία παραγ..μακάρι να το καταφέρω κι εγώ..5 μήνες δυσκολεύομαι...

axgeo
στις 3/9/2009
35
Μακάρι.!!

Πολύ βοηθητικό φίλε ειδικά η τελευταία παραγ..μακάρι να το καταφέρω κι εγώ..5 μήνες δυσκολεύομαι...

FaTsSsA
στις 3/9/2009
36
9ελω ν ς μηλησω

και οτν ο χωρισμος δν ειναι επειδη κατι δεν παει καλα στο ζεβγαρι αλλα λογο αποστασης τοτε τι κανει η καρδια?μαζεβει τα κομματια της?που περνανε τοσοι μηνες κ αντι ν καλιτερεβει ραγιζει περισσοτερο???καθε ποτε ειναι γιατρος ο χρονος?κ πωσ μπορουμε ν πρατουμε μ βαση το μυαλο μας κ οχι την καρδια μας???γιατι μονο ετςι μπορουμε ν προχωρησουμε....

lovestef
στις 24/10/2009
37
an..

an omos.........ego pou xwrica epidh den me katalavene se kapoio 9ema k den me sevastike.............kai stin sinexeia na ton vlepo na eine xalia gia emena...kai na ma9eno apo ton kollhto tou oti 9elei na vgoume kai poc me agapa....akomi..kai meta na m leei poc telika den 9elei? tote ti kanw??.......... pano pu piga na ton xexacw.....m xanape poc m agapa..kai meta pali xalia......(

kristi30837
στις 13/11/2009
38

Τελικα οταν ερχεται ενας χωρισμος ειναι πολθ δυσκολο να το συνειδητοποιησεις...εγω χωρισα πολυ προσφατα κ νιωθω πως εχω χασει τη γη κατω απο τα ποδια μου...νιωθω ολα αυτα που αναφερεται οτι δεν θα υπαρξει αλλος κ οτι θα ειμαι μονη...το κακο ειναι οτι η ψυχολογια μου μερα με τη μερα αντι να καλυτερευει χειροτερευει...τη μια ειμαι καλα κ την αλλη παλι γινομαι χαλια κ αυτο μπορει να διαρκει πολλες ωρες η ακομα κ μερες....πως να ξεπερασω ετσι απλα ολα αυτα που ειχαμ κ καναμε
ειδικα οταν τα παντα μου τον θυμιζουν...πως να ξεχασεις ενα ατομο που μοιραζοσουν την καθε σου στιγμη κ ξφνικα βρεθηκες να κολυμπας στα βαθεια κ μονος σου...?ποναει κ ο χρονος δεν ξερω αν τελικα γιατρευει η επιδεινωνει την κατασταση....

kristi30837
στις 13/11/2009
39

Τελικα οταν ερχεται ενας χωρισμος ειναι πολθ δυσκολο να το συνειδητοποιησεις...εγω χωρισα πολυ προσφατα κ νιωθω πως εχω χασει τη γη κατω απο τα ποδια μου...νιωθω ολα αυτα που αναφερεται οτι δεν θα υπαρξει αλλος κ οτι θα ειμαι μονη...το κακο ειναι οτι η ψυχολογια μου μερα με τη μερα αντι να καλυτερευει χειροτερευει...τη μια ειμαι καλα κ την αλλη παλι γινομαι χαλια κ αυτο μπορει να διαρκει πολλες ωρες η ακομα κ μερες....πως να ξεπερασω ετσι απλα ολα αυτα που ειχαμ κ καναμε
ειδικα οταν τα παντα μου τον θυμιζουν...πως να ξεχασεις ενα ατομο που μοιραζοσουν την καθε σου στιγμη κ ξφνικα βρεθηκες να κολυμπας στα βαθεια κ μονος σου...?ποναει κ ο χρονος δεν ξερω αν τελικα γιατρευει η επιδεινωνει την κατασταση....

ithurts
στις 14/11/2009
40
ατελείωτος πόνος

δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει κάτι που μπορεί να πονέσει τόσο πολύ και τόσο βαθιά....θα χωρίσω, χωρίζω, χώρισα...ακόμα δεν ξέρω ή μάλλον δεν θέλω να το πάρω απόφαση. Τι γίνετε όταν και οι δύο αποφασίζουν ότι πρέπει να χωρίσουν για να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να είναι καλα...τι γίνετε όταν αγαπάς τον άλλον πάρα πολύ και όταν χρόνια νομιζες πια πως ήταν ο άνθρωπος που θα έχεις πάντα δίπλα σου, πως ήταν ο άνθρωπος που θα μπορεί να σε καταλαβαίνει στα πάντα και όταν ταυτόχρονα συνειδητοποιείς πως έχει σταματήσει να σου δινει εδώ και καιρό και δεν έχει πια να σου δώσει τίποτα και εσύ το ίδιο βέβαια...τι κάνεις τότε...όταν όλος σου ο κόσμος όπως τον γνωρίζεις τα τελευταία 6 χρόνια της ζωής σου ξαφνικα γκρεμίζεται...αν μπορώ να πω ξαφνικά βέβαια...γιατί η αλήθεια είναι ότι το βλέπαμε καιρό να έρχεται...γιατί αφήνουμε την σχέση μας να βουλιάξει...γιατί δεν την σώζουμε τη στιγμή που πρέπει παρά τη δολοφονούμε. Πως ξεπερνάς ένα άνθρωπο που όμοιο του δεν έχεις συναντήσει ποτέ στη ζωή σου και πως τον ξεπερνάς όταν πιστεύεις σε αυτόν και ήταν αυτό που ζήταγες πολλά χρόνια πριν ακόμα τον γνωρίσεις...δεν ξέρω...δεν υπάρχει απάντηση.Το μυαλό μου μου λέει πως θα έρθει η στιγμή που θα είμαι καλά και με τον εαυτό μου καλύτερα από ότι είμαι τώρα...ξέρω όμως πως αυτός ο άνθρωπος που ήμουν τα τελευταία χρόνια (τα πιο σημαντικά της μέχρι τώρα ζωής μου) είναι μοναδικός,θα είναι μοναδικός για πάντα, θα τον αγαπάω για πάντα, θα είναι το πιο μοναδικό κομμάτι μέσα στη ψυχή μου...το μόνο που ελπίζω πια είναι να σταματήσει να πονάει ο χωρισμός αλλά να θυμάμαι για πάντα αυτό που μου συμβαίνει τώρα και αυτό που έζησα με τον άνθρωπο αυτόν...γιατί τελικά αυτό που φοβάμαι περισσότερο απ'όλα είναι να μην "ξεχάσω"....

matinas
στις 30/11/2009
41
Θεωριες ...

Ολα αυτα ακουγονται ομορφα, ποση αληθεια κρυβουν ομως? , οταν εχεις πιασει αυτον που παντρευτηκες και δημιουργησες οικογενεια με αλλη -20χρονων και μάλιστα με πληρωμη .-

nektariosdepi
στην 1/8/2010
42

ola tha mporousa na ta kseperasw me ton kairo me ton xrono.. kai sigoura enas kenourios erwtas tha me ekane na ksexasw ton palio.
otan omws apo enan polu omorfo kai sintomo xwrismo erxetai mia zwh !! pws mporw na to kseperasw??? ekeinos pws to katafere? egw giati? giati pistepsa toso ta logia tou ? giati pistepsa oti pragmati ithele paidi? giati mas afise kai tous duo mas? kai twra apla mou eipe ''thelw na fiaksw tin zwh mou'' egw? to paidi mas? to oneiro mas? ta sxedia mas? perasan 2 xronia kai pistepse me ponaei akribws to idio....

SandyVANDI
στις 20/9/2010
43

simfono me ola afta
ala ego distixos gia emena vriskome se mia fasi tou xorismou edo k 9 mines=/
ine poli diskolo gia emena
exoume xorisi edo k 9 mines ala akomi nio8o ta idia es8imata pou enio0a kai prin apla me pono k 8lipsi..
imaste xorgia 9 mines ala milame kapies fores mou lei pos m'agapa ala i katastasis mas empodizoun na imaste mazi..exo kourasti gia ton logo oti ponao poli mesa m
..
sas parakalo 8a i8ela mia simvouli

SandyVANDI
στις 20/9/2010
44

simfono me ola afta
ala ego distixos gia emena vriskome se mia fasi tou xorismou edo k 9 mines=/
ine poli diskolo gia emena
exoume xorisi edo k 9 mines ala akomi nio8o ta idia es8imata pou enio0a kai prin apla me pono k 8lipsi..
imaste xorgia 9 mines ala milame kapies fores mou lei pos m'agapa ala i katastasis mas empodizoun na imaste mazi..exo kourasti gia ton logo oti ponao poli mesa m
..
sas parakalo 8a i8ela mia simvouli

LOOVER
στις 2/11/2010
45

OLA KALA TA LES OTAN OMOS AYTI H SXESEI SOY EXEI GEREI KAI 2 PAIDIA POS KAI MALISTA NA TA KRATAEI O ANTRAS POS EINAI DINATON NA GINOYN OLA TA PARAPANO??

marus
στις 5/11/2010
46
διάλυση οικογένειας λόγω τρίτου

Είναι άραγε τόσο εύκολο για έναν άνδρα να διαγράψει ένα γάμο διαρκείας 20 χρόνων για μια γυναίκα που γνώρισε μολις ένα μήνα?

korina1976
στις 16/12/2010
47

leukosaggelos
στις 16/12/2010
48
!!

mia xara ta les

sum00
στις 19/12/2010
49
χωρισμός

όσος χρόνος και αν περάσει πάντα κάτι θα σε γυρίζει πίσω και θα σε πονάει. Ίσως να ήταν το μοναδικό άτομο.

sum00
στις 19/12/2010
50
χωρισμός

όσος χρόνος και αν περάσει πάντα κάτι θα σε γυρίζει πίσω και θα σε πονάει. Ίσως να ήταν το μοναδικό άτομο.

qeenofsnow
στις 23/1/2011
51
οταν θες να ξεχασεις

οταν ο πρωην ανδρας σου σου μπαινει εμποδιο στην ζωη βαζοντας σου βαλτους να μην προχωρησεις μπροστα οταν σε κατηγορουν για πραγματα που δεν εχεις κανει κ οταν σε εκφοβιζει οτι αν προχωρησεις μπροστα οτι θα σ παρει τα παιδια κ αυτος κανει την ζωουλα του κ εχει την γκομενα του κ οταν εχεις 3 ωρες για σενα ερχεται κ σου επιστρεφει τα παιδια τοτε θες μαζι με το παρελθον να σκοτωσεις κ τον μαλακισμενο εγκεφαλο του!

eirini253
στην 1/4/2011
52
Ωραία όλα αυτά, αλλά. . .

Ωραία όλ' αυτά, αλλά, μέχρι να ξεπεράσουμε την προηγούμενη σχέση μας, τι γίνεται; Τι κάνουμε με την επώδυνη αυτή περίοδο; Όταν όλα τον/ την θυμίζουν;

eirini253
στην 1/4/2011
53
Ωραία όλα αυτά, αλλά. . .

Ωραία όλ' αυτά, αλλά, μέχρι να ξεπεράσουμε την προηγούμενη σχέση μας, τι γίνεται; Τι κάνουμε με την επώδυνη αυτή περίοδο; Όταν όλα τον/ την θυμίζουν;

NOVEMBERRAIN
στις 5/9/2011
54

δεν ξερω ποτε και πως μπορω νανιωσω καλυτερα παντως τωρα κυριολεκτικα θελω να σβησω να μουδιασω να μη νιωθω τιποτα.Αισθανομαι απιστευτη ερημια και μονο αν εκεινη γυριζε(θαυμα)θα ηθελα να συνεχισω να ζω,γιατι τωρα απλα υπαρχω, και να σκεφτει κανεις οτι μονο εγω ημουν ερωτευμενος αλλα δεν ηξερα απ΄οτι φαινεται να την κερδισω,αισθανομαι εντελως αχρηστος

NOVEMBERRAIN
στις 5/9/2011
55
Η κατασταση μου τωρα

δεν ξερω ποτε και πως μπορω νανιωσω καλυτερα παντως τωρα κυριολεκτικα θελω να σβησω να μουδιασω να μη νιωθω τιποτα.Αισθανομαι απιστευτη ερημια και μονο αν εκεινη γυριζε(θαυμα)θα ηθελα να συνεχισω να ζω,γιατι τωρα απλα υπαρχω, και να σκεφτει κανεις οτι μονο εγω ημουν ερωτευμενος αλλα δεν ηξερα απ΄οτι φαινεται να την κερδισω,αισθανομαι εντελως αχρηστος

giwrgos24hania
στις 29/9/2011
56

emena me xwrise meta apo 4 xronia sxeshs h kopela m panw pou tha mename mazi xwris tsakomo apla epeidei den theloun oi dikoi tis.k eprepe leei na dialexei k m eipe s'agapaw omws tha me diwxoun opote xwrizoume.

kglove
στις 31/10/2011
57

και τι είναι όλα αυτά; κάδρα να τα κοιτάς; πονούν!!! ας προσέχουν λοιπόν αυτοί που πληγώνουν!!!!

kglove
στις 31/10/2011
58

και τι είναι όλα αυτά; κάδρα να τα κοιτάς; πονούν!!! ας προσέχουν λοιπόν αυτοί που πληγώνουν!!!!

vasia263
στις 31/5/2013
59

τον πρωτο καιρο ειναι οδυνηρο σου ληπει ,σου ειναι αδυνατο να σνηθησεισ στην ιδεα οτι δεν θα επικοινωνητε κ.λ.π πιστευω ομωσ ο χρονος ειναι ο καλυτεροσ γιατρος εφοσον περασεις ολα τα σταδια θυμου,απαγοητευσης κλπ κ. σιγουρα μετα απο ολα αυτα θα εισαι ετοιμοσ για καποια αλλη σχεση

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή