Γιατί τόση Απιστία;

Από: Sxeseis | Διαβάστηκε 37517 φορές
Η βάση για μια καλή σχέση, μεταξύ άλλων, είναι η εμπιστοσύνη, η πίστη και η αφοσίωση και των δύο πλευρών.
Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι φορές όπου ένας από τους δύο καλείται να αντιμετωπίσει την απιστία του άλλου. Ποιος είναι, αλήθεια, ο λόγος που οδηγεί κάποιον, ενώ έχει μόνιμη σχέση, να αναζητήσει νέες περιπέτειες; Η ιδέα της ερωτικής συνεύρεσης με ένα τρίτο πρόσωπο ίσως είναι πράγματι γαργαλιστική στο πλαίσιο μιας σχέσης. Τι μπορεί ωστόσο να σημαίνει ένα τέτοιο παραστράτημα για τη μόνιμη;

Στην αρχή, ο παράδεισος

Ένας έρωτας γεννιέται. Οι ερωτευμένοι ξεκινούν ένα ταξίδι στη ζωντανή περιπέτεια, στα ροζ συννεφάκια του έβδομου ουρανού. Όλα τριγύρω ομορφαίνουν. Νιώθουμε δυνατοί, άτρωτοι, αθάνατοι. Η αίσθηση της συνένωσης σε μία μονάδα, άλλωστε, κρύβει μεγάλη δύναμη. Κάποιος μάς αγαπά, γι' αυτό κι εμείς αγαπάμε περισσότερο τον εαυτό μας. Όρκοι αιώνιας πίστης, αγάπης και αφοσίωσης γίνονται κουβέντες καθημερινές. Για πάντα μαζί! Αγγίγματα, γελάκια, όνειρα. Στην αρχή όλα είναι όμορφα. Έχει όμως άραγε και η ευτυχία ημερομηνία λήξης; Πόσο μπορεί να κρατήσει ο έρωτας, η πίστη, η αφοσίωση;

Κι όμως έρχεται κάποια μέρα όπου το όνειρο μετατρέπεται σε εφιάλτη. Ένα αναπάντεχο και πισώπλατο χτύπημα έρχεται να μας ρίξει από το ροζ συννεφάκι από το οποίο μέχρι πριν από λίγο ατενίζαμε το μέλλον σχεδόν με αλαζονεία. Μαζί μας γκρεμίζονται μεμιάς και τα όνειρα μας. Το μέλλον μοιάζει θολό μες την ομίχλη ενός πελώριου ερωτηματικού: «Γιατί;» Ο ενθουσιασμός μας κινδυνεύει, η ευτυχία δίνει τη θέση της στον πόνο και τη θλίψη. Και τώρα, τι;

Η κρίση στον... παράδεισο

Απιστία είναι η παραβίαση της αποκλειστικής αφοσίωσης που οφείλουν τα ζευγάρια μεταξύ τους και η σύναψη ερωτικών σχέσεων με τρίτο πρόσωπο. Ρίχνοντας μια ματιά στις στατιστικές, θα δούμε πως τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των ανθρώπων που απατούν το σύντροφο τους έχει ανέβει αισθητά. Οι εφτά στους δέκα άνδρες κάποια στιγμή απατούν το ταίρι τους. Και οι γυναίκες ωστόσο ακολουθούν επάξια, καθώς ο αριθμός εκείνων που κάνουν το ίδιο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητος.

Ποιοι όμως είναι οι λόγοι που οδηγούν έναν άνδρα να ρισκάρει τη μέχρι τώρα σχέση ή και το γάμο του για μια εφήμερη περιπέτεια, αναζητώντας τη μεθυστική ηδονή σε ξένο κρεβάτι; Και πότε μια γυναίκα παίρνει την απόφαση να γευτεί τον «απαγορευμένο καρπό»;
Στη σύγχρονη εποχή οι σεξουαλικές προκαταλήψεις το ν περασμένων εποχών και οι επιβεβλημένοι κοινωνικοί περιορισμοί δεν υπάρχουν πια. Άνδρες και γυναίκες είναι συνεχώς εκτεθειμένοι στη δύναμη της γοητείας και του πειρασμού που καραδοκεί παντού.

Μέσω του κινηματογράφου προβάλλονται συνεχώς οι εξωσυζυγικές περιπέτειες, ενώ οι τηλεόραση και ο Τύπος της κλειδαρότρυπας προβάλλουν, επί αδρού ανταλλάγματος, την προσωπική ζωή και τα διαρκή «αλισβερίσια» των διασήμων. Οι διαφημίσεις επίσης φροντίζουν, σε κάθε ευκαιρία, να προβάλλουν τα πρότυπα σέξι γυναικών και ανδρών, ερεθίζοντας έτσι την έμφυτη περιέργεια μας για το απαγορευμένο.

Σε κάθε σχέση ή γάμο ο καθένας φέρνει μαζί του τις εμπειρίες που βίωσε καθ' όλη τη διάρκεια της προηγούμενης ερωτικής ζωής του και μαζί τις πεποιθήσεις, τις προσδοκίες και τα όνειρα του. Βέβαια, καθώς ο Έρωτας ρίχνει τα βέλη του, οι ατέλειες του άλλου συχνά ατονούν ή, ακόμη περισσότερο, δεν φαίνονται καθόλου. Το έτερον ήμισυ μυθοποιείται κατ η πλασματική εικόνα του ιδανικού συντρόφου δεν αργεί, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, να συσταθεί. Στο πέρασμα του χρόνου όμως, και μέσα από την καθημερινή συνύπαρξη, ο έρωτας υποχωρεί και τη θέση του παίρνουν η αγάπη και η συνήθεια. Τότε αρχίζουν σιγά-σιγά να διακρίνονται και τα ελαττώματα, και μάλιστα σε όλο τους το μεγαλείο.

Αυτή είναι η κρίσιμη στιγμή. Στην περίπτωση όπου οι συγκυρίες φέρουν στο διάβα μας εκείνο τον άνθρωπο που μοιάζει να έχει όλα όσα λείπουν από το σύντροφο μας, ο κίνδυνος να τολμήσουμε το παραστράτημα ελλοχεύει.

Βάσει των παραπάνω, και συμπεραίνοντας έως ένα βαθμό, οι ερωτικές αποδράσεις της γυναίκας είναι προσανατολισμένες στο συναίσθημα και αποζητούν την ποιότητα και όχι την ποσότητα, όπως συμβαίνει στους άνδρες, οι οποίοι ακολουθούν, σχεδόν τυφλά, την ορμέμφυτη ανάγκη τους, αναζητώντας την ποσότητα στην προσπάθεια τους να ικανοποιήσουν τα αχαλίνωτα σαρκικά πάθη τους. Η απιστία των ανδρών συνήθως δεν έχει να κάνει με το συναίσθημα αλλά με τη σάρκα, κι έτσι στο βασανιστικό ερώτημα «τι θέλει η σάρκα και τι επιβάλλουν οι αναστολές;» νικητής είναι πάντα η σάρκα.
Όποιοι κι αν είναι πάντως οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν στη «στραβοτιμονιά», ένα είναι σίγουρο: οι αιτίες πρέπει να αναζητηθούν βαθιά μέσα στη σχέση.

Όταν η αλήθεια βγει στο φως

Μόλις ανάψει το φως η μαχεία των απαγορευμένων πόθων χάνεται, ξεφτίζει και πεθαίνει. Το πάθος πάντα συνοδεύεται από απώλειες. Έτσι και στην περίπτωση όπου μια απιστία παύει να είναι πια μυστικό, το πρώτο που χάνεται είναι η εμπιστοσύνη, η οποία δίνει τη θέση της στην αμφιβολία και την αμφισβήτηση. Ο απατημένος σύντροφος είναι αναγκασμένος να αντιμετωπίσει ένα πισώπλατο και -γι' αυτό αναπάντεχο- χτύπημα: την κατάφωρη εξαπάτηση που υπέστη από τον αγαπημένο. Πρόκειται για μια εξαιρετικά δύσκολη δοκιμασία που διέρχεται πολλές φάσεις.

Η πρώτη είναι και η πιο δραματική. Είναι γεμάτη απρόβλεπτα συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα, ξεσπάσματα και οργή. Ένας κατακλυσμός θυμού, μίσους, ζήλιας, αυτοκατηγοριών και ενοχών επιβάλλονται στον αδικημένο. Σπασμωδικές κινήσεις, σύγχυση, ταπείνωση, εξευτελισμός είναι η διάχυτη αίσθηση. Ο αυτοσεβασμός απειλείται και ένα σαρκοβόρο ερωτηματικό απειλεί να αιχμαλωτίσει το μυαλό και την ψυχή, που αναρωτιούνται και πασχίζουν να συνειδητοποιήσουν το κεραυνοβόλο -ή
όχι κάποιες φορές- χτύπημα.

Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει την προσπάθεια να ξεκαθαρίσει το τοπίο, να διαλυθεί η ομίχλη, να κατανοηθούν οι λόγοι που οδήγησαν τα πράγματα σε αυτό το σημείο. Είναι το μεσοστάδιο της συναισθηματικής αναπροσαρμογής.
Η τρίτη φάση έχει να κάνει και με το σημαντικότερο μέρος του όλου θέματος, τη μεγάλη απόφαση: «Να χωρίσω;». Απόφαση που εξαρτάται κατά πολύ από το πόσο γερά ήταν τα θεμέλια που είχε η σχέση πριν από το γερό ταρακούνημα που υπέστη.

Και ο «θύτης» όμως δεν είναι σε καλύτερη μοίρα. Κινδυνεύει να πέσει και ο ίδιος στην παγίδα της αμφιβολίας.
Αρχίζει να αμφιβάλλει για την αξιοπιστία του συντρόφου μετά την αποκάλυψη του ερωτικού ολισθήματος. Υποφέρει, αγωνιά. Πόσο ακριβά θα πληρώσει το τίμημα για το πρόσκαιρο αίσθημα της ηδονής; Πόσο ακριβά θα πληρώσει μια δόση πρόσκαιρου ή και απατηλού παραδείσου; Μετανιώνει και πονά.

Έκπτωση από τον παράδεισο ή μια νέα αρχή;

Η σχέση δοκιμάζεται. Για να σωθεί πρέπει να το θέλουν και οι δύο και να πασχίσουν πολύ γι' αυτό. Πρέπει και οι δυο να ψάξουν βαθιά μέσα τους για να βρουν τα αληθινά συναισθήματα που τρέφουν για το έτερον ήμισυ. Να μην αλληλοκατηγορούνται. Να οπλιστούν με υπομονή και να βάλουν κάτω τις αλήθειες και τους φόβους τους, σε μια ειλικρινή προσπάθεια να ξαναβρούν τη χαμένη ισορροπία. Να ζυγίσουν όλα όσα τους χωρίζουν και τους ενώνουν και να δουν αν η σχέση τους αξίζει άλλη μία ευκαιρία.

Κουβέντα την κουβέντα, να ξαναχτίσουν το δεσμό τους σε νέες -ή και πιο στέρεες- βάσεις, γιατί η δοκιμασία της απιστίας συχνά αποκαλύπτει αλήθειες κρυμμένες και από τους δυο ή τρωτά σημεία και ψευδαισθήσεις, και να επανακτήσουν τη χαμένη εμπιστοσύνη.
Το παραστράτημα είναι ένας συναγερμός, ένας κώδων κινδύνου που επικεντρώνει το ενδιαφέρον εκεί απ' όπου ίσως έχει χαθεί, ώστε οι δυνάμεις επανασύνταξης να συγκροτηθούν και να επέμβουν δυναμικά. Μια απιστία έρχεται να επιβεβαιώσει μια ανισορροπία, μια δυσλειτουργία, κάτι που δεν πήγαινε καλά στη σχέση.

Κι εδώ αρχίζει, εφόσον το θέλουν βέβαια κι οι δυο, η πολλή δουλειά, ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα να ξαναβρεθούν στο μέλλον στο ίδιο σημείο και να κληθούν να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα, που προϋπήρχε, συνειδητά ή ασυνείδητα, πριν από την απιστία.
Σίγουρα η απιστία αφήνει βαθιές πληγές που δύσκολα επουλώνονται. Ωστόσο, ο χρόνος και η καλή διάθεση θεραπεύουν. Σημαντικό είναι να μην ξύνονται πληγές. Το πρόβλημα πρέπει να απογυμνωθεί από τις προφάσεις, να αναλυθεί και να κλειδωθεί κάπου βαθιά στην ψυχή. Άλλωστε, κανείς δεν μπορεί να αποφύγει τον πόνο στη ζωή. Το να υποφέρει όμως μονίμως από απωθημένα, στοιχειωμένες σκέψεις ή προβληματισμούς είναι καθαρά δική του επιλογή.
Και ναι μεν «Ου μοιχεύσεις», αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και ότι «Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθων βαλέτω».

Ας δούμε τους πιο συνηθισμένους λόγους που άνδρες και γυναίκες θεωρούν υπαίτιους για την απιστία τους.

Άνδρες:

Ανάγκη για επιβεβαίωση

Ένας άνδρας νιώθει συχνά την ανάγκη για επιβεβαίωση. Πρόκειται για μια δικαιολογία από τις πλέον στερεότυπες. Η επιβεβαίωση αποτελεί, για το ισχυρό φύλο, τροφή για τη σεξουαλική του αυτοπεποίθηση. Οι άνδρες θέλουν να είναι ισχυροί και καλοί εραστές, αλλά φοβούνται μήπως δεν είναι τίποτε από τα δύο. Έτσι, βγαίνουν προς αναζήτηση μαρτύρων του υπέρτατου ανδρισμού τους.

Ο φόβος της δέσμευσης

Πολλοί εκπρόσωποι του ισχυρού φύλου νιώθουν τρόμο μπροστά στη δέσμευση. Έχουν την ανάγκη να νιώθουν ελεύθεροι. Μέσα στη σχέση ή στο γάμο νιώθουν πως απειλείται η ελευθερία τους. Μέσα από τις εφήμερες ερωτικές περιπέτειες λοιπόν προσπαθούν να εξασφαλίσουν, κατά καιρούς, την αίσθηση πως παραμένουν ελεύθεροι.

Έτσι θέλουν τα γονίδια

Εδώ έχουμε την κλασική δικαιολογία των ανδρών. Όσο κι αν δεν θέλουμε να την πιστέψουμε, μερικά πράγματα δεν αλλάζουν με την ανατροφή. Κάθε άνθρωπος κουβαλά στα γονίδια του την εντολή να διασφαλίσει τη διατήρηση του είδους του.

Έρμαια του πάθους

Συχνά οι άνδρες αφήνουν τις αισθήσεις τους ανεξέλεγκτες να τους οδηγήσουν στο παραστράτημα. Η παρανομία τους ευχαριστεί.

Πλήξη και ρουτίνα στο γάμο ή τη σχέση

Καθώς τα χρόνια περνούν ο έρωτας χάνει τη μαγεία του, η καθημερινότητα τον ξεθωριάζει, τον ατονεί.

Ανικανοποίητη ερωτική ζωή και έλλειψη επικοινωνίας

Και τα δύο προκαλούν στον άνδρα πνευματική μοναξιά και την ανάγκη να νιώσει και πάλι επιθυμητός. Μπορεί να υπάρχει η αγάπη, αλλά δεν υπάρχει πλέον η ερωτική έλξη από την πλευρά της συντρόφου τους.

Αίσθηση της δύναμης

Οι άνδρες έχουν ανάγκη να επιδεικνύουν τη δύναμη τους.

Εκδίκηση

Πρόκειται για την ανταπόδοση ύστερα από ανάλογη συμπεριφορά της συντρόφου. Και η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, καθώς και μια πληρωμή με το ίδιο ακριβώς νόμισμα.
Γυναίκες

Έλλειψη τρυφερότητας

Η καθημερινότητα φθείρει» τη σχέση, τη βασίζει πλέον στο δεδομένο και το σίγουρο, ενώ οι κινήσεις αβρότητας και σεβασμού μεταξύ των συντρόφων σπανίζουν ή εκλείπουν.

Αίσθηση αγνόησης

Η γυναίκα νιώθει παραμελημένη κι έντονη πλήξη.

Απόρριψη στη σχέση ή το γάμο

Έντονη η συναισθηματική και πνευματική μοναξιά. Η γυναίκα αισθάνεται πως τα προβλήματα και τα συναισθήματα της δεν βρίσκουν καμία ανταπόκριση, ότι πέφτουν στο κενό.

Ανάγκη να νιώσουν και πάλι επιθυμητές

Αναζήτηση του καινούριου, του διαφορετικού, του πρωτόγνωρου. Οι γυναίκες αποζητούν νέες εμπειρίες, αφού στη μόνιμη σχέση τους το σεξ έχει χάσει πια την πρωτοτυπία του. Με τον εραστή είναι ευκολότερο, για μια ερωτικά ανήσυχη γυναίκα, να υλοποιήσει τις πιο κρυφές φαντασιώσεις της.

Εκδίκηση

Ό,τι και στην περίπτωση των ανδρών: «οφθαλμόν αντί οφθαλμού».
Της Θεανώς Ναλμπάντη
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Αστρολόγος" - τεύχος 85

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.3 / 5 σε 152 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

asteri_70
στις 3/6/2008
1
σοστο...

takis20052
στις 3/6/2008
2
Και μετά τι γίνεται

Κάποιοι λένε ότι ο έξυπνος σύντροφος που πιστεύει στα δεσμά που έχει με τ(η)ο σύντροφό του πολλές φορές, εφ όσον χαρακτηρίσει την απιστία σαν στραβοπάτημα που δε θα έχει επιπτώσεις στη διαχρονικότητα του δεσμού, ηθελημένα κάνει τα στραβά μάτια και μετά από μια εσωτερική αυτοκριτική και τις κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες μπορεί να σώσει το δεσμό. Εκτός αν θεωρήσει ότι είναι μια αφορμή να ξεκόψουν ο ένας από τον άλλο. Πάντως υποκειμενικά πιστεύω ότι κάποιες αμοιβαίες ξεκάθαρες κουβέντες και αυτοκριτική είναι η μοναδική λύση ώστε να αποφευχθεί το χαλάρωμα της σχέσης και τα φυσικά επακόλουθα. Δηλαδή και οι δύο σύντροφοι θα πρέπει να έχουν την εξυπνάδα ότι η σχέση αρχίζει να αρρωσταίνει και να κάνουν τις ενδεδειγμένες αμοιβαίες συζητήσεις ώστε να βρεθεί έγκαιρα΄η λύση. Καποιοι παλαιότεροι λένε ότι πίσω από κάθε απιστία πάντα κρύβεται τουλάχιστον μια άρρωστη σχέση

Thnitos1972
στις 12/6/2008
3

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι μια αχαρτογράφητη άβυσσος . Όποιος πιστεύει στην αιώνια αφοσίωση του αλλού θα τον θεωρούσα αρκετά ρομαντικό. Η ανάγκη της επιβεβαίωσης του καθενός μας είναι ουσιαστικά μέρος του μηχανισμού της εξέλιξης μας . Στο πρόσωπο του συντρόφου μας , η στο πρόσωπο της παράνομης σχέσης μας , αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας και τη δύναμη μας . Είμαστε εγωιστές , ! έχουμε την ανάγκη ενός συντρόφου πιστού ακόμα και όταν εμείς δεν μπορούμε να είμαστε πιστοί . Είναι οξύμωρο σχήμα να κάνεις αυτά που δεν θες να πάθεις . Με το φτωχό μου μυαλό ψάχνω αυτό το ΓΙΑΤΙ !. Γιατί να μας ενοχλεί η απιστία ? , γιατί έχουμε την ανάγκη της αφοσίωσης του άλλου ? , μας έταξε κανείς πως αυτή (ος) που θα παντρευτούμε μας ανήκει ???? , τι σημαίνει γάμος και ηθική ? , ποιος βάζει τους κανόνες στην σεξουαλική – ερωτική δραστηριότητα ? .
Η ιστορία αναφέρει απιστίες και στις (καλύτερες οικογένειες) , από κοινούς θνητούς μέχρι βασιλιάδες. Κι όμως , πίσω από κάθε απιστία υπάρχει το φυσικό στερεότυπο που ονομάζετε ΕΓΩΙΣΜΟΣ . Και το ίδιο ακριβώς στερεότυπο υπάρχει πίσω από κάθε έναν που επιθυμεί έναν σύντροφο πιστό . Οι αρχαίοι απεικόνιζαν τον ¨Έρωτα σαν ένα μικρό παιδί που κρατά ένα τόξο . Και το μικρό παιδί συμβολίζει την ανωριμότητα , και το τόξο είναι το όργανο που μπορεί να πληγώσει , ακόμα και να σκοτώσει . Γιατί τελικά….
ο έρωτας πάντα πληγώνει . Ας κάτσουμε να κάνουμε μια αναδρομή στην ζωή μας και από αυτά που ζήσαμε ακούσαμε και μάθαμε , να σημειώσουμε σε ένα χαρτί εκείνα τα πράγματα για τα οποία είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι τα ξέρουμε. Ακόμα και οι πιο σίγουροι από μας για την σχέση μας , πιστεύω ότι δεν θα γράψουμε σε αυτό το χαρτί την λέξη …πίστη.

humorous5
στις 17/6/2008
4
Τα γιατί...

Η απιστία νομίζω οφείλεται αποκλειστικά στην έλλειψη ψυχικής και σωματικής επαφής που να ικανοποιεί και τους 2 συντρόφους. Εάν ο ένας "βαριέται" τον άλλο, αποφεύγει την επαφή (ψυχική και σωματική, επαναλαμβάνω) τότε η απιστία είναι κοντά και (ίσως) αναπόφευκτη.

humorous5
στις 17/6/2008
5
απιστίς...συμπλήρωμα

Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα... Γιατί δίνουμε τόση μεγάλη σημασία στην απιστία... ? Διότι απλούστατα έτσι μεγαλώσαμε στη Δυτική κοινωνία. Είναι γνωστό ότι οι Εσκιμώοι θεωρούν υποχρέωση τους και χαρά τους να παραχωρήσουν τη σύζυγο τους ή και τη κόρη τους στο φιλοξενούμενο τους για όλο το βράδυ. Επίσης το ίδιο συνέβαινε σε κάποιες φυλές Ινδιάνων=Ερυθροδέρμων στην Αμερική.. Άρα, όλα είναι ζήτημα ιδέας... Υπήρξαν εποχές που σε όλες σχεδόν τις κοινωνίες η απιστία ήταν αποδεκτή και δεν λεγόταν καν απιστία....

humorous5
στις 17/6/2008
6
απιστίς...συμπλήρωμα

Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα... Γιατί δίνουμε τόση μεγάλη σημασία στην απιστία... ? Διότι απλούστατα έτσι μεγαλώσαμε στη Δυτική κοινωνία. Είναι γνωστό ότι οι Εσκιμώοι θεωρούν υποχρέωση τους και χαρά τους να παραχωρήσουν τη σύζυγο τους ή και τη κόρη τους στο φιλοξενούμενο τους για όλο το βράδυ. Επίσης το ίδιο συνέβαινε σε κάποιες φυλές Ινδιάνων=Ερυθροδέρμων στην Αμερική.. Άρα, όλα είναι ζήτημα ιδέας... Υπήρξαν εποχές που σε όλες σχεδόν τις κοινωνίες η απιστία ήταν αποδεκτή και δεν λεγόταν καν απιστία....

tsila007
στις 20/6/2008
7

Λοιπόν η απιστία είναι μία λέξη τελείως κουλή που δεν επρεπε καν να υπάρχει στο λεξιλόγιο....Γιατί??Γιατί απλά δεν υφίσταται...Αν κάποιος βαριέται σε μία σχέση ,είτε είναι μακροχρόνια είτε οχί, μπορεί να την τερματίζει και όχι να γίνεται άπιστος...Η"απιστία" δεν είναι επιβεβείωση...Οι "normal" άνθρωποι δεν χρειάζονται επβεβαίωση....ΑΝ κάποιος είναι προβληματικός και δεν ξέρει τι νιώθει τοτε "κερατωνει"...Το παν είναι να βλέπει το πρόβλημα σε μία σχέση και.... ή να προσπαθεί να το βελτιώσει ή να βάζει ένα τέλος....και έπειτα απ'αυτο να κανει ο,τι θέλει....και δεν θα έχει να φοβηθει και τίποτα...Τότε είναι "ήρωας" (απο μια αποψη)...'Οσο για το φίλο μου τον θνητο εχει δικιο που λέει οτι οι αρχαιοι απεικονιζαν τον ερωτα σαν ενα παιδι...και το παιδι δηλώνει ανωριμοτητα...Ανωριμότητα...επειδή όταν ερωτευόμαστε δεν ξέρουμε τι κανουμε....Όσο για το τοξο...εκτος απο 1 οργανο που πληγώνει μπορει να είναι και το μέσο που μας ξυπναει απο τον λυθαργο..................................................

tsila007
στις 20/6/2008
8

Λοιπόν η απιστία είναι μία λέξη τελείως κουλή που δεν επρεπε καν να υπάρχει στο λεξιλόγιο....Γιατί??Γιατί απλά δεν υφίσταται...Αν κάποιος βαριέται σε μία σχέση ,είτε είναι μακροχρόνια είτε οχί, μπορεί να την τερματίζει και όχι να γίνεται άπιστος...Η"απιστία" δεν είναι επιβεβείωση...Οι "normal" άνθρωποι δεν χρειάζονται επβεβαίωση....ΑΝ κάποιος είναι προβληματικός και δεν ξέρει τι νιώθει τοτε "κερατωνει"...Το παν είναι να βλέπει το πρόβλημα σε μία σχέση και.... ή να προσπαθεί να το βελτιώσει ή να βάζει ένα τέλος....και έπειτα απ'αυτο να κανει ο,τι θέλει....και δεν θα έχει να φοβηθει και τίποτα...Τότε είναι "ήρωας" (απο μια αποψη)...'Οσο για το φίλο μου τον θνητο εχει δικιο που λέει οτι οι αρχαιοι απεικονιζαν τον ερωτα σαν ενα παιδι...και το παιδι δηλώνει ανωριμοτητα...Ανωριμότητα...επειδή όταν ερωτευόμαστε δεν ξέρουμε τι κανουμε....Όσο για το τοξο...εκτος απο 1 οργανο που πληγώνει μπορει να είναι και το μέσο που μας ξυπναει απο τον λυθαργο..................................................

tsila007
στις 20/6/2008
9

Λοιπόν η απιστία είναι μία λέξη τελείως κουλή που δεν επρεπε καν να υπάρχει στο λεξιλόγιο....Γιατί??Γιατί απλά δεν υφίσταται...Αν κάποιος βαριέται σε μία σχέση ,είτε είναι μακροχρόνια είτε οχί, μπορεί να την τερματίζει και όχι να γίνεται άπιστος...Η"απιστία" δεν είναι επιβεβείωση...Οι "normal" άνθρωποι δεν χρειάζονται επβεβαίωση....ΑΝ κάποιος είναι προβληματικός και δεν ξέρει τι νιώθει τοτε "κερατωνει"...Το παν είναι να βλέπει το πρόβλημα σε μία σχέση και.... ή να προσπαθεί να το βελτιώσει ή να βάζει ένα τέλος....και έπειτα απ'αυτο να κανει ο,τι θέλει....και δεν θα έχει να φοβηθει και τίποτα...Τότε είναι "ήρωας" (απο μια αποψη)...'Οσο για το φίλο μου τον θνητο εχει δικιο που λέει οτι οι αρχαιοι απεικονιζαν τον ερωτα σαν ενα παιδι...και το παιδι δηλώνει ανωριμοτητα...Ανωριμότητα...επειδή όταν ερωτευόμαστε δεν ξέρουμε τι κανουμε....Όσο για το τοξο...εκτος απο 1 οργανο που πληγώνει μπορει να είναι και το μέσο που μας ξυπναει απο τον λυθαργο..................................................

tsila007
στις 20/6/2008
10

Λοιπόν η απιστία είναι μία λέξη τελείως κουλή που δεν επρεπε καν να υπάρχει στο λεξιλόγιο....Γιατί??Γιατί απλά δεν υφίσταται...Αν κάποιος βαριέται σε μία σχέση ,είτε είναι μακροχρόνια είτε οχί, μπορεί να την τερματίζει και όχι να γίνεται άπιστος...Η"απιστία" δεν είναι επιβεβείωση...Οι "normal" άνθρωποι δεν χρειάζονται επβεβαίωση....ΑΝ κάποιος είναι προβληματικός και δεν ξέρει τι νιώθει τοτε "κερατωνει"...Το παν είναι να βλέπει το πρόβλημα σε μία σχέση και.... ή να προσπαθεί να το βελτιώσει ή να βάζει ένα τέλος....και έπειτα απ'αυτο να κανει ο,τι θέλει....και δεν θα έχει να φοβηθει και τίποτα...Τότε είναι "ήρωας" (απο μια αποψη)...'Οσο για το φίλο μου τον θνητο εχει δικιο που λέει οτι οι αρχαιοι απεικονιζαν τον ερωτα σαν ενα παιδι...και το παιδι δηλώνει ανωριμοτητα...Ανωριμότητα...επειδή όταν ερωτευόμαστε δεν ξέρουμε τι κανουμε....Όσο για το τοξο...εκτος απο 1 οργανο που πληγώνει μπορει να είναι και το μέσο που μας ξυπναει απο τον λυθαργο..................................................

interpaul
στην 1/7/2008
11
πιστη ισον αγαπη?

η σταθεροτητα στη σχεση εχει 2 σταδια για να εξασφαλιστει..το πρωτο που ειναι ο ερωτας ειναι το σταδιο εκεινο που κανονιζει το βαθμο ελξης 2 ανθρωπων..ειναι εκ φυσεως η αναγκη για παιδια και με την ευχαριστηση που προσφερει το σεξ αυτο εξασφαλιζεται φυσικα. η παραμονη του ενος με τον αλλον ερχεται με το δευτερο στοιχειο που ειναι η αγαπη..ακριβως γιατι το φυσικο μερος του σεξ εχει "ξεθωριασει " με το χρονο. μη ξεχναμε επισης και ιδιαιτερα οι γυνακες οτι μπορει να ζουμε σε μια Δυτικη μοντερνα κοινωνια με καποιους κανονες που ομως δεν νικουν τους κανονες της φυσης και που ειναι η ελκτικη δυναμη των φερορμονων και γενικα των θηλυκων προς τα αρσενικα. η μοντερνα κοινωνια τα εχει ενοχοποιησει αυτα και λογικα βεβαια γιατι φανταστειτε να καναμε σεξ με οποια γυναικα μας αρεσε και αρεσαμε και να μην υπηρχαν ευθυνες για ολα μας τα παιδια απο οπου και αν προερχονται.

με την αγαπη που ως αισθημα αν υπαρξει πραγματικα ο συνδεσμος ειναι τοσο δυνατος που δε σπαει με τιποτα. ενεργοποιει δε και μηχανισμους και στα δυο φυλα που τα αναγκαζει να ΑΥΤΟ-κλειδωνονται οικειοθελως σε αυτη τη "φυλακιση" που λεγεται γαμος και οικογενεια.

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ: υπαρχει αγαπη? μηπως σχετιζομαστε βασει λογικης και οχι συναισθηματος? ειναι ερωτας η γοητεια που μας οδηγει σε σχεση? γιατι καμια και κανενας δεν παντρευτηκαν ποτε το πραγματικο τους ερωτα? (ελαχιστες οι εξαιρεσεις)
δεν θα επιχειρησω να απαντησω γιατι θα μας παρει ωρες....δωστε εσεις μεσα σας αυτες τις απαντησεις και θα δειτε τη δικη σας σχεση μεσα απο αυτες

melstyl
στις 7/7/2008
12
πιστευω...

πως δυστυχως το μεγαλυτερο ποσοστο ανδρων κανουν απιστια σε καποια φαση της σχεσης η και συνεχως...εστω και αν η κοπελα τους , τουσ δινει τα παντα....απλα πιστευω τους αρεσει οτι απαγορευετε!και σε πολλεσ γυναικες βεβεως...αλλα κυριος στον αντρα αυτος ειναι πιστευω ο λογος κ ασ αγαπα την κοπελα του..

latin1970
στις 14/7/2008
13
Ανθρωποι

Και όμως υπάρχει ελπίδα. Υπάρχουν εκει έξω και κάποιοι που ξέρουν να φερθούν.

Πίστεψε στον εαυτό σου και θα δείς

losino
στις 25/7/2008
14
Διαλυση γαμου

Θελω μια συντροφο με πολυ καλη καρδια
με σκοπο την ερωτικη συνευρεση σε μια
ραγισμενη καρδια ενος διαλυμενου γαμου

ANAGENNHSH
στις 6/8/2008
15

Πιστεύω οτι ο άνθρωπος είναι τόσο εγωιστής που πάντα κάτι θα του λείπει...απλά τα προσφέρεις όλα για να έρθει κάποτε η στιγμή να σε αφήσουν για να αναζητήσουν κάποιον που τους δίνει λιγότερα,εμείς απλά υπομένουμε τον πόνο...

στις 12/8/2008
16
Μία σχέση θέλει σκληρή δουλειά

Οταν μια σχέση χαλάει φταίνε και οι δύο. Πέρα από τα γονίδια και την "φυση" του άνδρα , συχνά οι γυναικες "ξεχνάνε το παιχνιδι της γοητειας "μεσα στην καθημερινότητα. Στον έρωτα τίποτα δεν είναι δεδομένο . Πολύ περισσότερο σε μια σχέση που οι ρόλοι του ζευγαριού ειναι πολλαπλοί, και οι ισορροπίες ευθραυστες. Χρειάζεται να ειναι εραστες με φαντασία, φιλοι, συντροφοι,να εκτιμουν και να σέβονται τις αναγκες ο ενας του αλλου, να εχουν κοινούς στόχους , αποδοχή , χιουμορ, εμπιστοσύνη και πανω από όλα αγάπη ουσιαστική. Δηλαδή να "δουλεύουν"συνεχώς την βελτιωση της σχεσης, τους , κατι πολύ δυσκολο στις μερες μας που ολα προσφέρονται χύμα...Εξάλλου οι εξαιρέσεις το επιβεβαιώνουν ...

στις 11/8/2008
17
Αλλος ο νομος του κοσμου και αλλος του ΘΕΟΥ

Ο νομος του κοσμου για τον γαμον ειναι διαφορετικος.Ο νομος του ΘΕΟΥ σαν ορθοδοξος χριστιανος τον μελετησα καλα και γραφη.Οταν ο ενας εκ των δυο μοιχευση τοτε το δευτερον μερος του ανδρογυνου μπορει να ζητηση την διαλυσην του γαμου.δηλαδη αν ο ανδρας αγαπηση αλλην γυναικα και πλαγιαση μαζι της τοτε η νομιμη του δικαιουται να διαλυση τον γαμον.το ιδιον ισχυη και με την γυναικα αν πλαγιαση με αλλον ανδρα εκτος του νομιμου τοτε ο ανδρας της ο νομιμος διαλυη τον γαμον. η περιπτωση αυτη δεν διαλυεται ο γαμος εαν
ο φταιχτης η ο ενας η ο αλλος μετανοιωση ηλεικρινα
και διορθωση το σφαλμα του τοτε αν το δεχτη αυτο
ο η η συντροφος του τοτε ο γαμος σωζεται.
Σημερα πως το αντιμετωπιζη το ζευγαρι αν γινη κατι
το αφεινουν οι περισσοτεροι με τον τροπον που τα γραφετε.γινονται εκδικητικοι.Αν δεν υπαρχη πραγματικη αγαπη καλυτερα αυτος ο γαμος να διαλυθη αμεσως .Ηβαση ολη του γαμου στηριζεται
στην αληθινη στην πραγματικη αγαπη .Για να μπορεση ενα ατομο να αγαπηση πραγματικα μονον
η εκκλησια μπορη να τον βοηθηση.Η εκκλησια με την καταλληλην κατηχησην και νουθεσιαν ολους μας μπορη να μας βοηθηση σε ολα τα προβληματα που αντιμετωπιζωμεν στον συγχρονον πολιτισμον.
ευχαριστω που μου δοδηκε η ευκαιρεια να σχολιασω περι γαμου.

arissidiropoulos
στις 22/8/2008
18

Tha ithela na mou peite ti gnwmi sas.
Eixa 7 xronia sxesi me mia kopela pou akomi kai twra ti thewrw axia, dunamiki, omorfi kai genikws oti mou tairiazei.
Se auta ta xronia o desmos mas perase diakumanseis, strato zwi makria, alli poli sunantiseis to sk ktl.
Apo tin alli i sumperifora mou den itan kali paroti tin agapousa. Tis milousa apotoma kai asxima kai polles fores ti meiwna mprosta se allous oxi giati den tin ithela alla epeidi imoun austiros mazi tis kai den ithela na pareklinei apo auto pou egw thewrousa teleio gia autin.
Ola auta suswreutikan kai enw itane na pame diakopes den ihtele, mou eipe na xwrizame alla piesa aforita kai pigame.
Ekei ematha apo monos mou oti me apatise ligo kairo prin kai eixe brei allon.
Stis diakopes eide enan allo eauto apo mena kai sugklonistike de pisteue sta matia tis.
Metaniwse pou xe parei etsi grigora tin apofasi na me afisei kai na brei allon.
Twra ta dedomena exoun ws exis.
Auti thelei na maste mazi, egw pleon aisthanomai polu asxima meta apo auto pou gine, alla de mporw na dianoithw na tin afisw.
Apo tin alli thelw kai ekdikisi.
De mporw omws na tis kanw kako giati tin agapaw.
Sas akouw...

sofi12
στις 27/8/2008
19

Σχετικά με το post σου arissidiropoulos.....
Το πιθανότερο είναι η κοπέλα σου να απάτησε τον άνθρωπο που την πίεζε που ήταν απότομος κλπ... Και ίσως επάνω στην ώρα εμφανίστηκε ένας άλλος που ίσως όχι ειλικρινά αλλά καίρια της έδειξε την "άλλη" πλευρά της τρυφερότητας στη σχέση....και έτσι κι έγινε.
Πρόσεξε όμως, αν η μεταβολή της συμπεριφοράς σου νομίζεις ότι θα είναι προσωρινή, και μόνο για να την κάνεις να νιώσει τί χάνει, μην προσπαθήσεις να την κρατήσεις , γιατί πολύ απλά είναι θέμα χρόνου να ξαναγίνουν και πάλι τα ίδια και να πληγωθείτε πολύ περισσοτερο.
Αν πάλι πιστέυεις ότι μπορείς να είσαι συνεχώς (σχετικό ειναι και αυτό) έτσι ευχάριστος απέναντί της και αυτή σε θέλει πραγματικά , τότε συζητήστε το και αν μπορέσετε αναθερμάνετε την σχέση σας....
Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι....

angi_p
στις 31/8/2008
20

TSIGGANA1
στις 18/9/2008
21
γιατι τοση απιστια?

ναι συμφωνώ απόλυτα με το αρθρο. ομως γιατί να φτάσουμε στην απιστία για να διορθωθεί μια κατάσταση και δεν γίνετε μια συζήτηση η οποία να εχει θέμα την σχέση μας ή τι θα ήθελα να έχω από τον σύντροφό μου και τι έχω. να μπορούμε να πούμε τα παράπονά μας και να βρούμε λύση στο πρόβλημα. με την συζήτηση όλα λύνονται. φτάνει να το θέλουν και οι δύο.

TSIGGANA1
στις 18/9/2008
22
γιατι τοση απιστια?

ναι συμφωνώ απόλυτα με το αρθρο. ομως γιατί να φτάσουμε στην απιστία για να διορθωθεί μια κατάσταση και δεν γίνετε μια συζήτηση η οποία να εχει θέμα την σχέση μας ή τι θα ήθελα να έχω από τον σύντροφό μου και τι έχω. να μπορούμε να πούμε τα παράπονά μας και να βρούμε λύση στο πρόβλημα. με την συζήτηση όλα λύνονται. φτάνει να το θέλουν και οι δύο.

στις 25/9/2008
23
Αχ αυτοι οι αντρεσ

Πρεπει να παραδεχτουμε πως οι αντρες ειναι γουρουνια δυστυχως χωρισα προσφατα ελεγε πως με αγαπουσε κ δε προλαβαμε να χωρισουμε που την επεσε στη ξαδερφη μου αν ειναι δυνατον...Αντρες!Πρωτοι στην απιστια

eva1988
στις 25/9/2008
24

οτι κοιταξα την δικη μου ευχαριστιση χωρις να με νοιαζει ο αλλος γιατι δεν τον αγαπαω,απλα εχω αυτη τη ψευδαισθηση.τον εχω διπλα μου μονο για επιβαιβεωση κ απο εγωισμο.γιιατι πλεον ο καθε ανθρωπος ειναι ανασφαλης κ εχει αναγκη να πιστευει οτι καποιος υπαρχει αποκλειστικα κ μονο γι αυτον.αυτο θα πει αγαπη?ευχαριστω,δεν θα παρω........

eva1988
στις 25/9/2008
25

Τα πραγματα ειναι πολυ απλα.Αλλα δυσκολευομαστε να τα δεχτουμε.αν πραγματικα αγαπας εναν ανθρωπο,υπαρχεις μονο γι αυτον,ζεις μονο γι αυτον,σκεφτεσαι μονο αυτον,προσφερεις μονο σε αυτον κ σε κανεναν αλλο.το προβλημα λοιπον δεν ειναι ουτε η κουραση ουτε η συνηθεια,ουτε η ελλειψη κατανοησης κ.τ.λ.το προβλημα ειναι οτι πλεον εμεις δεν κσεροθμε τι συμαινει αγαπη.αλλα παρολαυτα το συζηταμε.γιατι να συζηταμε για κατι που δεν γνωριζουμε τι συμαινει?εε λοιπον δεν υπαρχει σημερα αγαπη,αρα ουτε απιστια.ο καθενας κοιταει μονο τον εαυτο του.και αυτοι που λενε οτι απατησαν ενω αγαπουσαν,ξερετε τι εννωουν?

petros4
στις 11/10/2008
26
???

πιστοί είναι μόνο οι σκύλοι κι αυτοί όχι πάντα.
τι θα πει πίστη;
μόνο περί απάτης μπορεί να γίνει κουβέντα. υπαρχει όντως ηθικο θέμα
περί πίστης...κολοκυθόπιτα

EMANTINA
στις 27/10/2008
27
Απορίες

Το θέμα αν και ξεκινάει αρκετά καλά κάπου κάνει κοιλιά γιατί πουθενά δε διαβάζω για πως πρέπει να το αντιμετωπίσεις απο τη μέρα που μαθαίνεις το γεγονός και μετά τι πρέπει να κάνει το ζευγάρι και όλα αυτά που θα οδηγήσουν στο ξεκαθάρισμα της κατάστασης .

thita45
στις 2/11/2008
28
γιατι τοση απιστια;

αναφερεσε πολυ επιηκως στισ γυναικες ισως επιδη εισαι γυναικα. γιατι οι γυναικες κανουν απιστιες; να σου πω μια. γιατι ο αντρας δουλευει πολυ γιανα φερει τα αναλογα.. ετσι αν το θες νιωθετε παραμελημενες.ομως αυτο ειναι λαθος γιατι αν δεν νοιαζωταν δεν θα δουλευε πολυ, για να σας τα προσφερι ολα οσα μπορει, γιατι ολα δεν μπορει.. αυτος δεν ειναι λογος για να αρχισετε τα ψηατ και τισ σχεσεις με αλλους επιδη καπιος ουσιαστικα σας νοιαζετε και σας αγαπαει και προσπαθει να μην σας λιψει τιποτα.εκει σκοτωνετε την αγαπη και τον ερωτα και φυσικο ειναι και ο αντρας μετα να ψαξει κατι αλλο. η ζωη σε μια μακροχρονια σχεση δεν ειναι μονο αγκαλιες και φιλακια και χαδια.. διμιουργουνται προβληματα που πρεπει και η γυναικα να βοηθησει αν οχι οικονομικα (δεν ειμαι αυτησ τησ αποψης) τουλαχιστον με την παρουσια της πραγματικα να στιριξει τον αντρα της και οχι τσιλιμπουρδισμα και σχεσεις με τριτους , οπως ως συνιθως κανετε.. και πιστεψεμε ξερω πολυ καλα τι λεω απο πειρα καπιων ετων σε αυτο .. το θεμα ειναι να μαθετε να στιριζετε και να δινετε και οχι μονο να περνετε..

michaelopc
στις 20/11/2008
29
οπψ

eisai trela!!!!!!!!

o_proskinitis
στις 22/11/2008
30
Ο θεος που λεγετAI... Αγαπη!

ισως ακουστει αθεραπευτα ρομαντικο αλλα ναι, πιστευω οτι ο ερωτας μπορει για παντΑ να ζει. κατ αρχην, γεννιεται? ναι. αρα μπορει να υπαρξει, δεν το αμφισβητουμε, ετσι? κι αφου μπορει να υπαρξει μπορει και να ζησει και να μεγαλωσει σωστα? ισχυει το οτι γεννιεται πεθαινει αλλα γιατι να μην πεθαινει κι αυτο μαζι με το βιολοΓικο μας σωμα?σα την καρδια ας πουμε?θεωρω οτι αν ξερεις τι πραγματικα ζητας(κι αναγνωριζω οτι δεν ειναι ευκολο,τουλαχιστον για ολους, ειναι ομως ε φ ι κ τ ο! κι αφου μπορει επιτευχθει το στοχευεις,το βαζεις σκοπο ζωης, κι απορριπτεις ολα τα υπολοιπΑ. αν αυτο το χαρακτηριστικο υπαρχει και απ τις δυο πλευρες και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο, τοτε σημειωνονται εξαιρετικα αποτελεσματα. σαν κι αυτες τις ρομαντικες ταινιες, η οι ιστοριες αγαπης κ.α. μα υΠηρξαν αυτα ομως, σωστα? κι αφου υπηρξαν γινονται. σαφως και δεν ειναι ευκολο και σαφως προυποθετει και καποιες απαραιτητες σταθερες. οπως την αδιαμφισβητη εμπιστοσυνΗ εκατερωΘεν(απαραβατος κανονας), την απο κοινου ειλικρινεια(δεν μπορεις να εισαι ειλικρινης με καποιον που δεν Εμπιστευεσαι) και ο παντα απαιτουμενος σεβασμΟς(στο ατομο, σην διαφορετικοτητα,στον χαρακτηρα, στο αλλο στο ......στον ιδιο μας τον εαυτο!!! κι οταν το αλλο ταυτιστει με τον ιδιο μας τον εαυτο(ασυνειδητα χωρις μεγαλα λογια και ορκους αιωνιας αφοσιωσης κι αλλα τετοια γλυκαναλατα) ετσι απλα πετυχαινουμε το θειο!!! (οχι, απ το σικαγο) αλλα το ιδανικο , το τελειο , το ομορφο , το ΑΛΗΘΙΝΟ. παρε τωρα ενα κομπιουτερακι και αθροισε οσα διαβασεΣ και πες μου τι εβγαλες?(...)υ.γ. μπορεις να προσθεσεις απλως τα πεζα γραμματα του κειμενου. με αγαπη και αληθεια...δημητρης

Audit01
στις 27/11/2008
31
Η σημερινη Νεο-ελληνικα συμπεριφερεται σαν Αμερικανα τσο*λα

Οι σημερινες γυναικες καλες πουτ*νες ειναι του λογου τους...

love_and_sugar
στις 24/12/2008
32

Πραγματικά συμφωνώ μαζί σου απόλυτα!!!Πολλοί αντρες για να δικαιολογήσουν την απιστία τους υποστηρίζουν ότι η σύντροφός τους δεν τον συμπλήρωνε συναισθηματικά!

στις 31/12/2008
33
πολι καλο

itan ena ekseretiko arthro,aplos ego dn simfono stin prospatheia epanasindeseis,otan se apatisei o suntrofos sou kati trexei kai einai protimotero na fygeis para na ipostis tis metepita sinepeies...oso kai an ton agapas apoxoris!exoume kai mia aksioprepeia pou prepei na kratame .kai efoson symvenei ayto simenei oti aytoa o antras den kanei gia mas ara feygoume k anazitame oti mas akzizei den xathikan oi antres!!!!aplos na iparxei sevasmos tis prosopikotitas mas kai aisiodoksia!!!filia kelly...

nikopap
στην 1/1/2009
34

AETOS220
στις 4/1/2009
35
ακουστε τωρα εναν παντρεμενο...

Καλη Χρονιά!!!
Ο γαμος μου ειναι μια φυλακη, κυριολεκτικια δεν μπορω να κανω τιποτα, ουτε γυμναστικη, να αφιερωσω λιγο χρονο για τον εαυτο μου, οταν εχεις και παιδι χειροτερα ακομα, αλλα κανεις υπομονη. Μεχρι ποτε ομως? Η γυναικα μου δεν εχει ορεξει να κανει sex... μου λεει <<δεν εχουμε χρονο/ ειμαι κουρασμενη / εχω να φροντισω το παιδι>>. Πιστευω η καλυτερη λυση για ολυς μας εινας;ι να κανω το κοροιδο , δηλαδη να ειμαστε "ξενοι" στο ιδιο σπιτι για τα παιδια. Και να βρω κατι αλλο για ερωτικες συνευρεσεις... ΜοΝο

ποια ειναι η γνωμμη σας?

arissidiropoulos
στις 8/1/2009
36

H pisti se enan desmo einai ena apo ta pio domika stoixeia tis sxesis. An den uparxei auti tote o desmos katantaei tis plakas.
Den mporw na katalabw giati prepei na uparxei i apistia se mia sxesi otan auti den paei kala.
As teleiwsei i sxesi kai meta as ginei oti thelei.
H apistia tsakizei kai tous duo. Einai kati polu adiko se ena zeugari kai exouthenwtiko.
Episis nomizw oti kuriws einai pio baru gi auton pou to diapratei, dioti aisthanetai kai tis enoxes meta eidika an to exei metaniwsei.
Giati loipon oi gunaikes diapratoun apistia kai meta to metaniwnoun? As xwrisoun apla. Den exoun to sthenos?
Kai an to kanoun kai meta to metaniwsoun, den einai krima?
Pws apokathistoun ta pragmata sti sxesi tous?

fausto
στις 17/1/2009
37

Ανεξάρτητα από το αν είμαστε παντρεμένοι ή όχι , πρέπει να δεχθούμε το γεγονός ότι κανένας άνθρωπος , κρυφά ή φανερά δεν είναι μονογαμικός. Η λέξη απιστία μου φαίνεται πολύ άστοχη. Η πίστη, η κατανόηση και η αγάπη στον σύντροφο σου δεν εξαρτάται πιστεύω από την ερωτική επιθυμία που θα νιώσεις για κάποιο άλλο άνθρωπο. Είναι θεμιτό για τον άνθρωπο να γεύεται, να δοκιμάζει σε όλους τους τομείς της ζωής του, αλλιώς δεν θα πήγαινε μπροστα η ανθρωπότητα. Υπάρχουν ζευγάρια με κακές σχέσεις μεταξύ τους, με υποτίμηση ο ένας για τον άλλον που δηλώνουν μονογαμικοί γιατί έτσι έιναι το "ηθικό¨το κοινωνικά αποδεκτό, το χριστιανικό και υπάρχουν ανοιχτόμυλα ζευαγάρια με σεβασμό, κατανόηση, αγάπη που δεν αφήνουν όμως τη σχέση τους να τους δεσμέύσει , να τους μιζερέψει και έτσι δοκιμάζουν καινούργια πράγματα. Μην ζητάμε αποκλειστικότητα. Διαβάστε Σιμόν ντε Μποβουάρ και Ζαν Πωλ Σάρτρ

serios2009
στις 21/1/2009
38
ελαφρως ρατσιστηκο

σιγουρα συντακτης θα ηταν γυναικα.καποτε ας βγουμε απο τη λογικη των αχορταγων ανδρων και των μονιμως απατημενων γυναικων

karagkounhs
στις 25/1/2009
39

OLINA818
στις 22/2/2009
40

H επιβεβαίωση είναι της στιγμής!πως μπορεί καποιος σε μια μακροχρόνια σχέση ή οταν υπάρχει αγάπη να του κάνεις κατι τετοιο???δν πιστεύω οτι μια σχεση που έχει περάσει από μία τετοια δοκιμασία θα μπορεσει να επιβιώσει...η αγάπη πονάει ειδικά μετά από μια προδοσία ...

OLINA818
στις 22/2/2009
41

H επιβεβαίωση είναι της στιγμής!πως μπορεί καποιος σε μια μακροχρόνια σχέση ή οταν υπάρχει αγάπη να του κάνεις κατι τετοιο???δν πιστεύω οτι μια σχεση που έχει περάσει από μία τετοια δοκιμασία θα μπορεσει να επιβιώσει...η αγάπη πονάει ειδικά μετά από μια προδοσία ...

kapritsio
στις 24/2/2009
42
απιστία

Όταν ο σύντροφος αποφεύγει να συζητήσει για την απιστία που διέπραξε και απλά θέλει να το διαγράψει από το μυαλό του τότε τι σημαίνει αυτό?

cangaroo
στις 15/3/2009
43
Εγώ νομίζω

Εγώ νομίζω ότι η κοινωνία που ζούμε και γενικά οι άνθρωποι έχουμε γίνει εγωιστές γι αυτό υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις όλοι ψαχνού την εύκολη διέξοδο

Streetvirus
στις 18/3/2009
44
Εξαιρετικο

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

irene-64
στις 30/3/2009
45
εκδίκηση

τελικά τι καταφέρνει κάποιος με την εκδίκηση. Μια νίκη που οδηγεί να χάσεις τον πόλεμο. Αξίζει μια νίκη έναν πόλεμο?

emilio1981
στις 31/3/2009
46

pios ine pistos i pisti

gianna-18
στις 2/4/2009
47
@@@

Η ΑΠΙΣΤΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΥ ΠΟΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ..ΕΝΟ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 Η 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ Τ ΚΑΛΗΤΕΡΟ

Greek_sailor62
στις 30/4/2009
48
Σχετικά με τους λόγους απιστίας

Έχεις δει την Ελληνίδα μετά από τον πρώτο μήνα σχέσης?
Κάτι κοιλιές, κάτι ψωμάκια, κάτι λιπαρά μαλλιά! (μη πεις ότι και οι άντρες έτσι κάνουν γιατί μια βόλτα έξω θα σου δείξει το πόσο περισσότερες γυναίκες από τους άνδρες είναι για τα μπάζα. Και αυτό το έχω ακούσει από πολλές γυναίκες, όχι ελληνίδες)
Έχεις βιώσει την απόλυτη απαξία του σεξ από μια γυναίκα που όταν την γνώρισες ήταν ερωτική? (εσύ παραμένεις ο ίδιος. Αυτό ας το θεωρήσουμε δοσμένο αλλιώς είναι απόλυτα δικαιολογημένη)
Έχεις δει πως ντύνετε μετά από λίγο καιρό? Πάνε τα string, χάθηκαν τα baby dolls. Φόρμες απ τη λαϊκή, σωβρακοφανέλες!
Έχεις γυρίσει σπίτι και να μη μπορείς να μιλήσεις επειδή η απαντήσεις της σε όποιο θέμα ανοίξεις είναι μονολεκτικές ή κλίσε?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΙΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

angvang
στις 4/5/2009
49
πειρασμοί

...οι σχέσεις θέλουν δουλειά και από τους δύο...και στην θέα των πειρασμών δουλεύουμε μέσα μας .... και ζυγίζουμε την ευτυχία μας με την παροδική και φθηνή απόλαυση ενός one night stand

Vasot
στις 5/5/2009
50
Φταινε και τα ΜΜΕ και τα περιοδικα

Φταινε και τα ΜΜΕ και τα περιοδικα στο θεμα της απιστιας της εποχης μας τα οποια προσπαθουνε να περασουν ως <<μοδα της εποχης>> καποια πραγματα

Πουλανε ατομισμο και ευκαιριακη ευχαριστηση

Cernic
στις 5/5/2009
51
xwriste an sas keratwsan!

afou to ekane mia fora k keratwse kapoios ti sxesi tou...oti filo k an einai...to mono sigouro einai oti tha to 3anakanei...terma k teleiwse!!!!!!!!!

teo1963
στις 9/8/2009
52
Γιατι οχι

JULIVS_CEASAR
στις 18/9/2009
53

Θα ήθελα να προσθέσω και κάτι παραπάνω: Όσο κι αν ισχύει η έννοια του "μοναδικού συντρόφου" μερικοί άνθρωποι (άνδρες-γυναίκες) φαίνεται ότι μπορούν να αγαπήσουν βαθιά και ταυτόχρονα περισσότερους από έναν.
Βλ, και wikipedia->infidelity:"Although there is the idea of one true love, it is possible to have a strong love attraction to more than one person at the same time"

kati-perry2
στις 7/11/2009
54
απιστία

Τι γίνεται όταν ο ένας απ τους δύο πάψει να έλκετα απ τον άλον? και ενώ τον αγαπά αλλα τον βλέπει σαν αδερφό του? ¨Οταν έχει οικογένεια με παιδιά και χιλιάδες πρέπει κάθε μέρα,από που θα αντλήσει δύναμη για να σταθει όρθιος όταν νιοώθει έτσι? Πώς θα ζεί χωρίς τη δύναμη της αγάπης? Ξέρει μόνο ότι βλέπει..ένα αδιέξοδο!

kati-perry2
στις 7/11/2009
55
απιστία

Τι γίνεται όταν ο ένας απ τους δύο πάψει να έλκετα απ τον άλον? και ενώ τον αγαπά αλλα τον βλέπει σαν αδερφό του? ¨Οταν έχει οικογένεια με παιδιά και χιλιάδες πρέπει κάθε μέρα,από που θα αντλήσει δύναμη για να σταθει όρθιος όταν νιοώθει έτσι? Πώς θα ζεί χωρίς τη δύναμη της αγάπης? Ξέρει μόνο ότι βλέπει..ένα αδιέξοδο!

tsifetomania
στις 24/11/2009
56
γυνεκεσ

exeis dikio se auta pou les alla dn mporw na katalavw afou exoume enan an8rwpo dipla mas pou mas agapaei kai mas ektoimaei kai mas parexei ta panta gt tn apatame??

tsifetomania
στις 24/11/2009
57
γυνεκεσ

exeis dikio se auta pou les alla dn mporw na katalavw afou exoume enan an8rwpo dipla mas pou mas agapaei kai mas ektoimaei kai mas parexei ta panta gt tn apatame??

NIKOSNGGR1963
στις 20/1/2010
58
εχετε δικαιο

SYMFONO APOLITA ME TA OSA GRAFETE PIO PANO EINAI ETSI AKRIBOS EYXARISTOYME GIAYTES TIS XEISIME DIAFOTISIS

basilissa1984
στις 22/1/2010
59
αξιολογηση αρθρου

συμφωνω με ολα αυτα που γραφεται αλλα στη πραγματικοτητα ειναι τοσο δυσκολο να πραγματοποιηθουν ολα αυτα. αν σου τυχει κατι τετοιο τοτε τα χανεισ και χανεσαι μεσα στις σκεψεις σου και αρρωσταινεις ψυχικα.

Simby2010
στις 27/2/2010
60
τι κανουμε στην ουσια ομωσ

ASTRLOGY
στις 27/3/2010
61
πολη καλο

Audit01
στις 5/5/2010
62
Το αρθρο γραφτηκε σιγουρα απο...γυναικα

Το αστειο ειναι οτι το συγκεκριμενο αρθρο προσπαθει να ριξει το φταιξιμο μονο στο ανδρικο φυλλο

ΕΛΕΟΣ !!

Μια ζωη εσεις οι γυναικες ριχνετε το φταιξιμο παντα αλλου εκτος απο τους εαυτους σας

giatrosdr
στις 15/6/2010
63

h apistia einai h efarmogh ths dimokratias ston erwta...

pegisaka
στις 30/7/2010
64

ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ Η ΑΠΙΣΤΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ...ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΔΝ ΤΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ...Μ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Μ ΑΓΑΠΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΠΗΓΕ ΜΕ ΑΛΛΗ,ΤΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ,ΚΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ...ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΔΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ,ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΤΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΠΟΧΗ....

ZOZOYLA
στις 9/10/2010
65
θα το ξανα κανει?

Έχω σχέση κοντά δύο χρόνια με ένα αγόρι! τον αγαπώ πολύ...και ποτέ δεν του χαλάω χατίρι...διότι φοβάμαι να μην με χωρίσει ή θυμώσει για κάποιο μου λάθος!! ενώ λοιπόν εγώ ήμουν εντάξει απεναντί του πήγε με κάποια άλλη??? και φυσικά εγώ δεν τον χώρισα! υπάρχει περίπτωση να μου ξανά κάνει το ίδιο??

ringoula
στις 19/10/2010
66

AAAGAPIMENI
στις 30/12/2010
67
Πολύ καλό και με μεγάλη δόση ειλικρίνειας.

Δυστυχώς την έκανα μετά από 37 χρόνια γάμου. Και αν κάποιος προσέξει την αναφορά για τους άνδρες και την αιτία θα την βρεί να περιγράφεται σε αυτό το άρθρο. Αρκεί να είναι ειλικρινής και με τον εαυτό του. Το άλλο μέλος έχει μόνο 3% ποσοστό στην ευθύνη. Δυστυχώς η γυναίκα γερνάει πολύ πιο γρήγορα και πάντα θα παραμονεύει μια νέα να αρπάξει κάποιον που θα ψάχνει την επιβεβαίωση.

okeanida
στις 30/12/2010
68

Lina5
στις 9/1/2011
69

steria
στην 1/2/2011
70
ενας ακομη λογος στη απιστια της γυναικας

οι βαθιες προσβολες κυριως σε στιγμες πολυ ευαλωτες ή ιδιαίτερες, οπως η εγκυμοσυνη, οι διακοπες, μια γιορτη...

steria
στην 1/2/2011
71
ενας ακομη λογος στη απιστια της γυναικας

οι βαθιες προσβολες κυριως σε στιγμες πολυ ευαλωτες ή ιδιαίτερες, οπως η εγκυμοσυνη, οι διακοπες, μια γιορτη...

στις 19/7/2011
72

πολυγαμικοτητα και απιστια αναλυσαμε με φιλους στο ομονυμο θεμα μου στις ερωτικες σχεσεις,εκεινο που θα σταθω ειναι το 7 στους 10 ανδρες ειναι απιστοι ( οταν το ανεφερα μου ειπαν οτι ειναι λαθος το ποσοστο )

LEMPICA
στις 2/8/2011
73
απιστηα

οι δυο λεξεις κλειδια που που φωτιζουν το μυαλο μου οταν σκεφτομαι το θεμα απιστια ειναι α)βολεμα κ β)δηθεν με οτι συνεπαγεται η αναλυση τουσ.

LEMPICA
στις 2/8/2011
74
απιστηα

οι δυο λεξεις κλειδια που που φωτιζουν το μυαλο μου οταν σκεφτομαι το θεμα απιστια ειναι α)βολεμα κ β)δηθεν με οτι συνεπαγεται η αναλυση τους.

apogoiteumeni1980
στις 29/10/2011
75
απιστία=αδυναμία

Η απιστία είναι το πιο επώδυνο πράγμα που μπορεί να συμβεί σε κάποιον. Για το μόνο που δεν έχω πάρει ποτέ απάντηση είναι το εξής: Γιατί τις συνέπειες τις πληρώνει ο/η απατημένος/η και όχι οι άλλοι δύο που έχουν συμβάλλει στην απιστία? Γιατί πρέπει ο/η απατημένος/η να τραβήξει τον "Γολγοθά"?

trinid
στις 3/2/2012
76
θελο την αποψισασ

eimai pantremenos 5 hronia kai eimaste mazi deka hronia, i shesi mas eihe provlimata apo tin arhi,me arketes entasis,se ayta ta deka hronia eho sikosei to heri moy pano apo deka fores,giati eno eiha thesi ta oria poy den eprepe na xepernaei pote,poy itan stin oysia to exis aplo oti kai na thes na moy zitisis akoma kai na pao na pnigo,zitato me oreo tropo,ayti panta itann epithetiki me apotelesma kapoies fores na xespao poli ashima,prin ligo kero moy eipe oti skeftete na horisoyme ego klonistika,entometaxi den moy eihe milisei pote,gia kanena apo ta themata poy tin aposholoyse,gia tipota omos,apodihtike oti eihe ali shesi,kai otan apokalifthikan ola tromaxe kai ithele na girisei se emena,eno ligo prin moy eihe kanei etisi diazigioy kai asfalistika metra,gia na figei amesa apo to spiti me ta pedia mas kanonize me ton filo tis na pei psemata oti tin htipisa gia na figei amesa,ayti tin stigmi eimaste pali mazi,ala den dihnei oti to ehei metanioisei pragmatika,kai den sdihnei na ehei siniditopiisi ti egine,stin prospathia na paro apo aytin ta kinitra gia no prohoriso,panta moy leei oti einai askimo ayto poy ekane,ala itan exisoy askimi i simperifora moy kai emena ta proigoymena hronia,ego tis eho pei na parei opoia apofasi theli kai tha tin stirixo pragmatika,me oles moy tis dinameis,giti den thelo na einai mazi moy kai na theli kati alo,theoro oti i praxitis den sygrinete me tis dikies moy poy itan para poli ashimes,giati den ekana tipota piso apo tin plati tis,kai giati den moy milise pote,kai den prospathise pote na alaxei tin epithetiki kai kakotropi simperifora tis,einai alithia oti i apistia den siggrineteme tipota?

mkmarina
στις 17/2/2012
77

ενας φιλος ειπε ο,τι οι ανδρες απατουν οταν η γυμαικα τους διωχνουν.......

giannis684
στις 21/2/2012
78
τα λαυι πλιροντε μονοπλερα

to auro eitan poli kalo tozitima eine na paradexti to lauos kai na afisi ton egoismo

Ase-1993
στις 27/10/2012
79
και εγω ειμαι μια απιστη..

Kalhspera..molis twra graftika sto sait 8elw na milhsw me kapoion na m pei ti na kanw...exw megalo problhma katarxas dn 8elw na pw t onoma m gia na mn dwso stoxo pote dn ksereis ti ginetai...eimai 19 etwn exw sxesei 4 xronia einai omws polu makria m para polu einai h douleia t ayth...loipon edw kai 2 mhnes gnwrisa ena antra polla xronia megaluteros m 15 14 ekei arketa me liga logia maresei para polu kai s auton aresw apo ti m exei pei kai to blepw oti trelenetai kaname sex me tn 1 fora p bre8ikame kai maresei para polu...mexri ex8es elega tn agapaw tn sxesei m alla autos o allos antras dn kserw ti pa8ainw mazi t me kanei gunaika me kanei na nio8o tosa eytixismena mono pou me exei stn agkalia t...dn exw milhsei me ayton tn antra to ti 8a ginei mono p m eipe mn tn xwriseis tn......gt einai makria m mn kanei kamia trela...mono ayto tairiazoume arketa exoume kalh xeimia me ayton tn antra...ti na kanw exw apelpisth...boh8iste me arxizw kai 8olono kai fobamai mn kataliksw kapou p argotera 8a t metanioso...euxarhstw polu

htsopelas
στις 30/1/2013
80

καλα τα πηγαινε στην αρχη αλλα καταλαβα πολυ γρηγορα οτι ειναι γραμμενο απο γυναικα,κλασικη περιπτωση:¨η γυναικα ξενοπ@διεται λογω αναζητησησ συναισθηματων" ενω ο αντρασ ειναι το "σαρκικο γουρουνι" αντε μην ανοιξω το στομα μου

htsopelas
στις 30/1/2013
81

καλα τα πηγαινε στην αρχη αλλα καταλαβα πολυ γρηγορα οτι ειναι γραμμενο απο γυναικα,κλασικη περιπτωση:¨η γυναικα ξενοπ@διεται λογω αναζητησησ συναισθηματων" ενω ο αντρασ ειναι το "σαρκικο γουρουνι" αντε μην ανοιξω το στομα μου

Zeta1989
στις 27/10/2014
82
ΞΟΞΉΟΟΞΉΞ ΟΞΞΟΞΏΟ ΟΟΟΞΉΟ ΞΏΟΞΉΞ..

ΞΟΞΟΟΞ ΟΞ ΟΞΞΉΞΞΉΞ..ΞΊ ΞΊΟΟΞΉΟΟ ΞΟΞΞΉΟ ΞΞΟΟΞΟ,,,ΟΞΟ ΞΞΉΞΞΏΟΞΌΞ ΟΞ ΟΞΞΟΞ ΞΞΉΞΞΏΞΌΞΟΟΞ ΞΞΞΟΞΉΞΞΟ,ΞΊΟΞΟΞΞΌΞ ΞΟΞΏΟΟΞΟΞΞΉΟ ΟΞΞΞΉ ΟΞΏ ΞΉΞΞΉΞΏ,ΞΞΌΞΟΟΞ ΞΊΞΏΞΌΟΞΞ ΞΟΞΞΞΞΟΞΉ ΟΞΟ ΞΞΞ ΞΎΞΟΞΟΞ ΟΞΉ ΞΈΞΞΞΟΞ ΟΞ ΟΞΞΌΞΟΞΏΞ Ξ ΞΌΞΟΞ ..ΞΟΞΞ ΞΊ ΟΟΞΞΉΞ,,ΞΊΞΞΈΞΟΟΞ ΞΞΞΟΞΈΞΟΞΏΞΉ ΞΊ ΞΌΞΞ ΞΊΞΞΞΟΞ ΟΟΞΟΞΞΉΟ.

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή