Ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης;

Από: Sxeseis | Διαβάστηκε 36113 φορές
Ο νέος μας σύντροφος είναι ό,τι καλύτερο μας έχει συμβεί. Περνάμε το χρόνο μας μαζί του, είναι ο καλύτερος εραστής που είχαμε ποτέ και οι σεξουαλικές μας επιδόσεις ξεπερνούν τις πιο τρελές μας προσδοκίες. Όλα δείχνουν, ότι -επιτέλους- βρήκαμε αυτό που ψάχναμε μια ζωή και είμαστε σίγουρες πως θα κρατήσει για πάντα. Όλα αυτά, στην αρχή.

Μετά από έξι μήνες, οι απόψεις μας αναθεωρούνται. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται οι επιστήμονες: το αχαλίνωτο πάθος έχει ημερομηνία λήξης, η οποία με στατιστική ακρίβεια δεν ξεπερνά τους έξι μήνες. Ο κύκλος της έντονης ερωτικής επιθυμίας έχει κλείσει και εμείς ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα χαμηλά ποσοστά επιδόσεων. Αρνούμαστε να παραδεχθούμε την αλήθεια, ψάχνουμε δικαιολογίες, σκεφτόμαστε ότι πρόκειται για ένα μικρό διάλειμμα...
Η πραγματικότητα, όμως, έρχεται να διαψεύσει κάθε μας ελπίδα. Ακόμη και για εκείνους που προτιμούν να παίζουν το ρόλο του "άπιστου Θωμά", οι επιστήμονες δίνουν την απάντηση. Έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η σεξουαλική επιθυμία δε μπορεί παρά να έχει διάρκεια μερικών μόνο μηνών. Αυτό συμβαίνει γιατί το στοιχείο εκείνο που μας κάνει ασυγκράτητους στην αρχή μίας σχέσης δεν είναι παρά η επιθυμία μας να γνωρίσουμε το σώμα του συντρόφου μας, τις προτιμήσεις του, τις αντιδράσεις του στις δικές μας ερωτικές κινήσεις.

Επιπλέον, με ένα νέο σύντροφο ζούμε καινούριες εμπειρίες και "εξερευνούμε" ένα νέο κόσμο. Η περίοδος, όμως, που μπορούμε να παίξουμε τους μικρούς εξερευνητές δεν μπορεί να κρατήσει για πάντα. Κάποια στιγμή, ο άλλος παύει να είναι terra incognita και η σχέση μας περνά σε δεύτερη φάση ανάπτυξης. Τώρα, το αν θα είναι πιο ουσιαστική, εξαρτάται. Από τι; Από μία φυσιολογική εξέλιξη στην ιστορία μας: τις συναισθηματικές και εγκεφαλικές μας ανάγκες και το βαθμό στον οποίο ικανοποιούνται. Και αυτό γιατί είναι διαφορετικό το να εμφανιζόμαστε στο σύντροφό μας εν αδαμιαία περιβολή και διαφορετικό να του δινόμαστε ψυχή τε και σώματι. ¶λλωστε, όταν γυμνωνόμαστε συναισθηματικά, νιώθουμε και πιο ευάλωτοι απέναντι του. Σε αυτό το σημείο υπεισέρχεται η σημασία της συναισθηματικής και ψυχολογικής κάλυψης και της επικοινωνίας ως παράγοντες ικανοποιητικής σεξουαλικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα μάλιστα με τον ψυχολόγο Ρ. Στέρνμπεργκ, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ, ο οποίος διατύπωσε τη θεωρία της αγάπης, το πάθος είναι ο παράγοντας που διαφοροποιεί τον έρωτα από τις άλλες μορφές αγάπης, αλλά είναι και εκείνος που ξεθωριάζει πιο γρήγορα. Για να μπορέσουμε, λοιπόν, να διατηρήσουμε την ερωτική επιθυμία μετά το διάστημα των έξι μηνών θα πρέπει στη σχέση μας να υπάρχουν τα τρία βασικά της στοιχεία: το πάθος, η οικειότητα και η δέσμευση. Υπό ορισμένες πάντα προϋποθέσεις. Αν, για παράδειγμα, εμείς θέλουμε περισσότερη οικειότητα και ο σύντροφός μας περισσότερο πάθος και λιγότερη δέσμευση, τότε μπορεί ο "ιδανικός μας σύντροφος" να ανήκει σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που δεν αναζητούν παρά υψηλά επίπεδα αδρεναλίνης και... τεστοστερόνης.

Η αλήθεια, όμως, είναι, ότι πέρα από τις θεωρητικές προσεγγίσεις περί έρωτος, πάθους και σεξ, όλα είναι θέμα διάθεσης και, γιατί όχι, φαντασίας. Εξάλλου, ο έρωτας είναι μοναδικός, το πάθος μοιραίο και το σεξ επιτυχημένο όταν ικανοποιεί και τους δύο, χωρίς ή με ημερομηνία λήξης.
Από το typos.com

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 3.9 / 5 σε 101 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

Ntintlina
στις 14/6/2008
1
Χρυση

ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ....

georgiaaaa3
στις 22/6/2008
2
Όλα γιά το πάθος

Ναί ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης. Λύπαμαι που είναι έτσι θα ήθελα να είχε και συνέχεια αλλά δέν γίνεται. Πιστεύω ότι έτσι έχει πιό πολύ νόημα η ζωή
δέν βαριέσαι εύκολα.

scherzo1966
στις 26/6/2008
3

Νομίζω ότι με βοήθησε πολύ δεδομένου ότι η σχέση είναι σχετικά νέα και με πολλές ανατροπές στην καθημερινή ζωή και των δύο. Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η ειλικρινής συζήτηση και η αμοιβαία κατανόηση

danteslove
στις 10/7/2008
4
βραβο!

VASO83
στις 11/8/2008
5

Γιατι να χανετε το παθος και η ερωτικη επιθιμια ειμαστε 7 χρονια μαζι και ολα εχουν σβηση τι μπορω να κανω για να γινουν ολα οπως στην αρχη?

LAMARTIN
στις 24/10/2008
6
Ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης

πιστεύω ότι δεν έχει ημερομηνία λήξης , εάν¨
1) γνωρίζουμε καλά τον εαυτό μας , τι θέλουμε απο τον άλλο και κυρίως τι μας κάνει ευτυχισμένους και γιατί? και
2) στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε την ετικέττα με την ημερομηνία λήξης , εάν ξαναδούμε τον άλλο με καινούργια ματιά.

quantum_of_solance
στις 16/11/2008
7
quantum_of_solance

η γνωμη μου ειναι οτι οταν ειμαστε σε θεση να γνωριζουμε καλα τι θελουμε..πρωτα απο τον εαυτο μας και μετα απο τον συνροφο μας,τοτε ο ερωτας δθσκολα θα εχει ημερομηνια ληξης
και 2ον..ερωτας δεν ειναι μονο το σεξ..αλλα και η ψυχη..που διαθετει ο καθενας μας..μεσα του

στις 20/11/2008
8

Αρκετά διαφωτιστικό!

anasfaleia
στις 30/11/2008
9

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι γνωριζοντας ενας τον αλλο καλυτερα,ξεθωριαζει οχι μονο ο ερωτας αλλα και η διαθεση για επικοινωνια με το συντροφο μας.

vaza1939
στις 30/12/2008
10
μου εκανε εντυπωση

Δεν ειχα ακουσει την αποψη του εξαμηνου
το βλεπω να στεκει κια σε ολα τα ηλικιακα επιπεδα

loisir
στις 30/12/2008
11
Η αποψη μου..

Δεν πιστευω στην επιστημονικη απαντηση του ερωτα. γιατι εδω εχουμε να κανουμε με διαφορετικους ανθρωπους διαφορων ηλικιων,εμπειριων,και επιθημιων. αυτο που λεν οι αρχαιοι ημων προγονοι παν μετρων αριστων ειναι η χρυση "τομη" σε ολα τα πραγματα κατα την αποψη το πιο σωστο ειναι υπομονη απο την αρχη δεν χρειαζεται στους 3 πρωτους μηνες να πεφτεις με τα μουτρα και μετα να εχεις ξενερωσει το πιο λογικο. ολα τα κανουμε γρηγορα για αυτο χανεται ο ρομαντισμος και τα παρελκομενα.

XARALAMPIA
στις 30/12/2008
12
Ειναι αρκετα

ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ. ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ

Renas_disorder
στις 6/1/2009
13
κριμα...

ki omws einai i alitheia...

HOPE5HEAD
στις 6/1/2009
14
Ματαιοτης ματαιοτητων , τα παντα ματαιοτης...

Ο έρωτας, το πάθος και εν κατακλείδι η αγάπη, είναι μάλλον υποκειμενικής αισθητικής αντίληψης. Γιαυτό και όταν δύο άνθρωποι ξεκινούν στο μαγικό χαλί που οδηγεί στις χίλιες και μια νύχτες, έχουν ενδεχομένως στο μυαλό τους μια τελείως διαφορετική άποψη για την ταχύτητα και την εξέλιξη της κούρσας! Έτσι σύντομα ο ένας τουλάχιστον δηλώνει κουρασμένος από το κοπιαστικό ταξίδι και τότε ο άλλος... χάνει τη γη από τα πόδια του!

Συμπέρασμα? Ξεκινήστε το ταξίδι έχοντας δεδομένη την ανώμαλη προσγείωση, ώστε αν το χαλί σας ταξιδέψει σε κόσμους μυθικούς, να βρεθείτε τουλάχιστον μπροστά σε μια ευχάριστη έκπληξη!!

HOPE5HEAD
στις 6/1/2009
15
Ματαιοτης ματαιοτητων , τα παντα ματαιοτης...

Ο έρωτας, το πάθος και εν κατακλείδι η αγάπη, είναι μάλλον υποκειμενικής αισθητικής αντίληψης. Γιαυτό και όταν δύο άνθρωποι ξεκινούν στο μαγικό χαλί που οδηγεί στις χίλιες και μια νύχτες, έχουν ενδεχομένως στο μυαλό τους μια τελείως διαφορετική άποψη για την ταχύτητα και την εξέλιξη της κούρσας! Έτσι σύντομα ο ένας τουλάχιστον δηλώνει κουρασμένος από το κοπιαστικό ταξίδι και τότε ο άλλος... χάνει τη γη από τα πόδια του!

Συμπέρασμα? Ξεκινήστε το ταξίδι έχοντας δεδομένη την ανώμαλη προσγείωση, ώστε αν το χαλί σας ταξιδέψει σε κόσμους μυθικούς, να βρεθείτε τουλάχιστον μπροστά σε μια ευχάριστη έκπληξη!!

hurt1414
στις 25/1/2009
16
Ο ερωτας τελειωνει,το θεμα ειναι να μην τελειωσει νωρις!

ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ 7 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΑΘΟΣ Κ Ο ΕΡΩΤΑΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ Μ ΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΑΓΜΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΙΩΣΕ ΠΟΛΛΑ,ΜΠΟΡΕΙ Κ ΑΠΟ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Κ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

hurt1414
στις 25/1/2009
17
Ο ερωτας τελειωνει,το θεμα ειναι να μην τελειωσει νωρις!

ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ 7 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΑΘΟΣ Κ Ο ΕΡΩΤΑΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ Μ ΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΑΓΜΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΙΩΣΕ ΠΟΛΛΑ,ΜΠΟΡΕΙ Κ ΑΠΟ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Κ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

dinosrock
στις 4/2/2009
18

apodimos
στις 5/2/2009
19
η αγαπη μπορει να ειναι αιωνια

οι εμπειποι εραστες μπορουν να απολαμβανουν ολο το ποτηρι της αγαπης και του ερωτα.

στις 6/2/2009
20

Ο έρωτας για να μην έχει κατα κάποιο τρόπο ημερομηνία ληξης, χρειάζεται ο άντρας και η γυναίκα να ταιριάζουν κατά το δυνατό στο χαρακτήρα στο τρόπο σκέψεις στη κοσμοθεωρία γενικά. Και πάνω από όλα να είναι ψυχολογικά ώριμοι, να ξέρουν τι θέλουν από τον εαυτό τους και από τους άλλους. Η υπερβολική οικειότητα σκοτώνει τον έρωτα γιατί χάνεται το μυστήριο και η μαγεία, καλό είναι να κρατάμε κάποιες αποστάσεις και να μην αποκαλύπτουμε τα πάντα για τον εαυτό μας, ώστε να προσδίδουμε ένα αέρα μυστηρίου να είμασται ας το πούμε, γνωστοί άγνωστοι μεταξύ μας.

CHRISGIO
στις 12/2/2009
21

Πάντω είναι πολύ κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο.Σίγουρα τα πράγματα αλλάζουν σε μία σχέση μετά το πέρασμα κάποιων μηνών,αλλα τα ΠΑΝΤΑ πιστεύω είναι στο χέρι μας.Το πάθος και η φλόγα που νιώθαμε στην αρχή της σχέσης έρχεται να το αντικαταστήσει η αγάπη,η τρυφερότητα,η οικιότητα και η αλληλοκατανόηση.Έτσι είναι,κάτι χάνεις,κάτι κερδίζεις.Αγάπη να υπάρχει..Αν δεν υπάρχει,τότε δεν αξίζει συνέχεια..

Isabela79
στις 18/2/2009
22
Όλα βασίζονται στη σκηνοθεσία!!

Ο καθένας μας (σχεδόν) που γράφει το σχόλιό του για το θέμα έχει τα δίκια του. Ο καθένας και η καθεμία από εμάς, έχουμε τις εμπειρίες μας και μιλάμε εκ πείρας. Ο χρόνος φθείρει και είναι γεγονός! Γεγονός όμως είναι ότι για να κρατήσουμε μία σχέση δυνατή και με το περισσότερο δυνατό πάθος θέλει σκηνοθεσία. Καλώς ή κακώς δεν μπορούμε είμαστε συνεχώς αφημένοι και χαλαροί. Πρέπει να "παίζουμε το παιχνίδι", με τέτοιον τρόπο, ώστε να κρατάμε το ενδιαφέρον του συντρόφου μας στο ζενίθ. Και ας ελπίσουμε ότι και εκείνος / νη θα ξέρει να το παίξει με τον ίδιο αποτελεσματικό τρόπο!!!!

o-bebis
στις 9/4/2009
23
δεν συμφωνώ...

είμαι με την κοπέλα μου σήμερα 6 μήνες κ 3 μέρες κ συνεχίζουμε την σχέση μασ.το πάθος μασ στον τομέα σεξ δεν άλλαξε πότε...από την πρώτη φορά που κάναμε έρωτα μοιραστήκαμε παρά πολύ πάθος.νοιώθω κάθε φορά που κάνουμε έρωτα ότι το κάνουμε πρώτη φορά κ νοιώθω πάντα έτσι...δεν αλλάζει αυτό το συναίσθημα μέσα σου.ακόμη πιστεύω ότι στις μέρες μασ υπάρχουν πολλά 'φρούτα' απαγορευμένα που είναι παράγων στο να μην υπάρχει πλέον πάθος.κάποιος άλλος σύντροφος μπορεί να γίνει φαντασίωση του άντρα ή της γυναίκας κ έτσι να μην ικανοποιητε σεξουαλικά.είναι η άποψη μου για το θέμα...ευχαριστώ

digno
στις 27/4/2009
24
Συγχορδια

Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει σε μια σχέση?πόσες πρόβες χρειάζονται?είναι θέμα τυχης η΄χαρακτήρα?

στις 28/4/2009
25

Σε κάθε κανόνα υπάρχουν και εξαιρέσεις. Με τον σύντροφο μου είμαστε μαζί τρία χρόνια και ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός στην σχέση μας. Καταφέραμε να μην ρουτινίασουμε την σχέση μας και το πάθος είναι το ίδιο όπως την πρώτη φορά

ANDRIA231986
στις 26/5/2009
26
έρωτας - ημερομηνια ληξης

συμφωνω με το αρθρο αλλα εκεινο που ευθυνεται στην ημερομηνια ληξης ενος ερωτα πιστευω πως ειναι οτι δεν ξερουν κατα ποσο συνειδητοποιημενοι ειναι τα μελη μιας σχεσης αλλα και αν εχουν καποιες προσδοκιες οπως για γαμο ή απλα τους ενδιαφερει να περνανε καλα και δεν τους απασχολει να το δουν πιο σοβαρα

treloulini
στις 27/5/2009
27
ενα ξερο πως δεν μπορο να τον χασο

den thelo na figei apo tin zoi mou an k merikes gores me vgezei ekso apo ta rouxa mou

ntina-1987
στις 6/6/2009
28

geia sas!!eimai neo melos sto site kai exw berdeutei.o logos pou ggraftika einai gia na diavasw ta ar8ra sas gurw apo tis sxeseis, ton erwta,ta zvdia. pws mporw na sas kanw erwtiseis sxetika ta zwdia/euxariste poli!!!

Ms-fatsoyla
στις 22/10/2009
29
συμφονο απολυτα

to thema einai ti kaneis otan eisai 15 xronia me ton idio anthropo ?oi 6 mines pernoun poly grhgoraaaaa

nenemari
στις 15/11/2009
30
Περί έρωτος!

Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω κείμενο και θα ήθελα να πω κι εγώ με τη σειρά μου πως είναι όλα στο χέρι μας και τη θέληση μας...Αν θέλουμε να κρατήσει κάτι κάνουμε υπομονή και προσπάθεια,έτσι η φθορά θα έρθει γιατί αναπόφευκτα έρχεται με τα χρόνια δυστυχώς θα είναι πολύ αργότερα και σε μικρή "πόσοτητα"..

654efi
στις 25/12/2009
31

sinfono apolita me tin apoxi sas

geneo
στις 16/2/2010
32
ειναι ωραια να εισαι ερωτευμενος παντα με τα παντα

ο ερωτας τελειωνει οταν εμεις το θελουμε.καλα ειναι αυτα που λενε οι επιστημονες σχετικα με την διαρκεια και ληξη του ερωτα,ομως αυτοι οι πολυδιαβασμενοι τυποι μιλανε παντα θεωρητικα με βαση τις στατιστικες τους.αυτο που λεω λοιπον ειναι οτι η πραξη απο την θεωρια απεχει ετη φωτος και εμεις ειμαστε γηινοι.

Thanos_kapws_etsi
στις 30/9/2010
33

Αν το σεξουαλικό στοιχείο είναι ελάχιστο έως μηδαμινό και από τις δύο πλευρές ναι κρατάει...γίνεται αυτό όμως;

Thanos_kapws_etsi
στις 30/9/2010
34

Αν το σεξουαλικό στοιχείο είναι ελάχιστο έως μηδαμινό και από τις δύο πλευρές ναι κρατάει...γίνεται αυτό όμως;

Thanos_kapws_etsi
στις 30/9/2010
35

Αν το σεξουαλικό στοιχείο είναι ελάχιστο έως μηδαμινό και από τις δύο πλευρές ναι κρατάει...γίνεται αυτό όμως;

okeanida
στις 30/12/2010
36

αυτό που έχω να πω είναι ότι ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΛΛΙΩΣ....ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΖΩΗ.....

spasimos
στις 3/1/2011
37

enoite paidia!

kari2010
στην 1/2/2011
38
Ερωτας για παντα

ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ................

shayla
στις 3/4/2011
39

στις 25/4/2011
40
μου ζητησε να χωρισουμε

γεια σας, ειμαι καινουρια στη παρεα και πολυ προβληματισμενη. εχω σχεση εδω και 7 μηνες κ μετα απο ενα καβγα που δεν περιλαμβανει απιστια,ζηλεια κλπ ενας απλος καβγας..μου ζηησε να χωρισουμε αν και μαγαπαει λεει, γιατι δε περνα καλα μαζι μου τελευταια. νιωθει οτι τον πιεσα και δεν μπορω να τον βοηθησω. μου ειπε οτι θα με παρει μεσα στη βδομαδα να μιλησουμε απο κοντα γιατι ολα αυτα εγιναν μεσω τηλεφωνου. τον αγαπαω και δε θα θελα να χωρισω, τι μπορω να κανω?

romina-18
στις 2/5/2011
41

romina-18
στις 2/5/2011
42

dreamer2
στις 9/7/2011
43
το ζω σημερα

εχω μια σχεσει περιπου πεντεμιση μηνεσ και τωρα τελευται αρχισα να καταλαβαινω οτι πλεον δεν εχω συνεχεια μαζι μου το κινητο μηπως χτυπησει ουτε μετραω τισ ωρεσ και τα λεπτα απο τη στηγμη που εχουμε μιλησει και δεν ειναι πλεον το μοναδικο ατομο που τριγυριζει στο μυαλο μου 24 ωρες τη μερα και αρχιζω και φοβαμαι γιατ ιδεν θελω να σταματησει να υπαρχει αυτο που αισθανομαι για το αγορι δεν ξερω ομωσ τι πραγματικα συμβαινει μηπωσ βαρεθηκα ?μηπως συνηθησα καποια πραγματικα στη σχεση και δεν με ενοχλουνε πια?η μηπως εδω ειναι το τελοσ τισ ωραιας αυτησ ιστοριασ μασ??

dreamer2
στις 9/7/2011
44
αρχισα να βαριεμαι η ειναι μια φαση στη σχεση μας...???

τα εχω με ενα αγορι περιπου 6 μηνεσ περναω τελεια μαζι του θελω να ειμαι καθε στιγμη κοντα του εχουμε ομωσ τωρα περιπου 2 βδομαδες να βρεθουμε γιατι αυτοσ πηγενα δει του γονεισ του και εγω τουσ δικου πριν καιρο που ειχαμε μεινει για ενα αναλογο διαστημα παλι σε διαφορετικεσ πολεισ και δεν μπορουσα να τον βλεπω καθε μερα ειχα παθει σοκ εκλαιγα ολη μερα και νομιζα οτι θα με χωρισει ...τωρα πλεον δεν συμβαινει αυτο ισα ισα τα βλεπω πολυ πιο χαλαρα τα πραγματα δεν ανησυχω πλεον αν δεν με παρει σε 2 και με παρει σε 3 ωρεσ τηλ...και δεν ειναι πλεον το μοναδικο μου θεμα μεσ το μυαλο μου...αρχιζω και αναρωτιεμαι ομωσ τωρα τι γινεται βαρεθηκα? αρχισα να βλεπω πιο καθαρα τη σχεση μου και δεν παρολογιζωμαι ???η αρχισε να μην με ενδιαφερει και τοσο το αγορι μου..?

icebaby90
στις 31/8/2011
45
Ο έρωτας και το πάθος διατηρούνται!!!

Αν υπάρχει:
Αληθινή αγάπη
Επικοινωνία
Λεφτά ( για βόλτες κτλ)
Πολύ και καλό σεξ ))

στις 21/9/2011
46

συμφωνω με τον detarr ποιο πανω που λεει οτι πεφτουμε με τα μουτρα και ετσι χανουμε την ουσια.εξαλου ο καθενας μας ειναι διαφορετικος.καποιους αυτο το αρθρο τους εκφραζει καποιους οχι.επισης η αποψη η δικη μου ειναι οτι δεν ξερουμε πως να συμπεριφερθουμε απεναντι σε αυτο που λεγεται ερωτας.αλλα παιζουν ρολο και οι καταστασεις και οι περιστασεις και τα παντα ολα.οποτε δεν στεκει για μενα αυτη η ερευνα!!

kglove
στις 3/11/2011
47

Το ψέμα έχει ημερομηνία λήξης.

ODRYSSEUS
στις 26/11/2011
48

ναι έχει. όπως η όρεξη για πείνα δίψα, τα ελληνικής καταγωγής θηλυκά μαθαίνουν να γκρινιάζουν από τη θεία τους, από την νηπιακή ηλικία,για να ανταγωνίζονται την μαμάκα τους ,την κυρία εφορία του μπαμπά τους, (γυρέψεως μη δόσεως κλεψεως συγχωρήσεως) οπως ελεγαν οι γριες στο χωριο μου. ο. αποτελεσμα το διαζυγιο
<ο θανατος του ερωτα>

perfectmind
στις 18/1/2012
49
ο έρωτας

Πρώτον έγω θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ο έρωτας δεν έχει ημερομηνία λήξης και δεν βρίσκω και τον λόγο για να έχει ο έρωτας ημερομηνία λήξης.Και δεν χρειάζεται κανένας άνθρωπος για κανένα λόγο να το παίζει μυστήριος για να προκαλεί ενδιαφέρον στην σύντροφο του.ο έρωτας σημαίνει ότι νιώθείς έλξη για τον άλλον και τον εκτιμάς και δεν βασίζεται ο έρωτας μόνο στις σεξουαλικές μας ορμές αλλά στηρίζεται και στον συναισθηματικό έρωτα.Εδώ εμπλέκεται φυσικά και το θέμα της ηθικής το οποίο αν και είναι και εύκολο και ταυτόχρονα δύσκολο ζήτημα και θέμα οπωσδήποτε είναι θέμα ηθικής και τώρα θα εξηγήσω το γιατί.Οταν δένεσαι με κάποιον συναισθηματικά σίγουρα πέρα απο τον έρωτα που νιώθεις για τον σύντροφο σου δένεσαι συναισθηματικά ακόμα περισσότερο.Οταν όμως για τον άλλον σύντροφο λήξει το συναίσθμηα του έρωτα και δεν έχει πλέον το ίδιο ερωτικό συναίσθημα και την ίδια συναισθηματική ένταση όπως βίωνε την κατάσταση στην αρχή της γνωριμίας και στην αρχή της σχέσης τότε σίγουρα αυτός ο σύντρφος φταίει διοτί απο εκεί και ύστερα δεν συμπεριφέρεται με ωραίο τρόπο,αρχίζει και γίνεται απότομος και απόμακρος και θεωρεί πλέον δεδομένη την σύντρφο του και αρχίζει όχι απαραίτητα να της συμπεριφέρεται υποτιμητικά.Ολά αυτά τα ανούσια πράγματα γίνονται μονό και μόνο επειδή εμείς οι ίδιοι ηλιθιωδώς βασιζόμαστε στην ύπαρξη,στην ενεργοποίηση και στην διάρκεια του έρωτα και όταν πια έρθει η στιγμή που θα παψει να υπάρχει το συναίσθημα του έρωτα τότε επειδή θα νιώσουμε ότι έπαψε για τον σύντροφο μας το συναίσθημα του έρωτα θα αρχίζουμε να του συμπεριφέρομαστε σκάρτα,θα του συμπεριφερόμαστε σαν να τον βαριόμαστε και αυτή είναι μια επιπώλαια και λάθος κίνηση.Οταν μια σχέση δεν προχωράει καλά είναι απολύτως φυσιολογικο και λογικό να σταματήσει η συνέχεια της σχέσης,γιατί όταμ δύο χαρακτήρες δεν συμφωνούν όσο ερωτευμένοι και αν είναι είναι σίγουρο ότι αναλογα με τις ηθικές αρχές,με τον τρόπο ζωής που μεγαλώσε ο καθένας από τους δύο συντρόφους,απο τις προτιμήσεις που έχει ο καθένας απο τους δύο συντρόφους γιατί επειδή έχουν σχέση και συμφωνούν μεταξύ τους δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα συμφωνούν σε όλα και αν οι διαφορές σε κάποια θέματα είναι σοβαρές και υπάρχουν διαφωνίες στις προτιμήσεις που έχει ο καθένας απο τους δύο είναι σίγουρο ότι εξαιτίας αυτών των διαφωνιών,οποιες και να είναι αυτές οι διαφωνίες,θα δημιουργηθεί και θα επέλθει ο τσακωμός και απο τον τσακωμό,όχι απαραίτητα,να πάψει να υπάρχει ο έρωτας και πολύ πιθανόν και είναι και σίγουρο ότι ό ενας απο τους δύο ή και οι δύο να μην νιώθουν το συναίσθημα του έρωτα και τότε να έλθει η λήξη του έρωτα.Ακομα και όταν λήξει ο έρωτας και επέλθει ο χωρισμός και μόνο ό τροπος που χωρίζεις είναι πολύ σημαντικός.Ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης όταν δεν υπάρχουν οι ηθικές αρχές.Ο έρωτας όταν στηρίζεται στις ηθικές αρχές δεν σταματάει ποτέ,παραμένει αιώνιος,ζωντανός,ένεργός,ζωηρός και δεν έχει ημερομηνία λήξης.

Nikos176
στις 27/6/2012
50

Καλώς ή κακώς, έτσι έχει αυτή η κατάσταση και καλό είναι να το δεχθούμε ως δεδομένο και να μην εθελοτυφλούμε.

sisi20
στις 27/9/2012
51
μικρότερη γυναίκα

πιστευετε πως μπορει να υπαρξει προβλημα σε σχέσεισ όπου ο άνδρασ είναι μεγαλύτεροσ σε ηλικία.....? αν ναι πως πρέπει να φέρεται η γυναίκα σε μία σχέση γι αν ακρατήσει τον άνδρα κον΄τα της??

Ygihs_nous
στις 14/6/2015
52
ΞΟΞΞ ΞΞΞ ΟΟΞΟΟΞΞΉ ΞΏΟΟΞΉΟΞΞ ΞΟΞΉΞΊΞΏΞΉΞΟΞΞΞ...

ΞΞ ΞΏ ΞΟΟΟΞΟ ΞΞΟΞΞ¶ΞΟΞΞΉ ΞΌΞΏΞΞΏ ΟΟΞΏ ΟΞΞΎ ΞΊΞΞΉ ΟΟΞΞ ΞΟΟΞΉΞΊΞ ΞΞΞΎΞ ΟΟΟΞΟ ΟΟΟΞΞΞΈΟΞΏ, ΟΟΟΞ ΞΞΞΉ ΞΟΞΞΉ ΞΞΌΞΟΞΏΞΌΞΞΞΞ ΞΞΞΎΞΟ.
ΞΟΞΞ ΟΞΌΟΟ ΟΟΞΟΟΞΞΉ ΞΏΟΟΞΉΞΟΟΞΉΞΊΞ ΞΟΞΉΞΊΞΏΞΉΞΟΞΞΞ ΞΊΞΞΉ ΞΊΞΏΞΉΞΟΟ ΟΟΟΟΞΏΟ ΞΟΟΞΏΞΞΞΟΞΟΟΞΟ, ΟΟΟΞ ΟΟΞΉ ΞΌΟΞΞΏ ΞΞΞ ΞΞΞΞΞΉ, ΞΞΞΞ ΞΞΞΞΟΞΞΉ ΞΊΞΞΉ ΟΞΉΞΏ ΞΞΟΞΏΞΞΏΟ ΟΟΞΏ ΟΞΟΞΞΞΞΉ ΞΏ ΞΊΞΞΉΟΟΟ. ΞΞΉΞΟΞ ΞΟΟΟΞ ΞΞΞ ΞΊΞΞΞΞΉΟ ΞΌΟΞΞΏ ΞΌΞ ΟΞΏ ΟΟΞΌΞ ΟΞΟ, ΞΞΞΞ ΞΊΞΞΉ ΞΌΞ ΟΞΏ ΞΌΟΞΞΟ ΞΊΞΞΉ ΟΞΞ ΟΟΟΞ ΟΞΟ!

joanna_
στις 2/8/2015
53

ΞΏ

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή