Γιατί οι γυναίκες προτιμούν τον άντρα κάποιας άλλης ;

Από: Μυρτώ | Διαβάστηκε 35408 φορές
Eίναι γεγονός ότι οι γυναίκες δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση στους ήδη δεσμευμένους άντρες που είτε είναι σε μακροχρόνια σχέση ή ακόμα χειρότερα είναι παντρεμένοι. Γιατί μια γυναίκα θα επιδίωκε μια σχέση με ένα άντρα που δεν είναι διαθέσιμος και ανήκει σε κάποια άλλη; Όπως λεει και το γνωστό ρητό , πάντα επιθυμούμε αυτό που δεν έχουμε και πάντα εκτιμούμε αυτό που έχουμε μόνο όταν το χάσουμε!
Μελέτες επιστημόνων που έγιναν πάνω σε αυτό το θέμα συμπέραναν ότι οι γυναίκες τείνουν να πιστεύουν ότι αφού μια άλλη γυναίκα επέλεξε να δεσμευτεί με τον εν λόγο άντρα , τότε αυτός θα είναι πραγματικά κάτι το ξεχωριστό το οποίο αξίζει να κυνηγήσουν και να διεκδικήσουν για να της το πάρουν και να επωφεληθούν.

Θα το έχετε παρατηρήσει στις καθημερινές σας επαφές. Όταν ένας άντρας δεν συνοδεύεται , καμία γυναίκα δεν τον φλερτάρει ή δεν τον προσεγγίζει. Αν ο ίδιος άνθρωπος εμφανιστεί στον ίδιο χώρο με μια γυναικεία παρουσία , είτε αυτή είναι η κοπέλα του ή κάποια φίλη του , τότε η στάση των γυναικών απέναντι του αλλάζει. Του δίνουν περισσότερη προσοχή και ίσως να επιχειρήσουν και να τον φλερτάρουν οπτικά ή λεκτικά. Όσο πιο όμορφη και εντυπωσιακή είναι η γυναίκα που συνοδεύει ο εν λόγω κύριος , τόσο πιο μεγάλη απήχηση έχει στο γυναικείο φύλο. Γιατί ; Μα φυσικά , οι γυναίκες που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές από την φύση τους , έχουν την εντύπωση πως αν καταφέρουν να κλέψουν τον συνοδό μιας πολύ όμορφης γυναίκας τότε αυτομάτως θεωρούνται ομορφότερες και καλύτερες από αυτήν. Οι γυναίκες λατρεύουμε την πρόκληση , το πιθανό δράμα που μπορεί να προκληθεί και την ανεβασμένη αυτοπεποίθηση που μια τέτοια κλοπή μπορεί να προκαλέσει.

Άλλος παράγοντας που ωθεί τις γυναίκες σε ένα δεσμευμένο άντρα είναι ο παράγοντας αμαρτία! Ναι καλά διαβάσατε. Αισθάνονται ότι κάνοντας κάτι το απαγορευμένο τότε η ζωή τους γίνεται πιο συναρπαστική , χωρίς απαραίτητα το αντικείμενο του πόθου τους να είναι συναρπαστικό. Επίσης , ο άντρας με τον οποίο διατηρείται η παράνομη σχέση πιθανό να τους ανεβάζει την αυτοπεποίθηση , αφού καθότι μπουχτισμένος από την υπάρχουσα σύντροφο του , βλέπει την άλλη γυναίκα σαν ένα σκέτο πειρασμό και την το δείχνει σε κάθε του κίνηση.

Σε άλλες γυναίκες , αυτό που τις ωθεί προς μια παράνομη σχέση με ένα δεσμευμένο άντρα , είναι το αίσθημα του φόβου μήπως ανακαλυφθεί το ειδύλλιο. Αυτό αυξάνει τα επίπεδα πάθους και των δύο. Με την μόνη διαφορά , όταν το πάθος αρχίζει να ατονεί , τότε οι δύο παράνομοι παίρνουν χωριστούς δρόμους.

Πολλές φορές , η δημιουργία μια σχέσης με ένα ήδη παντρεμένο ή δεσμευμένο άντρα απλά υποδηλώνει την έλλειψη ηθικής από την γυναίκα που την επιδιώκει. Οι γυναίκες αυτές συνήθως δεν έχουν κανένα ενδοιασμό να αναμειχθούν σε οικογένειες και με άντρες που έχουν δύο και τρία παιδιά , χωρίς να υπολογίζουν τις συνέπειες.

Επίσης , στους κύκλους των γυναικών , επικρατεί η άποψη ότι οι παντρεμένοι άντρες είναι σεξουαλικά πιο έμπειροι άρα και καλύτεροι εραστές , πράγμα όμως που σίγουρα δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις.

Συνήθως οι γυναίκες κατηγορούν τους άντρες για απιστίες , αλλά και μια ελεύθερη γυναίκα (ή και δεσμευμένη) η οποία δημιουργεί μια σεξουαλική σχέση με έναν άντρα παντρεμένο ή δεσμευμένο , είναι εξίσου υπεύθυνη με αυτόν για τις συνέπειες ! Γι αυτό αφήστε τους άντρες των άλλων γυναικών και ασχοληθείτε με τον δικό σας , που είναι εκεί για σας αποκλειστικά και μόνο! Κανείς δεν θέλει να μοιράζεται τον / την σύντροφο του! Δεν θα θέλατε εξάλλου να βρεθείτε δυσάρεστη θέση να σας κλέψει τον δικό σας σύντροφο κάποια άλλη! Θα το θέλατε;


Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.1 / 5 σε 149 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

83924
στις 26/2/2003
1
Τελειο

ΑΝΑΛΥΣΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΡΙΣΤΑ

Antonio1970
στις 26/2/2003
2
Ειναι εγωιστριες και ανταγωνιστικεσ

Paadron
στις 27/2/2003
3
Όντως!!

Αυτές είναι οι γυναίκες.Τι να πώ περισσότερο?
:-P

Pinokio
στις 3/3/2003
4
...Χμμμ...!!

Πραγματικά σφαιρική και άκρως κατανοητή και προπάντων διαφωτιστική η οπτική γωνία και ανάλυση.Και κάτι άλλο.
Οταν συνήθως έχουν το καλό ψάχνουν για το καλύτερο,όταν όμως εύρουν το χειρότερο δεν τολμούν να φύγουν,γιατί που θα εύρουν καλύτερα...Αυτή είναι και η τραγικότητα του συναισθήματός των,γι' αυτό και τα μπερδέματα που δημιουργούνται,ανεξάρτητα απο το ποιός/ά τα προκάλεσε,είναι αδιέξοδα και δυσεπίλυτα....
...δεν μπορεί κανείς εύκολα να εκλογικεύσει (=τιθασεύσει) ένα συναίσθημα,όταν γεννηθεί και αναπτυχθεί....
Ομως Μυρτώ,αν ο γυναικείος κόσμος δρά και σκέπτεται έτσι,τότε οι ελεύθεροι άνδρες πως θα βρούν το ταίρι τους...?
...Εμμεσα αντιλαμβάνομαι οτι και η δημιουργία μαι διαπροσωπικής σχέσης φαντάζει δύσκολη έως και ακατόρθωτη,αφού εκ προοιμίου οι ελεύθεροι μάλλον θα αποκλείονται.
...Ασε που μου μπαίνουν και σκέψεις του είδους:"νυμφέψου για να γνωρίσεις εάν είσαι ο συναισθηματικός σου εαυτός,ισορροπημένος και ανεπτυγμένος...."

Dimitrios_thess
στις 5/4/2003
5
Δυο τροποι για να την κατακτησετε.Διαλεξτε...

Προσωπικα οταν θελω πραγματικα να κανω μια γυναικα ενδιαφερθει για μενα εχω να επιλεξω αναμεσα σε δυο τροπους: 1. Δανειζομαι και φοραω τη βερα του πατερα μου. 2. Βγαζω βολτα το παιδι της φιλης μου στο παρκο.

KANENAS
στις 17/4/2003
6
Μα τι μας λες παλι;

Πολλά πράγματα που διαβάζω εδώ με κάνουν και γελώ για την παραδοσιακή, ηθικολογική, πουριτανική στάση της Μυρτώς! Αγνοεί η κοπέλα πώς είναι πραγματικά ο κόσμος, εμπιστεύεται αποκλειστικά την προσωπική της όσφρηση περί του κόσμου (της) και κάνει κυρήγματα στους εφελείς της παρέας. Συγχαρητήρια αλλά μην την πάρετε στα σοβαρά...
Διαβάστε το παρακάτω παρακαλώ:

Προτιμούν τις γυναίκες οι Νεοζηλανδές
Μια στις τέσσερις γυναίκες της Νέας Ζηλανδίας ελκύεται απο άτομα του ιδίου φύλου, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που δόθηκε την Τετάρτη στη δημοσιότητα. Το ποσοστό είναι εξαιρετικά υψηλό σε σχέση με τις γυναίκες άλλων χωρών, γράφει η εφημερίδα του Ουέλινγκτον Ντομίνιον Ποστ. Αντίθετα έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 1.000 ανδρών που έχουν γεννηθεί το 1972 και το 1973, μόνο ο ένας στους δέκα έχει αισθανθεί κάποια στιγμή έλξη για άτομο του ιδίου φύλου. Από την ίδια μελέτη προκύπτει ότι το 17% των 26χρονων γυναικών που ερωτήθησαν απάντησαν ότι πρόσφατα αισθάνθηκαν έλξη για άλλη γυναίκα. Ο ερευνητής Νάιτζελ Ντίξον δήλωσε ότι σε παρόμοια έρευνα στη Βρετανία το ποσοστό ανερχόταν σε 5,7% και στις ΗΠΑ 4,4%.


Ο Νάιτζελ Ντίξον πρόσθεσε ότι για το φαινόμενο αυτό πιθανόν να ευθύνεται η ισχυρή φεμινιστική παράδοση της Νέας Ζηλανδίας σε συνδυασμό με το γεγονός ότι γυναίκες κατέχουν πολύ υψηλά αξιώματα στη χώρα, όπως αυτό της πρωθυπουργού, της ανωτάτου δικαστού, της γενικής κυβερνήτου και της υπουργού δικαιοσύνης.

'' Πιθανότατα αυτές οι ευκαιρίες ανέλιξης να ενισχύουν τόσο την κοινωνική όσο και τη σεξουαλική συμπεριφορά των γυναικών και να έχουν συμβάλει στη χαλάρωση πολλών ταμπού'', κατέληξε ο Ντίξον.

antoninius
στις 18/4/2003
7
(?)...

Μυρτώ,

μας τα είπες πάρα πολύ καλά και έδωσες απαντήσεις που μέχρι τώρα δεν τις είχα .. αν και θεωρώ ότι έχω την κατάλληλη εμπειρία..

Αφού λοιπόν μας εξήγησες γιατί ...οι γυναίκες συμπεριφέρονται έτσι όπως συμπεριφέρονται, και βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα.., στο τέλος παροτρύνεις να .. κοιτάξει η καθεμιά τον άνδρα της .. για να μην πάει καμιά άλλη..., πράγμα όμως που δεν συμφωνεί με την ίδια τη γυναίκα.. που τη φύση της μας αποκαλύπτεις παραπάνω...

Θεωρώ ότι έχεις δίκαιο για όσα αναφέρεις, ότι η γυναίκα λειτουργεί ακριβώς έτσι [έχω σχετικές εμπειρίες..], και ότι την προτροπή σου, μάλλον δεν θα την ακούσει καμία.. ή τουλάχιστον πολύ λίγες..

στις 28/4/2003
8
Δυστυχώς συμφωνώ..

...και ιδιαίτερα με τον pinokio..
Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο η εκτίμησή μου για τις γυναίκες τούτο τον καιρό είναι στην Γ' ερασιτεχνική κατηγορία.
Όμως δεν βλέπω κάποια γυναικεία ακόμα θέση εδώ στα σχόλια..

στις 28/4/2003
9
Αντε βγαλε ακρη...

Η συμπεριφορά των γυναικών ως προς αυτό το θέμα είναι δυστυχώς έτσι, γιατί η γυναίκα έχει χάσει την πραγματική της προσωπικότητα...τον ρόλο της... ως γυναίκα- θαλπωρή, ως γυναίκα- μάνα, ως γυναίκα-άνθρωπος ισορροπημένος.

Με λίγα λόγια οι γυναίκες καθρεφτίζουν το πόσο έχει πέσει το επίπεδο των ανθρώπων σε αξιοπρέπεια και εντιμότητα. Ηθική? Πού είναι? Αξίες? Ποιες είναι?

Θέλω πάντως να πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμη γυναίκες που δεν συμπεριφέρονται έτσι... απλά δυστυχώς αυτές οι γυναίκες πέφτουν σε μ....... άνδρες.

pintser
στις 6/5/2003
10
Και αν...

Βρε παιδια, μιλαμε για σχέσεις και αγνοούμε το γεγονός πως πολύ πιθανόν το "παρανομο" ζευγάρι να είναι ερωτευμένο. Κι αν υπάρχει έρωτας? Τότε τι κάνεις? Ειναι ανήθικος?

karkinoskostas
στις 26/5/2003
11

ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ

mmanos
στις 27/7/2003
12
Συμφωνώ

Άλλωστε το έχω εκμεταλευτεί ορισμένες φορές.
Σε κάποιες περιπτώσεις που ήξερα που συχνάζει η κοπέλα που με ενδιαφέρει, εμφανιζόμουνα με μια ή δυο πολύ εμφανίσημες φίλες μου...

kameron
στις 9/9/2003
13

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω....αρκεί να γενικεύτουν και αντί για "γυναίκες" να είναι "άνθρωποι"!!!Ολα αυτά ισχύουν ΚΑΙ για τουε άντρες!!!¨΄Η μήπως όχι?!?!Ε,Μυρτώ!

spirtoula
στις 15/9/2003
14
Γυναικείος Εγωσημός

Η συμπεριφορά μας (των γυναικών εννοώ) έχει αλλάξει παααρα πολύ!Η μια παίρνει τον άντρα της άλλης χωρίς να υπολογίσει τίποτα!Από θέμα εγωισμού περισσότερο αντιδρούμε(και μπράβο μας τελικά) έτσι προκειμένου να "επιβιώσουμε" στον κοσμο των σχέσεων...Δηλαδή για πείτε μας εσείς οι άντρες της παρέας δεν έχετε καμία ευθύνη όταν μπλέκετε σε τέτοιες καταστάσεις???Εις γνώση σας γίνονται όλα!Και το "παιχνίδι" μπροστά στα μάτια σας παίζεται.Όλα θέμα ανταγωνισμού είναι...Μου το έκαναν κάποτε, το ανταπόδωσα αλλά δεν το συνεχίζω...ο εγωισμός μου ικανοποιήθηκε!!!

TOXOTIS_4_U
στις 4/6/2005
15
Ειναι ετσι ή μηπως...

Καλά όλα αυτά , μα...ίσως πρόκειτε για μύθο...
Ο τίτλος του παντρεμένου ή του δεσμευμένου , δεν αρέσει καθόλου στην σύγχρονη Ελληνίδα και πιστεύω πως αποφεύγει τέτοια μπλεξίματα. Πόσες περιπτώσεις γνωρίζει ο καθένας από εμάς προσωπικά?
Σε πόσες έχει τύχει να θέλουν την παρέα ενός παντρεμένου απο εδω μέσα?
Μάλλον καμία δεν θα ήθελε , οχι μια ερωτική σχέση , αλλά ουτε παρέα φιλική δεν θα έκαναν. Μύθος όλα....
Και ανρωτιέμαι, υπάρχει καμία γυναίκα απο εδώ να θέλει γνωριμια με παντρεμένο?δεν νομιζω.....
για σκεφτιτετω λιγο........?

TOXOTIS_4_U
στις 4/6/2005
16
Ειναι ετσι ή μηπως...

Καλά όλα αυτά , μα...ίσως πρόκειτε για μύθο...
Ο τίτλος του παντρεμένου ή του δεσμευμένου , δεν αρέσει καθόλου στην σύγχρονη Ελληνίδα και πιστεύω πως αποφεύγει τέτοια μπλεξίματα. Πόσες περιπτώσεις γνωρίζει ο καθένας από εμάς προσωπικά?
Σε πόσες έχει τύχει να θέλουν την παρέα ενός παντρεμένου απο εδω μέσα?
Μάλλον καμία δεν θα ήθελε , οχι μια ερωτική σχέση , αλλά ουτε παρέα φιλική δεν θα έκαναν. Μύθος όλα....
Και ανρωτιέμαι, υπάρχει καμία γυναίκα απο εδώ να θέλει γνωριμια με παντρεμένο?δεν νομιζω.....
για σκεφτιτετω λιγο........?

athinask
στις 31/7/2005
17
Επιφανειακό κ Στερεοτυπικό

Τυχαίνει χωρίς να έχω συνάψει σχέση με έναν παντρεμένο, να τον έχω ερωτευτεί. Ενδεικτικά: Όταν είμαστε δίπλα (δεν έχουμε βγει καν) εκείνος κοκκινίζει κ εγώ τρέμω... Δεν είχα ποτέ την τάση να ασχολούμαι με άνδρες άλλων γυναικών και ούτε θεωρώ ευνοϊκή τη θέση μου. Αντιθέτως νιώθω ότι η μοίρα μου παίζει ένα ηλίθιο παιχνίδι... που δεν έχω ξαναπαίξει κ δεν ξέρω πώς να χειριστώ.

Μια σχέση κ η διατήρησή της αφορά τους 2 ανθρώπους που την έχουν κ όχι τους τρίτους που υπάρχουν γύρω τους. Άλλωστε ένας άνθρωπος σε ό,τι φάση κ αν είναι δεν σημαίνει ότι δεν είναι ερωτικός, γοητευτικός ή ό,τι άλλο -ος κ αν μπορούμε να παραθέσουμε. Μ αυτή τη λογική μπορεί κάποιος "άθελα" του να μπει σε μια συναισθηματική περιπέτεια που δεν "επέλεξε". Εκτός κ αν τις σχέσεις μας κ τα συναισθήματά μας τα διαμορφώνουμε βάσει λογικής...

golfo
στις 6/8/2005
18

Πάντα σε κάθε κανόνα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις,δηλ μπορεί και να ερωτευτεις τόσο που να μην βλέπεις τίποτε άλλο.Δεν είναι μονο θέμα ανηθικότητας.

DIMIS_81
στις 19/12/2005
19

Τυχαινει αυτα που γραφουν οι φιλοι ποιο πανω να ειναι αληθεια.Ελα ωμος που καμια φορα δεν μπορεις να υπακουσεις σε κανενα κανονα,δηλαδη προσωπικα και εγω και η γυναικα μου ειμασταν ξαναπαντρεμενοι.Δεν ειναι κακο αν δυο ανθρωποι καταλαβουν οτι ελκονται τοσο πολυ,να προσπαθησουν.Εμεις το καναμε και ευτυχως πετυχαμε.Γιαυτο και εγω θα συμφωνησω οτι δεν ειναι μονο θεμα ηθικης τουλαχιστων για καπιους σαν και μας......

στις 19/12/2005
20

Τυχαινει αυτα που γραφουν οι φιλοι ποιο πανω να ειναι αληθεια.Ελα ωμος που καμια φορα δεν μπορεις να υπακουσεις σε κανενα κανονα,δηλαδη προσωπικα και εγω και η γυναικα μου ειμασταν ξαναπαντρεμενοι.Δεν ειναι κακο αν δυο ανθρωποι καταλαβουν οτι ελκονται τοσο πολυ,να προσπαθησουν.Εμεις το καναμε και ευτυχως πετυχαμε.Γιαυτο και εγω θα συμφωνησω οτι δεν ειναι μονο θεμα ηθικης τουλαχιστων για καπιους σαν και μας......

paididiamadi
στις 28/12/2005
21
και κατι αλλο.

den yparxoyn adres shmera me olh thn shmasia ths lekshs.yparxoyn treis kathgories:a)ta pitsirikia b)oi adelfes. kai c)oi padremenoi.ara oraies moy kyries poy tha thn peytate?mesa sthn ypotithemeni apelpisia sas.eyxaristo.

paididiamadi
στις 28/12/2005
22
και κατι αλλο.

den yparxoyn adres shmera me olh thn shmasia ths lekshs.yparxoyn treis kathgories:a)ta pitsirikia b)oi adelfes. kai c)oi padremenoi.ara oraies moy kyries poy tha thn peytate?mesa sthn ypotithemeni apelpisia sas.eyxaristo.

HeArTCoLLeCtOr
στις 31/12/2005
23
Do what thou Wilt???

"Μην κανετε ποτε στους αλλους αυτο που εσεις δεν θελετε να σας κανουν εκεινοι"ενας αγραφος νομος που καθημερινως βιαζεται ποικιλλοτροπως.
Οι ανθρωποι ειμαστε φουρνια διποδων.Δεν διαφερουμε κατα πολυ απο τα ζα.Μονο στο γεγονος οτι εχουμε αναπτυξει την λογικη μας και εχει καλλωπιστει το τριχωμα μας.Οσο και να θελουμε να το πνιξουμε στη ληθη,ειναι μερικες φορες που κατι απανθρωπα εξαμβλωματικα ανθρωπιδια μας το υπενθυμιζουν με αυταρχικο τροπο,πως?κατακρεουργωντας τις ηθικεσ αξιες τους.Σωστα μαντεψατε αγαπητοι μου...η ηθικη ειναι που μας κανει να ορθωνουμε την κεφαλη μας απεναντι στους βδελυρους απογονους μασ .Sad But True.Σπιτια κλεινουν,ανθρωποι αυτοκτονουν,παιδια μεγαλωνουν σε εξαθλιωτικες συνθηκες(αναφερομαι στον ψυχολογικο βιασμο και τον γονεικο ευνουχισμο.Κανεις δεν σκεφτεται τπτ...μονο τα γεννητικα του οργανα.Γιατι να τα κανανε ολα αυτα για την τρισαμελημενη ΑΓΑΠΗ...για το εφημερο Παθος ολα.Ο Ερωτας δεν ειναι τπτ αλλο απο λαγνεια συγκαλλημενη.Πανεμορφο συναισθημα αλλα ο σκοπος του ειναι να ενωσει και να εναρμονισει τα διπολα...τα αντιθετα.Αφθ πεθανει η αγαπη ταπεινα θα αρχιζει να ανθιζει ωσπου πλημμυρισει ολο τον οικο με την ευωδια της ευτυχιας...τι κριμα που μετα απο ποσα χιλλιαδες χρονια οι ανθρωποι επαψαν να αγαπουν.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?χα...50%των κατοικ.της ΜΑΝΑΣ Αμερικης(Μην χ***ω)με ψυχοφαρμακα.επειδη ολοι ειμαστε ευτυχεις με την πολυγαμια.Και ακομα τα χειροτερα δεν εχουν ερθει!!!

golfo
στις 12/2/2006
24

Αλλωστε μην ξεχνάτε την γνωστή ρήση¨οι άντρες είναι σαν τις τουαλέτες,οι καλές είναι πιασμένες οι υπόλοιπες χεσμένες¨

dame_of_oceans
στις 20/2/2006
25
εξαρτάται από το χαρακτήρα και την ηθική του καθενός

DIM_DROS
στις 27/2/2006
26
ETΣι ειναι αλλα...

Πράγματι οι γυναίκες κυνηγούν το απαγορευμένο και την αμαρτία, ίσως για να ξεφύγοθν απο την μονοτονία.Πιστεύω όμως ότι το να κυνηγήσει απλά έναν δεσμευμένο(όχι παντρεμ με παιδιά) δεν είναι τόσο κακό, εάν και αυτός της δώσει το δικαίωμα.Εκτιμάμαι κάτι μόνο όταν το χάσουμε, δεν αξίζει τότε να προσπαθήσουμε να το διεκδικήσουμε απο μέρος μας για να δούμε τι θα μπορούσε να συμβεί εάν ήμασταν μαζί(?).. Εμείς οι γυνα
ικες βλέπουμε πάντα απο τη συναισθηματική σκοπιά των πραγμάτων και όχι απο την λογική ή ηθική, ειδικά στον έρωτα. Πάντως ίδιο μέρος ευθύνης έχει και ο άντρας σε αυτό.

MsMARGARET
στις 16/5/2006
27

Κανένας δε μπορεί να πάρει τον σύντροφο κάποιου άλλου αν ο ιδιος δε θέλει να φύγει.Κανένας δεν είναι κτήμα κανενός.Αν υπάρξει παράνομη σχέση σε ένα ζευγάρι συνήθως ο γάμος ή ο δεσμός εχει προβλήματα ή υπάρχει έρωτας ή αγάπη στην παράνομη σχέση.Πιστεύω είναι λίγες οι γυναίκες που ασχολούνται με δεσμευμένους αντρες για λόγους μόνο ανταγωνισμού ή για τα υπόλοιπα που πραναφέρθηκαν. Ο τρίτος σπάνια φταίει.

MsMARGARET
στις 16/5/2006
28

Κανένας δε μπορεί να πάρει τον σύντροφο κάποιου άλλου αν ο ιδιος δε θέλει να φύγει.Κανένας δεν είναι κτήμα κανενός.Αν υπάρξει παράνομη σχέση σε ένα ζευγάρι συνήθως ο γάμος ή ο δεσμός εχει προβλήματα ή υπάρχει έρωτας ή αγάπη στην παράνομη σχέση.Πιστεύω είναι λίγες οι γυναίκες που ασχολούνται με δεσμευμένους αντρες για λόγους μόνο ανταγωνισμού ή για τα υπόλοιπα που πραναφέρθηκαν. Ο τρίτος σπάνια φταίει.

eleos-katastash
στις 28/5/2006
29
οκ αλλα...

loipon kala ta leme alla epeidh eixa mia tetoia proswpikh empeiria ofeilw na omologhsw oti uparxoun k periptwseis pou den einai oute thema egwismou oute antizhlias....apla ton eida mou arese ton goustara prokalesa ligo adiaforontas an einai desmeumenos h oxi...goustare k autos kai egine h fash.....o kurios htan 10 xronia megaluteros mou k desmeumenos parakalw etoimos gia arrabwna ....krathse 2 xronia k se kamia periptwsh den htan thema egwismou h kati tetoio....exoun perasei 2 xronia apo tote pou teleiwse edw k 8 mhnes exw sxesh me kapoion allo pou me thelei k me kanei na pernaw kala alla.....an uphrxe periptwsh na ginotan na eimaste pali mazi k na htan mono dikos mou tha ta ksanaeftiaxna...an k h epilogh na teleiwsei auto pou eixame htan dikh mou twra mou leipei afantasta auto pou eixa k exasa alla ousiastika den to eixa pote diko mou......

adamo
στις 28/7/2006
30

Αυτό το άρθρο έιναι μια καλή σφαιρική, επιστημονική και εμπεριστατωμένη απάντηση στο ερώτημα που έθεσε ένα μέλλος του site για τους παντρεμένους του site που κανουν chat κλπ .

adamo
στις 28/7/2006
31

Αυτό το άρθρο έιναι μια καλή σφαιρική, επιστημονική και εμπεριστατωμένη απάντηση στο ερώτημα που έθεσε ένα μέλλος του site για τους παντρεμένους του site που κανουν chat κλπ .

alex50
στις 20/1/2007
32

oi γυναικες θελουν εναν ανδρα με Α κεφαλαιο, αν δεν τον εχουν τοτε προσπαθουν να τον βρουν.....επισης αν δεν ειναι ευχαριστημενες με το σεξ η με τα οικονομικα τους τοτε την εβαψε ο καημενος

vavul
στις 16/5/2007
33
εσι

Esi poion protimas ?

boti2007
στις 28/5/2007
34
Η πρακτικότητα της επιλογής

Ο φαινομενικά τυχοδιωκτικός χαρακτήρας μιας τέτοιας κοινής επιλογής ενέχει και την πιθανότητα απλής πρακτικότητας: Γιατί δεν υπάρχουν περιθώρια σοβαρών δεσμεύσεων. Δηλαδή η περιπέτεια είναι στατιστικά προσωρινή, αρα επιπόλαιη, πράγμα πού βολεύει και τούς δύο. Για τον μέν άνδρα ως αντίδοτο στην ρουτίνα για την δε γυναίκα ως επίσης επιβεβαιωτική και συχνά ευθέως επωφελή οικονομικά διαδικασία με περιορισμένη διάρκεια και (πιθανόν απο την πλευρά του άνδρα) προυπολογισμό.
Στην περίπτωση που τα πράγματα πάρουν μόνιμο χαρακτήρα, είναι προφανές ότι υπαρχει πολύ σοβαρός λόγος. Γιατί μόνο κάτι το πολύ ιδιαίτερο αξίζει το κόστος του να διαλυθεί μια καθιερωμένη σχέση. (για τον άνδρα). Και του να στερηθεί καποιου καλύτερου (η γυναίκα).
Φαίνεται ότι το ποσοστό των σοβαρών τέτοιων σχέσεων είναι μηδαμινό.
Πιθανόν γιατί ο προπυπολογισμός για σοβαρές σχέσεις έχει ήδη αναλωθεί στις υπάρχουσες (ιδιαίτερα στις δεσμευτικές) καί το υπόλοιπο διαθέσιμο αρκεί μόνο για μικρο-περιπέτειες. Περιορισμένου κόστους και ασφαλούς απόδοσης.


Είναι αυτή η περίπτωση που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι πραγματικά άξιζε η περιπέτεια και η σχετική επώδυνη διαδικασία.
Απ'οσο γνωρίζω ιδιαίτερα σπάνια περίπτωση του να

proteos
στις 24/7/2007
35
Οδηγίες προ ναυτιλομένους

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω Μυρτώ συνέχεισε να γράφεις.

Ekptotos-Aggelos
στις 30/7/2007
36
χαχαχα

Που ειναι αυτές οι παντρεμένες???????

MARIA123-
στις 3/10/2007
37

TELIO SIMFONO APOLITA

Camel25
στις 10/11/2007
38

poli kalo kai poli alithino!!!!!!!

foasangel
στις 10/12/2007
39
χμμχμ

Εγώ πιστεύω οτι μπορούν να θεωρούν τον ξένο άντρα "δοκιμασμένο", άρα λοιπόν δεν γνωρίζουν κάτι νέο, απλά ήδη γνωστό, έτσι αφήνονται ευκολότερα στις πιθανές παράξενες επιθυμίες της σχέσης και γενικά το σεχ ..

Ms_cinderella
στις 25/12/2007
40
Καλα τα λες!!!

Πυρ Γυνη και Θαλασσα!!!

frouv
στις 28/12/2007
41
μμμ

πολι καλο.μπραβο

BERONIK
στις 15/5/2008
42
Μια αλλη εκδοχη

Ενας αλλος λογος που μια γυναικα θελει τον αντρα μιας αλλης ειναι οτι αυτη η ιδια δεν διαθετει κατι που να τραβηξει καποιον ελευθερο, ειτε εμφανισιακα ειτε πνευματικα.......και ολα αυτα βεβαια ξεκινουν απο τον ιδιο της τον εαυτο και τα κομπλεξ κατωτεροτητας που εχει...........και βεβαια ο αντρας ....ο οποιοσδηποτε αντρας αυτης της εποχης ,,,,προκειμενου να επιβεβαιωθει δεν θα αφησει την ευκαιρια χαμενη.......και δυστυχως σε αυτο βασιζονται οι γυναικες αυτο του ειδους........!!!!!!!!!!

στις 13/6/2008
43

Για αυτον το λογο αρχισαν οι κοπελες στην γειτονια μου να ενδιαφερονται στα καλα καθουμενα καθως παντρευτηκα την γυναικα μου.... τελικα δεν ειναι αβισσος η ψυχη της γυναικας.

mariza1964
στις 9/8/2008
44
Ηθικολογιεσ

Έχω υπάρξει απατημένη σύζυγος, αλλά παρ'όλα αυτά διαφωνώ. Η μεγαλύτερη ευθύνη ανήκει στον παντρεμένο που πουλάει μεγάλα παραμύθια στην εκάστοτε,εκείνη τη δουλειά της κάνει.Και αν έχουν ερωτευτεί τι μπορείς να πεις?Εξάλλου και κάποιες γυναίκες θεωρούν τους άντρες τους δεδομένους και με το χρόνο έρχεται η ρουτίνα.Να και η ευθύνη της συζύγου για την απιστία..... ναι ανήκα κι΄εγώ σ'αυτές.

aerospace
στις 14/8/2008
45
Γυναικες!!!

Φανταστειτε μαγκες αν ολες οι γυναικες ηταν ετσι τι θα γινοταν!!!
Οι μισοι αντρες θα ηταν με 2 γυναικες και οι αλλοι μισοι θα καναν το αθλημα που καναμε οταν ημαστε teens!!!
Και μετα λεν οτι εμεις οι αντρες φταιμε που καταντησαν ετσι τα πραγματα!!!
Γιατι δε μας εξακριβωνουν ολες οτι για να τους την πεσουμε θα πρεπει να εχουμε στην παρεα τουλαχιστον 2-3 γυναικες μοντελα που τουλαχιστον μια απ αυτες εχει εμφανιστει σε τηλεοραση ή περιοδικο?
Οχι τιποτε αλλο. Αλλα να μην παιδευομαστε κι εμεις οι ελευθεροι αδικα!

ARAXNI2
στις 29/11/2008
46
Νομιζω

θα μπορουσες να προσθεσεις και το ενδεχομενο οτι απλα ετυχε να ερωτευτει εναν παντρεμενο η οτι φοβαται την δεσμευση

Vasot
στις 5/5/2009
47
Ανασφαλης γυναικες

Οσες το κανουν αυτο ειναι ανασφαλης.

nikol1
στις 24/9/2009
48

και ποια θα ήταν η σωστή αντίδραση μιας γυναίκας όταν μια άλλη γυναίκα την πέφτει στο αγόρι της σχεδόν μπροστά της???

crisar
στις 18/11/2009
49

neakopela
στις 14/12/2009
50
kala ρε παιδιά τόσο πολύ έχετε ξεπέσει?

όχι φυσικά και δεν προτιμώ τον άντρα άλλης.τέτοιες ανασφάλειες δεν έχω !!!!!και χαίρομαι πολύ γιαυτό.όσες το κάνουν νομίζω ότι είχαν τραυματική παιδική ηλικία και πάνε να ξαναζήσουν το οιδιπόδειο δηλαδή να "κλέψουν" τον πατέρα από τη μάνα τους.είμαι κα φοιτήτρια ψυχολογίας βλέπετε!!!μόνοι άντρες.ΜΟΝΟΙ

pit746
στις 5/12/2010
51
λλλ

oi torines eos 50 xronon gynekes einai poytanes

Ms_SYMBOL
στις 20/12/2010
52
EΛειψη ηθικης που ειπατε

ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΕΛΕΙΨΗ ΗΘΙΚΗΣ.ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΧΡΟΝΙΑ,ΓΝΩΡΙΖΕΣΤΕ,ΕΣΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΣΕ ΗΣΥΧΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ!

kelly-3
στις 29/3/2011
53
την πατησα κ καταλαβα!!!

ειμαι καινουρια στο site σας κ θα ηθελα να σας παραθεσω εν συντομια την δικια μου ιστοριουλα...περναω φοιτητρια σε μια νεα πολη,γνωριζω νεους ανθρωπους...ενθουσιαζομαι απλα ..η ζωη μου κυλουσε τελεια μεχρι που ξεκινησα δουλεια σε ενα απο τα καλυτερα κλαμπ της πολης!εκει λοιπον ξεκινησαν κ τα παρατραγουδα μου!κουβαλουσα πισω μου μια σχεση με τον παιδικο μου ερωτα γυρω στα 4 χρονια!ολα τελεια,,,μεχρι που αρχισαν τα πρωτα κρουσματα ωραιας παρενοχλησης απο το αφεντικο μου!!!στην αρχη αδιαφορουσα,στην συνεχεια ομως με κολακευε ολο κ πιο πολυ ι ιδεα του φλερτ με αποτελεσμα καποια στιγμη να ενδωσω!το τοτε αφεντικο μου,δεσμευμενο αρκετα χρονια...σε επιπεδο σοβαρης θα μπορουσα να πω σχεσης!πολλες οι υποσχεσεις,πολλες οι προσδοκιες..με εκανε να χωρισω απο το τοτε αγορι μου,με την ελπιδα οτι συντομα θα χωριζε κ ο ιδιος!με γοητευε το παρανομο,το κρυφο...το ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ!!!τον ερωτευτηκα,τον πιστεψα..κ το μονο που ηθελα απο καποια στιγμη κ επειτα ηταν να χωρισει..πραγμα βεβαια που δεν εγινε ποτε!κρατησε ολο το ''παραμυθακι'' περιπου 3 χρονια,με πολλα σκαμπανεβασματα αλλα κ πολυ ερωτα συναμα απο την πλευρα μου..ενω στο δικο του πλευρο παντα υπηρχε η κοπελα του!μου δημιουργουσε ενοχες,μου προσαπτε λαθη για τα παντα καθως κ ευθυνες που δν χωριζε!μεσα στο διαστημα που σας ανεφερα..καταφερε κ παντρευτηκε κ απεκτησε κ ενα μωρακι..κ εγω απλα στον ασσο!σα να μην υπηρξα ποτε...μου στοιχισε πολυ αυτη ι ιστορια,σχεδον αρρωστησα ..ακομη κ μετα το γαμο του τον σκεφτομουν,ζουσα με την σκεψη του αφου προσπαθουσε ακομα κ μετα να με πεισει πωσ οι επιλογες στη ζωη του ηταν αναγκαστικες,,κ ειχα μερος των ευθυνων!προσπαθησα πολλες φορες να αλλαξω πορεια,να κανω μια νεα αρχη αλλα ματαια..το μυαλο μου απελπιστικα ανενδοτο!κ η καταληξη της ιστοριας μου ,ειναι να τον βλεπω να ζει μια αρμονικα οικογενειακη ζωη,κ ταυτοχρονα τη θεση μου να εχει παρει καποια αλλη...ΕΙΡΩΝΙΑ!εκει κ μονο συνειδητοποιηθηκα...διπροσωπια,αχαριστια ,κοροιδια!ετσι λοιπον καταλαβα πωσ οτι ασχημα αποκταται,ασχημα κ χανεται!το αντιτιμο τησ ιστοριας μου παρα ηταν ακριβο,η αποκλειστικοτητα ειναι σπουδαιο πραγμα!!!ευχαριστω για τον χρονο σας

kelly-3
στις 29/3/2011
54
την πατησα κ καταλαβα!!!

ειμαι καινουρια στο site σας κ θα ηθελα να σας παραθεσω εν συντομια την δικια μου ιστοριουλα...περναω φοιτητρια σε μια νεα πολη,γνωριζω νεους ανθρωπους...ενθουσιαζομαι απλα ..η ζωη μου κυλουσε τελεια μεχρι που ξεκινησα δουλεια σε ενα απο τα καλυτερα κλαμπ της πολης!εκει λοιπον ξεκινησαν κ τα παρατραγουδα μου!κουβαλουσα πισω μου μια σχεση με τον παιδικο μου ερωτα γυρω στα 4 χρονια!ολα τελεια,,,μεχρι που αρχισαν τα πρωτα κρουσματα ωραιας παρενοχλησης απο το αφεντικο μου!!!στην αρχη αδιαφορουσα,στην συνεχεια ομως με κολακευε ολο κ πιο πολυ ι ιδεα του φλερτ με αποτελεσμα καποια στιγμη να ενδωσω!το τοτε αφεντικο μου,δεσμευμενο αρκετα χρονια...σε επιπεδο σοβαρης θα μπορουσα να πω σχεσης!πολλες οι υποσχεσεις,πολλες οι προσδοκιες..με εκανε να χωρισω απο το τοτε αγορι μου,με την ελπιδα οτι συντομα θα χωριζε κ ο ιδιος!με γοητευε το παρανομο,το κρυφο...το ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ!!!τον ερωτευτηκα,τον πιστεψα..κ το μονο που ηθελα απο καποια στιγμη κ επειτα ηταν να χωρισει..πραγμα βεβαια που δεν εγινε ποτε!κρατησε ολο το ''παραμυθακι'' περιπου 3 χρονια,με πολλα σκαμπανεβασματα αλλα κ πολυ ερωτα συναμα απο την πλευρα μου..ενω στο δικο του πλευρο παντα υπηρχε η κοπελα του!μου δημιουργουσε ενοχες,μου προσαπτε λαθη για τα παντα καθως κ ευθυνες που δν χωριζε!μεσα στο διαστημα που σας ανεφερα..καταφερε κ παντρευτηκε κ απεκτησε κ ενα μωρακι..κ εγω απλα στον ασσο!σα να μην υπηρξα ποτε...μου στοιχισε πολυ αυτη ι ιστορια,σχεδον αρρωστησα ..ακομη κ μετα το γαμο του τον σκεφτομουν,ζουσα με την σκεψη του αφου προσπαθουσε ακομα κ μετα να με πεισει πωσ οι επιλογες στη ζωη του ηταν αναγκαστικες,,κ ειχα μερος των ευθυνων!προσπαθησα πολλες φορες να αλλαξω πορεια,να κανω μια νεα αρχη αλλα ματαια..το μυαλο μου απελπιστικα ανενδοτο!κ η καταληξη της ιστοριας μου ,ειναι να τον βλεπω να ζει μια αρμονικα οικογενειακη ζωη,κ ταυτοχρονα τη θεση μου να εχει παρει καποια αλλη...ΕΙΡΩΝΙΑ!εκει κ μονο συνειδητοποιηθηκα...διπροσωπια,αχαριστια ,κοροιδια!ετσι λοιπον καταλαβα πωσ οτι ασχημα αποκταται,ασχημα κ χανεται!το αντιτιμο τησ ιστοριας μου παρα ηταν ακριβο,η αποκλειστικοτητα ειναι σπουδαιο πραγμα!!!ευχαριστω για τον χρονο σας

kelly-3
στις 29/3/2011
55
την πατησα κ καταλαβα!!!

ειμαι καινουρια στο site σας κ θα ηθελα να σας παραθεσω εν συντομια την δικια μου ιστοριουλα...περναω φοιτητρια σε μια νεα πολη,γνωριζω νεους ανθρωπους...ενθουσιαζομαι απλα ..η ζωη μου κυλουσε τελεια μεχρι που ξεκινησα δουλεια σε ενα απο τα καλυτερα κλαμπ της πολης!εκει λοιπον ξεκινησαν κ τα παρατραγουδα μου!κουβαλουσα πισω μου μια σχεση με τον παιδικο μου ερωτα γυρω στα 4 χρονια!ολα τελεια,,,μεχρι που αρχισαν τα πρωτα κρουσματα ωραιας παρενοχλησης απο το αφεντικο μου!!!στην αρχη αδιαφορουσα,στην συνεχεια ομως με κολακευε ολο κ πιο πολυ ι ιδεα του φλερτ με αποτελεσμα καποια στιγμη να ενδωσω!το τοτε αφεντικο μου,δεσμευμενο αρκετα χρονια...σε επιπεδο σοβαρης θα μπορουσα να πω σχεσης!πολλες οι υποσχεσεις,πολλες οι προσδοκιες..με εκανε να χωρισω απο το τοτε αγορι μου,με την ελπιδα οτι συντομα θα χωριζε κ ο ιδιος!με γοητευε το παρανομο,το κρυφο...το ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ!!!τον ερωτευτηκα,τον πιστεψα..κ το μονο που ηθελα απο καποια στιγμη κ επειτα ηταν να χωρισει..πραγμα βεβαια που δεν εγινε ποτε!κρατησε ολο το ''παραμυθακι'' περιπου 3 χρονια,με πολλα σκαμπανεβασματα αλλα κ πολυ ερωτα συναμα απο την πλευρα μου..ενω στο δικο του πλευρο παντα υπηρχε η κοπελα του!μου δημιουργουσε ενοχες,μου προσαπτε λαθη για τα παντα καθως κ ευθυνες που δν χωριζε!μεσα στο διαστημα που σας ανεφερα..καταφερε κ παντρευτηκε κ απεκτησε κ ενα μωρακι..κ εγω απλα στον ασσο!σα να μην υπηρξα ποτε...μου στοιχισε πολυ αυτη ι ιστορια,σχεδον αρρωστησα ..ακομη κ μετα το γαμο του τον σκεφτομουν,ζουσα με την σκεψη του αφου προσπαθουσε ακομα κ μετα να με πεισει πωσ οι επιλογες στη ζωη του ηταν αναγκαστικες,,κ ειχα μερος των ευθυνων!προσπαθησα πολλες φορες να αλλαξω πορεια,να κανω μια νεα αρχη αλλα ματαια..το μυαλο μου απελπιστικα ανενδοτο!κ η καταληξη της ιστοριας μου ,ειναι να τον βλεπω να ζει μια αρμονικα οικογενειακη ζωη,κ ταυτοχρονα τη θεση μου να εχει παρει καποια αλλη...ΕΙΡΩΝΙΑ!εκει κ μονο συνειδητοποιηθηκα...διπροσωπια,αχαριστια ,κοροιδια!ετσι λοιπον καταλαβα πωσ οτι ασχημα αποκταται,ασχημα κ χανεται!το αντιτιμο τησ ιστοριας μου παρα ηταν ακριβο,η αποκλειστικοτητα ειναι σπουδαιο πραγμα!!!ευχαριστω για τον χρονο σας

kelly-3
στις 29/3/2011
56
την πατησα κ καταλαβα!!!

ειμαι καινουρια στο site σας κ θα ηθελα να σας παραθεσω εν συντομια την δικια μου ιστοριουλα...περναω φοιτητρια σε μια νεα πολη,γνωριζω νεους ανθρωπους...ενθουσιαζομαι απλα ..η ζωη μου κυλουσε τελεια μεχρι που ξεκινησα δουλεια σε ενα απο τα καλυτερα κλαμπ της πολης!εκει λοιπον ξεκινησαν κ τα παρατραγουδα μου!κουβαλουσα πισω μου μια σχεση με τον παιδικο μου ερωτα γυρω στα 4 χρονια!ολα τελεια,,,μεχρι που αρχισαν τα πρωτα κρουσματα ωραιας παρενοχλησης απο το αφεντικο μου!!!στην αρχη αδιαφορουσα,στην συνεχεια ομως με κολακευε ολο κ πιο πολυ ι ιδεα του φλερτ με αποτελεσμα καποια στιγμη να ενδωσω!το τοτε αφεντικο μου,δεσμευμενο αρκετα χρονια...σε επιπεδο σοβαρης θα μπορουσα να πω σχεσης!πολλες οι υποσχεσεις,πολλες οι προσδοκιες..με εκανε να χωρισω απο το τοτε αγορι μου,με την ελπιδα οτι συντομα θα χωριζε κ ο ιδιος!με γοητευε το παρανομο,το κρυφο...το ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ!!!τον ερωτευτηκα,τον πιστεψα..κ το μονο που ηθελα απο καποια στιγμη κ επειτα ηταν να χωρισει..πραγμα βεβαια που δεν εγινε ποτε!κρατησε ολο το ''παραμυθακι'' περιπου 3 χρονια,με πολλα σκαμπανεβασματα αλλα κ πολυ ερωτα συναμα απο την πλευρα μου..ενω στο δικο του πλευρο παντα υπηρχε η κοπελα του!μου δημιουργουσε ενοχες,μου προσαπτε λαθη για τα παντα καθως κ ευθυνες που δν χωριζε!μεσα στο διαστημα που σας ανεφερα..καταφερε κ παντρευτηκε κ απεκτησε κ ενα μωρακι..κ εγω απλα στον ασσο!σα να μην υπηρξα ποτε...μου στοιχισε πολυ αυτη ι ιστορια,σχεδον αρρωστησα ..ακομη κ μετα το γαμο του τον σκεφτομουν,ζουσα με την σκεψη του αφου προσπαθουσε ακομα κ μετα να με πεισει πωσ οι επιλογες στη ζωη του ηταν αναγκαστικες,,κ ειχα μερος των ευθυνων!προσπαθησα πολλες φορες να αλλαξω πορεια,να κανω μια νεα αρχη αλλα ματαια..το μυαλο μου απελπιστικα ανενδοτο!κ η καταληξη της ιστοριας μου ,ειναι να τον βλεπω να ζει μια αρμονικα οικογενειακη ζωη,κ ταυτοχρονα τη θεση μου να εχει παρει καποια αλλη...ΕΙΡΩΝΙΑ!εκει κ μονο συνειδητοποιηθηκα...διπροσωπια,αχαριστια ,κοροιδια!ετσι λοιπον καταλαβα πωσ οτι ασχημα αποκταται,ασχημα κ χανεται!το αντιτιμο τησ ιστοριας μου παρα ηταν ακριβο,η αποκλειστικοτητα ειναι σπουδαιο πραγμα!!!ευχαριστω για τον χρονο σας

kelly-3
στις 29/3/2011
57
την πατησα κ καταλαβα!!!

ειμαι καινουρια στο site σας κ θα ηθελα να σας παραθεσω εν συντομια την δικια μου ιστοριουλα...περναω φοιτητρια σε μια νεα πολη,γνωριζω νεους ανθρωπους...ενθουσιαζομαι απλα ..η ζωη μου κυλουσε τελεια μεχρι που ξεκινησα δουλεια σε ενα απο τα καλυτερα κλαμπ της πολης!εκει λοιπον ξεκινησαν κ τα παρατραγουδα μου!κουβαλουσα πισω μου μια σχεση με τον παιδικο μου ερωτα γυρω στα 4 χρονια!ολα τελεια,,,μεχρι που αρχισαν τα πρωτα κρουσματα ωραιας παρενοχλησης απο το αφεντικο μου!!!στην αρχη αδιαφορουσα,στην συνεχεια ομως με κολακευε ολο κ πιο πολυ ι ιδεα του φλερτ με αποτελεσμα καποια στιγμη να ενδωσω!το τοτε αφεντικο μου,δεσμευμενο αρκετα χρονια...σε επιπεδο σοβαρης θα μπορουσα να πω σχεσης!πολλες οι υποσχεσεις,πολλες οι προσδοκιες..με εκανε να χωρισω απο το τοτε αγορι μου,με την ελπιδα οτι συντομα θα χωριζε κ ο ιδιος!με γοητευε το παρανομο,το κρυφο...το ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ!!!τον ερωτευτηκα,τον πιστεψα..κ το μονο που ηθελα απο καποια στιγμη κ επειτα ηταν να χωρισει..πραγμα βεβαια που δεν εγινε ποτε!κρατησε ολο το ''παραμυθακι'' περιπου 3 χρονια,με πολλα σκαμπανεβασματα αλλα κ πολυ ερωτα συναμα απο την πλευρα μου..ενω στο δικο του πλευρο παντα υπηρχε η κοπελα του!μου δημιουργουσε ενοχες,μου προσαπτε λαθη για τα παντα καθως κ ευθυνες που δν χωριζε!μεσα στο διαστημα που σας ανεφερα..καταφερε κ παντρευτηκε κ απεκτησε κ ενα μωρακι..κ εγω απλα στον ασσο!σα να μην υπηρξα ποτε...μου στοιχισε πολυ αυτη ι ιστορια,σχεδον αρρωστησα ..ακομη κ μετα το γαμο του τον σκεφτομουν,ζουσα με την σκεψη του αφου προσπαθουσε ακομα κ μετα να με πεισει πωσ οι επιλογες στη ζωη του ηταν αναγκαστικες,,κ ειχα μερος των ευθυνων!προσπαθησα πολλες φορες να αλλαξω πορεια,να κανω μια νεα αρχη αλλα ματαια..το μυαλο μου απελπιστικα ανενδοτο!κ η καταληξη της ιστοριας μου ,ειναι να τον βλεπω να ζει μια αρμονικα οικογενειακη ζωη,κ ταυτοχρονα τη θεση μου να εχει παρει καποια αλλη...ΕΙΡΩΝΙΑ!εκει κ μονο συνειδητοποιηθηκα...διπροσωπια,αχαριστια ,κοροιδια!ετσι λοιπον καταλαβα πωσ οτι ασχημα αποκταται,ασχημα κ χανεται!το αντιτιμο τησ ιστοριας μου παρα ηταν ακριβο,η αποκλειστικοτητα ειναι σπουδαιο πραγμα!!!ευχαριστω για τον χρονο σας

marsia80
στις 22/4/2011
58
...μεγαλες κουβεντες :ρ

....Σιγα που τρελενομαστε για παντρεμενους-δεσμευμενους!ειμαι 30 και η μονη γνωριμια που ειχα με δεσμευμενο ηταν γιατι μου το εκριβε,φυσικα οταν το εμαθα ξενερωσα τοσο που ξεκοψα(...αφηστε που εκανα κατι που ακομα θα το φυσαει)
Και για να μην λεω μονο για μενα,ειναι λιγες οι γυναικες που γνωριζουν και μπαινουν σε τετοιες σχεσεις(και ολες πολυ κομπλεξικες)

catwoman1978
στις 20/7/2012
59
μια τέτοια μου διέλυσε την οικογένεια

παντρεμένη , μάνα δύο παιδιών , μεγαλύτερη κατα 15 χρόνια από τον πρώην συζυγό μου ,ήταν αυτή που τον ξεμυάλυσε.το χειρότερο ότι είμαστε όλοι ,εγώ αυτός αυτή και ο αντρας της ,συνάδελφοι στην ίδια εταιρεία. βέβαια αυτή δε χώρησε γιατί μάλλον κάνει τα ιδια και ο αντρας της. ο πρώην μου πίστεψε το χαιβάνι ότι υπήρξε ο ερωτας της ζωής της και ξεφτυλίστηκε.όσο για μένα...προσπαθώ να ξεχάσω και να συνεχίσω

Biatch77
στις 29/11/2012
60

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΙΔΙΕΣ! ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ;;; ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ Η ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΑΥΤΟ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή