η ζήλεια φέρνει χωρισμό...

Από: Sxeseis | Διαβάστηκε 35091 φορές
Πρέπει να την ελέγχετε! Δεν είναι κακό να ζηλεύει τον σύντροφο σου. Είναι φυσιολογική απόρροια της αγάπης που τρέφει γι' αυτόν.Όταν όμως νιώθει τη γη να χάνεται κάτω από τα πόδια σου ακόμη και με μια γλυκιά κουβέντα που θα πει σε μια φίλη ή με το χτύπημα του κινητού του, τότε είναι κακό συναίσθημα η ζήλια.

Μουρμουρίζεις, γκρινιάζεις, μάλλον με σκοπό να τραβήξεις την προσοχή του, να σου δώσει τη σημασία που νιώθεις ότι έχασες έστω και για λίγο. Και μετά, ατέλειωτοι καβγάδες χωρίς νόημα που σε τρελαίνουν, και εκείνον βέβαια. Είναι κακό συναίσθημα η παθολογική ζήλια. Καταστρέφει ό,τι όμορφο έχεις «χτίσει» με τον άνθρωπό σου, σε απομακρύνει από αυτόν και σε κάνει να νιώθεις αποδυναμωμένη και «στεγνή».

Το προφίλ του ατόμου που ζηλεύει παθολογικά

Συνήθως τα άτομα που ζηλεύουν συνεχώς δεν μπορούν να εμπιστευτούν τον σύντροφό τους και αναπτύσσουν καχυποψία. Η συμπεριφορά αυτή πηγάζει από χαμηλή αυτοεκτίμηση, η οποία μπορεί να συνυπάρχει με κατάθλιψη, ναρκισισμό, ακόμη και αγχώδες διαταραχές. Έχουν συνήθως αρνητική εικόνα για τον εαυτό τους και πιστεύουν πως είναι ανεπαρκείς στο ρόλο τους ως σύντροφοι. Νιώθουν συνεχώς ανασφάλεια για τα αισθήματα του συντρόφου τους και αναρωτιούνται αν αξίζουν να τους αγαπάνε.

Τα πράγματα γίνονται χειρότερα όταν ο σύντροφος τους εκδηλώσει

ενδιαφέρον για κάποιο άλλο πρόσωπο. Τότε νιώθουν πως τα αισθήματα που τρέφει γι' αυτούς επηρεάζονται και πως τον χάνουν. Μέσα στον πανικό αυτό χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα και αδυνατούν να διακρίνουν τα πραγματικά αισθήματα του συντρόφου τους.

Όταν ξεφεύγει ο έλεγχος

Όταν τα άτομα που ζηλεύουν ξεφεύγουν από τον έλεγχο, ζουν πολλές φορές ένα ζηλοτυπικό παραλήρημα, έχουν δηλαδή παρανοϊκές ιδέες. Με βάση κάποιο ερέθισμα από το περιβάλλον, φτιάχνουν ένα ψεύτικο σενάριο το οποίο πιστεύουν, λειτουργούν με βάση αυτό και παρερμηνεύουν την πραγματικότητα.

Μήπως μας προκαλεί;

Πολλές φορές ο σύντροφός μπορεί να εντείνει το πρόβλημα της παθολογικής ζήλιας. Ενδέχεται ο ίδιος με τη συμπεριφορά του να προκαλεί ζηλοτυπικά αισθήματα. Είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα μπορεί να αναζητά συνεχώς συναισθηματική επιβεβαίωση. Όταν συμβαίνει αυτό, ακόμη και ένα άτομο που δεν ζηλεύει μπορεί να μπει σε διαδικασία ζήλιας, πόσο μάλλον κάποιος που ζηλεύει παθολογικά. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση οι σκηνές ζήλιας πρέπει να αποφεύγονται και να μην υπάρχει ανταπόκριση στην προκλητική συμπεριφορά του συντρόφου.

Οι επιπτώσεις στη σχέση

Η ζήλια μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες όχι μόνο σε αυτόν που τη βιώνει —μπορεί να εμφανίσει κατάθλιψη και αγχώδες διαταραχές- αλλά και στον σύντροφο του με αποτέλεσμα η σχέση να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό. Δημιουργούνται συνεχώς συγκρούσεις και γίνονται συνεχώς προσπαθείες από την πλευρά του συντρόφου που αμφισβητείται να αποδείξει την «αθωότητά» του. Η σχέση γίνεται ασφυκτική και τα δύο άτομα αποξενώνονται. Αποτέλεσμα: χωρισμός.
Aπό το typos.com.cy

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.4 / 5 σε 160 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

gatoula78
στις 9/7/2007
1
σχετικο

kapoios pou pragmatika agapaei tha to palepsei kai den xorizei eukola.polles fores dinontai kai aformes apo ton suntrofo .pisteuo pos otan o suntrofos sou deinei tin analogi simasia den uparxoun tetoiou eidous prowlimata.kai an deiksei endoiaferon gia allo atomo den aksizei ton kopo.den mporei kapoios na ta anexetai kai ola. otan p.x. ´mia fili tou tou pianei ta mpoutia kai tou milaei kai autos epi 10 lepta se agnoei san na eisai aeras i milaei gia kapoia kai leei poso glikoula einai kai oti polloi tin theloun e tote einai kapou logiko oti exei kseperasei o kirios ta oria.aplos pisteuo pos otan deixnontai tetoia simadia einai kalitero na xorizoum amesos apo to na spame ta neura mas.

NINNA87
στις 11/7/2007
2

diafono apolyta.zhleyw xwris na exw xamhlh autoektimhsh apla ZHLEYW

deluxe
στις 11/7/2007
3

συμφωνώ απόλυτα. είμαι ένα άτομο που ζηλεύει παθολογικά...περνάω άπειρες νύχτες χαμένος στις παράλογες σκέψεις μου και το ξημέρωμα με βρίσκει δακρυσμένο να αναρωτιέμαι τι πάει στραβά και δεν είμαι καλά με την κοπέλα μου...πραγματικά έχω χάσει τον εαυτό μου και δεν ξέρω πως να αλλάξω...

deluxe
στις 11/7/2007
4

deluxe
στις 11/7/2007
5

συμφωνώ απόλυτα.είμαι ένα άτομο που ζηλεύει παθολογικά και το άρθρο περιγράφει απόλυτα την κατάσταση μου με την σύντροφό μου...πραγματικά λυπάμαι γι'αυτη μου την ζήλια όμως δεν ξέρω τί να κάνω για να αποφύγω τέτοιες κατάστάσεις.πραγματικά έχω χάσει τον εαυτό μου, περνάω φριχτές νύχτες χαμένος μέσα σε παράλογες σκέψεις σχετικά με την σχέση μου και το ξημέρωμα με βρίσκει δακρυσμένο μην ξέροντας τι να κάνω...χωρισμός ή όχι; Όμως πάντα κάνω προσπάθειες για να την κρατήσω παρότι δεν αντέχει και αυτή και είμαστε πολύ καιρό μαζί έτσι αλλά πάρα πολύ αγαπημένοι...αν δεν υπήρχε σε τέτοιο βαθμό η αγάπη σε μας θα είχαμε χωρίσει πολύ πριν...πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω και νιώθω χαμένος χωρίς να περιθοριοποιώ βεβαια...την παράλογη παθολογική ζήλεια μου...

AETOS_1987
στις 17/7/2007
6
αγαπη μου

TI KANEIS?

dundula
στις 19/7/2007
7
χωρισμος

Ημουν μεχρι προσφατα απο την πλευρα αυτου που υφιστατο την ζηλεια.... ειναι πραγματικα και αυτο ψυχοφθορο. Επρεπε να μετραω τα παντα , να καταπιεζω την ανεξαρτησια μου, να αποκοπω απο τους φιλους για να μην προκαλεσω καποια υποψια.... εεε εφτασα πλεον στα ορια μου ....αποτελεσμα σχεσης 2 χρονων... ο χωρισμος..
Και το περιεργο ειναι οτι νοιωθω ανακουφιση....

olia_s
στις 24/7/2007
8

Είναι μια πραγματικότητα...Πολλά διαζύγια...λόγο ζήλιας...

2_L8_
στις 8/8/2007
9
τι είναι αυτό που γεννάει τη ζήλια;

Είναι κατά τη γνώμη μου, η αίσθηση ιδιοκτησίας που έχουμε απέναντι στο μυαλό, το κορμί και τη συνείδηση ακόμα του ερωτικού μας συντρόφου. Αυτή όμως η ιδιότητα είναι αντικοινωνική και μ΄αυτή την έννοια ανήθικη. Η σχέση στηρίζεται στην αμοιβαία και εκούσια συμμετοχή και όχι σε κανόνες και υποχρεώσεις που προκύπτουν από ένα μάλλον ξεπερασμένο πρότυπο, που στηρίζεται σε μεταφυσικές δοξασίες και όχι στις ανάγκες της πραγματικής ζωής. Δεν θέλω να αισθάνομαι καταπιεσμένος στη σχέση μου. Θέλω να έχει την ποιότητα ώστε η αμοιβαία αφοσίωση να προκύπτει αβίαστα και όχι στη βάση της τήρησης ενός καθήκοντος...

2_L8_
στις 8/8/2007
10
τι είναι αυτό που γεννάει τη ζήλια;

Είναι κατά τη γνώμη μου, η αίσθηση ιδιοκτησίας που έχουμε απέναντι στο μυαλό, το κορμί και τη συνείδηση ακόμα του ερωτικού μας συντρόφου. Αυτή όμως η ιδιότητα είναι αντικοινωνική και μ΄αυτή την έννοια ανήθικη. Η σχέση στηρίζεται στην αμοιβαία και εκούσια συμμετοχή και όχι σε κανόνες και υποχρεώσεις που προκύπτουν από ένα μάλλον ξεπερασμένο πρότυπο, που στηρίζεται σε μεταφυσικές δοξασίες και όχι στις ανάγκες της πραγματικής ζωής. Δεν θέλω να αισθάνομαι καταπιεσμένος στη σχέση μου. Θέλω να έχει την ποιότητα ώστε η αμοιβαία αφοσίωση να προκύπτει αβίαστα και όχι στη βάση της τήρησης ενός καθήκοντος...

goyne
στις 29/8/2007
11

apo poy eisai matakia moy

ekavh
στις 30/8/2007
12
η ζηλεια

einai polu asxhmo na yparxei zhleia kai kthtikothta meyaksy dyo syntrofwn.omws akoma kai aytos pou leei pws then zhleyei pote tou endomyxa to kanei.zhleyei kai siwpa.xwris na ekdhlwnetai lektika emfanizei epithtikothta sthn sumperifora tou.kai apo ekei ksekinaei h arxh tou telous ths sxeshs.giua ola ftaiei isws o egoismos kai h anasafaleies tou kathenos mas.oloi mas theloume na eimasthe to epikentro ths prosoxhs,.isws xreiazomasthe thn agaph kapoiou kai thn theloum apokleistikh.giati sto vathos then exoume empistosynh sthn dikh mas aksia.kai mono me thn agaph kapoiou allou noiwthoume dynates .h zhleia einai ena dhlhthrio pou potizei oles tis sxeseis mas .as anarwthtoume loipon poioi eimasthe kai as ya vroyme prwta me ton eayto mas.mono tote tha mporoyme na kanoyme ygieis sxeseis xwris zhleies kai kthtikothtes.

bugs_bunny90
στις 20/9/2007
13
πρεπει να υπαρχει η ζιλια

pisteuvw pws prepei na iparxei i zilia sta zeugaria...estw k ligi xwris omws ipervoles...gt ean den zileueis ka8olou tn sintrofo sou simenei pws dn se endiaferei kai pws den ton niazese..na iparxei i zilia apla se oxi ipervoliki katastasi,,,

mystick
στις 23/9/2007
14

Η ζηλεια η παθολογικη εχει ως αποτελεσμα συνηθως το χωρισμο....ολα με μετρο...το λεω εγω μια παθολογικα ζηλειαρα.....

catwoman69
στις 22/9/2007
15

bilbil
στις 26/9/2007
16

Ακριβως αυτο μου συμβαινει ! Το χειρότερο είναι που ενώ τα βρίσκουμε , επαναλαμβάνετε το πρόβλημα με διαφορετικά πρόσωπα έχω κουραστεί και δεν θα αντέξω για πολύ. Δεν ξέρω πια αν πρέπει να συνεχίσω η να διακόψω τα έχω χαμένα.

NANA3
στις 27/9/2007
17

Δυστυχώς η ζήλεια μου περνούσε και περνάει κάθε λογικό όριο... φτάνει στο σημείο τρέλας.. όλο αυτό κάνει κακό και σε μένα αλλα και στον σύντροφο μου... του στερώ τα πάντα, ότι τον ευχαρισίστει.. δεν τον αφήνω να πάει για κέφε με τους φίλους του,ούτε να έχει προσωπική ζωή... φέτος ήθελε να κατάβει υποψήφιος στις βουλευτικές εκλογές και ήταν δεδομένη η επιτυχία του, αλλά δεν κατέβηκε εξαιτίας μου... δεν θα άντεχα να απουσιάζει 5 μέρες την εβδομάδα στην Αθήνα και εγώ να μην ξέρω το τι κάνει εκεί... του κόβω τα φτέρα... απο την αγάπη μου και μόνο...

NANA3
στις 27/9/2007
18

Δυστυχώς η ζήλεια μου περνούσε και περνάει κάθε λογικό όριο... φτάνει στο σημείο τρέλας.. όλο αυτό κάνει κακό και σε μένα αλλα και στον σύντροφο μου... του στερώ τα πάντα, ότι τον ευχαρισίστει.. δεν τον αφήνω να πάει για κέφε με τους φίλους του,ούτε να έχει προσωπική ζωή... φέτος ήθελε να κατάβει υποψήφιος στις βουλευτικές εκλογές και ήταν δεδομένη η επιτυχία του, αλλά δεν κατέβηκε εξαιτίας μου... δεν θα άντεχα να απουσιάζει 5 μέρες την εβδομάδα στην Αθήνα και εγώ να μην ξέρω το τι κάνει εκεί... του κόβω τα φτέρα... απο την αγάπη μου και μόνο...

lara22
στις 30/9/2007
19
εχεις απολυτο δικιο...

symfono me thn apopsi soy.eixa k ego mia sxesi poli omorfi kai dinati.apo aytes poy ksereis oti mia fora tha ziseis!dystyxos i zilia ekane tin emfanisi tis xoris kapoio logo i' aformi..kai fysika ta dielise ola.einai asximo na xaneis kapoion epeidi se agapaei alithina,alla den soy exei empistosini.ponaei perissotero apo tin prodosia!alla opos leei kai to tragoydi ton katsimixaion..."ayto poy mas anikei,to kanoyme kommatia...

NefeliKostantinou
στις 7/10/2007
20

Emena me zileuei to agori mou eno kiriolektika den iparxei logos...den dino kanena dikaioma kai oxi mono auto oi skines pou mou kanei einai entelos paranoikes.P.x.mia fora tsatistike giatieno den ithele na vgoume giati eixe douleia(etsi eipe arxika) pire na mou pei 3 ores meta oti akirose ti douleia tou kai ekeini tin ora eixe erthei fili mou sto spiti kai theoreise sosto na mou kratisei moutra gia kamia vdomada...ELEOS!Kai ego zileuo alla oxi ki etsi....

NefeliKostantinou
στις 7/10/2007
21

Emena me zileuei to agori mou eno kiriolektika den iparxei logos...den dino kanena dikaioma kai oxi mono auto oi skines pou mou kanei einai entelos paranoikes.P.x.mia fora tsatistike giatieno den ithele na vgoume giati eixe douleia(etsi eipe arxika) pire na mou pei 3 ores meta oti akirose ti douleia tou kai ekeini tin ora eixe erthei fili mou sto spiti kai theoreise sosto na mou kratisei moutra gia kamia vdomada...ELEOS!Kai ego zileuo alla oxi ki etsi....

kostamoyyyioanna
στις 17/10/2007
22
μια φορα κι εναν καιρο,,,

εγω ειχα 3,5 χρονια σχεση με βαση την παθολογικη ζηλια και απο τις 2 πλευρες μιλαμε ομως για πολυ ποιο υπερβολικες καταστασεις απο αυτες που αναφερεσται...τελικα χωρισαμε για αλλους λογους βεβαια αλλα ειχε μεγαλη σημασια το οτι ειχαμε ποια κουραστει και δεν ειχαμε την αντοχη η την διαθεση να βρουμε λυση σε καποια προβληματα...εγω ημουνα παντα ετσι στις σχεσεις μου...σημερα ειμαι εντελως ενας αλλος ανθρωπος εχω κανει μια σχεση που φενεται πολυ καθαρα ποσο διαφορετικη ειναι ... η ζηλια δεν σε αφηνει να νιωσεις το συβαισθημα του ερωτα ουτε μπορεις να παρεις αυτα που σου δινει ο αλλος.εισαι παντα απογοητευμενη απο το φοβο...με αποτελεσμα να μην χερεσαι τιποτα... χαιρομε για μενα και για τον ανθρωπο που εχω τωρα που και αυτος παιζει μεγαλο ρολο στο να με κρατησει σε αυτο το σταδιο και να μην γυρισω στον παλιο μ εαυτο. νομιζω πως ολοι αν κατσουν να σκεφτουν πως οτι ειναι να γινει θα γινει....και το αναπτυξουν μεσα στο μυαλο τους θα εχουν την τελεια σχεση./

evelyn66
στις 10/11/2007
23

τα παραπανω είναι ολα σωστα το θέμα είναι πως αντιμετωπιζεται μια τετοια κατασταση πως μπορει καποιο ατομο ν αλλάξει ψυχολοξια εύκολα και τροπο σκεψης

evelyn66
στις 10/11/2007
24

τα παραπανω είναι ολα σωστα το θέμα είναι πως αντιμετωπιζεται μια τετοια κατασταση πως μπορει καποιο ατομο ν αλλάξει ψυχολοξια εύκολα και τροπο σκεψης

silasie
στις 21/11/2007
25

opou kapnos kai fwtia!!

silasie
στις 21/11/2007
26

όπου καπνός και φωτιά!!

sophie-k
στις 23/11/2007
27
ζηλια + χορισμοσ

SIMFONO APOLYTA!!!! H ZHLIA EINAI ARROSTIA K DISTIXOS DEN GIATREUETE.....

melodicgino
στις 25/11/2007
28

"εκεί που υπάρχει πραγματικη αγάπη εκεί δεν υπάρχουν σεξουαλικά/ερωτικά προβλήματα" Κρισναμούρτι

SMARTYN89
στις 21/12/2007
29
Ελεος..

Παιδια το αρθρο εχω την εντυπωση οτι μιλαει για μενα.. Δεν εχω μεγαλη (εως καθολου θα ελεγα) εμπειρια σε σοβαρες σχεσεις και μερες τωρα ειμαι κυριως εγω λιγο ξενερωμενος συνεχως, και down χωρις λογο, βυθισμενος στις μελαγχωλικες σκεψεις μου... Ειμαι απειρα παθολογικος ζηλιαρης τελικα, τωρα το συνειδητοποιω.. Φιλε/η σε ευχαριστω για το αρθρο, μου ανοιξε τα ματια, δεν αντεχω να τη βλεπω στεναχωρημενη και να ξερω οτι φταιω εγω, καταλαβα οτι την αγαπω πραγματικα (μεχρι κι αυτο αναρωτιομουν, ποιος ξερει σιγουρα αλλωστε..). Αυτη τη στιγμη τις γραφω μηνυμα να της πω οτι ειμαι ενας παθολογικος ζηλιαρης και μισος.. ειναι μακρια μου.. Θα το παλεψω τωρα που ξερω τι ειναι.. Ευχαριστω κ παλι..

SMARTYN89
στις 21/12/2007
30
Ελεος..

Παιδια το αρθρο εχω την εντυπωση οτι μιλαει για μενα.. Δεν εχω μεγαλη (εως καθολου θα ελεγα) εμπειρια σε σοβαρες σχεσεις και μερες τωρα ειμαι κυριως εγω λιγο ξενερωμενος συνεχως, και down χωρις λογο, βυθισμενος στις μελαγχωλικες σκεψεις μου... Ειμαι απειρα παθολογικος ζηλιαρης τελικα, τωρα το συνειδητοποιω.. Φιλε/η σε ευχαριστω για το αρθρο, μου ανοιξε τα ματια, δεν αντεχω να τη βλεπω στεναχωρημενη και να ξερω οτι φταιω εγω, καταλαβα οτι την αγαπω πραγματικα (μεχρι κι αυτο αναρωτιομουν, ποιος ξερει σιγουρα αλλωστε..). Αυτη τη στιγμη τις γραφω μηνυμα να της πω οτι ειμαι ενας παθολογικος ζηλιαρης και μισος.. ειναι μακρια μου.. Θα το παλεψω τωρα που ξερω τι ειναι.. Ευχαριστω κ παλι..

martina1981
στις 28/2/2008
31

Τώρα καταλαβαίνω πόσο δίκιο έχει το άρθρο. ¨εγω ζήλευα αφόρητα έναν άνθρωπό που δεν μου είχε δείξει κάτι για να μην του έχω εμπιστοσύνη. Έβγαζα διάφορα από το μυαλό μου. Αποτέλεσμα: Να μην αντέξει και να με χωρίσει μετα άπό 5 χρόνια σχέση και 1 χρόνο αρραβώνα.

vaso_1989
στις 28/3/2008
32
Χωρισμός

Χώρισα μόλις χθές.Είμαι φοιτήτρια και αυτός φοιτητής..Τα πράγματα στην αρχή ήταν ιδανικά και για μένα και γι'αυτόν..Η σχέση μας ήταν από την αρχή πολύ έντονη και με πάθος..Τον πρώτο καιρο που μου έδειχνε οτι ζηλευει μου φαινόταν φυσιολογικό και ταυτόχρονα ένιωθα και σημαντική γι'αυτόν..Όσο περνούσε ο καιρός τα πράγματα χειροτέρευαν αφού ζήλευε ακόμη και τις φίλες μου..Με καταπίεζε και με έκανε να νιώθω υποχείριό του που ο καθένας θα μπορούσε να με κάνει οτι ήθελε,πόσο μάλλον εκείνος..Τελικά έφτασα στα όριά μου χθες και ηρέμησα..Όσο και αν φαίνεται παράξενο επέστρεψα κατευθείαν σε φυσιολογικούς ρυθμούς και ξαναβλέπω τους φίλους μου..Προσέχω πολύ περισσότερο τον εαυτό μου που τόσο είχα παραμελήσει..Δεν κρύβω βέβαια οτι πονάει αρκετά όμως προσπαθώ και δεν χάνω το κουράγιο μου..Βάζω πλέον μπροστά τον εγωϊσμό μου και προχωράω χωρίς κάποιο να με κατευθύνει..Τελικά κατάλαβα ότι η παθολογική ζήλεια πηγάζει απο παιδικά τραύματα που προκαλουν οι γονείς στα παιδιά και απο αυτά αυτός είχε πολλά..

vaso_1989
στις 28/3/2008
33
Χωρισμός

Χώρισα μόλις χθές.Είμαι φοιτήτρια και αυτός φοιτητής..Τα πράγματα στην αρχή ήταν ιδανικά και για μένα και γι'αυτόν..Η σχέση μας ήταν από την αρχή πολύ έντονη και με πάθος..Τον πρώτο καιρο που μου έδειχνε οτι ζηλευει μου φαινόταν φυσιολογικό και ταυτόχρονα ένιωθα και σημαντική γι'αυτόν..Όσο περνούσε ο καιρός τα πράγματα χειροτέρευαν αφού ζήλευε ακόμη και τις φίλες μου..Με καταπίεζε και με έκανε να νιώθω υποχείριό του που ο καθένας θα μπορούσε να με κάνει οτι ήθελε,πόσο μάλλον εκείνος..Τελικά έφτασα στα όριά μου χθες και ηρέμησα..Όσο και αν φαίνεται παράξενο επέστρεψα κατευθείαν σε φυσιολογικούς ρυθμούς και ξαναβλέπω τους φίλους μου..Προσέχω πολύ περισσότερο τον εαυτό μου που τόσο είχα παραμελήσει..Δεν κρύβω βέβαια οτι πονάει αρκετά όμως προσπαθώ και δεν χάνω το κουράγιο μου..Βάζω πλέον μπροστά τον εγωϊσμό μου και προχωράω χωρίς κάποιο να με κατευθύνει..Τελικά κατάλαβα ότι η παθολογική ζήλεια πηγάζει απο παιδικά τραύματα που προκαλουν οι γονείς στα παιδιά και απο αυτά αυτός είχε πολλά..

spacecaptain
στις 4/4/2008
34
Ειναι επιλογη μας η διαθεση μας.

ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 11 ΜΗΝΕΣ, ΖΗΛΕΥΑ .. ΠΟΛΥ, 1ον ΑΠΟ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΠΟΛΥ ΨΕΜΑ Κ ΚΕΡΑΤΟ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Κ 2ον Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ Κ ΕΣΕΙΣ - ΑΥΠΝΙΕΣ ΚΛΑΜΑΤΑ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΚΤΛ ΚΤΛ... ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΑΒΑΩ ΕΓΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΠΗΓΑ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ.. ΝΑΙ! ΟΧΙ ΠΩΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΦΑΡΜΑΚΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΑΝΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Κ ΝΑ ΠΝΙΓΩ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Κ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΖΗΛΙΑΡΙΚΟ ΑΤΟΜΟ! ΤΣΚ ΤΣΚ ΤΣΚ ΟΧΙ ΠΙΑ! ΕΧΩ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΜΟΥ, ΚΟΒΩ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ , ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΩ ΜΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ! ΚΑΝΩ ΔΩΡΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΔΑ , ΕΓΩ ΑΓΑΠΑΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ! Κ Ο ΔΕΣΜΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΘΑΥΜΑΖΕΙ Κ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ Μ ΑΓΑΠΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΑΖΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.. ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ;-)

NoRmita
στις 13/4/2008
35

Συμφωνώ απολύτα.. Περνάω μια τέτοια φάση κ είναι απλά κουραστικό να προσπάθεις να εξηγήσεις στον άλλον οτι δεν έχεις κάνει τπτ.. Και να τα ακούς κιολας...Του έδειξα το παραπάνω άρθρο του λέω συμφωνείς κ μ λέει ναι γιατι κ εγώ έτσι κάνω... Τι να πει κανείς...:~

MPILIASS
στις 25/4/2008
36
είμαι κι εγώ κάπως έτσι...

Παιδία είμαι κι εγώ κάπως έτσι... Τί μπορώ να κάνω για να αλλάξω και να γίνει καλύτερη η σχέση μου με την σύντροφό μου; Την αγαπάω πιο πολύ και από την ζωή μου αλλά με τις ζήλιες που κάνουμε ο ενας στον άλλον νιώθω ότι απομακρυνόμαστε τελείως... :-(

MPILIASS
στις 25/4/2008
37
είμαι κι εγώ κάπως έτσι...

Παιδία είμαι κι εγώ κάπως έτσι... Τί μπορώ να κάνω για να αλλάξω και να γίνει καλύτερη η σχέση μου με την σύντροφό μου; Την αγαπάω πιο πολύ και από την ζωή μου αλλά με τις ζήλιες που κάνουμε ο ενας στον άλλον νιώθω ότι απομακρυνόμαστε τελείως... :-(

just-married
στις 13/6/2008
38

dysthxws kai egv zhleyw,kai erxontai stigmes poy misw ton eayto moy gia ayto.kai na fantasteis eimai mono 3 mhnes pantremenh kai tsakwnomaste gia ayto kathe ligo kai ligaki.isws ftaiei oti agapw trella ton antra moy.to mono poy thelw einai na eimaste eytyxismenoi.mono ayto

Nasta_19
στις 19/6/2008
39

ego kathimerina prepei na anexomai tin zilia alla k tin paranoia tou sydrofou mou!ena xrono tora k akomi ta idia.zileyei ta P-A-N-T-A!prwin,filous,files akomi kai siggeneis kai ola einai tis fantasias tou.ma poso na adeksei pia omos mia tetoia sxesi..ayti i zilia einai oti xeirotero oxi mono gia ekeinon alla kai gia mena pou pia den kano tipota gia na min ton prokalo k kala.einai anipoforo alla prospatho na to adekso.

Nasta_19
στις 19/6/2008
40

ego kathimerina prepei na anexomai tin zilia alla k tin paranoia tou sydrofou mou!ena xrono tora k akomi ta idia.zileyei ta P-A-N-T-A!prwin,filous,files akomi kai siggeneis kai ola einai tis fantasias tou.ma poso na adeksei pia omos mia tetoia sxesi..ayti i zilia einai oti xeirotero oxi mono gia ekeinon alla kai gia mena pou pia den kano tipota gia na min ton prokalo k kala.einai anipoforo alla prospatho na to adekso.

lenoula
στις 12/8/2008
41

ax sumfono..etsi imoun k go

lenoula
στις 12/8/2008
42

ax sumfono..etsi imoun k go

TZATZIOU
στις 10/9/2008
43

50ris
στις 17/9/2008
44

YANNA29
στις 19/9/2008
45

eva1988
στις 25/9/2008
46

Αφου κατα βαθος σε ολους σας αρεσει να σας ζηλευουν.μην το αρνειστε λοιπον...................................ανεβαζει την αυτοπεπειθηση οσο να ναι.το χειροτερο ειναι να μην θελεις καποιον και να του δινεις το δικαιωμα να σε ζηλευει μονο για να αισθανεσαι ομορφα.ναιιιιιιιιιιιιιιιιι υπαρχουν κατι τετοιοι ανθρωποι.μη μασατε ομως ξερετε οτι πραγματικα το κανετε επειδη το θελουν αυτοι οχι εσεις.δεν ειναι τραγικο γι αυτους?ειναι σαν να το προσφερουν οι ιδιοι στον εαυτο τους.αρα δεν εχεις εσυ το προβλημα που ζηλευεις αλλα αυτοςς που σου δινει το δικαιωμα να το κανεις.και ξερεις πιο ειναι το πργματικο του προβλημα?η ελλεψη επιβεβαιωσης................χαχααα

mparou
στις 9/10/2008
47
μεγαλη αληθεια

o antrwpos pou zhleuei pathologika xreiazetai amesh psuxologikh upostirhhxh prokeimenou na xeperasei ta aitia pou ton odhgoun sthn adikiologhth zhlia.sthn ousia na ta brei me ton eauto tou kai na anakalupsei tis issoropies tou

ari8mos2
στις 16/10/2008
48
ζήλεια

Αυτα που αναφερονται στο αθρο ειναι περα για περα αληθινα και τα βιωνα καθε μερα για δυο χρονια με αποτελεσμα να χασω τον εαυτο μου και τον συντροφο μου.τωρα μετα απο 5 μηνες προσπαθω να τον διεκδικησω παλι αλλα αυτος φοβαται πως δεν αλλαξα και εχει δικαιο γιατι απο την μερα που αρχισαμε να μιλαμε η ζηλια φουντωνει παλι μεσα μου και δεν μπορω να κανω κατι,κυριευει το μυαλο μου,τη ζωη μου.τον θελω πισω αλλα παλευω με τον εαυτο μου γιατι ζηλευω για οσα εγιναν οταν ημασταν μακρια,γιατι ξενυχτουσε,γιατι εκανε καινουριες φιλες,γιατι καποια του εδειξε ενδιαφερων,για ολα...η ζηλεια ειναι απαισιο συναίσθημα,νιοθω παγιδευμενη στο ιδιο μου το σωμα με αποτελεσμα να καταφευγω στον αυτοτραυματισμο για να αποβαλλω τον ψυχικο πονο...

marypopins
στις 20/11/2008
49
αγάπη και ζήλεια δύο άσπονδοι εχθροί

η ζήλεια είναι ένα βαθύ κι ατέλειωτο πηγάδι που όταν αρχίσεις να πέφτεις είναι πολύ δύσκολο να ξαναβγείς. Η αγάπη δεν μπορεί να αιχμαλωτιστεί ούτε να αλυσοδεθεί. Με ανοιχτή αγκαλιά επιτρέπεις στην αγάπη νάρθει και να φύγει όποτε θέλει, ελεύθερα, γιατί έτσι κι αλλιώς θα το κάνει αυτό.Αν κλείσεις την αγκαλιά σου γύρω από την αγάπη θ'ανακαλύψεις ότι σου έμεινε ν'αγκαλιάζεις μόνο τον εαυτό σου.

agkalitsasss
στις 5/12/2008
50

Καλά όλα αυτά, σκεφτείτε όμως ότι δεν ζηλεύουμε επειδή μας αρέσει, για μένα ζήλια είναι πόνος και μάλιστα ψυχικός. Πονάω πολύ όταν ζηλέυω και προτιμώ να φεύγω από την σχέση γιατι δεν αντέχω να ζω με αυτο.

erotevmenikardia
στις 17/12/2008
51
ηι

εχω σχεση με ενα αγορι 2 μιση χρονια.στην αρχη τοθ ειχα πολυ εμπιστοσυνη.στη συνεχεια ομωσ μου εδωσε πολλα δικαιωματα για α μην τον εμπιστευομαι πια κ εκανε κ καποια πραγματα.απο τοτε δεν μπορω να του εχω εμπιστοσυνη κ ειμαι ολο υποψιεσ κ ασ μην τρεχει τιποτα.δεν μπορω ομωσ να τον ξαναεμπιστευτω πια.του κανω σκηνεσ συνεχωσ κ τσακονομαστε.αλλα αυτο δεν θελω να γινετε.ομωσ δεν μπορω κ να το εμποδιζω.

happinesin
στις 18/12/2008
52
ζηλεια = καμια προσωπικη αναπτυξη

ο πρώην φίλος μου με ζήλευε παθολικα και επι της ουσιας δεν με αφηνε να εχω καμια προσωπικη αναπτυξη και αυτο ειναι πολυ κουραστικο. Στην δουλεια μου πρεπει να ενημερωνομαι συνεχεια και να συναναστρεφομαι με πολλουσ ανθρωπους μετα βεβαια Αντε να αποδειξης οτι δεν εισαι ελεφαντας. Πιστευω οτι αν ο συντροφος σου δεν σου ειναι πιστος τοτε το νοιωθεις και καταλαβαινεις την συμπεριφορα του γιατι αλλαζει κατα πολυ. Εγω ζηλευω αλλα ως ενα σημειο δηλαδη ως εκει που νοιωθω οτι χανετε ο σεβασμος απεναντι μου.

SWEET_DRUG
στις 25/12/2008
53
Zhleuw me aformh!

EGW ZHLEUW PARA POLU TO AGORI MOU ALLA H ALH8EIA EINAI OTI AUTOS MOU DINEI AFORMES K EKEINOS ZHLEUEI POLU TIS PIO OLLES FORES DEN TO DEIXNEI OTAN OMWS TO DEI3EI GINETAI...KTHNOS!!

golden_rose
στις 19/1/2009
54

etsi einai..i zileia einai poli asximo sinaisthima.
san anthrwpos pote den imoun idiaitera ziliara stis sxeseis m, ola me ena metro..mexri ekei p i zileia s fanetai to alatopipero stn sxesi.. mexri pou gnwrisa ayton p m efere eilikrina ta panw katw stn zoi m, den imoun o eautos m mazi ,,den m anagnwriza eilikrina,,den me anagnwrizw...zileua akoma k ton aera p anepnee, k to xeirotero apola tou to edeixna,, an imoun stn thesi tou,,den tha me antexa oute evdomada..telika i sxesi kratise 2,5 xronia,, magapouse m to edeine, k kiriws den m edine dikaiwmata gia ola ayta ta paraloga p t elega kata kairous,,kapoia stigmi eixa ksefigei entelws,,den mporousa n m elegksw..apla eixa ksefigei..egw ta dielisa ola k itan eis gnwsi m i kataliksi tis sxesis autis..alla den mporousa n sigkratisw olo auto p me eixe piasei. exasa ton anthrwpo p me agapise toso poli, pou me agapaei akoma alla den mporei allo na anteksei auti tn katastasi p egw k mono egw eixa dimiourgisei, k me to dikio tou..
i zileia einai mikrovio..dialiei ta panta..an ksefigei apo ta oria tou fisiologikou

catdeluna
στις 26/1/2009
55
ζηλια

συμφωνω απολυτα,περναω τα ιδια και χειροτερα,ζηλευω ακομη και καποια που θα περασει απο μπροστα μας,δεν μπορουμε να παμε πουθενα μαζι,ημαστε μαζι τεσσερα χρονια,τα τελευταια δυο χρονια περναω κολαση,δεν βρισκω λυση!!!

catdeluna
στις 26/1/2009
56
ζηλια

συμφωνω απολυτα,περναω τα ιδια και χειροτερα,ζηλευω ακομη και καποια που θα περασει απο μπροστα μας,δεν μπορουμε να παμε πουθενα μαζι,ημαστε μαζι τεσσερα χρονια,τα τελευταια δυο χρονια περναω κολαση,δεν βρισκω λυση!!!

Sexy_cinderella
στις 31/1/2009
57

poli wraio... alla 8a i8ela na grayis pws mporoun oi na8ropoi p exoun auti ti zilia na tin 3eperasoun gt simbeni polli sixna

Sexy_cinderella
στις 31/1/2009
58

Πολυ ωραίο αλλά πώς κάπιο άτομο μπορεί να ξεπεράσει αυτη την παρανοική ζήλια?

frida85
στις 5/2/2009
59

auto sas pliroforo oti epatha kai ego.me tin zileia mou ekana ton allon na varethei kai na exei xenerosei mazi mou.tora to apotelesma pio tha einai xorismos i oxi akoma amfisbiteitai

mikar22
στις 3/3/2009
60
Απελπισια

eilikrina einai poli duskolo kai gi auton pou zilevei kai gi auton pou ufistantai ti zilia na antimetwpisei ta pragmata.eimai se mia makroxronia sxesi kai prin merikous mines imoun egw ekeini pou ufistantai ti zilia,twra omws zilevw egw kai einai apaisio...ti lete?ua to kseperasw pote?

mikar22
στις 3/3/2009
61
Απελπισια

eilikrina einai poli duskolo kai gi auton pou zilevei kai gi auton pou ufistantai ti zilia na antimetwpisei ta pragmata.eimai se mia makroxronia sxesi kai prin merikous mines imoun egw ekeini pou ufistantai ti zilia,twra omws zilevw egw kai einai apaisio...ti lete?ua to kseperasw pote?

Manos037
στις 10/3/2009
62

Δεν γνωριζω για καταθλιψη και τετοια παντος το σιγουρο ειναι οτι δημιουργειται τεραστιο προβλημα,το ξερω γιατι ειμαι παθός...δυστυχως!

depinaki
στις 14/3/2009
63
τι να κανω?

simfwnw m ola ayta pou diabasa sto artho , alla tha ithela n m peite k eseis tin gnwmis sas . eimai mazi m kapoio paidi edw kai ena xrono autos menei patra k egw thess blepomaste ta sk ... olo kl ws edw alla iparxei ena problima autos exeis perissoteres files para filous k bgenei sinexeia m ginaikes k genika o tropos pou tous milaei den einai k filikos diladi oi perissoteres ton fwnazoun mwro mou , agapi mou , glike m .... k egw otan xtipaei to kin tou trelenomai k malwnoume sunexeia omws m leei oti egw etsi tn gnwrisa k oti den mporei n kopsei tis epafes m tis files tou k oti den ginete kati k an thelw n tis gnwrisw k sinexeia m leei oti prepei n tou exw empistosini .... eseis ti gnwmi exete gia ola ayta?

filousia
στις 17/3/2009
64
οταν η ηλεια φερνει χωρισμο

αποτελεσμα χωρισμοσ!! ενασ πρωην μου θεωρουσε οτι οταν δεν ηλευεισ δεν αγαπασ κ μου ελεγε εσυ δε ηλευεισ κ συνεχεια με προκαλουσε ειχα πεσει σε αυτο το τριπακι κ ενιωθα πολυ χαλια με τον ευατο μου , του ητουσα συνεχεια επιβεβαιωση κ δεν μου την εδινε...δε του εφτανε ουτε το ποσο ηλευα ... με αφησε να βρασω στο σουμι μου... αισθανομουν πολυ χαλια μεχρι που ηθελα να τον ελενξω κ διαβασα τα μηνυματα του κ χωρισαμε γιατι δε μπορουσα να αντεξω το γεγονοσ οτι εστελνε σε αλλεσ κοπελεσ μηνυματα ποσο μαλλον να φλερταρει οποτε ...γεια σασ

στις 7/4/2009
65
ποσο πιστος ειναι ο ζιλιαρις???

Autos pou zileuei toso arrosta pathitika ine pistos i kanei mataki k kerata????????????

doylge
στις 18/4/2009
66

εγώ είμαι παθών και ύστερα απο 30 χρόνια έντονης καταπίεσης απο την παθολογικά ζηλιάρα γυναίκα μου
σήμερα έφτασα σε αδιέξοδο. Σας συμβουλεύω αν στη σχέση σας υπάρχει ζήλια έντονη ΜΗΝ προχωράτε όσο είναι νωρις.

Xrhstos_19
στις 4/5/2009
67
ζιλεια

ναι ζηλευω παρα πολυ αλλα εχω και λογο νομιζω... εχω σχεση 3 χρονια και μου λεει τωρα ξαφνικα οτι εχει εναν φιλο και μαλακιεσ τετοιες.. αυτος ειχε να την δει 10 χρονια(ο πατερασ του ειναι φιλοσ με τον πατερα τησ και ειχαν να συναντηθουν 10 χρονια συνεπωσ και τα παιδια τουσ).και τωρα εχουν βγει 2 φορες, την πηγε σπιτι της με το αυτοκινητο, τησ στελνει μηνυματα με γλυκολογα αλλα κατα τα αλλα ειναι φιλοι. τησ λεω να βγουμε με αυτον τον μαλακα και μου λεει οτι φοβαται μην του φερθω ασχημα και ειμαι γενικα επιθετικοσ.. λεει οτι του εχει ξεκαθαρισει οτι ειναι με μενα οτι με αγαπαει κτλ και αν αυτοσ κανει καποια κινηση θα ξεκοψει. ειμαι 1 βδομαδα τωρα χαλια δεν ξερω τι να κανω.. ασ με βοηθησει καποιοσ χριστιανοσ! (3 χρονια εχω τον απολυτο ελεγχο ξερω καθε ωρα και στιγμη που βρισκετε και με ποιον.αυτον τον ειδε στο χωριο τησ που ειχε παει για πασχα με τιν οικογενεια τησ και ηταν και αυτοσ ο μαλακασ)
ευχαριστω εκ των προτερων!

Shuin
στις 24/5/2009
68
Αποτέλεσμα : χωρισμός

Η σχέση γίνεται ασφυκτική και τα δύο άτομα αποξενώνονται. Αποτέλεσμα: χωρισμός.
πόσο αλήθινό......

δυστυχώς εγώ ήμουν ο ζηλιάρης (αλλά όχι και σε βαθμό παραληρίματος)

liza111980
στις 25/5/2009
69
Ζηλεια...

Η ΖΗΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ...ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΟΤΙ ΔΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗ ΝΟΙΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΒΤΡΟΦΟΣ ΤΟΥ!ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ Κ ΝΟΙΩΘΕΙ ΕΓΚΛΩΒΗΣΜΕΝΟΣ.ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΥΡΗΣΕΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ ΖΗΛΈΥΕΙ! ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΑΓΜΑ!ΜΙΛΑΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Κ ΑΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ!

liza111980
στις 25/5/2009
70
Ζηλεια...

Η ΖΗΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ...ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΟΤΙ ΔΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗ ΝΟΙΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΒΤΡΟΦΟΣ ΤΟΥ!ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ Κ ΝΟΙΩΘΕΙ ΕΓΚΛΩΒΗΣΜΕΝΟΣ.ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΥΡΗΣΕΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ ΖΗΛΈΥΕΙ! ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΑΓΜΑ!ΜΙΛΑΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Κ ΑΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ!

li-na
στις 29/5/2009
71
Ζηλευω...

Ζηλευω πολυ ακομα και οταν βρισκεται με τον κολλητο του..αν κ μου την σπαει πολυ ο κολλητος του γιατι τον παρασερνει..μερικες φορες οταν βρισκεται με τον κολλητο του με ξεχναει γι αυτο κ ζηλευω.οταν λειπει αυτος γιατι σπουδαζει ειμαστε τελεια ενω οταν ερχεται κατι γινεται και μαλωνουμε συνεχεια... βοηθηστε με.....

marlou
στις 19/7/2009
72
ζηλεια..

καποτε πιστευα πως αν δεν ζηλευεις τοτε δεν αγαπας... τα χρονια περασαν και διαβαζοντας το κειμενο αυτο καταλαβα γιατι τοτε παλια ζηλευα τοσο πολυ!!! ενιωθα ανασφαλεια... τωρα ομως ειδα ποσο ομορφη ειναι μια σχεση οταν υπαρχει εμπιστοσυνη!!! δεν φθειρεις τα συναισθηματα σου και ουτε χαλας ττις στιγμες σας... αλλωστε αν καποιος θελει να παει με καποιον αλλον θα παει οσες σκηνες και αν κανετε...

εμεις εχουμε φτασει σε τετοιο επιπεδο που πολλες φορες του δειχνω εγω κουκλερες με μινι να κοιταξει... εχει πλακα!!!

δοκιμαστε το !!!

bilan1991
στην 1/8/2009
73
ζιλια

i zilia ine kati pu den alazi ine ston anthropo,den mpori na to alaksi ute o idios geniete apo mono tou i toxi o anthropos.i zilia den petheni!

ketevani
στις 27/8/2009
74
εψι ακριβοσ

donnad14
στις 30/8/2009
75
Ο εαυτος μου εγωω

Ετσι οπως τα λετε πρεπει να με δει γιατρος

donnad14
στις 30/8/2009
76
ειμαι εγω στα παραπανω ολα

μονο ο γιατρος με βγαζει απο το χαος τον παραπανω γιατι τα εχω ολα

natalia20gr
στις 5/9/2009
77

eixa mia sxesi eksapostaseos o logos pou me xorise to agori mou itan i zilia.den iksere ti kanw tis wres pou den milame kai ayto tn ekane na niothei polu asxima..einai logiko na zileyeis mexri ena simeio alla na ftaseis sto xwrismo logo tis zilias einai tragiko..k egw pernaga tin idia fasi m ayton alla prospathousa na skeftomai logika kai irema..an thelei na kanei kapoios kati tha to kanei kai na eiste oli tn wra mazi den exei na kanei i apostasi.sigoura den einai to idio me to na eisate sunexeia mazi alla ayto einai allo thema..egw twra niotho apogoiteumeni k stenaxorimeni alla ekeinos den mporei na to katalabei gt skeftetai mono tn eayto tou..opoios zileyei gia mena einai apisteyta egwistis..thelei na nai sunexeia sto epikentro kai ola na gurizoun gurw ap ayton..zitaei sunexeia tin epibebaiwsi kai tipota allo..otan tin exei adiaforei gia tn allon kai payei na ton thelei kai otan den tin exei treleinetai kai kanei to otidipote gia na tn parei..den kserei oti o monos pou agapaei pragmatika einai o eaytos tou..

candy82
στις 17/9/2009
78

ego pantos ksero oti ayto to sinaisthima einai poli dinato...kai toulaxiston ego den mporo na to antimetopiso...tholono....den mporo na sizitiso irema...einai toso dinato!! zileyo poli!!!! ti tha kano?

123456789100
στις 29/9/2009
79

σωστα

anasvas
στις 3/11/2009
80
τ να κανω?

t agori m exei mia fili pou sunexws tn pairnei tilefwno k thelei na sunantiountai gia na t leei ta dika tis pragmata pou kanei me t agori tis ... t na kanw? apo t mia zileuw gt t koritsi leei oti tn agapaei polu k oti einai i adunamia t ..m rxetai na t skotwsw!!! k auti sunexeia otan me sinantaei sto dromo me koitaei me miso mati!!! t na kanw?
episis oloi oi filoi m mou lene na tn paratisw dn 3erw gia poio logo alla mallon zileuoun..

anasvas
στις 3/11/2009
81
τ να κανω?

t agori m exei mia fili pou sunexws tn pairnei tilefwno k thelei na sunantiountai gia na t leei ta dika tis pragmata pou kanei me t agori tis ... t na kanw? apo t mia zileuw gt t koritsi leei oti tn agapaei polu k oti einai i adunamia t ..m rxetai na t skotwsw!!! k auti sunexeia otan me sinantaei sto dromo me koitaei me miso mati!!! t na kanw?
episis oloi oi filoi m mou lene na tn paratisw dn 3erw gia poio logo alla mallon zileuoun..

Nelli23
στις 6/11/2009
82
Μονη εξω

θελει λεει να βγαινει και μονη της με τις φιλες της.μπορω να της εχω εμπιστοσυνη;και πως μπορω να το διαπιστωσω αυτο;

lilium_red
στις 21/11/2009
83
πως θα διαβεβαιωσω τον συντροφο μου για μενα?

το πιο εκνευριστικο στο θεμα της ζηλειας ειναι να προσπαθεις διαρκως να επιβεβαιωνεις τον αλλον και να κανεις παντα αυτα που θελει να ακουει και να βλεπει..αυτο ειναι οντας κουραστικο και πολυ ψυχοφθορο θα ελεγα,με αποτελεσμα ο συντροφος που πασχει απο την ζηλεια του συντροφου του,να λεει ψεμματα γιατι εκεινος τον ωθει πολλες φορες με την ακραια συμπεριφορα του!απο την ζηλεια δεν γλιτωνει ουτε το φιλικο αλλα ουτε και το εργασιακο περιβαλλον....

sseakisssssss
στις 11/12/2009
84
ανασφαλια..

geia sas..hthela na me vohthisete se kati..exw mia kainouria sxesh k exw kapia anasfalia..h sxesh einai upo apostash...kathe fora pou leei oti einai ekso den m milaei kala idietera m filous..opwte tis pw kati tsatizete..k ayto me kanei na niothw anasfalia...thelw kapia simvouli sto na mou figei ayto..eyxaristw

ikios
στις 19/12/2009
85
αποψη

... σιγουρα η ζηλεια σε ενα βαθμο οχι μονο κακο δεν κανει αλλα αντιθετα πιστευω οτι κανει καλο στις σχεσεις .... μπορει να πει καποιος οτι ειναι σημαδι ενδιαφεροντος .... οτι τονωνει την αυτοπέποιθηση κλπ.... η υπερβολικη ζηλεια αρωστεια που μονο κακο κανει καταστρεφει τα παντα ..... και σιγουρα αυτος που διακατεχεται απο υπερβολικη ζηλεια θα πρεπει να επισκεφθει καποιον ειδικο για να τον βοηθησει ....

teras_1990
στις 19/1/2010
86
εχεις δικηο σαυτο

nai sifono mazh soy

12345678_92
στις 23/1/2010
87

πωσ να τον κανω να με αγαπησει?

12345678_92
στις 23/1/2010
88

πωσ να τον κανω να με αγαπησει?

Caroldain
στις 4/3/2010
89

Γεια σας! Είμαι απο τα άτομα που ζηλεύουν παθολογικά και θέλω να μπορώ να το ελέγχω. Θέλω να σας ρωτήσω εάν ο συντροφός μου έχει κρατήσει φωτογραφίες από πρώην του σημαίνει κάτι αυτό? Εμένα προσωπικά με ενοχλεί...πείτε μου την άποψή σας please....

insert0
στις 14/4/2010
90

ολλα αυτα μου συμβενουν και λιπαμε τον συντοφο μου που περναει ολλα αυτα εξετιασ μου που ζηλευω καθε φορα και καπια αλλη υπαρχει για μενα. τωρα μια γνωστη μου νομιζω οτι του αρεσει. μολισ τυχενει να την βλεπουμε μαζι μου φαινεται οτι την θελει και τα μουτρωνω δεν μιλαω κλινομαι στον εαυτο μου και καταλαβενει οτι κατι με πειραξε και στενοχωριεται . εγω ειμαι ρακοσ για εβδομαδεσ και τρεμω μιπωσ την συναντισουμε ξανα τυχαια προσπαθω να μην βρισκομασται με την συγκεκριμενη ουτε στο δρομο. ετσι γινοταν και παλιοτερα για καποια αλλη. δεν ξερω τη να κανω προσπαθω να αλλαξω , να τον πιστεψω αλλα τιποτα δεν γινετε δεν αλαζω και μαλλον τωρα ουτε που ξερει ποια ειναι αυτη που νομιζω οτι του αρεσει.πωσ μπωρω να λιτρωθω και να μην τον ταλεπορισω αλλο?

annayiannou
στις 16/4/2010
91
δεν ξερω τι να κανω

δεν ξερω αν ειμαι παθολογικα ζηλιαρα η οχι αυτο που ξερω ειναι πως επειδη πραγματικα αγαπω τον συντροφο μου και δεν θελω να τον βαζω στη διαδικασια να πρεπει να απολογειται για το παραμικρο γιατι ξερω πως ειναι κουραστικο αφου κι εμενα με κουραζει..προσπαθω να του δινω οση ελευθερια χρειαζετε και περναει απο το χερι μου.αλλα πολλες φορες μεσα σε μια συζητηση θα μου πει κατι που θα με ενοχλησει θα με κανει να σκεφτομαι αρνητικα και πως ισως μπορει να μου κρυψει κατι η να μου πει ψεματα..εκει θολωνω ποτε δεν κανω σκηνες υστεριες και κλαματα αν και θα ηταν μια εκτονωση μα δεν υπαρχουν αποδειξεις μονο υποψιες οποτε δεν μπορω να καταστρεψω το δεσμο μου για απλες σκεψεις..το προβλημα μου ειναι πως δεν ξερω τι να κανω..πως μπορω να μην σκεφτομαι αρνητικα πως μπορω να ειμαι σιγουρη για εκεινον οπως ειμαι για μενα?ειμαστε πολυ καλα μαζι και δεν τσακωνομαστε αλλα νιωθω ενα βαρος..νιωθω χαζη που ζηλευω!

Tenanye
στις 24/6/2010
92

Έχω ακριβώς αυτό το πρόβλημα και δεν ξέρω τι να κάνω....πάνω που λέω πως αλλάζω το ξανακάνω.....θέλω όσο τίποτα να βρώ την λύση....δεν αντέχω πλέον τον εαυτό μου! Πολλές φορές λέω πράγματα χωρις να σκέφτομαι....!Μπορείτε να προτείνετε μια λύση?Σας παρακαλώ....οδηγώ την σχέση μου στο γκρεμό....και δεν το θέλω....θέλω να βρώ το κλειδι για να ησυχάσω!Ευχαριστώ.

gmgm22
στις 14/7/2010
93
τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

ειμαι ακριβως οσα προαναφερονται..
βεβαια πριν γινω τοσο ζηλιαρα ο συντροφοσ μου μου ειχε δωσει πολλα διακαιωματα με αποτελεσμα να χασω την εμπιστοσυνη μου εντελοσ.

ElenS
στις 16/9/2010
94
ω ναι!

Ακριβώς αυτο το πράσινο πραγματάκι που κουβαλάω!!!!! είναι τρελλό, βασικά είμαι τρελλή!!! ειλικρινά θα πληρωνα όσο όσο να μπορούσε κάποιος ή κάτι να το βγάλει αυτο το σαράκι απο τον χαρακτήρα μου! Ντροπή πια!

giorgiointegrale
στις 10/11/2010
95
ηι

8elw na se gnorisw

olgitsa1991
στις 11/1/2011
96

eimai dyomisi xronia me ton syntrofo mou kai tou exo vgalei to ladi se ayta ta xronia vevaia den eimai kai treli mou exei dosei kapoies aformes oxi kati to simantiko vevaia alla oso na peis kapoia asimanta pragmata mporei na se epireasoun kata poly...den ksero ti na kano gia na to apovalo oloi tin ora trigurnane diafora sto myalo mou....mexri ena simio mporo na to eksigiso apo ekei kai pera oxi..tha ithela kapoia gnomes kai lyseis an kapoios diavasei to thema mou

olgitsa1991
στις 11/1/2011
97

eimai dyomisi xronia me ton syntrofo mou kai tou exo vgalei to ladi se ayta ta xronia vevaia den eimai kai treli mou exei dosei kapoies aformes oxi kati to simantiko vevaia alla oso na peis kapoia asimanta pragmata mporei na se epireasoun kata poly...den ksero ti na kano gia na to apovalo oloi tin ora trigurnane diafora sto myalo mou....mexri ena simio mporo na to eksigiso apo ekei kai pera oxi..tha ithela kapoia gnomes kai lyseis an kapoios diavasei to thema mou

tititaki
στις 13/1/2011
98
ζηλια

τι να πω νιωθω ασχημα με τον εαυτο μου μετρωει το σκουληκι της ζηλιας δεν το θελω νιωθω πωσ με προκαλει και γω απλα πεφτω στην παγιδα του

ksanthiaacer
στις 27/1/2011
99
Πρόκληση απο τον η την σύντροφο

Το άρθρο το βρίσκω παρα πολυ ενδιαφέρον .το θέμα είναι τι γίνεται στην περίπτωση που επίτηδες ο η η σύντροφος προκαλούν την ζηλεια στον η στην συντροφο τους;

neraidoula2011
στις 13/2/2011
100

ολα ωραια ολα αυτα ...αλλα οταν σου προκαλει και ο αλλος τασεις προς την ζηλεια ..τι να κανεις κ συ??? οταν δλδ θελει να σε κανει να φανταζεσαι πραγματα μονο κ μονο για να σε πειραξει,οπως ισχυριζεται ..... πφφφφφφφφφ!!!!!

neraidoula2011
στις 13/2/2011
101

ολα ωραια ολα αυτα ...αλλα οταν σου προκαλει και ο αλλος τασεις προς την ζηλεια ..τι να κανεις κ συ??? οταν δλδ θελει να σε κανει να φανταζεσαι πραγματα μονο κ μονο για να σε πειραξει,οπως ισχυριζεται ..... πφφφφφφφφφ!!!!!

inaki_92
στις 21/2/2011
102

h zhlia einai arwstia!!to agori mou me zhleuei para polu den me afhnei na vgw eksw me files den me afhnei na paw oute me tous goneis mou na vgw!!!!polles fores exoume malwsei g'auto alla den leei na to katalavei....

ponemeni1
στις 26/2/2011
103
Ζηλεια

καλα ολα αυτα αλλα πιστευω οτι η ζηλεια στη σχεση την καταστρεφει δεν τισ δινει αλλα περιθωρια μεχρι να δωθει το τελοσ.

xanthi21
στις 9/5/2011
104

ναι οκ...ομωσ αν σε κανει το αγορι σου να ζηλευεισ τι γινετε..??μετα δυσκολα τον εμπιστευεσαι...

Marinaki_Gataki
στις 18/1/2012
105
βοηθεια...

Παιδια εχω ενα προβλημα...δεν μπορω να καταλαβω το αγορι μου τελευταια..περασε εμποροπλοιαρχος και καθε φορα που φευγει θεσ/κη για να παει στη σχολη...γινομαστε σκατα...συμπερηφερεται περιεργα...με βριζει...μου λεει πως δεν τον αγαπαω..και τετοια...επεισης μου ειπε σημερα..(επειδη α<λλαξα την κατασταση στο φβ απο σε σχεση σε ελυθερη..) να γραψω στο τοιχο του οτι δεν θελω να χωρισουμε και οτι του ζηταω συγνωμη...τι ειναι αυτο ζηλεια η κατι αλλο...??

maraki343
στις 25/2/2012
106

o anthrwpos pou agapousa me xwrise epeidh hmoun paranoika zhliara xwris logw!twra vevaia to metaniwsa

vatraxi15
στις 27/2/2012
107
μαλλον ετσι χορισα

maraki343
στις 4/3/2012
108

και απο τοτε που χωρισαμε σχεδον 1,5 μηνας ουτε ενα τηλεφςνο δεν εχει παρει ....λογικο τον κουρασα

takisniaou
στις 2/7/2012
109
τι μπορει να φτεει??και εχω αλλξει τοσο?

diavasa athro kai epivevaiwsa mesa mou pws nai etsi eimai ayth th stigmh..to thema einai oti den eimoun etsi..pote den zhleya mexry prin duo xronia kai twra pianw ton eyto mou na zhleyei panw apo to kanoniko kai na paleyw me polu prospatheia na mhn ginomai paralogh!!einai tragiko tha elega oti exw ftasei se ayth thn katastash!! tha hthela th gnwmh sas?sth thesh mou ti tha kanate??
egw niwthw oti agapaw ayto ton anthrwpo pou eimai mazi tou alla niwthw sygxrwnws oti den eimai ayth pou eimoun oti exw allaksei polu?? sygoura exei vohtheisei kai aytos sto na eimai se ayth thn katastash giati ontws zhtaei synexeia thn epivevaiwsh,diakritika men,alla to kanei!! kai apo ekei arxisai olh h katrakila to thema einai oti egw mpika se ayth thn katrakila kai eimai se xeirwterh katastash twra!! to thema einai ti mporw na kanw ayth th stigmh efwson to exw katalavei apo monh mou!!exw skeyth na xwrisw alla den einai ayto pou pragmatika thelw!! oute to vriskw lysh!!ankapoios exei na me symboulepsei kati kai antimetopizei to idio problhma tha to thela polu na mou steilei kati!!

takisniaou
στις 2/7/2012
110
τι μπορει να φτεει??και εχω αλλξει τοσο?

diavasa athro kai epivevaiwsa mesa mou pws nai etsi eimai ayth th stigmh..to thema einai oti den eimoun etsi..pote den zhleya mexry prin duo xronia kai twra pianw ton eyto mou na zhleyei panw apo to kanoniko kai na paleyw me polu prospatheia na mhn ginomai paralogh!!einai tragiko tha elega oti exw ftasei se ayth thn katastash!! tha hthela th gnwmh sas?sth thesh mou ti tha kanate??
egw niwthw oti agapaw ayto ton anthrwpo pou eimai mazi tou alla niwthw sygxrwnws oti den eimai ayth pou eimoun oti exw allaksei polu?? sygoura exei vohtheisei kai aytos sto na eimai se ayth thn katastash giati ontws zhtaei synexeia thn epivevaiwsh,diakritika men,alla to kanei!! kai apo ekei arxisai olh h katrakila to thema einai oti egw mpika se ayth thn katrakila kai eimai se xeirwterh katastash twra!! to thema einai ti mporw na kanw ayth th stigmh efwson to exw katalavei apo monh mou!!exw skeyth na xwrisw alla den einai ayto pou pragmatika thelw!! oute to vriskw lysh!!ankapoios exei na me symboulepsei kati kai antimetopizei to idio problhma tha to thela polu na mou steilei kati!!

sebh48
στις 8/11/2012
111

επειδη μου εχει τυχει αυτο πολυ προσφατα,Εκτοσ την εμμονη για υποτιθεμενουσ εραστεσ ζηλευε οτι ηταν κοντα μου ακομα και φιλεσ ελεγε εναντιον τουσ πολλα και μια φραση δικη του ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΚΟΨΤΑ ΟΛΑ αν με αγαπασ. τον επιασα να μιλαει με αλλη και μου ειπε οτι το κανει γιατι υποψιαζεται οτι το κανω εγω ενω δεν συνεβη κατι τετοιο, ελεγε οτι με αγαπαει με παρακολουθουσε καθε κουβεντα μου την παραμηρνευε και αναζητουσε τσακωμο και απο την αλλη συνεχεια ηθελε να βλεπω εκεινον, στο τελοσ αν και νιωθω πολλα κουραστηκα

valerie
στις 22/11/2012
112
συμφωνω!! και εγω τα ιδια περναω

Symfwnw!! kai egw ta idia pernaw

στις 22/11/2012
113
συμφωνω!! και εγω τα ιδια περναω

συμφωνω!! και εγω τα ιδια περναω !! και δεν ξερω τι να κανω..ζηλευει αφανταστα και ειμαστε μονο 6 μηνεσ μαζι..τι να κανω?

violaf
στις 28/1/2014
114
VIOLAF

ΞΞΞΞΞΞ,,ΞΞΞΞΞΞΞΞΞ...ΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞ 2 ΞΞΞΞΞΞ..ΞΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞ Ξ ΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞ..Ξ ΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞ..ΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ..ΞΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞ..ΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞ..Ξ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞΞΞΞ..ΞΞΞΞΞΞΞ..ΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞ..ΞΞ Ξ ΞΞ ΞΞΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞΞΞ Ξ ΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞΞΞ..ΞΞΞΞΞΞΞΞΞ ΞΞ ΞΞΞΞ ΞΞΞ ΞΞΞΞ..

Zeta1989
στις 27/10/2014
115
zhlia moy parapono moy!!

kai nai etsi eimai de mporw a to allaksw eimai zhliara k pa8ologika mporw na pw..kaw ypothesis moh moy fantazomai diafora me apotelesma na th plhrwnei o syntrofos moy k xvris na ftaiei

ZHLIASOY
στην 1/10/2017
116

Με φωναξατε??Ηρθα!!!.. Ζηλεια!!

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή