To άγνωστο πρόσωπο που βλεπω στον καθρέφτη...

Από: Μυρτώ | Διαβάστηκε 9880 φορές
Και να που κάποτε έρχεται εκείνη η στιγμή που κοιτάζουμε τον εαυτό μας και δεν τον αναγνωρίζουμε! Ξαφνικά , όλα εκείνα τα στοιχεία της προσωπικότητας μας που πιστεύαμε ότι μας χαρακτήριζαν χάθηκαν κάπου στην διαδρομή της ζωής μας και δεν μπορούμε να καταλάβουμε το γιατί. Η εμφάνιση μας είναι διαφορετική , τα πιστεύω μας έχουν αλλάξει , οι αντιδράσεις μας διαφέρουν , τα γούστα μας δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν! Τι μας συμβαίνει; Μήπως έχουμε αρχίσει να εγκαταλείπουμε τον εαυτό μας; Μήπως συμβιβαζόμαστε; Μήπως τελικά απλά μεγαλώνουμε; Σε ποιό σημείο της ζωής μας αλλάξαμε και δεν το καταλάβαμε;

Υπάρχουν χιλιάδες λόγοι που οι άνθρωποι φτάνουν στο σημείο να εγκαταλείψουν τον εαυτό τους και όλα αυτά που κάποτε είχαν σημασία γι αυτούς και σίγουρα δεν είστε ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο που αισθάνεται πως δεν αναγνωρίζει πια τον εαυτό του. Όλοι οι άνθρωποι περνάνε κάποια στιγμή από αυτό το στάδιο. Μια μακροχρόνια σχέση , ένας γάμος , κάποιες τραυματικές εμπειρίες ή απλά το βόλεμα στην ρουτίνα της καθημερινότητας είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που σας απομάκρυναν από...τον εαυτό σας! Αν σας λείπει ο «παλιός» - «καλός» σας εαυτός και θέλετε να τον ανακαλύψετε ξανά βγάζοντας τον στην επιφάνεια, υπάρχει τρόπος!

Για να κάνετε το πρώτο βήμα , πρέπει να βάλετε το μυαλό σας να δουλέψει και να θυμηθεί : Ποιά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας σας ήταν αυτά που αγαπούσατε και χάσατε στην πορεία; Ποιά χαρακτηριστικά του παλιού σας εαυτού σας λείπουν και τα θυμάστε με νοσταλγία; Σας λείπει η παλιά σας εμφάνιση; Tο χιούμορ σας; Η αισιοδοξία σας; Η δίψα για ζωή; Η ανάγκη για περιπέτεια; Μήπως σας έλειψαν οι παλιοί σας φίλοι ή κάποιες παλιές συνήθειες που σας ευχαριστούσαν και σας γέμιζαν; Καλό θα ήταν να σημειώνατε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά κάπου, μιας και έχετε αρκετό δρόμο μπροστά σας μέχρι να τα φέρετε ξανά στην επιφάνεια .Είναι απόλυτα βασικό να τα ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας!

Για να μπορέσετε λοιπόν να φέρετε στην επιφάνεια τα χαμένα σας χαρακτηριστικά θα πρέπει συνειδητοποιήσετε αρχικά ποια πραγματικά είναι αυτά τα χαρακτηριστικά! Θα πρέπει να δώσετε μια εξήγηση για τον λόγο που ατόνησαν ή χάθηκαν. Ποιό γεγονός πιστεύετε ότι σας επηρέασε και τα εξαφάνισε; Σε ποιά χρονική στιγμή της ζωής σας πιστεύετε ότι αλλάξατε; Ο χρονικός προσδιορισμός είναι σημαντικός μιας και θα παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια σας να ανακαλύψετε ξανά τον εαυτό σας ενώ η επίγνωση για τους λόγους που σας οδήγησαν στον να χάσετε τον εαυτό σας είναι ο «χάρτης» που θα σας οδηγήσει στο να τον ανακαλύψετε ξανά. Όσο δύσκολη και αν είναι αυτή η διαδικασία θα πρέπει να την προσπαθήσετε. Αλλά να είστε απόλυτα ειλικρινείς και αντικειμενικοί , ίσως και λίγο σκληροί απέναντι στον εαυτό σας. Χρειάζεστε αντικειμενική αυτοκριτική!

Το δεύτερο βήμα έχει ως εξής : Σκεφτείτε ποιες κινήσεις σας ή ποιες αλλαγές στην ζωή σας θα μπορούσαν να σας οδηγήσουν πίσω σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που έχετε χάσει και που σας λείπουν. Μήπως θα πρέπει να κάνετε κάποιο βήμα και να πλησιάσετε τον / την σύντροφο σας χτίζοντας ξανά την σχέση σας πάνω σε καινούργιες βάσεις; Μήπως έχετε «ρουτινιάσει» υπερβολικά και ήρθε η ώρα να ξεκολλήσετε επιτέλους από τον καναπέ; Μήπως , ζείτε στο παρελθόν με όλα τα κακά του βιώματα και δεν έχετε το κουράγιο να κοιτάξετε την ζωή θετικά και αισιόδοξα , άρα πρέπει επιτέλους να πάψετε να τα βλέπετε όλα μαύρα; Μήπως τελικά ήρθε η στιγμή να τελειώσει αυτή η σχέση ; Η να αλλάξετε δουλειά; H να βρείτε καινούργια ενδιαφέροντα; Σκεφτείτε όλες τις πιθανές κινήσεις που θα σας οδηγήσουν ξανά σε εκείνο το κομμάτι του εαυτού σας που αγαπούσατε και που χάσατε στην πορεία.

Αφού σκεφτείτε τις κινήσεις σας , σαν τρίτο και τελευταίο βήμα, βρείτε το κουράγιο , την δύναμη και την πειθαρχία να ξεκινήσετε το ταξίδι σας προς τον χαμένο σας εαυτό με πυξίδα την θέληση σας και με τελικό στόχο την ευτυχία και την ολοκλήρωση σας! Ήρθε η ώρα των πράξεων. Το ταξίδι σας αυτό προϋποθέτει να μείνετε πιστοί και να ακολουθήσετε τις κινήσεις που κρίνατε απαραίτητες για να αποκτήσετε ξανά όλα εκείνα το όμορφα χαρακτηριστικά του εαυτού σας που χάσατε. Θα ήταν καλό εάν δημιουργούσατε ένα «σχέδιο δράσης» , ένα πλάνο , βάση του οποίου θα κινηθείτε για να πετύχετε τον στόχο σας και το οποίο θα πρέπει να ακολουθείτε καθημερινά , ένα βήμα την φορά. Εάν πραγματικά το θέλετε , τότε τίποτα δεν μπορεί να σας απομακρύνει από την επιθυμία σας να ανακαλύψετε ξανά τον εαυτό σας!

Στην πορεία αυτή , θα καταλάβετε ότι ποτέ δεν «χάσατε» όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σας , αλλά τα παραμελήσατε στην προσπάθεια σας να αντεπεξέλθετε στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας ή στις απαιτήσεις του / της συντρόφου σας , της δουλειάς σας και της ζωής σας γενικότερα. Αυτό όμως δεν αποτελεί δικαιολογία.

Οφείλετε στον εαυτό σας, να καταφέρετε να γίνετε το καλύτερο άτομο που μπορείτε να γίνετε. Οφείλετε στον εαυτό σας να είστε ... απλά ο εαυτός σας , χωρίς συμβιβασμούς και ημίμετρα. Αν θέλετε να γίνετε το άτομο που πάντα ήσασταν και να προσθέσετε παράλληλα και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που σας εκφράζουν και που αποχτήσατε στην πορεία της ζωής σας , μπορείτε να το κάνετε , χωρίς σε καμία περίπτωση να απαρνηθείτε την πραγματική σας φύση. Κανένας και τίποτα δεν θα πρέπει να έχουν την δύναμη να σας απομακρύνουν από αυτό που πραγματικά είστε μέσα σας. Ακόμα και αν παραμελήσατε τον εαυτό σας , ακόμα και αν θάψατε κάποιες χαρές σας , όνειρα σας και επιθυμίες σας βαθιά μέσα στην ψυχή σας για χάρη της καθημερινότητας , πάντα έχετε τη δυνατότητα να αντιδράσετε. Αρκεί να το θελήσετε και μπορείτε να φέρετε πίσω την παιδικότητα σας , τον αυθορμητισμό σας , την δύναμη σας , την θέληση σας , την παλιά σας σιλουέτα , τα όνειρα σας , το χιούμορ σας , το χαμόγελο σας , την επανάσταση σας...την δίψα για ζωή!

Μην ξεχνάτε ποιοι είστε! Μην εγκαταλείπετε την μοναδικότητα σας....διεκδικήστε την και υποστηρίξτε την απέναντι σε κάθε εμπόδιο και σε κάθε δυσκολία και θα δείτε ότι εκείνο το άτομο που σας κοιτάει στον καθρέφτη δεν θα είναι πια ξένο... θα είναι οικείο , αγαπημένο και αληθινό. Εκείνο το άτομο στον καθρέφτη δεν θα σας προκαλεί άρνηση , θυμό και στεναχώρια αλλά θα σας πλημμυρίζει με περηφάνια. Αν δεν προδώσετε εσείς τον εαυτό σας... κανένας δεν μπορεί να σας προδώσει. Εάν δεν εγκαταλείψετε τον εαυτό σας...κανένας δεν μπορεί να σας εγκαταλείψει. Αν δεν αγαπήσετε εσείς τον εαυτό σας...κανένας δεν θα μπορέσει να σας αγαπήσει.

Ακόμα ανέχεστε να κοιτάζετε εκείνο το άγνωστο πρόσωπο στον καθρέφτη;

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.5 / 5 σε 71 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

eleonore
στις 24/11/2007
1

TORPOR
στις 25/11/2007
2
μπράβο

Συγχαρητήρια ρε σύ συνέβει και σε μένα και το ξαναβρήκα .δύσκολο είναι αλλά αξίζει !!

ka-ll-ina
στις 26/11/2007
3
το βρήσκω απερίγραπτα αληθινό!

Είναι μια πραγματικότητα που μπορεί να συμβεί στον καθένα μας, φοβάμαι όμως γιατί αισθάνομαι οτι την ίδια ακριβώς κατάσταση ζω και εγώ και το διαπιστώνω διαβάζοντας αυτό το άρθρο.

ekavh
στις 6/12/2007
4
ypreroxo to arthro!

synevh kai se mena kati tetoio.Hrthe kapoia stigmh pou kotaxthka ston kathrefth kai prospathoysa na vrw mesa sta matia mou ..TON ALHTHNO MOU EAYTO.Xreiasthke arketos kairos kai polh prospatheia apo merous mou ksethapsw ekeina ta stpixeia tou einaI mou pou isws H ZWH me ekane na ta paramerisw..Aksize ton kopo omws..ksanagina kai pali o eaytos mou..kai mou aresei

moussa
στις 10/12/2007
5

.....Μην εγκαταλείπετε την μοναδικότητα σας....διεκδικήστε την και υποστηρίξτε την απέναντι σε κάθε εμπόδιο και σε κάθε δυσκολία .....
Συνήθως την ξεχνάμε για να διεκδικήσουμε την συντροφικότητα και απαιτούμε και από τον σύντροφό μας να κάνει τό ίδιο για να μπορέσει να αποκτήσει την αγάπη μας. Και τότε αναρωτιόμαστε που πήγε ο άνθρωπος που μας ενθουσίασε , ο άνθρωπος που ερωτευτήκαμε !!!

Η μοναδικότητά μας. Αυτήν να υποστηρίζουμε δουλεύοντας για την προσωπική μας βελτίωση.

zaziz
στις 19/12/2007
6

pes me pesimisti sto telos omos ti menei? me ektimisi
nikos

vie_en_roses
στις 22/12/2007
7
Σα να διαβαζω για μενα...

Η ζωη & οι υποχρεωσεις περνουν απο πανω μας σαν οδοστρωτηρας και ισοπεδωνουν η εξαφανιζουν τις αληθινες, αυθορμητες επιθυμές μας, αυτες που στο βωμο των πρωτεραιοτητων γίνονται καπνος.
Το ενοιωσα και το νοιωθω ακομη και αυτη τη στιγμη. Προσπαθω να παρω δυναμη να ξαναβρω εκεινη την κοπελα που γοητευε, εδινε γελιο και κεφι στη παρεα, τραγουδουσε και ειχε κεφι για την ζωη, την αγαπη ,τον ερωτα, τα παιδια. Σιγουρα ειναι ενα χερι βοηθειας και οι δικες σας συμβουλες. Θελω τοσο πολυ να με ξαναβρω. Ημουν κι εγω εκει στη ζωη ....απλα καπου χαθηκα... ισως δεν μ΄αφηνουν να δω καλα και τα δακρυα στα ματια μου. Ειναι δυσκολο. Θα παρω ομως κουραγιο και δυναμη και θα προσπαθησω να ξανανεβω. Ετσι δεν πρεπει???

fotinibra
στις 3/1/2008
8
Δεν εγκαταλειπω προσπαθω και καλλιτερευω συνεχως τον εαυτο μου

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ

TERRACOCO
στις 24/1/2008
9

ΑΨΟΓΟ

ANOUSKA
στις 6/2/2008
10
Αλλη αποψη...

To άγνωστο πρόσωπο που βλέπουμε στον καθρέφτη μας δεν σημαίνει ότι πρέπει και να το αλλάξουμε. Η πορεία του κάθε ανθρώπου είναι γεμάτη με εμπειρίες. Αυτές οι εμπειρίες μας προχωρούν ένα βήμα μπροστά κοινώς εξελισόμαστε. Αυτό μπορεί να φαίνεται αρνητικό, αλλά οι άνθρωποι πρέπει να προσαρμοζόνται στις καταστάσεις και γι αυτό το λόγο αλλάζουν και το χαρακτήρα τους μείωνοντας κάτι, αυξάνοντας κάτι... μέχρι να γίνουν αποδεκτοί. Διαφορετικά κινδυνεύουν να χαρακτηριστούν ως ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ!!!!

ANOUSKA
στις 6/2/2008
11
Αλλη αποψη...

To άγνωστο πρόσωπο που βλέπουμε στον καθρέφτη μας δεν σημαίνει ότι πρέπει και να το αλλάξουμε. Η πορεία του κάθε ανθρώπου είναι γεμάτη με εμπειρίες. Αυτές οι εμπειρίες, μας προχωρούν ένα βήμα μπροστά κοινώς εξελισόμαστε. Αυτό μπορεί να φαίνεται αρνητικό, αλλά οι άνθρωποι πρέπει να προσαρμοζόνται στις καταστάσεις και γι αυτό το λόγο αλλάζουν και το χαρακτήρα τους μείωνοντας κάτι, αυξάνοντας κάτι... μέχρι να γίνουν αποδεκτοί. Διαφορετικά κινδυνεύουν να χαρακτηριστούν ως ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ!!!!

touitaki
στις 12/3/2008
12
Σοφά λόγια

Είχα διαβασει κάπου το εξής πολύ σοφό:

Πότε θα καταλάβεις επιτέλους οτι αυτο που σε πονάει περισσότερο είναι η αποστροφή σου απο την πραγματικότητα και όχι το ίδιο το γεγονός?

nasia32
στις 15/5/2008
13

τελειο

29to30
στις 17/5/2008
14
αλοηα!

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙ ΒΙΩΣΗ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ.ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ,ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ. ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ,
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ Η ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ,ΣΕ ΜΙΑ ΡΟΥΤΙΝΑ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΣΟΥ,ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ ΘΕΛΕΙ ΜΕΛΕΤΗ,ΠΙΣΤΗ,ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙ.

gatsa
στις 27/5/2008
15
Κάνε τη σωστή κίνηση...

Συμβαίνει και αυτό!Αλλά αγάπησε και τον απογοητευμένο σου εαυτό, για να βρει δύναμη και κουράγιο να επανορθώσει.Φάση είναι και θα περάσει.Αρκεί να μην έχουμε παρετηθεί μέσα μας.

8odwras_
στις 11/6/2008
16
μπερδεμα

μπερδεμα κ σκαλομα πεδια..
καπιοσ μ ειπε οτι το λαθοσ ειναι οτι μπενω στη διαδικασια να σκεφτομαι πολυ..
¨/

8odwras_
στις 11/6/2008
17
μπερδεμα..

skalma k mperdema pedia..polu skaloma..
kapios mou ipe oti to la8os ine pou mpenoume sth diadikasia na skeftomaste polu.. :/

στις 29/12/2008
18
Αχ! Μυρτω!!!

Ολα καλα ωs θεση....και ποιοs δεν θα συμφωνουσε..αλλα η ζωη δεν ειναι ενα συνολο προθεσεων...αλλα ενα συνολο δυνατοτητων...και οι δυνατοτητεs παιζουν κυριαρχο ρολο στον τροπο με τον οποιο αναλυει ο καθεναs τα εξωτερικα ερεθισματα...!!! φιλικα GINO!!!

στις 29/12/2008
19
Αχ! Μυρτω!!!

Ολα καλα ωs θεση....και ποιοs δεν θα συμφωνουσε..αλλα η ζωη δεν ειναι ενα συνολο προθεσεων...αλλα ενα συνολο δυνατοτητων...και οι δυνατοτητεs παιζουν κυριαρχο ρολο στον τροπο με τον οποιο αναλυει ο καθεναs τα εξωτερικα ερεθισματα...!!! φιλικα GINO!!!

στις 29/1/2009
20
στη Μυρτω ..για τα πολυ μεστα άρθα της

Έτσι νιώθω κι εγώ ..κάπου στη διαδρομή για τη ΖΩΗ έχασα τον εαυτό μου .Νιώθω πως ζω μόνο για τους άλλους !...για τα παιδιά μου, τον άντρα μου. την πρώτη οικογένεια μου ,τα πεθερικά μου ...και ξέχασα πως η ζωή μου ,μου ανήκει ....έχω μήνες να τραγουδήσω μέρες να γελάσω εγώ που ήμουν πάντα ένας χαρούμενος και ζωντανος άνθρωπος ...Μυρτώ μου σ'ευχαριστώ που μέσα απο το άρθρο σου με ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΣ .. γιατί πρέπει να ψάξω για το χαμένο μου εαυτό..για τα δικά μου ΘΕΛΩ,τις δικές μου ανάγκες ..να'σαι καλά για να μας στηρίζεις....

nilaki
στις 6/3/2009
21

μπα...πολύ ωραίο το μήνυμα που περνά, αλλά από τότε που χώρισα δε γίνεται να βρω τον εαυτό μου....εδώ και μισό χρόνο τώρα δεν έχω όρεξη για κανέναν και για τίποτα..επίσης συνεχώς ασχολούμαι με το τι κάνει ο πρώην μου και πού είναι τώρα...πού είναι ο εαυτός μου;;;α ήμουν και δυναμική οι φίλες μου είχαν να λένε κάποτε.,...τώωωωωωωρα....

filousia
στις 13/3/2009
22
αυτο που πιστευω

Οταν δεν ξερεισ ποιοσ εισαι απλα δεν παρατηρεισ τον ευατο σου, θαβεισ τα συναισθηματα σου, ξεχνασ τι ειναι τελικα αυτο που θελεισ.Δεν γινεται μια μερα να ξυπνησεισ κ να θυμηθεισ ποιοσ ησουν για να γινεισ ετσι οπωσ ησουν γιατι πολυ απλα ησουν..το θεμα ειναι να δεισ ποιοσ εισαι...βεβαια συμφωνω οτι πρεπει να κοιταξεισ πισω κ να δεισ πια βιωματα σε εκαναν ετσι οπωσ εισαι...Οπωσ κ να το κανεισ δεν ειναι ευκολο να αλλαξεισ πορεια κ ποσο μαλλον να το κανεισ μονο σου!

στις 8/4/2009
23
Χρόνο θέλω ..ο χρόνος θα με ξαναφέρει στην ζωή..

Το ζω αυτο σημερα..κλεει η ψυχη μ καθε μερα.. ξερω που άλλαξα και γιατι..επδ είχα μια σχεση γεμάτη ζήλια,βία ζωματική και ψυχολογική,μειώσεις,προσβολές..αν διαβασετε το αρθρο ζηλεια και καταστροφη θα καταλαβετε τι ακριβώς εννοώ.. Είμαι για σπουδές και ζώ την χειρότερη στιγμή της ζωής μου..περιμένω να τελιώσει ο χρόνος αυτός να πάω πίσω Κύπρο να βρώ τον εαυτό μου γτ τελικά μονο αν έχεις φίλους και ανθρώπους π αγαπάς μπορεις να το ξεπεράσεις..αλλιώς..παρα πολυ δύσκολα τα πραγματα..ουτε να το φανταστώ δεν θέλω..

Ακόμη δεν πιστεύω ποση αλλαγή έχω..απο το κοριτσι της ζωής και της διασκέδασης κατάντησα μια μιζερη να κλέω κάθε μέρα για αυτό που έγινα..αλλα 3ερω πως ειμαι δυνατη και θα το περάσω..ενας μήνας έμεινε και θα δώσω τα παντα να ξανανιωσω αυτή που είμαι στα αλήθεια...!!!

Ποτε μην λες ποτε... κ αυτό που άρχισα να λέω απο τότε που περνούσα όλο αυτο το βάσανο.. "χρειάζομαι χρόνο..τπτ αλλο"

letitsia77
στις 7/9/2009
24
Να ειμαστε ο εαυτος μασ

ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΗ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ..ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ. ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ.

zampio
στην 1/4/2010
25
:)

πιστευω πως ειναι καλο να αλλαζουμε. πρεπει. αλλαγη δεν ειναι μονο κατι κακο και ξενο απο εμας. αλλαζουμε, εξελισομαστε( ειτε απο προσωπικη καλλιεργια του εαυτου μας ειτε λογω συνθηκων, εμπειριων κτλ) και τα καινουρια στοιχεια που δημιουργουνται στην προσωπικοτητα μας , ειναι δικα μας. δεν ειναι ξενα. αρκει να εχουμ ετο θαρρος να τα δουμε και να τα δεχτουμε. σαφως και υπαρχουν στοιχεια που οντως ηταν καλα και τα νοσταλγουμε (πχ η αθωοτητα ή η αισιοδοξια κτλ) και σε αυτα που κρινουμε οτι μας οφελουνε , ναι να διοχετευσουμε ενεργεια και χρονο και να τα ψαξουμε μεσα μας (δεν παυουν να υπαρχουν). οπως και ναχει το καλυτερο ειναι να αγαπαμε τον εαυτο μας και να δεχομαστε ολες του τις πτυχες. και απλα ας δινουμε βαση και ας εχουμε κριση για το πια σημεια του εαυτου μας θελουμε να επικρατουνε....

zampio
στην 1/4/2010
26

πιστευω πως ειναι καλο να αλλαζουμε. πρεπει. αλλαγη δεν ειναι μονο κατι κακο και ξενο απο εμας. αλλαζουμε, εξελισομαστε( ειτε απο προσωπικη καλλιεργια του εαυτου μας ειτε λογω συνθηκων, εμπειριων κτλ) και τα καινουρια στοιχεια που δημιουργουνται στην προσωπικοτητα μας , ειναι δικα μας. δεν ειναι ξενα. αρκει να εχουμ ετο θαρρος να τα δουμε και να τα δεχτουμε. σαφως και υπαρχουν στοιχεια που οντως ηταν καλα και τα νοσταλγουμε (πχ η αθωοτητα ή η αισιοδοξια κτλ) και σε αυτα που κρινουμε οτι μας οφελουνε , ναι να διοχετευσουμε ενεργεια και χρονο και να τα ψαξουμε μεσα μας (δεν παυουν να υπαρχουν). οπως και ναχει το καλυτερο ειναι να αγαπαμε τον εαυτο μας και να δεχομαστε ολες του τις πτυχες. και απλα ας δινουμε βαση και ας εχουμε κριση για το πια σημεια του εαυτου μας θελουμε να επικρατουνε....

zampio
στην 1/4/2010
27

πιστευω πως ειναι καλο να αλλαζουμε. πρεπει. αλλαγη δεν ειναι μονο κατι κακο και ξενο απο εμας. αλλαζουμε, εξελισομαστε( ειτε απο προσωπικη καλλιεργια του εαυτου μας ειτε λογω συνθηκων, εμπειριων κτλ) και τα καινουρια στοιχεια που δημιουργουνται στην προσωπικοτητα μας , ειναι δικα μας. δεν ειναι ξενα. αρκει να εχουμ ετο θαρρος να τα δουμε και να τα δεχτουμε. σαφως και υπαρχουν στοιχεια που οντως ηταν καλα και τα νοσταλγουμε (πχ η αθωοτητα ή η αισιοδοξια κτλ) και σε αυτα που κρινουμε οτι μας οφελουνε , ναι να διοχετευσουμε ενεργεια και χρονο και να τα ψαξουμε μεσα μας (δεν παυουν να υπαρχουν). οπως και ναχει το καλυτερο ειναι να αγαπαμε τον εαυτο μας και να δεχομαστε ολες του τις πτυχες. και απλα ας δινουμε βαση και ας εχουμε κριση για το πια σημεια του εαυτου μας θελουμε να επικρατουνε....

sunset__26
στις 2/4/2010
28
Συγχαρητηρια..

εξαιρετικο...εισαι αψογη!!αν χασουμε τον εαυτο μας τα χανουμε ολα..γιαυτο πρεπει να τον ξαναβρω κι εγω...............

sunset__26
στις 2/4/2010
29
Συγχαρητηρια..

ειμαι ενας ανθρωπος με βαθια ψυχολογικα τραυματα..εζησα εντονη ψυχοσωματικη βια και καταπιεση απο τον ''αρρωστο χουντικο πατερα''στα παιδικα μου χρονια εωσ και τα 17 μου.μισος,νευρα,καταθλιψη,τασεις αυτοκτονιας...πριν και αφοτου εφυγε απο το σπιτι.ειχα αναγκη επιτελουσ να ζησω..ηθελα ηρεμια πια.να δω πως ειναι να εισαι καλα...αναγκαστηκα να εγκαταλειψω τον εαυτο μου..θαβοντας τον στο υποσυνειδητο,μαζι με οτι ειχε σχεση με το παρελθον..με χρονιο αγωνα..τα ξεχασα..''εφτιαξα''εναν αλλο εαυτο,πιο ηρεμο,αισιοδοξο,πιο δυνατο.κοροιδευοντας τον εαυτο μου οτι ολα ειναι καλα και ολα θα πανε καλα..τα πρωτα χρονια,ηταν πολυ δυσκολα γιατι παλευα μεσα μου να υπερισχυσει ο καινουριοσ για να ζησω.. συνεπειες,και γελαω,αλλα η καταθλιψη ακομα υπαρχει,οι πληγεσ δεν εκλεισαν βεβαια,ξεχασα ποια ειμαι,με σκοτωσα,και αυτο ειναι μεγαλο λατηοσ..το καταλαβαινω τωρα...επιτελουσ τηελω να ξαναβρω τον εαυτο μου παλι αλλα ο μονος δρομος ειναι αυτος που παντα φοβομουν και απεφευγα...τα παιδικα μου χρονια..η εναλλακτικη επειγουσα λυση απετυχε κατα ενα μεγαλο ποσοστο..αλλα τελικα μονο ετσι θα ειμαι επιτελους καλα και ελπιζω..να κλεισουν οι πληγες μου...ολα αυτα τα γραφω γιατι πιστευω πως υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με παρομοιο προβλημα και καλο θα ηταν να πανε σε ειδικο και να μην φοβουνται..αν προσπαθησεις ολομοναχος,προσπερνας,δεν ξεπερνας......χιλια ευχαριστω μυρτω και μπραβο σου για αυτο που κανεις..να εισαι καλα παντα!!

sunset__26
στις 2/4/2010
30
Συγχαρητηρια..

ειμαι ενας ανθρωπος με βαθια ψυχολογικα τραυματα..εζησα εντονη ψυχοσωματικη βια και καταπιεση απο τον ''αρρωστο χουντικο πατερα''στα παιδικα μου χρονια εωσ και τα 17 μου.μισος,νευρα,καταθλιψη,τασεις αυτοκτονιας...πριν και αφοτου εφυγε απο το σπιτι.ειχα αναγκη επιτελουσ να ζησω..ηθελα ηρεμια πια.να δω πως ειναι να εισαι καλα...αναγκαστηκα να εγκαταλειψω τον εαυτο μου..θαβοντας τον στο υποσυνειδητο,μαζι με οτι ειχε σχεση με το παρελθον..με χρονιο αγωνα..τα ξεχασα..''εφτιαξα''εναν αλλο εαυτο,πιο ηρεμο,αισιοδοξο,πιο δυνατο.κοροιδευοντας τον εαυτο μου οτι ολα ειναι καλα και ολα θα πανε καλα..τα πρωτα χρονια,ηταν πολυ δυσκολα γιατι παλευα μεσα μου να υπερισχυσει ο καινουριοσ για να ζησω.. συνεπειες,και γελαω,αλλα η καταθλιψη ακομα υπαρχει,οι πληγεσ δεν εκλεισαν βεβαια,ξεχασα ποια ειμαι,με σκοτωσα,και αυτο ειναι μεγαλο λατηοσ..το καταλαβαινω τωρα...επιτελουσ τηελω να ξαναβρω τον εαυτο μου παλι αλλα ο μονος δρομος ειναι αυτος που παντα φοβομουν και απεφευγα...τα παιδικα μου χρονια..η εναλλακτικη επειγουσα λυση απετυχε κατα ενα μεγαλο ποσοστο..αλλα τελικα μονο ετσι θα ειμαι επιτελους καλα και ελπιζω..να κλεισουν οι πληγες μου...ολα αυτα τα γραφω γιατι πιστευω πως υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με παρομοιο προβλημα και καλο θα ηταν να πανε σε ειδικο και να μην φοβουνται..αν προσπαθησεις ολομοναχος,προσπερνας,δεν ξεπερνας......χιλια ευχαριστω μυρτω και μπραβο σου για αυτο που κανεις..να εισαι καλα παντα!!

sunset__26
στις 2/4/2010
31
Συγχαρητηρια..

ειμαι ενας ανθρωπος με βαθια ψυχολογικα τραυματα..εζησα εντονη ψυχοσωματικη βια και καταπιεση απο τον ''αρρωστο χουντικο πατερα''στα παιδικα μου χρονια εωσ και τα 17 μου.μισος,νευρα,καταθλιψη,τασεις αυτοκτονιας...πριν και αφοτου εφυγε απο το σπιτι.ειχα αναγκη επιτελουσ να ζησω..ηθελα ηρεμια πια.να δω πως ειναι να εισαι καλα...αναγκαστηκα να εγκαταλειψω τον εαυτο μου..θαβοντας τον στο υποσυνειδητο,μαζι με οτι ειχε σχεση με το παρελθον..με χρονιο αγωνα..τα ξεχασα..''εφτιαξα''εναν αλλο εαυτο,πιο ηρεμο,αισιοδοξο,πιο δυνατο.κοροιδευοντας τον εαυτο μου οτι ολα ειναι καλα και ολα θα πανε καλα..τα πρωτα χρονια,ηταν πολυ δυσκολα γιατι παλευα μεσα μου να υπερισχυσει ο καινουριοσ για να ζησω.. συνεπειες,και γελαω,αλλα η καταθλιψη ακομα υπαρχει,οι πληγεσ δεν εκλεισαν βεβαια,ξεχασα ποια ειμαι,με σκοτωσα,και αυτο ειναι μεγαλο λατηοσ..το καταλαβαινω τωρα...επιτελουσ τηελω να ξαναβρω τον εαυτο μου παλι αλλα ο μονος δρομος ειναι αυτος που παντα φοβομουν και απεφευγα...τα παιδικα μου χρονια..η εναλλακτικη επειγουσα λυση απετυχε κατα ενα μεγαλο ποσοστο..αλλα τελικα μονο ετσι θα ειμαι επιτελους καλα και ελπιζω..να κλεισουν οι πληγες μου...ολα αυτα τα γραφω γιατι πιστευω πως υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με παρομοιο προβλημα και καλο θα ηταν να πανε σε ειδικο και να μην φοβουνται..αν προσπαθησεις ολομοναχος,προσπερνας,δεν ξεπερνας......χιλια ευχαριστω μυρτω και μπραβο σου για αυτο που κανεις..να εισαι καλα παντα!!

sunset__26
στις 2/4/2010
32

katarxin na sou doso ta therma mou sugxaritiria gia olo ayto pou kaneis....
ego ezisa poly asxima paidika xronia mexri kai ta 20 mou xronia,kai logo tou oti to paleuo moni mou na kseperaso ekana to megalo LATHOS na egataleipso ton eauto mou ''svinontas''ton kai mazi me ayton to parelthon mou giati den antexa na to skeftomai..kalutereusa,prosorina vevaia,alla katalava 6 xronia meta oti ton exasa ton eayto mou koroideuontas me,me apotelesma na exo ksexasei,oxi kseperasei.eprepe na pao se psuxiatro-psuxologo alla fovomoun kai fovamai mipos kai den to antekso.tha to prospathiso omos tora pia,giati den paei allo..thelo na ksanavro ton eauto mou kai epitelous na gino kala ksepernontas to parelthon,kai giatreuontas tis pliges mou...s'euxaristo para polu...den perimena na vro ayto pou ithela na vro..

tukeile
στις 16/12/2010
33
ποσο αλιθεια ειναι

Prin apo 2 bdomades erxomoun spiti kai eklaiga xoris logo kai apla anarotiomoun pou einai o eautos mou to ego mou to einai mou me epsaxna
tote katalaba oti to pio duskolo pragma einai na sou leipei o idios sou o eautos giati oyte tilefono mporeis na ton pareis k na tou ekfraseis tin elleipsi pou niotheis oute na pas kapou gia na ton deis opos tha kanes p.x. me ton sintrofo sou
k pragmatika ekana auta pou leei to parapano keimeno...
min afinete pote ton eauto sas na fugei apo konta sas einai polu epipono...

NOYAP
στις 25/1/2013
34

εντυπωση μου κανει πως σε κανενα απο τα παραπανω σχολια δεν τεθηκε το θεμα της εξελιξης και του κατα διαστηματα προσωπικου απολογισμου με τον εαυτο μας...

φυσικα δεν ειμαστε 100% ιδιοι με παλιοτερα....αυτο θα ηταν καταστροφικο...σαν να αποκλειεις το διδαγμα που πηρες απο τις εμπειριες σου...απο τα γελια και τα κλαμματα σου...απο τις χαρες και τις απογοητευσεις σου...

εξελισομαστε...ειναι τοσο απλο...προσοχη ομως....εξελιξη δεν σημαινει αποδομηση στα παντα....σημαινει φιλτραρισμα σε οσα ζησαμε...σε οσα δωσαμε και πηραμε σε ολους τους τομεις οχι μονο στον συναισθηματικο τομεα...μετα απο εκει κρατας και αναγνωριζεις οτι σε εκανε καλυτερο και επισης κοιτας με ψυχρο ματι τα λαθη σου και τις επιλογες σου(σε ολους τους τομεις)που σε φερανε κατα καιρους σε πολυ δυσκολα αδιεξοδα στην ζωη σου.....το επομενο σταδιο ειναι απλα η συμφιλιωση και η συνειδητη εικονα του εαυτου σου προς εσενα....κοινως τα βρισκεις με τον εαυτο σου.....

συνεχιζεις παρακατω εχωντας στο σακιδιο σου μια πιο <εξελιγμενη εκδοση> του εαυτου σου εχωντας κρατησει αλλα και απομυθοποιησει καποια πραγματα στην μεχρι τοτε πορεια μεχρι την επομενη φορα που θα ξαναμπεις σε αυτη την διαδικασια διοτι το να σταματας την διαδικασια της εξελιξης το μονο πραγμα που καταφερνεις ειναι να κλεινεσαι σε μια ασφαλη μεν αλλα φανταστικη εικονα των πραγματων που μονο για εσενα ισχυει....ενω γυρω σου ολα γυριζουν....

εξελιξη δεν σημαινει αλλαζω....σημαινει επηρρεαζομαι βρισκομενος σε αμεση τριβη με τα πραγματα....αντιδρωντας ζωτικα με αυτα ωσπου καποια στιγμη κανω τον απολογισμο ποια θα κρατησω,,,ποια θα εξελιξω...ποια ειναι παντελως αχρηστα και λανθασμενα....ολα αυτα μεσα απο το φιλτρο των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ εμπειριων....

αν καποιος/α δεν εχει μπει στην διαδικασια να φιλτραρει την ζωη του/ης...να κρινει αυστηρα τον εαυτο του/της.....και μονιμα επι σειρα ετων ειναι απλα ενας δεκτης πραγματων και καταστασεων που ουσιαστικα τον καθιστουν ευκολη λεια προς ολα τα υπολοιπα ειναι αναποφευκτο πως το ατομο θα φτασει στο σημειο που θα κοιταχτει στον καθρεφτη και δεν θα αναγνωριζει απολυτως τιποτα απο το προσωπο που θα βλεπει ...

NOYAP
στις 25/1/2013
35

εντυπωση μου κανει πως σε κανενα απο τα παραπανω σχολια δεν τεθηκε το θεμα της εξελιξης και του κατα διαστηματα προσωπικου απολογισμου με τον εαυτο μας...

φυσικα δεν ειμαστε 100% ιδιοι με παλιοτερα....αυτο θα ηταν καταστροφικο...σαν να αποκλειεις το διδαγμα που πηρες απο τις εμπειριες σου...απο τα γελια και τα κλαμματα σου...απο τις χαρες και τις απογοητευσεις σου...

εξελισομαστε...ειναι τοσο απλο...προσοχη ομως....εξελιξη δεν σημαινει αποδομηση στα παντα....σημαινει φιλτραρισμα σε οσα ζησαμε...σε οσα δωσαμε και πηραμε σε ολους τους τομεις οχι μονο στον συναισθηματικο τομεα...μετα απο εκει κρατας και αναγνωριζεις οτι σε εκανε καλυτερο και επισης κοιτας με ψυχρο ματι τα λαθη σου και τις επιλογες σου(σε ολους τους τομεις)που σε φερανε κατα καιρους σε πολυ δυσκολα αδιεξοδα στην ζωη σου.....το επομενο σταδιο ειναι απλα η συμφιλιωση και η συνειδητη εικονα του εαυτου σου προς εσενα....κοινως τα βρισκεις με τον εαυτο σου.....

συνεχιζεις παρακατω εχωντας στο σακιδιο σου μια πιο <εξελιγμενη εκδοση> του εαυτου σου εχωντας κρατησει αλλα και απομυθοποιησει καποια πραγματα στην μεχρι τοτε πορεια μεχρι την επομενη φορα που θα ξαναμπεις σε αυτη την διαδικασια διοτι το να σταματας την διαδικασια της εξελιξης το μονο πραγμα που καταφερνεις ειναι να κλεινεσαι σε μια ασφαλη μεν αλλα φανταστικη εικονα των πραγματων που μονο για εσενα ισχυει....ενω γυρω σου ολα γυριζουν....

εξελιξη δεν σημαινει αλλαζω....σημαινει επηρρεαζομαι βρισκομενος σε αμεση τριβη με τα πραγματα....αντιδρωντας ζωτικα με αυτα ωσπου καποια στιγμη κανω τον απολογισμο ποια θα κρατησω,,,ποια θα εξελιξω...ποια ειναι παντελως αχρηστα και λανθασμενα....ολα αυτα μεσα απο το φιλτρο των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ εμπειριων....

αν καποιος/α δεν εχει μπει στην διαδικασια να φιλτραρει την ζωη του/ης...να κρινει αυστηρα τον εαυτο του/της.....και μονιμα επι σειρα ετων ειναι απλα ενας δεκτης πραγματων και καταστασεων που ουσιαστικα τον καθιστουν ευκολη λεια προς ολα τα υπολοιπα ειναι αναποφευκτο πως το ατομο θα φτασει στο σημειο που θα κοιταχτει στον καθρεφτη και δεν θα αναγνωριζει απολυτως τιποτα απο το προσωπο που θα βλεπει ...

NOYAP
στις 28/1/2013
36
Εσωτερικος απολογισμοσ

εντυπωση μου κανει πως σε λιγοστα απο τα παραπανω σχολια δεν τεθηκε το θεμα της εξελιξης και του κατα διαστηματα προσωπικου απολογισμου με τον εαυτο μας...

φυσικα δεν ειμαστε 100% ιδιοι με παλιοτερα....αυτο θα ηταν καταστροφικο...σαν να αποκλειεις το διδαγμα που πηρες απο τις εμπειριες σου...απο τα γελια και τα κλαμματα σου...απο τις χαρες και τις απογοητευσεις σου...

εξελισομαστε...ειναι τοσο απλο...προσοχη ομως....εξελιξη δεν σημαινει αποδομηση στα παντα....σημαινει φιλτραρισμα σε οσα ζησαμε...σε οσα δωσαμε και πηραμε σε ολους τους τομεις οχι μονο στον συναισθηματικο τομεα...μετα απο εκει κρατας και αναγνωριζεις οτι σε εκανε καλυτερο και επισης κοιτας με ψυχρο ματι τα λαθη σου και τις επιλογες σου(σε ολους τους τομεις)που σε φερανε κατα καιρους σε πολυ δυσκολα αδιεξοδα στην ζωη σου.....το επομενο σταδιο ειναι απλα η συμφιλιωση και η συνειδητη εικονα του εαυτου σου προς εσενα....κοινως τα βρισκεις με τον εαυτο σου.....

συνεχιζεις παρακατω εχωντας στο σακιδιο σου μια πιο <εξελιγμενη εκδοση> του εαυτου σου εχωντας κρατησει αλλα και απομυθοποιησει καποια πραγματα στην μεχρι τοτε πορεια μεχρι την επομενη φορα που θα ξαναμπεις σε αυτη την διαδικασια διοτι το να σταματας την διαδικασια της εξελιξης το μονο πραγμα που καταφερνεις ειναι να κλεινεσαι σε μια ασφαλη μεν αλλα φανταστικη εικονα των πραγματων που μονο για εσενα ισχυει....ενω γυρω σου ολα γυριζουν....

εξελιξη δεν σημαινει αλλαζω....σημαινει επηρρεαζομαι βρισκομενος σε αμεση τριβη με τα πραγματα....αντιδρωντας ζωτικα με αυτα ωσπου καποια στιγμη κανω τον απολογισμο ποια θα κρατησω,,,ποια θα εξελιξω...ποια ειναι παντελως αχρηστα και λανθασμενα....ολα αυτα μεσα απο το φιλτρο των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ εμπειριων....

αν καποιος/α δεν εχει μπει στην διαδικασια να φιλτραρει την ζωη του/ης...να κρινει αυστηρα τον εαυτο του/της.....και μονιμα επι σειρα ετων ειναι απλα ενας δεκτης πραγματων και καταστασεων που ουσιαστικα τον καθιστουν ευκολη λεια προς ολα τα υπολοιπα ειναι αναποφευκτο πως το ατομο θα φτασει στο σημειο να κοιταχτει στον καθρεφτη και να μην αναγνωριζει το προσωπο που θα βλεπει ...

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή