Tι να τρώς για να μην έχεις άγχος!

Από: Sxeseis | Διαβάστηκε 11342 φορές
Μπορείς να μειώσεις το στρες στη ζωή σου και να φροντίσεις την ομορφιά σου τρώγοντας τις σωστές τροφές. Φρόντισε ώστε το καθημερινό σου διαιτολόγιο να περιέχει τουλάχιστον μία ή και περισσότερες από τις παρακάτω τροφές και όλα θα πάνε καλά...

Σολομός
Μια πραγματική κούρα ομορφιάς που χάρη στα λιπαρά ωμέγα-3 που περιέχει, όχι μόνο καταπολεμά το στρες, αλλά αναζωογονεί την επιδερμίδα και τη διατηρεί νεανική και σφριγηλή.

Πράσινο τσάι
Αντικάστησε τον καφέ με το πράσινο τσάι για να υποφέρεις λιγότερο από στρες. Επιπλέον, το πράσινο τσάι περιέχει ουσίες που χαλαρώνουν το νευρικό σύστημα και αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν στον έλεγχο του βάρους και τονώνουν τον μεταβολισμό. Πρόσθεσε μία κουταλιά μέλι για να γίνει πιο γλυκό.

Καρύδια
Περιέχουν αμινοξέα που χαλαρώνουν τα αιμοφόρα αγγεία, τονώνοντας έτσι την κυκλοφορία του αίματος και την οξυγόνωση της επιδερμίδας. 'Έπειτα, τα ωμέγα-3 λιπαρά που επίσης περιέχουν, χαρίζουν ελαστικότητα στην επιδερμίδα.

Γάλα
Ενα ποτήρι ζεστό γάλα πριν ξαπλώσεις το βράδυ, μειώνει την αϋπνία και εξασφαλίζει ήρεμο και ξεκούραστο ύπνο. Προτίμησε το άπαχο γάλα για να μην επιβαρύνεις τον οργανισμό σουμε λιπαρά. Θα νιώσεις τη θερμοκρασία του σώματος να αυξάνεται, θα χαλαρώσει το νευρικό σου σύστημα και θα κοιμηθείς σαν πουλάκι.

Γιαούρτι
Ενα σκέτο, άπαχο γιαούρτι περιέχει 450 ml. ασβέστιο, απαραίτητο συστατικό για την υγεία των οστών και των δοντιών. Η πρωτεϊνη που περιέχει το γιαούρτι ωφελεί την επιδερμίδα, τα μαλλιά και τα νύχια και θα διώξει τις κράμπες που φέρνει το άγχος στο στομάχι σου.

Μαύρη σοκολάτα
Τρώγοντας ένα μικρό κομμάτι κάθε μέρα, που περιέχει μόλις 150 θερμίδες, κάνεις κούρα ομορφιάς στην επιδερμίδα σου, καθώς η μαύρη σοκολάτα περιέχει ουσίες που ενυδατώνουν το δέρμα. Ταυτόχρονα οξύνεται η σκέψη σου και τότε το στρες πάει περίπατο.

Κοτόσουπα
H γνωστή συνταγή της γιαγιάς για το κρυολόγημα και τις στομαχικές διαταραχές παραμένει σταθερή αξία, καθώς περιέχει αντιφλεγμονώδεις ουσίες που ανακουφίζουν από τα αναπνευστικά προβλήματα. Μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να τρως λιγότερο, γιατί με ένα πιάτο σούπα θα νιώσεις χορτάτη.

Γλυκοπατάτες
Αυξάνουν τη σεροτονίνη και σου χαρίζουν μια αίσθηση ηρεμίας. Περιέχουν βήτα καροτίνη, που προστατεύει την επιδερμίδα από τις βλαβερές συνέπειες της έκθεσης στον ήλιο. Μπορείς να τις γευτείς βραστές με λαδολέμονο ή να τις απολαύσεις ως επιδόρπιο με λίγη κανέλα από πάνω.

Από το typos.com.cy

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.4 / 5 σε 22 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

Anthismeni
στις 13/6/2009
1

πολύ καλό!

drosoulit
στην 1/7/2009
2
φαγιτο???

όλα καλα ειναι να τα τρως στη σωστη ποσοτητα..το θέμα ειναι να μην τρως ήττες!

enoxomystiko
στις 15/9/2009
3
ορεα

kokkinoskoyfitsa
στις 26/1/2010
4

μου αρεσε παρα πολη

alexia88
στις 12/2/2010
5
επίσης...

Έχει διαπιστωθεί ότι το στρες προκαλεί πρόωρη γήρανση και πολλές άλλες ασθένειες που σχετίζονται με αυτό.

Επομένως, οτιδήποτε μας ανεβάζει τη διάθεση και μας μειώνει το στρες, κάνει καλό και στην υγεία μας.

Γι’ αυτό γελάστε και αξιοποιήστε αυτό το δώρο ζωής!

Χαμογελάστε και να είστε σίγουροι ότι θα φανείτε νεότεροι.

Το πολύ στρες επηρεάζει την υγεία και την ευεξία μας, και πολλές φορές την εργασία και την κοινωνική μας ζωή.

Ο τρόπος όμως με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τις αντιξοότητες της ζωής και τα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψυχολογική και κατ’ επέκταση σωματική μας υγεία.

Καθώς μεγαλώνουμε, γινόμαστε καλύτεροι στο να γνωρίζουμε τί είναι αυτό που μας κάνει να αισθανόμαστε καλά και τί αυτό που μας αναστατώνει τη ζωή.

Το γέλιο διώχνει το συσσωρευμένο στρες, μας χαλαρώνει, μειώνει το αίσθημα της κούρασης και δημιουργεί ένα αίσθημα ευφορίας.
Απολαύστε λοιπόν τη ζωή και κάντε καινούργιους φίλους, δείτε αστείες ταινίες όταν βλέπετε τηλεόραση, κάντε ένα διάλειμμα από την ρουτίνα, βγείτε έξω και αναζητήστε το γέλιο και την διασκέδαση.
Παρόλο που η παρέα δεν είναι πάντα απαραίτητη για να γελάσουμε, έχει διαπιστωθεί ότι γελάμε κατά μέσον όρο 30 φορές περισσότερο με παρέα σε σχέση με τις μοναχικές μας στιγμές.

Σύμφωνα με έρευνες, το γέλιο είναι μεταδότικο, αφού οι άνθρωποι συνηθίζουν να μιμούνται τα συναισθήματα αυτών που βρίσκονται γύρω τους.
Το συχνό γέλιο προκαλεί αύξηση της παραγωγής ενδορφινών, φυσικών μορφινών που έχουν αναλγητική και χαλαρωτική δράση.
Επίσης, το γέλιο δραστηριοποιεί το αυτόνομο παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του ελέγχει πλήθος λειτουργιών του οργανισμού μας, με αποτέλεσμα την καλύτερη πέψη, την μείωση του καρδιακού παλμού, αλλά και της αρτηριακής πίεσης.
Μελέτες έχουν δείξει ότι 20 δευτερόλεπτα γέλιου αντιστοιχούν για την καρδιά σαν τρία λεπτά γρήγορου βάδην.

Και μην σκεφτείτε ότι θα κάνετε ρυτίδες αν γελάσετε, γιάτι ακόμα και αυτό να συμβεί, είναι προτιμότερο από ένα ζαρωμένο μέτωπο.

Είναι στο χέρι μας αντί να παραπονιόμαστε, να αντιμετωπίζουμε με χιούμορ κάποιες δύσκολες ή πιεστικές καταστάσεις της ζωής μας, στο μέτρο του δυνατού, βλέποντας με μια άλλη οπτική γωνία τα γεγονότα, περισσότερο σαν μια πρόκληση παρά σαν μια απειλή.

Μπορούμε να δημιουργούμε άμυνες στην επίθεση του στρες, όταν κατανοούμε τι προκαλεί πίεση και ένταση στη ζωή μας, αλλά και με ποιούς τρόπους θα το αποφύγουμε ή θα το προσαρμόσουμε καλύτερα.

Αφήστε το γέλιο που υπάρχει μέσα σας να σας παρασύρει και να θυμάστε ότι δεν γελάμε λιγότερο όσο γερνάμε, αλλά γερνάμε επειδή δεν γελάμε περισσότερο!

Πηγή: http://www.antigiransi.com

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή