Παράγοντες που οδηγούν στην απιστία!

Από: Μυρτώ | Διαβάστηκε 34635 φορές
Η απιστία τις περισσότερες φορές σηματοδοτεί το τέλος μιας σχέσης ή ενός γάμου. Σε μερικές περιπτώσεις αποτελεί όμως το σήμα κινδύνου και για τα δύο μέλη που εμπλέκονται σε αυτήν , ότι η σχέση τους περνάει μια σοβαρή κρίση. Είναι τρομερά δύσκολο για ένα ζευγάρι να καταφέρει να ξεπεράσει την ύπαρξη της απιστίας. Δεν είναι όμως ακατόρθωτο!

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να οδηγήσουν στην απιστία και αυτοί οι παράγωντες μπορούν σε αρκετές περιπτώσεις να λειτουργήσουν και συνδιαστικά. Ας δούμε μερικούς από αυτούς.

Ένας από τους ποιο σημαντικούς παράγοντες που οδηγούν στην απιστία είναι η απογοήτευση και η μοναξιά που μπορεί να νιώθει ο εμπλεκόμενος , μέσα στην υπάρχουσα σχέση του ή στον γάμο του. Οι συνεχής καυγάδες , η επικριτική συμπεριφορά ενός συντρόφου ή και τον δύο , κλίμα έντασης και υποτίμησης του ενός προς τον άλλο , η γκρίνια , η ειρωνεία , ο σαρκασμός και η αδιαφορία προκαλούν τα προαναφερόμενα συναισθήματα. Η απομόνωση επίσης που προκύπτει από την έλλειψη κοινών ενδιαφερόντων μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εκδήλωση μιας συμπεριφοράς άρνησης που θα οδηγήσει τελικά στην απιστία. Άλλοι τρόποι δημιουργίας απογοήτευσης και αρνητικών συναισθημάτων είναι η έλλειψη επικοινωνίας και η άρνηση για συζήτηση , η αποχή από το σεξ , το σεξ χωρίς συναισθηματικούς δεσμούς , η έλλειψη καθημερινού ενδιαφέροντος για τον / την σύντροφο , η δημιουργία της εντύπωσης πως όλα είναι σημαντικότερα και προηγούνται στις προτεραιότητες από τον /την σύντροφο. (παιδιά , εργασία , πεθερικά κλπ).Απογοήτευση δημιουργείται και όταν δεν υπάρχει κατανόηση και ευαισθησία προς της συναισθηματικές ανάγκες του /της συντρόφου καθώς και η έλλειψη της πρόθεσης συμφιλίωσης ή συμβιβασμού μετά από μια λογομαχία ή διαφωνία. Ο εγωκεντρισμός , η καταπίεση και ο υπερβολικός έλεγχος , επίσης δημιουργούν κλίμα έντασης και άρνησης ως προς τον / την σύντροφο.

Με τον ίδιο τρόπο που δημιουργείται η απογοήτευση , μπορεί να δημιουργηθεί η ευτυχία η ικανοποίηση και η ολοκλήρωση σε μια σχέση εάν και οι δύο βλέπουν ο ένας τον άλλο καλοπροαίρετα , μαθαίνουν από τα λάθη τους και ξέρουν να συγχωρούν , αποφεύγουν τη αρνητική κριτική και περιορίζονται στην εποικοδομητική κριτική και αισθάνονται τυχεροί που έχουν τον /την σύντροφο τους στην ζωή τους. Όταν η αγάπη και η εκτίμηση εκφράζονται μέσα από τα λόγια , τις πράξεις , το βλέμμα , μέσα από ένα χαμόγελο , σίγουρα η πιθανότητες μιας πιθανής απιστίας περιορίζονται στο ελάχιστο. Για να δημιουργηθεί ή αγάπη και η τρυφερότητα, οι δύο σύντροφοι πρέπει να κατανοούν ο ένας τον άλλο , να δέχονται και να συζητούν τους φόβους και τις απογοητεύσεις τους , τα όνειρα τους τότε δύσκολα μπορεί να μπει ένα τρίτο άτομο ανάμεσα τους.
Η απάτη , ξεκινάει πολλές σαν μια αθώα σχέση η οποία στην πορεία μετατρέπεται σε εξωσυζυγικό ή παράλληλο δεσμό. Στις περιπτώσεις απογοήτευσης που αναφέραμε πιο πάνω , όταν ένα άτομο συστηματικά προσφέρει χέρι βοηθείας και παρηγοριάς στο απογοητευμένο από την σχέση άτομο , μπορεί σε σύντομο χρονικό διάστημα μετατρέψει την φιλική σχέση σε αισθηματική αφού το απογοητευμένο άτομο βρίσκει την στοργή και την κατανόηση που του λείπουν. Ασυναίσθητα , με αυτό τον τρόπο , δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα που μπορεί να ευνοήσει την δημιουργία συναισθημάτων μεταξύ των δύο φιλικών αυτών προσώπων και σε μια επικείμενη απάτη.

Όταν υπάρχει μια εξωσυζυγική σχέση ή ένας παράλληλος δεσμός , το άμεσα εμπλεκόμενο άτομο μεγαλοποιεί τις αρετές του καινούργιου άτομο και μεγαλοποιεί επίσης και τα δικά του συναισθήματα απέναντι στο τρίτο άτομο αφού σε αυτό βρίσκει στοιχεία της σχέσης που του λείπουν. Το άμεσα εμπλεκόμενο άτομο , αφοσιώνεται πλήρως στο τρίτο άτομο , του αφιερώνει όλο τον χρόνο και την ενέργεια του μέχρι που στο τέλος αναπόφευκτα γίνεται αντιληπτό από τον /την σύντροφο του.

Ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να οδηγήσει στην απιστία είναι η ανευθυνότητα! Δηλαδή , το να εμπλέκουμε τον εαυτό μας σε καταστάσεις που πιθανό να υποθάλπουν κινδύνους για την σχέση μας. Όταν ο ένας σύντροφος επιδιώκει συστηματικά να συναντιέται σε φιλικό επίπεδο με άτομα του αντίθετου φίλου χωρίς την παρουσία του συντρόφου του , η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε τέτοιου είδους εξόδους , η οι έξοδοι σε μέρη που ενθαρρύνουν πιθανά παραστρατήματα χωρίς τον / την σύντροφο μπορούν να προκαλέσουν πρόβλημα σε μια σχέση. Παραδείγματα τέτοιων χώρων : συχνά συνέδρια ή επαγγελματικά ταξίδια με παραμονή ημερών σε ξενοδοχεία , στριπτιζάδικα κλπ

Σε μερικές περιπτώσεις το θέμα απιστία είναι καθαρά ψυχολογικό. Υπάρχουν άτομα στα οποία ο δείκτης αυτοπεποίθησης τους είναι χαμηλός και για να λειτουργήσουν σωστά χρειάζονται την διαρκή προσοχή των άλλων. Τα άτομα αυτά συνήθως παρουσιάζουν τις εξής συμπεριφορές : δεν συγκεντρώνονται εύκολα ή αποσπούνται εύκολα από αυτό που κάνουν , χρειάζονται συνεχή ψυχαγωγία και δράση , δεν είναι συστηματικά συνεπείς στις υποχρεώσεις τους , αμελούν ραντεβού υποσχέσεις και συμφωνίες . Στις περιπτώσεις αυτές , η απιστία αποτελεί επιβεβαίωση και σημασία.

Βασικός λόγος για μια πιθανή απιστία , είναι η αδυναμία σε ένα ζευγάρι να μπορεί να αντιμετωπίζει τους καυγάδες και τις διαφωνίες εποικοδομητικά. Ζευγάρια τα οποία δεν μπορούν να βρουν τρόπους να αντιμετωπίζουν την διαφορετικότητα τους ως άτομα καταλήγουν στην απογοήτευση , που όπως αρχικά εξηγήθηκε οδηγεί στην ανεύρεση κάποιου άλλου συντρόφου.
Δυστυχώς , ζούμε σε μια κοινωνία που πλέον δεν υποστηρίζει τον θεσμό του γάμου ή των μακροχρόνιων σχέσεων. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας μας βομβαρδίζουν καθημερινά με ιστορίες απιστίας και σεξουαλικής ποικιλίας , αφήνοντας να εννοηθεί ότι η ικανοποίηση και η ολοκλήρωση μπορεί να βρεθεί μόνο μέσα από την συνεχή αλλαγή ερωτικών συντρόφων. Επίσης , κατά κάποιο τρόπο νομιμοποιούν την απιστία ως τρόπο ζωής με το σκεπτικό ότι αφού όλοι γύρω μας το κάνουν τότε είναι οκ να το κάνουμε και εμείς. Είναι δύσκολο και για τους δύο συντρόφους σε μια σχέση να παραμείνουν σταθεροί στις αξίες και τα πιστεύω τους , και στην επιθυμία να διατηρήσουν μια μονογαμική σχέση. Και οι άντρες , αλλά και οι γυναίκες επιζητούν την αγάπη , τον σεβασμό και την δέσμευση των συντρόφων τους όσο και αν αρνούνται να το παραδεχτούν και όσο και αν είναι δύσκολο με τις υπάρχουσες κοινωνικές συνθήκες.

Είναι λοιπόν θέμα επιλογής. Από μας εξαρτάται να πάρουμε την απόφαση να παραμείνουμε αφοσιωμένοι και πιστοί στην σχέση ή τον γάμο μας! Κανένας δεν μας υποχρεώνει να απατήσουμε τον /την σύντροφο μας εάν δεν το επιθυμούμε. Τίποτε δεν είναι υποχρεωτικό , υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές λύσεις! Στο χέρι μας είναι να κάνουμε την σχέση μας ένα παράδεισο που ο /η σύντροφος μας δεν θα θέλει να τον αντικαταστήσει με τίποτα!

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.6 / 5 σε 169 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

SETH_7
στις 16/4/2003
1
...

συμφωνω απολυτα με την Μυρτω...ετσι ακριβως ειναι και το λεω με σιγουρια γιατι ειμαι σε αυτη την φαση της ζωης μου τοσο μπερδεμενος οσο δεν ημουνα ποτε....Μενω ή φευγω??..θα δειξει...και το χειροτερο δεν το εχω μοιραστει με κανεναν γιατι κανεις αν δεν ερθει στην θεση μου δεν θα καταλαβει....

spvts
στις 6/9/2003
2
απο spvts

Πραγματικα διαβαζοντας αυτο το αρθρο νιωθεις ανακουφηση γιατι τα λογια αυτα σε αγγιζουν οταν περνας και ζεις τετοιες καταστασεις.Για να μην λεω πολλα,το μονο που θα εκφρασω ειναι οτι περιμενω να δω μεσα απο ολα αυτα τις κρυφες πτυχες ολων μας-ως εμπλεκομενοι-σε τετοιες καταστασεις ,τη σημερινη εποχη.Κουραγιο...

στις 8/11/2004
3

ΤΙΠΟΤΑ.Αν δεν εισαι με αυτον που ειναι το αλλο μισο σου,ο,τι και να κανεις,η απιστια ειναι κατι που ειναι αδυνατο να μην συμβει.Και στη συνεχεια βεβαια ο χωρισμος.
φιλικα

pythagoras
στις 15/12/2004
4
Έξω απτο χορό ...

Καλά τα λες, αλλά στο ... Δια ταύτα;
Το να το ζει κανείς είναι άλλο πράγμα από το να το περιγράφει ...
Φιλάκια.

στις 15/12/2004
5

Συμφωνω απολυτα με ολα αυτα που λες.Ειμαι με τον αντρα μου 13χρονια και ειμαι 29χρονων.
Ναι,τον απατησα στα εικοσι μου για ολους τους λογους που ειπες.Ναι με απατησε γιατι...."βαριεσαι να τρως καθε μερα το ιδιο γλυκο".
Ομως πες μου,υπαρχει κανεις που να μην τοχει τολμησει,να μην τοχει δοκιμασει....Εγω παντως το δοκιμασα,το μετανοιωσα,και επελεξα να συνεχισω αφοσιωμενη και πιστη στον γαμο.Στο χερι μου ειναι να κανω και τον συντροφο μου να παραμεινει το ιδιο πιστος και αφοσιωμενος.Αν ομως δεν τα καταφερεις και εχεις και παιδια,μεχρι που μπορεις να φτασεις;;;;αυτο ειναι ενα αλλο θεμα....

Netrina
στις 11/1/2005
6

Είναι ότι χειρότερο μπορεί να ζήσει κανείς σε μια σχέση. ΄Συμφωνώ κι εγώ με τα όσα γράφτηκαν από τη Μυρτώ. Θα προσθέσω το εξής: Χρειάζεται πόλλή δύναμη για να συνεχίσεις στη σχέση μετά την απιστία και πολλή δύναμη για να φύγεις γιατί δυστυχώς είναι δύσκολο να μισήσουμε κάποιον που μέχρι τώρα αγαπούσαμε , ακόμα και μετά από κάτι τέτοιο. Αδιέξοδο?

magiceyes
στις 15/3/2005
7
Αξιόλογο

Πολύ εντυπωσιακό άρθρο Μυρτώ ... Συγχαρητήρια !

snipper
στις 15/3/2005
8

δυστυχως εχεις απολυτο δικιο σε αυτα που γραφεις δυστυχως

pythagoras
στις 15/3/2005
9

Συμφωνω απολυτα...μα απολυτα...αλλα αυτο ισχυει για τη γυναικα... οι αντρες συνηθως απατουν χωρις λογο...ετσι απλα...γιατι ετυχε...και υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ αντρικης και γυναικειας απιστιας.Ο αντρας απατα,τις πιο πολλες φορες ,απολαμβανοντας,σαν να τρωει εναν εκλεκτο μεζε...μετα δε θυμαται τιποτα...ικανοποιειται ο ανδρισμος του κι ολα καλα...η γυναικα ερωτευεται και απατα...πολυ πιο επικινδυνο...και απατα γιατι κατι της λειπει...την παραμελησαν...
Θελει λοιπον διαφορετικη αντιμετωπιση,αν θελουμε να σωσουμε τη σχεση μας, η εξυπνη γυναικα να κανει πως δε βλεπει και να κοιταξει να γινει πιο ερωτικη και πιο ελκυστικη και ο εξυπνος αντρας να κοιταξει τι στερησε απο τη γυναικα του και να τρεξει να την προλαβει!

KYRIAKH-MIX
στις 28/4/2005
10

Οταν έχουμε επιβεβαιωθεί ως ανδρες ή γυναίκες και έχουμε χορτάσει παιχνιδάκια, μπορούμε να προχωρήσουμε πλέον σε μία όρημη σχέση, που ούτε εμείς να βασανιζόμαστε, και ούτε να βασανίζουμε τον σύντροφό μας, και σίγουρα δε θα ποθήσουμε άλλον, αφού πλέον ξέρουμε τι θέλουμε.Βέβαια... σε κάποιες σχέσεις το κακό ειναι ότι μόνο ο ένας ξέρει τι θέλει.Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε ευθύνεται και ο άλλος που έκανε λάθος επιλγή.Προσοχή λοιπον πρωτα απ'ολα, που επενδύουμε.

golfo
στις 20/7/2005
11

Σωστά ολα αυτά που λες .Συνήθως οι άντρες απατούν για επιβεβαίωση ενω οι γυναίκες γιατί δεν έχουν την προσοχή των συντρόφων τους.

golfo
στις 20/7/2005
12

Σωστά ολα αυτά που λες .Συνήθως οι άντρες απατούν για επιβεβαίωση ενω οι γυναίκες γιατί δεν έχουν την προσοχή των συντρόφων τους.

golfo
στις 20/7/2005
13

Σωστά ολα αυτά που λες .Συνήθως οι άντρες απατούν για επιβεβαίωση ενω οι γυναίκες γιατί δεν έχουν την προσοχή των συντρόφων τους.

leuki
στις 31/7/2005
14

στις 16/10/2005
15
θεβρια

ομορφα μεν αλλα πολυ θεωρητικα δε....σε καμια περιπτωση δεν ανεφερθηκε η ματαιοδοξια των ανθρωπων που το κανουν αυτο...οπωσ επισης και η δυναμη του πλουτου και της εξουσιας που ως επι των πληστων εξιταρει και γοητευει τις γυναικες....επισης το ασφυκτικο πρεσαρισμα για προσωπικη επιτυχια που εχουν οι αντρες σημερα και η ελειψη ειλικρινειας μεσα στην σχεση (ολα για την βολη μας....)

στις 16/10/2005
16
θεβρια

ομορφα μεν αλλα πολυ θεωρητικα δε....σε καμια περιπτωση δεν ανεφερθηκε η ματαιοδοξια των ανθρωπων που το κανουν αυτο...οπωσ επισης και η δυναμη του πλουτου και της εξουσιας που ως επι των πληστων εξιταρει και γοητευει τις γυναικες....επισης το ασφυκτικο πρεσαρισμα για προσωπικη επιτυχια που εχουν οι αντρες σημερα και η ελειψη ειλικρινειας μεσα στην σχεση (ολα για την βολη μας....)

HeArTCoLLeCtOr
στις 31/12/2005
17
Love is the law

Στην υπερκαταναλωτικη κοινωνια που ζουμε σημερα δεν νομιζω οτι αποτελει επτασφραγιστο μυστικο το γεγονος οτι οι σχεσεις των ανθρωπων βουλιαζουν σε βαλτωδη υδατα,κοινως περνανε κριση.
Εμεις ποδοπατησαμε τα "ταμπου"για να λειτουργουμε συμφωνα με τισ επιταγες των επιθυμιων μας.Εμεις απομυθοποιησαμε το sex για να το χαιρομαστε περισσοτερο.Εμεις δουλεψαμε παραπανω για να αγοραζουμε περισσοτερα ρουχα,καλλυντικα για να ημαστε IN kai Trendy.Τελικα αυτο ποθ καταφεραμε ηταν μια τρυπα στο νερο...αλλα πιο νερο-το νερο τησ καρδιας μας.Γιναμε ματαιοδοξοι,φτηνοι,χυδαιοι,υλιστες,κομφορμιστες,ανυποφορα εγωιστες και αδιαφοροι.Και πανω στην αδιαφορια βασιζεται η σκληροτητα του κοσμου.Πεσαμε με τα μουτρα στην παγιδα της ανεξαρτησιας οτι και καλα μπορουμε να ζησουμε ασυντροφευτοι(δεν νομιζω να εχετε την αυταπατη οτι επειδη κανετε κανα κουτουπομα που και που αγαπησατε τον αλλο.Η σημαια της αγαπης δεν εχει αλλα χρωματα απο το ΚΟΚΚΙΝΟ της θυσιας...αφοσιωση,προσκολληση,αυταπαρνηση αλλα ολα αυτα φανταζουν τοσα λιγα στην Glamourati εποχη μας.Παρεα με τα φρικια της μιντιοσφαιρας,τα ανορεξικα εφταμηνητικα μοντελα και τους διανοητικα αναπηρους.Πως μπορεις να προδωσεισ καποιον οταν τον αγαπας?Η αγαπη ειναι σαν τα σιαμαια...απαξ και χωρισεις τα σωματακια τους,θα νυμφευτουν το αιωνιο σκοταδι...
it seems today that all we see is violence and movies and sex on tv but where are all the good old fashion values on which we used to rely?

Agka8i
στις 3/1/2006
18
Η προσωπική μου άποψη είναι η εξής

Οι περισσότεροι άνθρωποι (άντρες/γυναίκες) έχουν την απιστία στα γονιδιά τους,
θέλουν να γνωρίσουν το κάτι διαφορετικό για 'φτο και φλερτάρουν σε κάθε ευκαιρία,
και πέρα απο αυτο ζητάνε επιβαιβέωση,
πιστεύω πως σχεδόν όλλοι οι άντρες δεν είναι πιστοί, και πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό απο της γυναίκες το ίδιο,
και αυτό δεν έχει να κάνει με την ΑΓΑΠΗ που είναι ουτοπική και αφηρημένη έννοια, και υποκεμενεική

elena29
στις 11/7/2006
19
εξαιρετικό

στις 24/8/2006
20
Άπιστία

Πολύ εύστοχο άρθρο, απόλυτα σωστά όλα όσα αναφέρει κατά τη γνώμη μου.

dimoss
στις 27/8/2006
21

Το άρθρο αρκετά καλό. Αφορά όμως απιστία από τη πλευρά της γυναίκας. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω την συντάκτρια του άρθρου τι γίνεται στην περίπτωση που παρότι έχουν συμβεί αυτά ή μέρος από αυτά που αναφέρει ως παράγοντες απιστίας, το αλλο μέλος προσπαθεί για γέφυρες επικοινωνίας χωρίς αντίκρυσμα? Πόσο αποφασισμένη πρέπει να είναι μια γυναίκα για να φθάσει σε έναν χωρισμό στο γάμο έχοντας ένα παιδί και έναν άνδρα ο οποίος της έχει δείξει κατ'επανάληψη την αγάπη του, ακόμα και σε περίπτωση προγαμιαίας απιστίας? Θέλω να πω ότι το πρόβλημα δεν μπαίνει σε καλούπια (αν και κατα βάση συμφωνώ με τους παράγοντες που ανέφερε η συντάκτρια), αλλά αντιμέτωπίζεται κατά περίπτωση και πάντα ανάλογα με το πως βλέπουν την ζωή τα εμπλεκόμενα μέρη. Είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα, στάσης ζωής, αξιών και προτεραιοτήτων.

dimoss
στις 27/8/2006
22

Το άρθρο αρκετά καλό. Αφορά όμως απιστία από τη πλευρά της γυναίκας. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω την συντάκτρια του άρθρου τι γίνεται στην περίπτωση που παρότι έχουν συμβεί αυτά ή μέρος από αυτά που αναφέρει ως παράγοντες απιστίας, το αλλο μέλος προσπαθεί για γέφυρες επικοινωνίας χωρίς αντίκρυσμα? Πόσο αποφασισμένη πρέπει να είναι μια γυναίκα για να φθάσει σε έναν χωρισμό στο γάμο έχοντας ένα παιδί και έναν άνδρα ο οποίος της έχει δείξει κατ'επανάληψη την αγάπη του, ακόμα και σε περίπτωση προγαμιαίας απιστίας? Θέλω να πω ότι το πρόβλημα δεν μπαίνει σε καλούπια (αν και κατα βάση συμφωνώ με τους παράγοντες που ανέφερε η συντάκτρια), αλλά αντιμέτωπίζεται κατά περίπτωση και πάντα ανάλογα με το πως βλέπουν την ζωή τα εμπλεκόμενα μέρη. Είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα, στάσης ζωής, αξιών και προτεραιοτήτων.

DHKOV
στις 17/10/2006
23
Συναισθηματικό ελλειμα

Πώς αναπληρώνεις το συναισθηματικό κενό σε ένα γάμο, 12 ετών; Υπάρχουν συναισθήματα όχι όμως έρωτας ή πάθος... φτάνει η καλή πρόθεση, ο σεβασμός, η κατανόηση και΄κάθε ευγενικό αλλά λίγο συναίσθημα;

asepclub
στις 9/2/2007
24
Α.ς.Ε.Π.

Παραγοντας που οδηγει στην απιστια....
Ακαθόριστο Σημείο Ενάρξεως Πιέσεως

LADYWHITE
στις 28/3/2007
25
Απιστια

Ενδιαφέρον άρθρο, ανταποκρίνεται στις προσωπικές μου απόψεις για το θέμα της απιστίας.
Θέλω να πιστεύω ότι σε μια σωστή σχέση δεν χωράει τρίτος. Οταν δυο άνθρωποι ενώνονται ψυχικά, πνευματικά και (κατά τελευταίο λόγο) σωματικά, δεν χωράει τρίτος ανάμεσά τους. Ούτε καρφίτσα!!
Αυτή είναι η άποψή μου.

pinkpanther30
στις 26/10/2007
26
Ματιεσ

Οι ματιες του συντροφου μας σε περαστικους στο δρομο,θεωρειται εν ενεργεια απιστια,η απλα περιεργεια?

agel4u
στις 3/11/2007
27
για τα ονειρα που φυγαν

πωσ γινετε ονειρα 13 χρονων να γκρεμιζονται τοσο ευκολα? και υστερα τι γινετε? που να ξαναβρεισ καινουργια? ειμαι η κλασικη περιπτωση του ματσο μαν που παλευει με την ζωη γιατι δεν μου τυχαν και λιγα, αλλα παραμελησα την γυναικα που τωρα καταλαβα ποσο την αγαπησα, τωρα που την εχασα. εγω ειμουνα αυτοσ που παντα παραφορα ζηλιαρησ δεν τησ αφηνα αερα ουτε να αναπνευση, την μειωνα και την ειχα σαν ενα συνοδευτικο αντικειμενο διπλα μου. πριν 2 χρονια οταν καταλαβα οτι αυτη η σχεση ειχε βαλτωση θελησα να τησ προτεινω κατι τελειωσ ανατρεπτικο για τα ορια τησ ελευθερια τησ. τησ προτεινα να αρχισουμε να βλεπουμε και αλλουσ συντροφουσ ανεξαρτητα, αφου ολα φαινοταν πωσ ειχαν χαθει. ηταν η τελευταια προσπαθεια που εκανα μηπωσ μπορουσα να τη συνεφερω και αρχιζαμε παλι απο την αρχη. τελικα επαιξα και εχασα. αυτο που καταφερα ηταν να την απελευθερωσω να συναψει μια νεα σχεση και να θεληση να αποκοπει συναισθηματικα απο εμενα. τωρα κλαιω 15 μερεσ για τα ονειρα που εχασα και αυτο που συνηδητοποιησα ειναι πωσ τομονο συναισθημα που νιωθει πλεον για εμενα ειναι ο φοβοσ. ποσο ευκολα τα χανεισ ολα και ποσα λαθει μπορουν να γινουν για να σε φερουν στο πατο?

evvaki3
στις 3/1/2008
28

egw exw apatithei....to thema einai pws ton agapaw k den thelw na fygw...ti prepei na kanw...exw ta exhs erwthmata; den prepei na niwsei pws me xanei??thn aporispi tiy den prepei na thn parei???pws akrivws prepei na energhsw??

blackorchid66
στις 22/2/2008
29
Σχόλιο στο σχόλιο για Αgka8i

'Εμεινα άφωνη με τον τρόπο που ανέλυσες το θέμα.Πράγματι,υπάρχει έλλειμμα αξιών σ'όλα τα επίπεδα.Οι άνθρωποι ή έχουν μεταλλαχθεί σε κάτι άλλο,η απλά,έτσι ήταν πάντα και το έκρυβαν πάρα πολύ καλά.Είμαι είκοσι κι ένα χρόνια παντρεμένη με τον πρώτο άντρα που ερωτεύτηκα κι ακόμα πιστή.Και το λέω αυτό γιατί απατήθηκα σε αντάλλαγμα,πρόσφατα,μάλιστα!Δυστυχώς,σ΄ένα γάμο χρειάζονται δύο για τους πρωταγωνιστικούς ρόλους και πρέπει κι οι δύο να είναι πρόθυμοι για την συμμετοχή τους.Αλλιώς,ας είναι,ειλικρινείς για τις προθέσεις τους.Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί από εδώ και μπρος είναι να μην υπάρξει αληθινή μεταμέλεια και πολλή δουλειά πάνω στο γάμο.Η απιστία μπορεί να ξεπεραστεί,όταν έρθει ξανά η ισορροπία και η αγάπη μέσα στο ζευγάρι.

x1a2t3
στην 1/5/2008
30

πολυ καλο

rita-86
στις 2/6/2008
31
ειναι η θλιβερη αληθεια!!!

συμφωνω απολυτα με ολα τα παραπανω,γιατι λιγο πολυ οι περισσοτεροι εχουμε βρεθει σε αυτη την θεση..ποναει πολυ,ειδικα οταν εχεις επενδυσει πολλα στον αλλον,εχες αφοσιωθει σε αυτον/αυτην και η ανταποδωση απο εξοργιστικη μεχρι γελοια...τα ειπε παραπανο με καλυψε πληρως!!μπραβο σου!!

zigradora
στις 22/7/2008
32

Συμφωνώ μαζί σου Μυρτώ αλλά όταν νιώθεις για τον άλλο (χωρίς να τον ξέρεις) τρυφερότητα, αγάπη, σαν να είναι ένα κομμάτι σου. Να αναρωτιέσαι μήπως υπήρξατε κάποτε μαζί, σε κάτι μοναδικό. Και όταν τον γνωρίζεις να είναι όντως κάτι μοναδικό. Να σου αρέσει να είσαι μαζί του και να αναπνέεις γι αυτό. Να γίνεσαι ποιήτρια και ονειροπόλα ένα μικρό παιδί, να είσαι βέβαιη ή τουλάχιστον έτσι να πιστεύεις, πως αυτό που ζεις θα κρατήσει για πάντα και ότι το τέλος θα είναι μαζί του. Να ξέρεις όμως πως ποτέ δεν θα βγεις από το γάμο σου ούτε θα γίνει κάτι αντιληπτό για να μην πληγώσεις παιδιά και σύντροφο και αυτό να μην σε πειράζει να αρκείσαι σε αυτά που νιώθεις και που νιώθει και ο άλλος για σένα.

Jonnis64
στις 8/2/2009
33
οταν αγαπασ δεν απατασ

ο πονοσ.και.η αμφιβολια.για τον συντροφοσου που σε απατησε θα τον εχεισ μεχρι το τελοσ τησ ζωησου η απιστια δεν ξεχνιεται ποτε

XARA-07
στις 3/9/2009
34

Η διάγνωση για το τι οδηγεί στην απιστία με βρήσκει απόλυτα σύμφωνη. Γιατί όμως κανείς δεν μηλά για εκείνες τις εφυαλτικές στιγμές αφού το ανακαλύψεις; Γιατί κανείς δεν μου λέει πως να προχωρήσω και να σταθώ ξανά στα; πόδια μου; Γιατί κανείς δεν μου αν ποτέ θα ξεχάσω και θα συγχωρήσω;

melany500
στις 24/11/2009
35
Ημουν το τρίτο πρόσωπο

Ακριβώς αυτά βίωσα κι ήμουν εγώ το τρίτο πρόσωπο σ΄ένα γάμο που τελείωσε εξαιτίας μου χωρίς να το επιδιώξω εγώ. Σήμερα είμαι παντρεμένη μ' αυτόν τον άντρα ο οποίος έχει πρόβλημα προσαρμογής ανάμεσα σε δύο ερωτικές σχέσεις (τον πρώην γάμο του και τον τωρινό) Εγώ που κάποτε ήμουν η θεά του τώρα με βλέπει σαν παράσιτο ενώ η πρώην του έχει την εκτίμηση του. Χαώδης κατάσταση. Άν υπάρχει κάτι σχετικό με το θέμα θα ήθελα να το διαβάσω γιατί είμαι σ απόγνωση πια.

sinderela72
στις 30/4/2010
36
ενδιαφερον

ισχουν καποια πραγματα που γραφτηκαν σε αυτο το αρθρο

nefeli-74
στις 13/8/2010
37

Πολυ καλοί το άρθρο. Και εγω πιστευω οτι οι περισσοτεροι άνδρες δεν ειναι πιστοι. Διαβάζω αυτες τις ημερες το βιβλιο "Αγαπη μου αποψε θ'αργησω" της Ψυχολογου, Φαιδρας Λογοθετη. Εκει διαβασα οτι το 70% των ανδρων απιστουν!!.....Παιδια, το ποσοστο είναι πραγματικά μεγαλο. Το "Αγαπη μου απόψε θ' αργησω" ειναι ενα βιβλιο που με πολυ ζωντανό τροπο σου λυνει οσες αποριες μπορεί να εχεις για την ανδρική απιστία. Διαβαστε το. Πολυ διαφωτιστικό για ολες τις γυναικες!!

nefeli-74
στις 13/8/2010
38

Πολυ καλοί το άρθρο. Και εγω πιστευω οτι οι περισσοτεροι άνδρες δεν ειναι πιστοι. Διαβάζω αυτες τις ημερες το βιβλιο "Αγαπη μου αποψε θ'αργησω" της Ψυχολογου, Φαιδρας Λογοθετη. Εκει διαβασα οτι το 70% των ανδρων απιστουν!!.....Παιδια, το ποσοστο είναι πραγματικά μεγαλο. Το "Αγαπη μου απόψε θ' αργησω" ειναι ενα βιβλιο που με πολυ ζωντανό τροπο σου λυνει οσες αποριες μπορεί να εχεις για την ανδρική απιστία. Διαβαστε το. Πολυ διαφωτιστικό για ολες τις γυναικες!!

jodep1
στις 24/1/2011
39
όχι έτσι ακριβώς

Η Μυρτώ λέει πολλά σωστά αλλά κατά την άποψη μου αφήνει πολλά σημαντικά έξω. Λόγος για μια πιθανή απιστία μπορεί να είναι και η γενεσιουργός τάση της μίας ή της άλλης πλευράς να τρωει κάθε μέρα " έξω". Κάποιο άνθρωποι έχουν αυτη την τάση δυστυχώς περισσότερο από τοςυ άλλους. Για αυτό δημιουργούν και επίπλαστες κρίσεις και κόντρες στη σχέση έτσι που να μπορούν αν το δικαιολογούν στον εαυτο τους αλλά και στο ταίρι τους αν τους τσακώσει. Πέραν αυτού, πιστεύω βαθύτατα πως ο άνδρας αν και απατά πιο συχνά, σπάνια θα δεθεί συναισθηματικά και σπάνια θα θυσιασει την οικογένεια του για άλλη γυναίκα. Ενώ μία γυναίκα δένεται πιο έυκολα συναισθηματικά (διότι συνήθως δεν απατά μόνο για σεξουαλική ευχαριστηση) και όταν ερωτευτεί μάι γυναίκα, ως γωστό, ΔΕΝ σκέφτεται τίποτα άλλο. Με αυτή την έννοια όσο και αν ακούγεται οξύμωρο θεωρώ τον άντρα πιο οικογενειάρχη, που απλά έχει αποκτήσει μια άδικη φήμη. Σε αυτά που λέω υπάρχουν και εξαιρέσεις, διότι όσα λέω (και όσα λέει ο καθένας από σας) δεν είναι παρά γενικεύσεις, που εξ'αντικειμένου αδικούν πολλούς ανθρώπους. Απλά καταθέτω την άποψη μου από προσωπικά μου βιώματα.

Kartveleon
στις 25/11/2012
40
παράγοντες απιστίας, - Μυρτώ 25/11/12

Κατ' αρχήν πρόκειται για ψύχραιμο και αμερόληπτο άρθρο. Πιθανώς δεν είναι αναλυτικό σε ορισμένα σημεία, ή είναι κάπως γενικόλογο σε άλλα. Έχει και ορισμένες παραπληκτρολογήσεις που μερικές φορές φαίνονται σαν ορθογραφικά ή φραστικά λάθη. Θα ήθελα να είχε τη δυνατότητα να τα διορθώσω.

makedonasgr
στις 21/5/2016
41
genikes apopsis

ola ayta ta arthra exoyn genikes apopsis, mi ksexname pos ka8e periptosi einai ksexoristi. signomi gia ta greeglis ala ntreopome na frafo elinika logo ton or8ografikon moy.

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή