Νύφη-πεθερά! Συμφιλιωθείτε!

Από: Μυρτώ | Διαβάστηκε 19409 φορές
Δύσκολο πράγμα η νύφη και η πεθερά να είναι αγαπημένες! Όταν δύο γυναίκες αγαπάνε τον ίδιο άντρα , έστω και με διαφορετικό τρόπο , μυρίζει μπαρούτι! Μια από τις δύο θα αισθάνεται αδικημένη , μια από τις δύο θα αισθάνεται παραμελημένη και οι δύο θα διεκδικούν πεισματικά αυτό που νομίζουν ότι τους ανήκει!

Πραγματικά είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που η νύφη και η πεθερά θα είναι αγαπημένες. Εσείς όμως , η ταλαίπωρη νύφη , που κάνετε τα πάντα λάθος στα μάτια της πεθεράς σας κάντε κάτι σωστό για χάρη της δικής σας προσωπικής ψυχικής ισορροπίας και για την διατήρηση της ηρεμίας στον γάμο σας και γενικότερα στην οικογένεια σας : συμφιλιωθείτε με τη πεθερά σας! Πως ; Εδώ χρειάζεται να επιστρατεύσετε όλη σας την διπλωματία και την υπομονή!

Από την αρχή η πεθερά σας έχει πάρει στραβά ; Από την αρχή σας κάνει την ζωή δύσκολη έστω και αν εσείς δεν της δίνετε κανένα δικαίωμα ; Ήρθε η ώρα να πάρετε το αίμα σας πίσω με την μέθοδο του αιφνιδιασμού! Κερδίστε λοιπόν την μάχη αναίμακτα και ρωτήστε την γνώμη της πριν αυτή προλάβει να σας την πει από μόνη της κριτικάροντας μάλιστα και τις δικές σας λανθασμένες επιλογές! Δώστε της αξία , δείξτε της πως την υπολογίζετε , αλλά στο τέλος κάντε αυτό που εσείς και ο σύντροφος σας έχετε αποφασίσει. Τουλάχιστον θα της έχετε αφαιρέσει το επιχείρημα ότι παρασύρετε τον γιο της να κάνει ότι εσείς θέλετε , ότι κανείς δεν ζητάει πια την γνώμη της και ότι την έχετε απαξιώσει!
Γνωριστείτε με την πεθερά σας! Εκ πρώτης όψεως φαίνεται λιγάκι απλό αλλά δεν είναι! Όταν λέμε γνωριστείτε , δεν εννοούμε τις τυπικές συστάσεις που θα μείνουν στο επίπεδο των τυπικών συζητήσεων. Περάστε λίγο χρόνο μαζί της , οι δυο σας , μιλήστε , αν θέλετε μπορείτε να την προσκαλέσετε για καφέ ή για φαγητό ! Με αυτό τον τρόπο της δείχνετε ότι την εκτιμάτε και ίσως αναθεωρήσει και αυτή τις απόψεις της για εσάς , αργά ή γρήγορα!
Μην κρατάτε συνεχώς αμυντική στάση όταν βρίσκεστε στον ίδιο χώρο με την εν λόγω δύστροπη και επικριτική πεθερά σας. Φροντίστε να είστε ο εαυτός σας και προ πάντων παραμείνετε ήρεμη. Αν της επιτρέψετε να σας βγάλει εκτός εαυτού μια φορά να είστε σίγουρες ότι θα το κάνει πάντα! Εξάλλου , εάν ο σκοπός της είναι να αποδείξει στον γιο της ότι έκανε λάθος με την επιλογή του σε σχέση με εσάς , εάν εσείς απαλύνετε τις εντάσεις που αυτή δημιουργεί , μάλλον και ο γιος της θα συνειδητοποιήσει ότι το πρόβλημα είναι η προκλήσεις της μαμάς του και όχι η δική σας στάση. Οπότε η πολιτική επίθεσης που χρησιμοποιεί θα γυρίσει μπούμερανγκ!

Φροντίστε να συνεννοηθείτε από την αρχή μαζί της για το πως θέλει να την αποκαλείτε. Συχνά , ο τρόπος με τον οποίο απευθυνόμαστε στην πεθερά μας είναι λόγος παρεξηγήσεων. Εάν την πείτε 'μαμά' μπορεί να θυμώσει για την υπερβολική οικειότητα! Σας έδωσε ποτέ τέτοιο θάρρος ; Εάν την πείτε 'κυρία' μπορεί να θυμώσει γιατί είστε ψυχρές και την κρατάτε σε απόσταση. Δεν την καταδέχεστε μήπως ; Τι καλύτερο λοιπόν που έχετε να κάνετε για να αποφύγετε και αυτή την κακοτοπιά είναι να την ρωτήσετε τι θα την έκανε να αισθάνεται καλά όταν της απευθύνεστε!

Προσπαθήστε να θυμηθείτε τα γενέθλια της , κάντε της ένα δωράκι που και που , δείξτε της ότι την νοιάζεστε. Αυτά σίγουρα θα μετρήσουν υπέρ σας. Μπορείτε να την παίρνετε και κανένα τηλέφωνο που και που να ρωτήσετε τι κάνει. Από το τηλέφωνο ειδικά δεν κινδυνεύετε για σωματικές βλάβες!
Τέλος δείξτε με κάθε σας κίνηση πόσο πολύ αγαπάτε και νοιάζεστε για τον γιο της. Σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει , ο βασικός λόγος που σας επιτίθεται είναι είτε γιατί πιστεύει ότι δεν μπορείτε να κάνετε τον γιο ευτυχισμένο είτε γιατί πιστεύει ότι θα της τον πάρετε! Κάντε την να καταλάβει λοιπόν πως μπορείτε να αγαπάτε να προστατεύετε και να φροντίζετε τον γιο της όσο και αυτή και κάντε την να συνειδητοποιήσει ότι δεν κινδυνεύει από την ύπαρξη σας. Πρέπει να την πείσετε ότι εσείς και αυτή έχετε τον ίδιο στόχο : να κάνετε τον άνθρωπο που αγαπάτε ευτυχισμένο. Εάν το καταφέρετε αυτό , μάλλον έχετε κερδίσει το παιχνίδι!

Το να διατηρείτε μια καλή σχέση με την πεθερά σας , χωρίς καυγάδες και έκτροπα από την δική σας πλευρά , δείχνει σεβασμό και ενδιαφέρον για τον ίδιο σας τον σύντροφο και σαφώς δείχνει ανωτερότητα και επίπεδο από την δική σας πλευρά. Ας μην ξεχνάτε επίσης ότι τα προβλήματα νύφης - πεθεράς έχουν οδηγήσει αρκετές φορές στο διαζύγιο. Αξίζει λοιπόν να χάσετε τον άνθρωπο που επιλέξατε για να παντρευτείτε για τα καπρίτσια της μαμάς του ; Αυτό είναι το ερώτημα που θα πρέπει να θέτετε στον εαυτό σας κάθε φορά που τα νεύρα σας χτυπάνε κόκκινο και ετοιμάζεστε να μπείτε στην αντεπίθεση! Ο πόλεμος νύφης - πεθεράς είναι ένας πόλεμος άνευ ουσίας! Προσπαθήστε να τον κερδίσετε με την ανωτερότητα και προπάντων με την εξυπνάδα σας , δια της διπλωματικής οδού!

Αξιολόγηση

Το άρθρο έχει αξιολογηθεί με 4.5 / 5 σε 21 ψήφους

Κάντε τη δική σας αξιολογηση για το άρθρο:

Επιστροφή

Τα σχόλια σας

Rantanplan
στις 4/5/2003
1
Oλα εξαρτωνται απο τον γιο

Εχωντας συζησει 2-3 φορες και παντρευτει μια,μπορω να πω οτι δεν υπαρχει τιποτα πιο ψυχοφθορο απο το να προσπαθησεις να σε συμπαθησει καποια που παντα θα σε βλεπει με αντιζηλια...Εχω προσπαθησει να με συμπαθησουν,και σε αλλη περιπτωση ημουν ο εαυτος μου...και στις 2 περιπτωσεις η πεθερα ηταν η βασικη αιτια χωρισμου....δεν τις "νικαμε" και το ξερουν..Οταν γνωρισα τον αντρα μου ημουν ξεκαθαρη μαζι του απο την αρχη:Δ εν θελω να γνωρισω τους γονεις σου,με σενα εχω σχεση,οχι μαζι τους..Λιγο αυτο ,λιγο το οτι ο αντρας μου ποτε δεν με εκανε να νιωσω οτι ΠΡΕΠΕΙ να με εγκρινει η μητερα του για να με αγαπαει,λιγο το οτι η πεθερα μου ειναι εξυπνη γυναικα,...καθορισανε στο να ειναι, εως και σημερα,φιλη μου,αποκουμπι μου.Αντιθετως,η κουνιαδα μου νιωθει αυτον τον φοβο,και την ελλειψη ελευθεριας να εκφραστει,με αποτελεσμα να νιωθει αντιπαθεια,που την κρυβει....
Ολες οι μαμαδες εχουμε την ταση να ανακατευομαστε....
Η σταση του συζυγου μου εκανε ολη την διαφορα.Μου επετρεψε να ειμαι ο εαυτος μου,χωρις να νιωθω οτι υποκρινομαι.Σημερα αποζητω την παρεα τις πεθερας μου,πραγματικα χαιρομαι να τις κανω δωρα,και ενω ειμαι σε διασταση με τον αντρα μου εδω και λιγους μηνες(για ασχετους λογους),εχει μεινει αμετοχη μετα απο δικη μου παρακληση,ενω στεναχωρεθηκε πολυ,...και το σεβαστηκε διοτι υπαρχει αγαπη μεταξυ μας.
Οπου υπαρχει φοβος ,δεν υπαρχει αγαπη,..και καλες οι "συνταγες"αλλα αν υπαρχει φοβος,κιαπο τις 2 πλευρες,(οτι θα τον χασουν),υπαρχει κινδυνος να χασετε την αυτο εκτιμηση σας....
Οποτε,διαφωνω,με το αρθρο που,μας βαζει στην ψυχολογια αυτη....Δεν θα πρεπει να ξεχναμε ποιον παντρευτηκαμε,να βαζουμε ολη μας την ενεργεια εκει,κιανη πεθερα μας νιωθει απειλη,η ανασφαλεια ειναι κατι που μονο ο γιος της μπορει να φτιαξει.Ειναι δικη τους η σχεση.
Και το ιδιο ισχυει και για μας,αν νιωσουμε ανασφαλεια απο το φερσιμο του αντρα μας...Γιατι αν ο αντρας μας ειναι διπλα μας,...οτι κιαν κανει η χειροτερη πεθερα του κοσμου,δεν μας αγγιζει,.....η κανω λαθος?

Rantanplan
στις 4/5/2003
2
Oλα εξαρτωνται απο τον γιο

Εχωντας συζησει 2-3 φορες και παντρευτει μια,μπορω να πω οτι δεν υπαρχει τιποτα πιο ψυχοφθορο απο το να προσπαθησεις να σε συμπαθησει καποια που παντα θα σε βλεπει με αντιζηλια...Εχω προσπαθησει και να με συμπαθησουν,και σε αλλη περιπτωση ημουν ο εαυτος μου...και στις 2 περιπτωσεις η πεθερα ηταν η βασικη αιτια χωρισμου....δεν τις "νικαμε" και το ξερουν..Οταν γνωρισα τον αντρα μου ημουν ξεκαθαρη μαζι του απο την αρχη:Δ εν θελω να γνωρισω τους γονεις σου,με σενα εχω σχεση,οχι μαζι τους..Λιγο αυτο ,λιγο το οτι ο αντρας μου ποτε δεν με εκανε να νιωσω οτι ΠΡΕΠΕΙ να με εγκρινει η μητερα του για να με αγαπαει,λιγο το οτι η πεθερα μου ειναι εξυπνη γυναικα,...καθορισανε στο να ειναι, εως και σημερα,φιλη μου,αποκουμπι μου.Αντιθετως,η κουνιαδα μου νιωθει αυτον τον φοβο,και την ελλειψη ελευθεριας να εκφραστει,με αποτελεσμα να νιωθει αντιπαθεια,που την κρυβει....
Ολες οι μαμαδες εχουμε την ταση να ανακατευομαστε....
Η σταση του συζυγου μου εκανε ολη την διαφορα.Μου επετρεψε να ειμαι ο εαυτος μου,χωρις να νιωθω οτι υποκρινομαι.Σημερα αποζητω την παρεα τις πεθερας μου,πραγματικα χαιρομαι να τις κανω δωρα,και ενω ειμαι σε διασταση με τον αντρα μου εδω και λιγους μηνες(για ασχετους λογους),εχει μεινει αμετοχη μετα απο δικη μου παρακληση,ενω στεναχωρεθηκε πολυ,...και το σεβαστηκε διοτι υπαρχει αγαπη μεταξυ μας.
Οπου υπαρχει φοβος ,δεν υπαρχει αγαπη,..και καλες οι "συνταγες"αλλα αν υπαρχει φοβος,κιαπο τις 2 πλευρες,(οτι θα τον χασουν),υπαρχει κινδυνος να χασετε την αυτο εκτιμηση σας....
Οποτε,διαφωνω,με το αρθρο που,μας βαζει στην ψυχολογια αυτη....Δεν θα πρεπει να ξεχναμε ποιον παντρευτηκαμε,να βαζουμε ολη μας την ενεργεια εκει,κι αν η πεθερα μας νιωθει απειλη,η ανασφαλεια, ειναι κατι που μονο ο γιος της μπορει να φτιαξει.Ειναι δικη τους η σχεση.
Και το ιδιο ισχυει και για μας,αν νιωσουμε ανασφαλεια απο το φερσιμο του αντρα μας...Γιατι αν ο αντρας μας ειναι διπλα μας,...οτι κι αν κανει η χειροτερη πεθερα του κοσμου,δεν μας αγγιζει,.....η κανω λαθος?

στις 20/5/2003
3
Αχ βρε μυρτωωω!

Μα ειναι σαν να ζητας συμφιλιωση με το "θηριο"!Ξερεις ποσοι πεθεροπληκτοι ειναι εδω μεσα; Δυο εγω(λογω διαστασεων), και καμια δεκαβαλε ακομα!

stellitsa
στις 24/5/2003
4
Ολα καλα αλλα...

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΥΦΕΣ ΤΟ ΠΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

Yiannis73
στις 19/8/2003
5
Σχόλιο

Δεν παντρευόμαστε τα πεθερικά!! Παντρευόμαστε τον άνθρωπο με τον οποίο ονειρευθήκαμε μια ζωή μαζί.

alkiani
στις 20/9/2003
6
Λοιπον...

Τα πεθερικα δεν ειναι γενικως μπαμπουλες. Ωστοσο δεν ειμαστε παντα εμεις οι νυφες με τα λαθη. Εγω προσωπικα οσο και αν προσπαθησα να την πλησιασω αλλο τοσο μου την εκανε λουης. Οπως πολυ σωστα το εθεσαν και αλλοι εδω τον ανθρωπο μας παντρευτηκαμε και οχι το σοι του. Και στην εκκλησια αν προσεξες ο παππας λεει μεταξυ των αλλων οτι και η γυναικα αλλα " και ο αντρας " χωριζονται απτους γονεις τους και εσονται δυο εις σαρκα μια. Αρχιζουν δικια τους οικογενεια. Τωρα αν αυτη ειχε προβλημα συνενοησης με τον γιο εξανεκαθεν δεν θα ρθω εγω μετα απο 30 χρονια υπαρξης του να της το λυσω. Και οσο αυτο που ακουγεται χιλιαδες φορες περι ζηλιας. Γιατι να την ζηλεψω; Και γιατι να ζηλεψει αυτη εμενα; Τον χαρηκε σαν γιο. Τον χαιρομαι σαν αντρα. Σιγουρα ειναι καλυτερα να υπαρχουν καλες σχεσεις με τους γονεις και του αντρα και της γυναικας αλλα μονο αν το θελουν ολοι, δηλ.και νυφη αλλα και πεθερα. Και αν καποιοι γιοι εχουν καποια κομπλεξ και δεν ανοιγουν το στομα τους και βγαινουν οι νυφες οι κακες ειναι επειδη φταινε οι γιοι και οχι οι πεθερες.

mariatz
στις 25/11/2003
7
Ονειρα

Μόνο στη χώρα της ουτοπίας μπορεί να τα βρουν πεθερά - νύφη και δυστυχώς είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που οι άντρες πατάνε πόδι στη μάνα τους.
Μην ξεχνάτε ότι συμπεριφέρονται όπως τους έχουν μεγαλώσει, είναι ποτέ δυνατόν από τίγρη να βγει πρόβατο; Μιλάς δεν μιλάς, είτε την πεις μαμά και να το εννοείς είτε την πεις ψιτ, αν η γυναίκα είναι ερωτευμένη με το γιο της πάει και τελείωσε. Όλα αυτά που έχουμε περάσει ας μας γίνουν μάθημα για το πως μεγαλώνουμε τους γιους μας, όσες από εμάς έχουνε.
Είχα πεθερά που είχε 3 γιους, ο πρώτος ο δικός μου είναι ήδη δυο φορές χωρισμένος και πάει για το τρίτο διαζύγιο, ο δεύτερος και ο τρίτος από δυο φορές και όλες τις φορές αιτία ήταν η μάνα τους. Γι αυτήν οι γιοι της ήταν επιπόλαιη τους κουμάνταρε και θα τους κουμαντάρει τη ζωή, κατά τα λεγόμενά της. Να τους έχει να τους χαίρετε. Όσο για μένα ψάχνω για ΟΡΦΑΝΟΟΟΟΟ!

angelini
στις 25/11/2003
8
Πεθερα γκρ!!!

Πεθερά - νύφη καλή σχέση; Ας γελάσω! Σχεδόν αδύνατο. Αυτά φυσικά τα λέω από προσωπική εμπειρία. Σχέσεις με την πρώην πεθερά απαράδεκτες. Προσπαθούσε συνεχώς να με προσβάλει κα να με αγνοεί! Ενας λόγως για τον οποίο διελύθηκε ο αρραβώνας ήταν και η μαμά του. Πλέον έβαλα μυαλό και με την μητέρα του τωρινού μου συντρόφου - αν και μιλάμε για άνθρωπο πολύ καλό και διακριτικό - έχουμε πιο τυπικές σχέσεις, χωρίς πολλά πολλά και όλα πάνε καλύτερα!

blueflower
στις 18/1/2004
9
Και να θές...

Καλές σχέσεις για να έχεις πρέπει να το θέλουν και οι δύο. Στην αρχή η πεθερά μου ήταν η "καλή γυναικούλα, η ήσυχη, η διακριτική" Μόλις μας έβλεπε ρωτούσε τι θέλουμε να φάμε! Ούτε η μαμά μου δεν το έκανε αυτό....Σήμερα, μετά απο 2 χρόνια θεωρεί οτι παρέσυρα τον γιό της σε οικονομικά ανοίγματα γιατί ετοιμάζουμε δικό μας σπίτι (χωρίς καμία βοήθεια) και θέλουμε να παντρευτούμε! Και μέσα σε όλα τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, εξακολουθεί να ρωτάει μόνο τί θα φάμε!! Τί χρωστάμε δέν την αφορά...ας μήν παντρευτούμε σου λέει....Και να θές, δέν γίνεται να τα έχεις καλά, προτιμώ να είμαι κακιά νύφη, παρά καλή ηθοποιός!

στις 9/6/2005
10
αγαπημενεσ

oso kai periergo na fenete ego me thn pe8era mou eimaste oi kaliteres files.Thn agapw poly kai magapaei thn empisteyome ta panta kai panta zitaw thn simboulh ths kai me exei bohthisei polles fores na antimetopisw problhmata pou jia mena htan diskola na bro mia lysh.

loverefi
στις 4/2/2007
11
υπαρχει κ αγαπη

pisteyw pws yparxoun k agaph metaxy se mia nufh k mia pethera.p.x h dikia mou pethera einai h kalyterh.thn latreyw k me letreyei exarxhs.

loverefi
στις 4/2/2007
12
υπαρχει κ αγαπη

pisteyw pws yparxoun k agaph metaxy se mia nufh k mia pethera.p.x h dikia mou pethera einai h kalyterh.thn latreyw k me letreyei exarxhs.

loverefi
στις 4/2/2007
13
υπαρχει κ αγαπη

pisteyw pws yparxoun k agaph metaxy se mia nufh k mia pethera.p.x h dikia mou pethera einai h kalyterh.thn latreyw k me letreyei exarxhs.

xrist09
στις 18/4/2007
14
Χορο

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΝΕ!!!!!!!!!

xrist09
στις 18/4/2007
15
Χορο

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΝΕ!!!!!!!!!

borina
στις 23/5/2007
16
Στα λόγια ολα ειναι εύκολα...

Εγώ προσωπικά δεν εχω καμία σχέση πλέον με τα πεθερικά μου....και ουτε θέλω.Βρήκα την ηρεμία μου. Δεν μπαίνω σε αυτό το τρυπάκη ξανά.Πίίίκρα!!

maram
στις 7/11/2007
17
Μπραβο σου

μυρτω διαβασα αρκετες φορες το αρθρο σου προσπαθωντας να δω πως θα μπορουσαν να γινουν πραξη και στην δικη μου περιπτωση. αυτο που μπορω να πω ειναι πως ειναι αξιοθαυμαστο το πως αντιμετωπιζεις το θεμα. δεν εχω ιδιαιτερα προβληματα με την πεθερα μου αλλα αυτα που υπαρχουν δεν ειμαι διατεθημενη να τα αντιμετωπισω με τοσο υπερανω σταση. δεν βλεπω το λογο γιατι να ειμαι ανωτερη και διπλωματης και σε αυτον τον τομεα της ζωης μου. καταπινω πολλα καθημερινα οπως ολοι μας στη δουλεια, στο σπιτι, με τους φιλους κλπ που μου ειναιαδυνατον να σπαταλησω το χρονο μου για να την καλεσω για καφε να τη καλοπιασω. απο τη στιγμη που δεν δειχνει τον σεβασμο που πρεπει εκεινη δεν προκειται να το κανω εγω. εχω βαρεθει πραγματικα τοσα χρονια να πρεπει να αποδεικνυω στις εκαστοτε μαμαδες οτι αξιζω για τα αγορακια τους.

elenitsaaa
στις 12/11/2007
18
οτι και να πω ειναι λιγο

να πω και εγω την αποψη μου για το θεμα, και εγω δεν ειμαι διατεθημενη να κανω πισω σε καμια περιπτωση, και ειδικα σε θεματα που διαφωνω. εκεινη εχει μια ταση να επιμενει, και γιαυτο δημιουργουνται ζητηματα. τα λυνω ομως, οσο μπορω με τη λυση του γορδιου δεσμου. στο τελος φυσικα το βλεπω πως θα μετακομισω (μενει απο κατω μας) και θα λυθει το θεμα μια και καλη. απλα ελπιζω να μην καταλυξη στη λυση του αρραβωνα....

mouleipei
στις 15/11/2007
19
Νύφες αντεπίθεση!

Υπάρχει μια σχέση αγάπης με την πεθερά μου, αλλά είναι λίγο προβληματική. Στην αρχή με το που με είδε, με μίσησε. Μετά αρχίσαμε να μιλάμε μόνες μας και νόμιζα ότι τα πηγαίναμε καλά. Το big μπαμ έγινε όταν έκανα το λάθος να της ζητάω βοήθεια σε κάποια προβλήματα που είχα με τον αρραβωνιαστικό μου. Άρχισε να λέει ότι εγώ φταίω για τα κακά της μοίρας του γιου της και στην πρώτη ευκαιρία μου «την είπε» κανονικά. Ήταν απότομη συνέχεια, προσπαθούσε να με μειώσει χωρίς λόγο και αφού της είχα δώσει την αφορμή ανακατευόταν σε όλα κλπ. Εγώ το έριχνα στην πλάκα, άλλαζα κουβέντα, δεν μίλαγα, υπομονή, προσπαθούσα να την πλησιάσω. Ακάθεκτη εκείνη. Ατελείωτες συζητήσεις με τον αρραβωνιαστικό μου για την μητέρα του. Μετά από αρκετό καιρό στην ίδια κατάσταση, αποφάσισα ότι δεν θα με ξανακάνει να νιώσω έτσι, ούτε θα μου μιλάει όπως θέλει και της απαντάω με τρόπο, σωστά, χωρίς προσβολές και χωρίς να φτάνουν στα αυτιά του αρραβωνιαστικού μου. Δεν περιμένει τις απαντήσεις μου και γίνεται λαγός. Την έχω βγάλει εντελώς έξω από την σχέση μου και εκεί θα μείνει. Τυπικά τυπικότατα της μιλάω και ας λέει ότι θέλει. Παρόμοια προβλήματα είχα και σε προηγούμενες σχέσεις, με ακόμη χειρότερες πεθερές. Μακριά οι μαμάδες. Όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά. Νύφες αντεπίθεση!

LATISIA
στις 10/5/2008
20
Κακια κουνιαδα

Τα αναφερόμενα στο άρθρο ισχύουν και για κακιά κουνιάδα πιστεύω. Ομως το άρθρο πρέπει να εμπλουτιστεί και με το θέμα , εάν εγώ τα κάνω όλα τέλεια με την πεθερά από την αρχή (σεβασμός, ηρεμία, ενδιαφέρον για το γιό κλπ), μάλιστα τόσο τελεια που δεν υπάρχει κάτι λογικό να πει σε βάρος μου και αυτή μαζί με την κουνιάδα χειρορερεύει συνεχώς τι γίνεται?

MAMAMIA31
στις 23/9/2008
21
Πεθερα μακρια!

ΚΑΛΗ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΘΕΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΔΕΙ ΛΕΕΙ ΤΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑ,ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ.ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ΠΟΥ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ.ΤΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ: ΣΤΟΝ ΑΡΡΑΒΩΝΑ ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ,ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΟΥ ΝΥΦΙΚΟΥ ΚΡΕΒΒΑΤΙΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΤΗΣ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΛΥΤΑ!ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΕΥΧΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΑΛΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ ΠΕΘΕΡΑ!ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΝΑΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΧΥΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΣΠΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΗ ΓΙΆΥΤΟ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ!ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΕΣΩ ΠΟΤΕ!ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΗΡΘΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ!ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΡΑΝΤΙΖΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΟ ΛΟΓΟ ΦΑΣΑΡΙΑ.ΠΡΙΝ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΩ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕΤΑ!Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΝ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΟΠΟΥ ΠΕΘΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΑΒΑΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΩ ΕΓΩ!

LIZA2
στις 27/2/2009
22
Εδω που ειμαι θα ερθεισ

Ας σκεφτουν ολες οι νυφες οτι καποτε θα γινουν πεθερες κ τοτε θα καταλαβουν τις δικες τους.

apelpismeniginaika
στις 15/7/2009
23
μ εχει κανει την ζωι μ κολασι

ax vre blueflower poso me katalamvaineis.. mia teteia pethera exw kai egw kai ti na spw.. se katalamvainw oso kaneis... mono pou egw eimai toso apelpismeni kai pligwmeni apo tin pethera m pou wres wres efxomai na min iparxei... teleftaia exw kanei kai skepseis na xwrisw me ton aravwniastiko m pou eimaste mazi 5 xronia kai pername toso kala kai ton agapaw toso oso tin prwti mera pou sinantithikame.. ti na kanw omws afou den antexw allo pia afti tin katastasi.. exw pei den tha me nikisei afti dioti afto einai pou thelei alla tipota.. einai i afti i egw.. the metrellanei sto telos.. apo tin mera pou o gios tis efige apo to spiti kai menoume mazi egina mia skrofa mia magissa ena teratidio aperigrapto.. afou katantisame na tsakonomaste gia aftous kai tin simperifora tous... se tipota den einai ipostirixtikoi lai olo mas vazoun empodia.. oute na tous vlepw den thelw alla as opsete o arravwniastikos m.. mipws den exw elpides, mipws na xwrisw na isixasoume oloi? kia egw kai ekeinoi? giati mas vlepw sta vatheia geramata na tsakwnomaste akomi... vlepete eppesa se petherika me monaxogio kai fantazestai ti ginetai.. voitheia.. an kapoia me simponei kai exei kamia simvouli kali as voithisei tin katastasi prin na ftasw ston xwrismo... na apomakrinthw i tous exw apo konta?

maptzoulina
στις 17/2/2010
24
η δικη μου πεθερα...

οκ σωστα και ωραια ολα αυτα αλλα οταν συμβιωνεις με την πεθερα σου και θελει να εχει αυτη τον πρωτο λογο για τα παντα και να πρεπει να τα κανεις ολα σαν αυτην τοτε τι γινεται??

maptzoulina
στις 17/2/2010
25
η δικη μου πεθερα...

οκ σωστα και ωραια ολα αυτα αλλα οταν συμβιωνεις με την πεθερα σου και θελει να εχει αυτη τον πρωτο λογο για τα παντα και να πρεπει να τα κανεις ολα σαν αυτην τοτε τι γινεται??

so44fia1985
στις 12/4/2010
26

εγω να πω το σχολιο μου πανω σε αυτο το θεμα και θα ρωτησω το εξης πρωτον ολα τα παραπανω ειναι απολυτος σωστα και συμφωνω.δευτερον.τι γινεται ομως στην περιπτωση που οταν εγω μαλωνω με τον αντρα μου για κατι δικο μας και εκεινος πηγαινει και το λεει στην μαμα του;και εκεινη με την σειρα της του λεει οτι εγω δεν θα τον κανω ευτυχισμενο και εκεινος την ακουει γιατι ειναι κολλημενος;πως να το διορθωσω εγω αυτο και τι πρεπει να κανω για να παψει να επηρεαζεται απο αυτους;

denAntexoAllo
στις 9/6/2010
27
τι να κάνω?

Καλημέρα! θα μπω κατευθείαν στο θέμα μου! απο τότε που γέννησα το κοριτσάκι μου τα πεθερικά μου νομίζουν ότι το παιδί τους ανήκει και δεν μας υπολογίζουν σε τίποτε! μένουν εξωτερικό και έρχονται μια φορά τον χρονο για 4 μήνες και αλλάζει η ζωή μας! όσες φορές προσπάθησα να τους εξηγήσω μερικά πράγματα σχετικά με το παιδί, κάνουν το δικό τους χωρίς να δείχνουν ίχνος κατανόησης! το πρόβλημα μου όμως γίνεται μεγαλύτερο γιατί και ο σύζυγος δεν παίρνει θέση και τα ανέχεται ενώ όσες φορές το έχουμε συζητήσει μεταξύ μας ξέρει ότι δεν είναι σωστό αυτό που κάνουν αλλά δεν τους λέει τίποτε με την δικαιολογία να κάνω υπομονή θα φύγουν και ότι δεν έχουν το παιδί κάθε μέρα! με αποτέλεσμα στο διάστημα που είναι εδώ να έχω εντάσεις με τον σύζυγο και μαζί τους και να ανέχομαι τις απαιτήσεις τους σε σχέση με το παιδί. και όταν λέω απαιτήσεις ...θεωρούν ότι πρέπει να το βλέπουν κάθε μέρα και αν ήταν εφικτό και δεν ήμουν τόσο απόλυτη να τους ετοιμάσω βαλίτσα να την πάρουν σπίτι τους! σας τα λέω περιληπτικά γιατί δεν θέλω να γίνω κουραστική όμως αυτό το πράγμα με ταράζει πάρα πολύ και επειδή πλησιάζει ο καιρός να έρθουν με έχει πιάσει άγχος!
σας ευχαριστώ πολύ

trier
στις 23/12/2010
28
Αδύνατη η συνύπαρξη νύφης - πεθεράς. Τις πταίει; Μα αυτος φυσικά!

Για πόσο πρέπει μια γυναίκα πρέπει να καταπιέζει τον εαυτό της και να ζει πάντα υπό το καθεστώς της σκέψης, του τι πρέπει να κάνει για να προλάβει την πεθερά, ή να την ικανοποιήσει; Γιατί πάντα βγάζουμε απ'εξω τον μόνο υπεύθυνο, τον γυιό (της μιας) και σύζυγο (της άλλης) , ο οποίος ποτέ δεν οριοθετεί την θέση της μαμάς του, ποτέ δεν παίρνει θέση σε θέματα που προκύπτουν και που από την αρχή επαναπαύεται στην ρήση "βρείτε τα μεταξύ σας"; Γιατί πρέπει πάντα η "νύφη" να έχει , μέσα σε όλα της τα καθημερινά μέτωπα (δουλειά, παιδιά) να έχει προσθέσει ευχαρίστως και το μέτωπο "πεθερά"; Γιατί η μαμά του, δεν θυμάται ότι κάποτε υπήρξε και αυτή νύφη με πεθερά; Γιατί ΕΝΑ ΚΑΛΟΥΠΙ έχουν όλες. Από χρυσό να είμαστε εμείς οι νύφες, αυτές κάτι θα έχουν να πουν. Δεν σέβονται ούτε τα πτυχία, ούτε το επίπεδο, ούτς τους κόπους σου να μεγαλώνεις παιδιά με πατέρα κάτω του μετρίου ως προς τις πατρικές του υποχρεώσεις και από πάνω στην λένε κιόλας. Ε! όχι. Τέλος και στην διπλωματία, τέλος και στην υποκρισία. Δεν με γουστάρεις κυρά μου; Κάτσε σπίτι σου και άσε με να σώσω το δικό μου.

miriam_rodos
στις 9/4/2011
29

Ωραιά να το λές.... Πως γίνετε 'ομως? Δεν μπορώ να μην πώ αυτο που νιωθω.. Ειναι σαν να πνιγομαι. Με αποτελεσμα να τσακονωμαι συνεχεια με τον αντρα μου. Εχω πολυ σοβαρο προβλημα. Αυτη η γυναικα τα κανει ολα "για καλο" απο οτι λενε. Και μολισ της πεις τι εκανε βαζει τα κλαματα! Εχουν σπασει τα νευρα μου!!!

gatoula23-1990
στις 3/5/2011
30
δεν αντεχονται οτι και να κανουν οι νοιφες!!!

egw paidia zw pragmatika mia kolash. eimai agamh mhtera me ena mwro 6 mhnwn h pe8era mou den einai mono prosblhtikh epenanti mou mono gia to gio ths pou suzoume kai 8eloume na pantreutoume, alla me antimetopizei san na eimai apla h gunaika pou gennhse to paidi tou gou ths!!! otan phgainw to paidi ston paidiatro petagete kai tou leei emena na akous auth den katalabainei einai xazh!!! kai ola auta mprosta mou kai xwris na ths lew tipota gia na mhn plhgwsw ton suntrofo mou. otan mazeuetai olo to soi ths leei sto mwro apo dw h 8eia sou h tade, o pappous sou ktl kai emena me apokalh sto idio mou to paidi me to onoma mou apla!! enw gia ton gioths kai gia gtous upoloipous h giagia sou o mpampaka sou kai paei legontas. erxete sto spiti mou kai sxoliazei ta panta!! dunw to paidi mou kai togdinei prosbalontas me kai tou foraei oti goustarei auth!!!! otan eimoun egkuos emena mazi ths kai frontiza alla 7 atoma tis ekana oles tis douleies monh mou kai to mono pragma pou mou elege to faei einai analato den sfougarises kala ta rouxa den ta aploneis kala!!!! eimoun me thn koilia tourla kai ekeinh to xaba ths mou spasan ta nera otan aplwna ta rouxa tous sta pe8erika mou kai sta kouniadia mou!!!!!!!! kai tonizw kanenas pote tous den mou shkese oute thn karekla. otan gennhsa to paidi mou den mou to edwsan agalia ths eblepa na to exoun kai na lene to paidi mas kai mou to edwsan thn epomenh hmera!!!!!!!!! blepeis den eixa tous dikous mou konta mou giati me eblepan apo pshla!!!!!!!!!!! me apoilouse oti 8a mou parei to piadi kai polla alla!!!!!!!!! teliko sumperasma oso ka8omoun koutabaki to ekmetaleuotan perissotero kai den to ektimouse

mariapatra
στις 14/5/2011
31
κοριτσια μιν τις λιπαστε...!

ax...afto to 8ema pragmatika ponaei poli.egw eixa sxesh me ton antra mou 6 xronia eimouna me tin pe8era mou kalitera kai apo filh alla apo tin mera pou ema8e oti eimai egkios kai katalave oti 8a xasei ton gioka tis egine allos an8rwpos!ston gamo mas eklege kai forage mavra les kai eixe paei se khdeia!koritsia epeidh to exw psaxei poli to 8ema h moni lysei einai na kanete oti den yparxei kai pros 8eou o antras sas tin exei mana kai tin latrevei gi;afto min tin prosvalete pote mbrosta tou den katalavenei ti niw8ete oute 8a katalavei pote!

tzenaki1976
στις 25/5/2011
32

Τελικα τα καταφεραμε και τα καναμε μπαχαλο.Ενα αγαπημενο ζευγαρι (αρραβωνιασμενοι)χωρισαμε μεσα σε μια εβδομαδα.Ο λογος...?Συγκατοικηση με την πεθερα μου,η οποια καλος ανθρωπος αλλα εξαρτημενος απο το γιο της καθως επισης και ο γιος εξαρτημενος απο την μαμα του μεχρι και για τις αποφασεις του.Ξεκαθαρισμα απο την αρχη της γνωριμιας οτι θελω μαζι και την μητερα μου.Ολοι μου ελεγαν οτι ειναι λαθος.Τωρα το καταλαβα...Καλη σχεση με την πεθερα μου αλλα οχι για συγκατοικηση...Παρεξηγησεις,νευρα για το οικονομικο και ο γιος προς το μερος της παντα.Λυπαμαι γιατι τον αγαπαω και με αγαπαει(η ετσι νομιζα).Γυριζουν στο πατρικο απο οπου ειχαμε μετακομισει για μεγαλυτερη ανεση.Εγω σε αλλο σπιτι μονη μου...Η σχεση μας μεχρι να μετακομισω σε δυο μερες ειναι θυμος και πολλα γιατι και απο τους δυο.Ζητησα συγχωρεση,παραδεχτηκα τα λαθη μου που δεν νομιζω οτι εφταιγα μονο εγω αλλα εκεινοι δεν παραδεχονται τιποτα.Το συζηταω γιατι θελω να το βγαλω απο μεσα μου.Ολοι μου λενε οτι θα ερθει να σε βρει.Δεν το ξερω αλλα αυτο ειναι το σημαντικοτερο?Δεν θα λυθει αυτο το θεμα ποτε και να τα ξανα βρουμε οποτε θα υπαρχει παντα μεσα μας ο θυμος.Χαθηκε η εκτιμηση και ο σεβασμος.Ειμαστε ανθρωποι και δεν ειμαστε μονο για τα γελια ειμαστε και για τα ασχημα και να τα ξεπερναμε.Η κανω λαθος?

Κάντε το δικό σας σχόλιο

Test

Κατηγορίες

Διαβάστε ακόμα

Συζητήθηκαν

Δημοφιλή